Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpuutatko minua poikaystäväksi?

Vierailija
23.11.2017 |

Olen 30v, vakituinen työpaikka, hyvä palkka, urheilen päivittäin ja syön terveellisesti. Olen iloinen, hauska ja lempeä mies. Paino 71 kg, pituus 188 cm eli olen todella pitkä ja laiha. Ruumiinrakenteelta olen laiha tikku ja ulkonäöltä ruskeat lyhyet hiukset. Olenko sitä mitä etsit? Kysyn täältä, kun sinkkumarkkinoilla ei käy veto.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut? Jos lähettyvillä voisin lähteä treffeille.

N27

Helsingissä, mutta muutan pian muualle uuden työn perässä. Missä sinä asustat?

Tampereella päin.

Vierailija
62/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kärkeen palkalla leveilijä ei naisia usein kiinnosta. Tuo hyvätuloisuutesi esiin käyttämällä merkkivaatteita, uudella autolla, hienolla kodilla kalliilta paikalta tms. Anna vaurauden näkyä, mutta sen tullessa puheeksi, vähättele asiaa.

Jos on miehessä muuten vikaa, sun pitää olla todella varakas, että ne viat korjataan rahalla.

Olet kuitenkin työssäkäyvä, joten oletan sinun olevan ihan tavan hyväpalkkainen, eikä rikas.

Näin se toimii, kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuneita on paljon. Nyt vain alle tarkempi ilmoitus. Menestys on taattu. 😀

Vierailija
64/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontaktitietoja odotellessa. Se tamperelainen.

Vierailija
65/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi poikanen luikkia häntä koipien välissä karkuun, kun nuoret naiset alkoivat käydä jo vähän liiankin kuumina :-) 

Jatkon kannalta olisi kyllä voinut vihjata kuinka kauas muuttaa työn perään. Helsinki olisi käynyt varmaan monelle, mutta jos nyt työn perässä karkaa jonnekin Kainuuseen niin voi mennä hankalaksi. Vai onko lähdössä jopa ulkomaille?

Vierailija
66/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Tampereella päin.

Mitä odotat parisuhteelta?  Kuinka monta suhdetta on takana? Oletko brunette vai blondi? Oletko opiskelija vai teetkö töitä?

Vierailija
67/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontaktitietoja odotellessa. Se tamperelainen.

Et ainakaan minä ole... 😊

N27 Tampere.

Mut ap mihin olet muuttamassa?

Vierailija
68/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi poikanen luikkia häntä koipien välissä karkuun, kun nuoret naiset alkoivat käydä jo vähän liiankin kuumina :-) 

Jatkon kannalta olisi kyllä voinut vihjata kuinka kauas muuttaa työn perään. Helsinki olisi käynyt varmaan monelle, mutta jos nyt työn perässä karkaa jonnekin Kainuuseen niin voi mennä hankalaksi. Vai onko lähdössä jopa ulkomaille?

Olen muuttamassa ulkomaille ja järjestelen lähtöön liittyviä asioita, enkä suinkaan luikkinut karkuun.

Vierailija
69/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan makuuni ap on aivan liian laiha. Pidän harteikkaista ja lihaksikkaista miehistä. Treenaan itse tavoitteellisesti salilla ja olisi kamalaa, jos mulla olisi isompi hauis kuin miehellä. Haluan, että mies on kunnolla vahva ja voimakas fyysisesti,  ja myös näyttää siltä :) Mutta kaveripiirissäni olen poikkeus, sillä suurimpaan osaan kavereistani ei kehonrakentaja-tyyppiset vartalot uppoa. Osa kavereistani pitää eniten juuri ap:n kaltaisista pitkänmatkanjuoksija-vartalotyypeistä.

Tosin en tiedä, oliko ap:n pointti juuri tämä hoikkuus vai joku muu.

Vierailija
70/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelainen käy kuumana. Haluaa mukaan muuttokuormaan.

Vierailija
71/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap toimi. Misut on kuumina biologisen kellonsa kanssa.

Vierailija
72/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mä olin ensin. N 27

Vierailija
73/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Tampereella päin.

Mitä odotat parisuhteelta?  Kuinka monta suhdetta on takana? Oletko brunette vai blondi? Oletko opiskelija vai teetkö töitä?

Odotan tavallista arkea. Olen töissä, ja arkeeni kuuluu töitten jälkeen kotoilua, lasten kanssa tekemistä, ruuanlaittoa, lenkillä käyntiä. Ei mitään ihmeellistä. Viikonloppu sujuu ulkoillessa, syksyisin käyn sienessä. Käyn harvokseltaan, jossain tapahtumissa, näyttelyissä, elokuvissa.. Välillä on hauska käydä jossain, mutta ei liian usein.

Lapset asuvat osan ajasta isänsä kanssa. Minulla ei ole mitään säännöllistä harrastusta, pidän liikunnasta, tykkään kokeilla eri lajeja, ja piirtelen harvokseen, kun on sopiva hetki ja mieli.

Suhteita on takana kaksi pitempää, yksi lyhyt. Miksi se on sinulle tärkeää?

N27

Vierailija
74/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamperelainen käy kuumana. Haluaa mukaan muuttokuormaan.

Ei halua, haluaa vain tietää mihin päin ap on muuttamassa. Voisin treffeillä käydä, jos lähelle muuttaa.

N27

Vierailija
75/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua käytettyä yhäriä. Unohda haaveet minusta. Ap

Vierailija
76/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Tampereella päin.

Odotan tavallista arkea. Olen töissä, ja arkeeni kuuluu töitten jälkeen kotoilua, lasten kanssa tekemistä, ruuanlaittoa, lenkillä käyntiä. Ei mitään ihmeellistä. Viikonloppu sujuu ulkoillessa, syksyisin käyn sienessä. Käyn harvokseltaan, jossain tapahtumissa, näyttelyissä, elokuvissa.. Välillä on hauska käydä jossain, mutta ei liian usein.

Lapset asuvat osan ajasta isänsä kanssa. Minulla ei ole mitään säännöllistä harrastusta, pidän liikunnasta, tykkään kokeilla eri lajeja, ja piirtelen harvokseen, kun on sopiva hetki ja mieli.

Suhteita on takana kaksi pitempää, yksi lyhyt. Miksi se on sinulle tärkeää?

N27

no nyt on kissa kuumana! 😀

Vierailija
77/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi miestä joka teke tuosta aiheesta aloituksen av:lle

Vierailija
78/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-raadilla on vastaukset kaikkiin elämän ongelmiin. Kirjoittajalla on hyvä perusluottamus lähmäisiinsä.

Vierailija
79/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuka sulle oikein kelpaa?

Vierailija
80/98 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko Wittgensteinin? Mitä mieltä Kafkasta? Osaatko ratsastaa hevosella? Golf? Käynyt Arizonassa? Milloin näit mummoa viimeksi? Mitä mieltä Sipilästä? Tuomiojasta? Linkolasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme