Mies ei halua tulla baarin jälkeen yöksi kotiin
Mitä olette mieltä tällaisesta tilanteesta. Ollaan oltu naimisissa viisi vuotta ja meillä on kaksi lasta. Suhteessa menee periaatteessa ihan hyvin, mutta intohimo on kyllä jo vuosia sitten laimentunut ja suhde arkipäivistynyt. Nyt mies on ilmoittanut menevänsä työpaikan juhlien jälkeen hotelliin yöksi. Syyksi ilmoittaa mm. pitkät taksijonot. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että juhlista tullaan ilman muuta yöksi kotiin, ja olen suoraan sanottuna hieman järkyttynyt että mies edes ehdottaa tuollaista. Nyt asiasta on hirveä riita ja minä olen kuulemma vainoharhainen ja mustasukkainen.
En varsinaisesti edes epäile pettämistä, mutta hotelliin meno baari-illan jälkeen on minusta yleisellä tasolla epäilyttävää, ja minusta parisuhteessa ei pidä testata kumppanin luottamusta tarpeettomasti. Ei kyse ole siitä pettääkö, vaan siitä ettei tuo ole minusta kumppanistaan välittävän ja häntä kunnioittavan ihmisen käytöstä. Tai jos ihan suoraan puhutaan, niin en alunperin epäillyt uskottomuutta, mutta väkisinhän sitä arvioi tilannetta uudelleen nyt kun asiasta on noussut näin hirveä haloo eikä mies suostu millään antamaan periksi. Jotenkin tuntuu, että voiko olla puhtaat jauhot pussissa jos se hotelliin pääsy on niin tärkeää että sen eteen jaksaa riidellä päivätolkulla.
Mitä olette mieltä?
Kommentit (248)
Käsket tietysti soittaa sulle, niin sitten käyt hakemassa miehen kotiin. LApst selviää sen aikaa kyllä päinenn, kun nukkuvat.
Se haluaa rauhassa nukkua krapulassa pois eikä lapset ja akka mekasta vieressä
Iloinen nainen kirjoitti:
Ei kai se halua sun luokse tulla kun minä olen luvannut hänelle sellaisen yön ettei ikinä unohda. Käydään pikaisesti juhlissa näytillä ja sitten kiireesti hotelliin. Olisit ollut hieman antavampi niin ei kävisi näin.
Eikö teidän jonnejen pitäisi olla tähän aikaan päivästä koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa rauhassa nukkua krapulassa pois eikä lapset ja akka mekasta vieressä
Typo, siis krapulaNSA
Teinien puuhastelua! Kyllä aikuinen ihminen, vieläpä isä ihminen, tulee AINA kotiin baarista/riennoista. En missään nimessä hyväksyisi moista, kyllä meillä ainakin on saanut nukkua ja olla rauhassa jos äiti tai isä on väsynyt ,ei mitään ongelmaa, silloin se virkeämpi hoitaa tenavat ja huushollin!
Jos miehellä ei olisi salattavaa, ei olisi nostanut isoa haloota ja jättänyt hotellin suosiolla pois.
Oman kokemuksen mukaan miehillä on tapana haastaa riitaa ja haukkua toista kun syyllisyys painaa, niin on helpompi oikeuttaa omia tekemisiä jos toiselle on vihainen. En nyt lähde yleistämään, mutta luota hälytyskelloihin jos ne soi.
Ehdotan kompromissia: varatkaa sieltä hotellista perhehuone tai sellaisen puutteessa sviitti, jonne vaimo ja lapsetkin mahtuvat. Pääsette hieman irtautumaan arjesta eikä tarvitse miehenkään kärvistellä siellä taksijonossa.
Ei kai se halua sun luokse tulla kun minä olen luvannut hänelle sellaisen yön ettei ikinä unohda. Käydään pikaisesti juhlissa näytillä ja sitten kiireesti hotelliin. Olisit ollut hieman antavampi niin ei kävisi näin.
Olen samanlainen nainen. Tykkään seksistä ja saan sitä paljon ja suurin osa on näitä ukkomiehiä jotka ei kotona saa. Miksi emme siis auttaisi toisiamme? Se on vaimon oma moka jos pihtaa.
Vaikka mies nyt jättäisi hotellin väliin, mutta olisi muuten mennyt jollet olisi suuttunut, niin mitä se auttaa. Jos olisi siis alkujaan suunnitellut pettämistä.
Yhtä sama asia vaikka olisi se poisveto jutusta.
Ei se sitä pettämisasiaa muuksi muuttaisi, jotain joka tapauksessa olisi tekeillä. Jos niin epäilet, ei se asia siitä poistuisi.
Jos siis hotelliyöpymisen motiivi olisi ollut alunperin pettämisen suunnittelu.
Suunnittelu ja itse teko eivät paljonkaan poikkea toisistaan,  luottamuksen kannalta.
Vaikka se teko sillä erää jäisikin käyttämättä.
En tarkoita, että miehellä olisi mitään menossa, mutta jos siis olisi.
Pikkurouva 37v Vaalasta kirjoitti:
Olen samanlainen nainen. Tykkään seksistä ja saan sitä paljon ja suurin osa on näitä ukkomiehiä jotka ei kotona saa. Miksi emme siis auttaisi toisiamme? Se on vaimon oma moka jos pihtaa.
Meillä se on kyllä ukko joka pihtaa. Ja seuraavaksi haukutaan arvatenkin läskiksi. Sitten kun kerron olevani normaalipainoinen, alkaa tietysti nalkuttajaksi syyttely. Kyllä se on vaan jotenkin väännettävä vaimon syyksi, jos mies käy vieraissa. Luoja paratkoon, että aikuinen mies joutuisi itse ottamaan vastuuta sikailuistaan.
Lukematta kommentteja; minä olen ollut mieheni kanssa naimisissa 10 vuotta. Jos mies menee juhlimaan työ- tai minkä tahansa kavereiden kanssa, mieluummin saa pysyä poissa yön. Menköön yöksi kaverille tai hotelliin, ihan sama, minä nukun paremmin kun mies ei tule kolistelemaan keskellä yötä. Aina se vaan tuppaa kotiin vaikka taksikin maksaa 50e, kaveri on pyytänyt että jäisi sinne, ja minä olen sanonut että jää vaan. Aamutkin on mukavampia kun saa rauhassa touhuta eikä tarvi miettiä herääkö toinen kolisteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille hoitaja ja lähdet itse mukaan, ihana päästä hotelliaamiaiselle. Ei sinun niihin firman juhliin tartte mennä, meet omien kavereiden kanssa ja tapaatte miehen kanssa sitten jatkoilla. Voisi parisuhdekin hyötyä kun vähän repäsee :)
Hyvä idea! Vielä voisit yllättää miehesi odottamalla hänen tietämättään huoneessaan hyvissä hepenissä ❤
No siitä nyt syntyisi melko kiusallinen tilanne, kun ap:n mies naisineen saapuisi paikalle ja vaimo perkele makoilisi sängyllä hepeneissään:)Tuota ei voi suositella muille kuin masokisteille!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mies nyt jättäisi hotellin väliin, mutta olisi muuten mennyt jollet olisi suuttunut, niin mitä se auttaa. Jos olisi siis alkujaan suunnitellut pettämistä.
Yhtä sama asia vaikka olisi se poisveto jutusta.
Ei se sitä pettämisasiaa muuksi muuttaisi, jotain joka tapauksessa olisi tekeillä. Jos niin epäilet, ei se asia siitä poistuisi.Jos siis hotelliyöpymisen motiivi olisi ollut alunperin pettämisen suunnittelu.
Suunnittelu ja itse teko eivät paljonkaan poikkea toisistaan, luottamuksen kannalta.
Vaikka se teko sillä erää jäisikin käyttämättä.
En tarkoita, että miehellä olisi mitään menossa, mutta jos siis olisi.
Joo, näinpä. Samaa olen miettinyt, ettei se peruminen enää mitään muuta. Ja jos nyt vaadin perumaan olen todistettavasti mustasukkainen ääliö. Toisaalta jos ja kun annan mennä, olen sinisilmäinen pelle. Siksi en olisi halunnut, että mies ylipäätään laittaa minut tähän asemaan.
selunttu kirjoitti:
Miehesi ajatukset:
"En todellakaan petä vaimoani"
"Onpa kivat juhlat"
"Onpa viettelevä lunttu"
"Onpa hotellihuone varattuna"
"Eipä vaimo saa tietää"
"jospa ihan vähän nussin vierasta"
Niin, eihän se ole pettämistä, jos vähän kärkeä kastaa.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Tämä on itse asiassa aika kiinnostava pulma. Tavallaanhan sitä tosi mielellään sanoisi, että hei, ota vain ihmeessä hotellihuone, niin saat kömpiä rauhassa nukkumaan sinne ja nukkua aamullakin pitkään.
Sitten taas toisaalta tilanne toki herättää kuitenkin ihmetystä ja kysymyksiä siitä, onko hotellihuoneidean takana nyt kuitenkin jotakin muutakin kuin vain vilpitön halu mönkiä rauhassa nukkumaan bileiden jälkeen - yksin... Asiassa on vielä sekin puoli, että vaikka puoliso ei lähtökohtaisesti suunnittelisi hotellihuonejatkoja eroottisesti kiinnostavan työkaverinsa kanssa, tarjolla oleva hotellihuone voi helpommin johtaa tuohon, jos on humalassa.
Minä ratkaisisin tämän varmaankin yhdellä kahdesta tavasta. Jos olisin iloisen luottavainen miestäni kohtaan, ehdottaisin, että otetaan lapsille hoitaja, ja minä tulen sinne hotellihuoneelle odottelemaan, ja voimme käydä seuraavana aamuna yhdessä aamiaisella ja nauttia rauhallisesta aamusta kaksin. Sitten jos kaikki näyttäisi jotenkin järkevältä, voisin miettiä, että ehkä hotellikäytännön voisi ottaa käyttöön myöhemmin muutenkin.
Jos taas epäilisin jotakin ikävämpää, tekisin vain niin, että kysyisin, mihin hotelliin mies on menossa, ja menisin sinne odottamaan kertomatta asiasta miehelle. Se olisi tilanteeseen selvyys - kuitenkin tavalla, joka olisi ainoastaan positiivinen, jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa. Oma rakas hotellilla odottamassa olisi mukava yllätys, jos ajatus ei olisi ollut muualla kuin hänessä.
Mun mieheni on jakanut työbileiden jälkeen hotellihuoneen naispuolisen työkaverin kanssa. Tarkoitus ei ollut, mutta joku muu oli vallannut miehen sängyn. Mulle selitys kelpaa, koska jos mies haluaa mua tuon työkaverinsa kanssa pettää, hän voi sen tehdä vaikka joka päivä työpaikalla, yksi hotelliyö ei sitä venettä enää mihinkään keikauttaisi. Olisi vain typerää olla mustasukkainen jostakin mitä ei kuitenkaan voi estää, jos toinen päättää niin tehdä.
A) Jos miehellä on aivot päässään, ja hän haluaa pysyä uskollisena, hän pysyy uskollisena humalassakin. B) Jos mies ei halua pysyä uskollisena, tai hänen aivonsa sijaitsevat jalkovälissä, silloin hän ei välttämättä pysy uskollisena.
Itse en haluaisi olla B:n kaltaisen miehen kanssa naimisissa, joten minun puolestani mies saa viettää yönsä missä huvittaa, koska käy kummin tahansa, minä voitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, lähinnä on outoa että sinä jaksat jauhaa aikuiselle samaa asiaa monta päivää. Ymmärrän hyvin hotelliin menemisen yöksi. Ei tarvitse yrittää varovasti hiipiä aamuyöstä kotiin kun ensin on saanut sen taksin. Sitten aamulla voi nukkua sinne puoleen päivää ja vähän siistiytyä ennen kuin näyttäytyy muille (esim. sinulle).
Kuulostaa fiksulle ratkaisulle.
Ei täällä minkään pettäjämiesten paasausta nyt kaivata! Älä jaksa jauhaa mitään noin idiootteja juttuja.
Heh, mustasukkainen pirttihirmu ilmoittautui sieltä! Onnea valitsemallesi tielle. Onneksi on niitäkin puolisoita joiden itsetunto kestää sen että oma rakas voi yöpyä joskus muuallakin kuin perttihirmun vieressä. :)
Ihana.
Jos juhlitaan omassa kotikaupungissa niin kotiin yöksi. Ihan eri asia jos juhlat ovat jossain muualla tai reissu.
Jos mies on aina ennen tullut kotiin yöksi ja nyt yhtäkkiä haluaa välttämättä jäädä hotelliin niin taitaa olla joku suunnitelma. Ehdottomuus ja suuttuminen on tässä asiassa outoa kun kotiin on kuitenkin vain 15km ja ennenkin mies on päässyt kotiin asti.
Sopiiko miehelle että sinä seuraavan tyttöjen illan päätteeksi menet hotelliin vai onko tämä nyt vain uusi etu miehelle?
Mitä mies sanoi kun ehdotit että lapset hoitoon ja sinä sinne hotelliin myös? Ei varmaan sovi...
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri menee hotelliin yöksi työpaikan pikkujoulujen jälkeen juurikin taksijonon takia. Ei ole koskaan pettänyt miestään.
Ja mistähän sinä sen voisit tietää, ettei ole pettänyt? Ai hänkö on niin sinulle sanonut, niin sitten se tietysti on niin:)
Eli yksi häntäheikki onnistui vakuuttamaan sinut siitä, että kaikki miehet ovat häntäheikkejä.