Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpuutatko minua poikaystäväksi?

Vierailija
23.11.2017 |

Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin laiha. Miehen pitää olla mies. Pituudella juuri minulle väliä. ei taida seksuaalista halua nyt syttyä.

Vierailija
2/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kropalla nyt niin paljon ole väliä. Oma parikymppinen poikaystävä vaivoin 60kg ja 180cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli tikku-ukko, ei haittaa jos aivot on paikallaan.

Vierailija
4/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, kun en tiedä ajatusmaailmastasi tai muista mitään. Mitoilla ei ole väliä.

Vierailija
5/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miltä naama näyttää.

Vierailija
6/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko homo? Niin minäkin ;)

Vierailija
7/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole mikään laiha tikku, vaan ihan olet normaalipainoinen (BMI 20,1) mies. Tosin nuorissa miehissä rupeaa olemaan ihan liikaa noita pullamössö poikia, tai sitte toisena ääripäänä nämä lihaksensa ja itsensä rumiksi treenanneita sonnimaisia lihasköntyksiä.

Mä pidän normaaleista miehisistä luomu vartaloisista, en niinkään mistään lihaskimpuiksi treenatuista  miesvartaloista ja saattaisin kyllä huolia...

Se on sitte taas toinen seikka huolisitko sä tälläisen 170 senttisen, pieni rintaisen (a-kuppi) ja latta peppuisen bruneten.

Vierailija
8/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pepukkaan blondiinin. Sorry.

Vierailija
9/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin laiha. Miehen pitää olla mies. Pituudella juuri minulle väliä. ei taida seksuaalista halua nyt syttyä.

Etkö halua tutustua miehiin ensin ennen seurustelua ja seksiä? En halua naista, joka kiirehtii sänkyyn tai suhteeseen. Minulle on tärkeää tutustua naiseen, jotta voin luottaa häneen.

Vierailija
10/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko homo? Niin minäkin ;)

En ole homo vaan hetero. Mikä minussa on homomaista? Ei mikään.

Vierailija
11/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homotki saa palstailla.

Vierailija
12/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian vanha.

Vierailija
13/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se nyt on painosta kiinni. Oman tyttäreni poikaystävä on aloittajaa viitisen senttiä pidempi, mutta painaa samanverran kuin aloittaja. Hyvin on kelvannut tytölle, joten onnea vain aloittajallekin oman kullan etsintään.

Vierailija
14/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

e

Vierailija
15/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian täydellinen.

Vierailija
16/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.

Eihän tuo kerro oikeasti mitään sinusta ihmisenä. Jos urheilet päivittäin, mitä lajia harrastat? Harrastatko vain koristelihasten toivossa (ilmeisesti et) vai treenaatko tavoitteellisesti? Mikä on intohimosi? Tykkäätkö retkeillä? Untuva vai kuitu? Kalastatko? Metsästätkö? Tykkäätkö koirista? Luetko? Ethän pidä telkkaria tai radiota koko ajan päällä?

Vierailija
17/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus on omissa silmissäni pelkästään bonusta. Jätit kuitenkin kertomatta arvoistasi ja ajatusmaailmastasi. Moni tuntemani huorissa juokseva mulkku kuvailisi itseään varmasti hauskaksi, lempeäksi ja iloiseksi.

Vierailija
18/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin (;  Mikäli joku ei kelpuuta sinua vartalosi vuoksi niin vitut siitä. Kyl sä viel jonku ihanan ja lempeen naisen löydät :))  Kaikille on olemassa se oikea <3

N19

Vierailija
19/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus on omissa silmissäni pelkästään bonusta. Jätit kuitenkin kertomatta arvoistasi ja ajatusmaailmastasi. Moni tuntemani huorissa juokseva mulkku kuvailisi itseään varmasti hauskaksi, lempeäksi ja iloiseksi.

En hyväksy halveeraamista missään muodossa, oli kyseessä sitten mies- tai naissukupuoli, joten en käy huorissa enkä myöskään harrasta yhden yön panoja. Rehellisesti sanottuna ihmettelen suuresti mikä ajaa miehen niin alhaiseen tekoon kuin maksamaan seksistä. Olematta kuitenkaan liikaa feminiininen, niin puolustan naisia ja kohtelen heitä hyvin. Olen konservatiivinen ja minulla on hyvät käytöstavat. Mitä muuta haluat tietää arvoistani?

Vierailija
20/98 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et todellakaan ole mikään laiha tikku, vaan ihan olet normaalipainoinen (BMI 20,1) mies. Tosin nuorissa miehissä rupeaa olemaan ihan liikaa noita pullamössö poikia, tai sitte toisena ääripäänä nämä lihaksensa ja itsensä rumiksi treenanneita sonnimaisia lihasköntyksiä.

Mä pidän normaaleista miehisistä luomu vartaloisista, en niinkään mistään lihaskimpuiksi treenatuista  miesvartaloista ja saattaisin kyllä huolia...

Se on sitte taas toinen seikka huolisitko sä tälläisen 170 senttisen, pieni rintaisen (a-kuppi) ja latta peppuisen bruneten.

Tarkoitinkin, että olen painoindeksissä normaalipainoinen, mutta ruumiinrakenteeltani hoikka, laiha tikku. Liikun paljon ja syön terveellisesti, mutta lihaksia minulla ei ole enkä ole mikään pullamössö tai lihasköntys. Mitä sinuun tulee, niin minkä ikäinen olet ja onko itsetuntosi terveellä pohjalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi