Kelpuutatko minua poikaystäväksi?
Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.
Kommentit (98)
Heti kärkeen palkalla leveilijä ei naisia usein kiinnosta. Tuo hyvätuloisuutesi esiin käyttämällä merkkivaatteita, uudella autolla, hienolla kodilla kalliilta paikalta tms. Anna vaurauden näkyä, mutta sen tullessa puheeksi, vähättele asiaa.
Jos on miehessä muuten vikaa, sun pitää olla todella varakas, että ne viat korjataan rahalla.
Olet kuitenkin työssäkäyvä, joten oletan sinun olevan ihan tavan hyväpalkkainen, eikä rikas.
Näin se toimii, kokemusta on.
Kiinnostuneita on paljon. Nyt vain alle tarkempi ilmoitus. Menestys on taattu. 😀
Kontaktitietoja odotellessa. Se tamperelainen.
Taisi poikanen luikkia häntä koipien välissä karkuun, kun nuoret naiset alkoivat käydä jo vähän liiankin kuumina :-)
Jatkon kannalta olisi kyllä voinut vihjata kuinka kauas muuttaa työn perään. Helsinki olisi käynyt varmaan monelle, mutta jos nyt työn perässä karkaa jonnekin Kainuuseen niin voi mennä hankalaksi. Vai onko lähdössä jopa ulkomaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut? Jos lähettyvillä voisin lähteä treffeille.
N27
Helsingissä, mutta muutan pian muualle uuden työn perässä. Missä sinä asustat?
Tampereella päin.
Mitä odotat parisuhteelta? Kuinka monta suhdetta on takana? Oletko brunette vai blondi? Oletko opiskelija vai teetkö töitä?
Vierailija kirjoitti:
Kontaktitietoja odotellessa. Se tamperelainen.
Et ainakaan minä ole... 😊
N27 Tampere.
Mut ap mihin olet muuttamassa?
Vierailija kirjoitti:
Taisi poikanen luikkia häntä koipien välissä karkuun, kun nuoret naiset alkoivat käydä jo vähän liiankin kuumina :-)
Jatkon kannalta olisi kyllä voinut vihjata kuinka kauas muuttaa työn perään. Helsinki olisi käynyt varmaan monelle, mutta jos nyt työn perässä karkaa jonnekin Kainuuseen niin voi mennä hankalaksi. Vai onko lähdössä jopa ulkomaille?
Olen muuttamassa ulkomaille ja järjestelen lähtöön liittyviä asioita, enkä suinkaan luikkinut karkuun.
Omaan makuuni ap on aivan liian laiha. Pidän harteikkaista ja lihaksikkaista miehistä. Treenaan itse tavoitteellisesti salilla ja olisi kamalaa, jos mulla olisi isompi hauis kuin miehellä. Haluan, että mies on kunnolla vahva ja voimakas fyysisesti, ja myös näyttää siltä :) Mutta kaveripiirissäni olen poikkeus, sillä suurimpaan osaan kavereistani ei kehonrakentaja-tyyppiset vartalot uppoa. Osa kavereistani pitää eniten juuri ap:n kaltaisista pitkänmatkanjuoksija-vartalotyypeistä.
Tosin en tiedä, oliko ap:n pointti juuri tämä hoikkuus vai joku muu.
Tamperelainen käy kuumana. Haluaa mukaan muuttokuormaan.
Nyt ap toimi. Misut on kuumina biologisen kellonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Tampereella päin.
Mitä odotat parisuhteelta? Kuinka monta suhdetta on takana? Oletko brunette vai blondi? Oletko opiskelija vai teetkö töitä?
Odotan tavallista arkea. Olen töissä, ja arkeeni kuuluu töitten jälkeen kotoilua, lasten kanssa tekemistä, ruuanlaittoa, lenkillä käyntiä. Ei mitään ihmeellistä. Viikonloppu sujuu ulkoillessa, syksyisin käyn sienessä. Käyn harvokseltaan, jossain tapahtumissa, näyttelyissä, elokuvissa.. Välillä on hauska käydä jossain, mutta ei liian usein.
Lapset asuvat osan ajasta isänsä kanssa. Minulla ei ole mitään säännöllistä harrastusta, pidän liikunnasta, tykkään kokeilla eri lajeja, ja piirtelen harvokseen, kun on sopiva hetki ja mieli.
Suhteita on takana kaksi pitempää, yksi lyhyt. Miksi se on sinulle tärkeää?
N27
Vierailija kirjoitti:
Tamperelainen käy kuumana. Haluaa mukaan muuttokuormaan.
Ei halua, haluaa vain tietää mihin päin ap on muuttamassa. Voisin treffeillä käydä, jos lähelle muuttaa.
N27
En halua käytettyä yhäriä. Unohda haaveet minusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Tampereella päin.
Odotan tavallista arkea. Olen töissä, ja arkeeni kuuluu töitten jälkeen kotoilua, lasten kanssa tekemistä, ruuanlaittoa, lenkillä käyntiä. Ei mitään ihmeellistä. Viikonloppu sujuu ulkoillessa, syksyisin käyn sienessä. Käyn harvokseltaan, jossain tapahtumissa, näyttelyissä, elokuvissa.. Välillä on hauska käydä jossain, mutta ei liian usein.
Lapset asuvat osan ajasta isänsä kanssa. Minulla ei ole mitään säännöllistä harrastusta, pidän liikunnasta, tykkään kokeilla eri lajeja, ja piirtelen harvokseen, kun on sopiva hetki ja mieli.
Suhteita on takana kaksi pitempää, yksi lyhyt. Miksi se on sinulle tärkeää?
N27
no nyt on kissa kuumana! 😀
En huolisi miestä joka teke tuosta aiheesta aloituksen av:lle
Av-raadilla on vastaukset kaikkiin elämän ongelmiin. Kirjoittajalla on hyvä perusluottamus lähmäisiinsä.
Tunnetko Wittgensteinin? Mitä mieltä Kafkasta? Osaatko ratsastaa hevosella? Golf? Käynyt Arizonassa? Milloin näit mummoa viimeksi? Mitä mieltä Sipilästä? Tuomiojasta? Linkolasta?
Tampereella päin.