Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua tulla baarin jälkeen yöksi kotiin

Baarileski
23.11.2017 |

Mitä olette mieltä tällaisesta tilanteesta. Ollaan oltu naimisissa viisi vuotta ja meillä on kaksi lasta. Suhteessa menee periaatteessa ihan hyvin, mutta intohimo on kyllä jo vuosia sitten laimentunut ja suhde arkipäivistynyt. Nyt mies on ilmoittanut menevänsä työpaikan juhlien jälkeen hotelliin yöksi. Syyksi ilmoittaa mm. pitkät taksijonot. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että juhlista tullaan ilman muuta yöksi kotiin, ja olen suoraan sanottuna hieman järkyttynyt että mies edes ehdottaa tuollaista. Nyt asiasta on hirveä riita ja minä olen kuulemma vainoharhainen ja mustasukkainen.

En varsinaisesti edes epäile pettämistä, mutta hotelliin meno baari-illan jälkeen on minusta yleisellä tasolla epäilyttävää, ja minusta parisuhteessa ei pidä testata kumppanin luottamusta tarpeettomasti. Ei kyse ole siitä pettääkö, vaan siitä ettei tuo ole minusta kumppanistaan välittävän ja häntä kunnioittavan ihmisen käytöstä. Tai jos ihan suoraan puhutaan, niin en alunperin epäillyt uskottomuutta, mutta väkisinhän sitä arvioi tilannetta uudelleen nyt kun asiasta on noussut näin hirveä haloo eikä mies suostu millään antamaan periksi. Jotenkin tuntuu, että voiko olla puhtaat jauhot pussissa jos se hotelliin pääsy on niin tärkeää että sen eteen jaksaa riidellä päivätolkulla.

Mitä olette mieltä?

Kommentit (248)

Vierailija
201/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa tuossa ei ole mitään ihmeellistä, mutta käytönnössä mies odottaa kyllä saavansa yöseuraa. 

Vierailija
202/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä yhtään ok mielestäni noin niinkuin lähtökohtaisesti!

Tosiaan jos välimatka olisi pitkä niin silloin eri asia.

Ja sitten tietty se seikka miten sinä AP toimit miehesi ollessa krapulassa? Annatko toisen nukkua ja potea seuraavan päivän? Käsket myös lapsien olla rauhallisemmin jotta isi saa levätä?

Mielestäni hotellissa yön vietto on jo suora signaali niille naispuolisille työkavereille, että jaahas, toi Pena onkin tänään vapaata riistaa.

Ihmisen, varsinkaan lapsellisen, ei ole mikään pakko missään tilanteessa vetää sellaisia persekännejä, että seuraavana päivänä on niin krapula, että lasten pitää leikkiä hiljempaa. Ite ottaisin sellaisilta lapset pois kokonaan. 

Turha tehdä lapsia, jos alkoholi näyttelee noin suurta roolia elämässä, että sen takia pitää perheen tehdä erityisjärjestelyitä! Jos lipsahtaa ja juo liikaa, niin seuraavana päivänä ei ole mitään erityisoikeutta saada vain maata krapulassa, ehei! sitä suuremmalla syyllä on osallistuttava aamusta asti perheen yhteisiin toimiin, ja antaa sen vaimon mennä vaikka päiväksi shoppailemaan tasapuolisuuden nimissä.

Kyllä se on joskus hauskaa vetää kunnon kännit hyvässä seurassa. Meillä on kaksi lasta ja käymme mieheni kanssa suunnilleen 3 kertaa vuodessa työporukoittemme kanssa juhlissa (pikkujoulut, kesäjuhlat yms.).

Niissä on aina ollut todella hauskaa ja sen vuoksi suon sen mielelläni myös miehelleni. Krapulaansa saa nukkua seuraavana päivänä pois niin pitkään kun haluaa ja illalla vedämme pitsaa tai muuta "krapulapalaa". Toista ei syyllistetä, mutta TODELLAKAAN EI JÄÄDÄ YÖKSI MINNEKÄÄN!

Kumpikaan ei epäile toista mistään, mutta kai sitä nyt mukavampi on kotona "potea" kun ei tarvitse puolilta päivin vääntäytyä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo yksikään mies syyttänyt vainoharhaiseksi ilman että olisi pettänyt. Juuri paljastui että tämäkin, jonka kanssa luulin olevani ihan onnellisesti naimisissa. Jos olisi puhtaat jauhot pussissa, ei tarvitsisi puolustautua ja hyökätä.

Itse tästä lähin aion kuunnella vaistojani ja jos kukaan syyttää vainoharhaiseksi niin vaihtoon menee. Epäluottamus tappaa parisuhteen, oli siihen syytä tai ei. Eikä tee hyvää epäillä omia ajatuksiakaan. Itse podin tosi huonoa omaatuntoa kun epäilin miestä turhaan ja soimasin itseäni pahasti ja tunsin olevani huono puoliso. Kunnes sitten paljastuikin että olen jatkuvasti ollut oikeassa ja mies on törkeästi vuosikaudet valehdellut minulle ja syytellyt turhaan...

Vierailija
204/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka on viettänyt ennen juuri tuollaista elämää, ottanut huoneen ja bongannut panoseuraa sitten baarista mukaan (ulkomailla maksullista jos on ollut tarjolla). Oli ihan kivaa, ja vaimo ei tiennyt. Nyt olen parantanut tapani ja lopettanut avioliiton ulkopuoliset suhteet. Vanhoja aikoja en kaipaa, poistin jopa panopäiväkirjani jossa oli 75 eri naista lueteltu, ja ketä vedetty peppuun jne.

Pettäminen voi nostaa miehesi itsetuntoa, niin se oli minullakin syy, ja tietty uutuuden viehätys.

Tämä nyt ainakin oli naisen kirjoittama! Kuka mies sanoo, että vedetty peppuun?

Minä!

t. M38

Miten herttaista aikuiselle miehelle:peppu ja pimppa YÄK!

Vierailija
205/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei oo yksikään mies syyttänyt vainoharhaiseksi ilman että olisi pettänyt. Juuri paljastui että tämäkin, jonka kanssa luulin olevani ihan onnellisesti naimisissa. Jos olisi puhtaat jauhot pussissa, ei tarvitsisi puolustautua ja hyökätä.

Itse tästä lähin aion kuunnella vaistojani ja jos kukaan syyttää vainoharhaiseksi niin vaihtoon menee. Epäluottamus tappaa parisuhteen, oli siihen syytä tai ei. Eikä tee hyvää epäillä omia ajatuksiakaan. Itse podin tosi huonoa omaatuntoa kun epäilin miestä turhaan ja soimasin itseäni pahasti ja tunsin olevani huono puoliso. Kunnes sitten paljastuikin että olen jatkuvasti ollut oikeassa ja mies on törkeästi vuosikaudet valehdellut minulle ja syytellyt turhaan...

Juuri näin. Tämä on se tyypillinen tapa, miten petollinen mies toimii. Mitään ei myönnetä, vaan kaikki kielletään ja valehdellaan silmät kirkkaina. Ja vielä kyseenalaistetaan toisen luonne ja mielenterveys, niin että itsekin jo alkaa epäillä olevansa väärässä ja hullu.

Vierailija
206/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies joka on viettänyt ennen juuri tuollaista elämää, ottanut huoneen ja bongannut panoseuraa sitten baarista mukaan (ulkomailla maksullista jos on ollut tarjolla). Oli ihan kivaa, ja vaimo ei tiennyt. Nyt olen parantanut tapani ja lopettanut avioliiton ulkopuoliset suhteet. Vanhoja aikoja en kaipaa, poistin jopa panopäiväkirjani jossa oli 75 eri naista lueteltu, ja ketä vedetty peppuun jne.

Pettäminen voi nostaa miehesi itsetuntoa, niin se oli minullakin syy, ja tietty uutuuden viehätys.

Minä!

t. M38

Kyllä tytöt tykkää, kun heille puhuu kohteliaasti ja kauniin sanoin, kokemusta on!

t. M38

Vierailija
207/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin eksän aina päästin, kun työpaikka subventoi hotellihuoneet erittäin edullisesti ja kotiin olisi ollut 30km. Ei mitään järkeä ajella taksilla, kun sai mennä omalla autolla aamulla työn kautta ja palata seuraavana päivänä.

Omista pikkujouluista tiedän, kuinka kätevä oma hotellihuone on ainakin samassa rakennuksessa. Sinne voi vetäytyä vaikka hetkeksi lepäämään aterian jälkeen, säilyttää tavaroita ja mahdollisia varavaatteita. Ja oma rauhallinen WC-tila on ihan mahtava, kun on itsellä vähän herkkä vatsa.

Kyllä sitä joskus mietti, mitä toisella tapahtui, mutta olin silloin mustasukkainen vähän joka asiasta. Nyt on kilometrejä alla enemmän ja nuo luonteenpiirteet pyyhkiytyneet pois.

T: M39

Vierailija
208/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen mennä jos haluaa mutta pidä huoli että sinäkin saat joku kerta tehdä samoin.

Vierailija
209/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä!

t. M38

Mitä kohteliasta ja kaunista noissa sanoissa on? Pikku lasten lässytystä! ja en tarkoita, että pitäisi käyttää rumia sanoja!

Kyllä tytöt tykkää, kun heille puhuu kohteliaasti ja kauniin sanoin, kokemusta on!

t. M38

Vierailija
210/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää voi taksikuskinkin kanssa.

Tällä pettää voi missä vain-logiikalla minä voisinkin ilmoittaa meneväni ensi yöksi yhdelle Makelle. Jos aviomieheni yrittää kieltää, niin väitän vainoharhaiseksi kontrollinatsiksi. Miksi ihmeessä minä siellä yökylässä sen enempää pettäisin, kun kerran voisin pettää vaikka kauppareissullakin

Jep jep. Soitanpa heti Makelle ja pyydän laittamaan kuoharin kylmenemään.

Vierailija
211/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä!

t. M38

t. M38

Mitä kohteliasta ja kaunista noissa sanoissa on? Pikku lasten lässytystä! ja en tarkoita, että pitäisi käyttää rumia sanoja, asiat voi ilmaista monella tavalla!

Vierailija
212/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte yhteisen perhehuoneen tietty. Mies tulee sinne sitten nukkumaan, kun baarit sulkeutuu.

Vierailija
213/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, jos se pikkujoulu tms, vietettäisiin jossakin kauempana olevassa paikassa, jossa ei olisi takseja edes helposti saatavilla, ja kaikille olisi varattu mahdollisuus yöpyä sellä? Kieltäisikö ap miestään lähtemästä? Mun miehellä nimittäin on sellaisia työporukan illanviettoja, että tilat on varattu jostain hornan kuusesta mökkimajoituksella tms. Ja tietty mies on sinne jäänyt yöksi, käteväähän se on. Työpaikalla sekä miehiä että naisia, ja viinaa ja ruokaa riittää. En ole koskaan epäillyt miehen noissa reissuissa pettävän, ainoa mitä olen sanonut tai toivonut, että ei menisi uimaan humalassa.

Vierailija
214/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä yhtään ok mielestäni noin niinkuin lähtökohtaisesti!

Tosiaan jos välimatka olisi pitkä niin silloin eri asia.

Ja sitten tietty se seikka miten sinä AP toimit miehesi ollessa krapulassa? Annatko toisen nukkua ja potea seuraavan päivän? Käsket myös lapsien olla rauhallisemmin jotta isi saa levätä?

Mielestäni hotellissa yön vietto on jo suora signaali niille naispuolisille työkavereille, että jaahas, toi Pena onkin tänään vapaata riistaa.

Ihmisen, varsinkaan lapsellisen, ei ole mikään pakko missään tilanteessa vetää sellaisia persekännejä, että seuraavana päivänä on niin krapula, että lasten pitää leikkiä hiljempaa. Ite ottaisin sellaisilta lapset pois kokonaan. 

Turha tehdä lapsia, jos alkoholi näyttelee noin suurta roolia elämässä, että sen takia pitää perheen tehdä erityisjärjestelyitä! Jos lipsahtaa ja juo liikaa, niin seuraavana päivänä ei ole mitään erityisoikeutta saada vain maata krapulassa, ehei! sitä suuremmalla syyllä on osallistuttava aamusta asti perheen yhteisiin toimiin, ja antaa sen vaimon mennä vaikka päiväksi shoppailemaan tasapuolisuuden nimissä.

Teilläpä vasta on riemukas ja hauska elämä yhdessä. Jos pitää liian hauskaa niin kuuluuko siitä aina maksaa jollain tavalla? Eikö parisuhteessa olevat ihmiset saa nauttia elämästä ja elää täysillä edes kerran vuodessa ilman, että puolisolle pitää valittaa? 

Tuntuu, että joillekin siinä parisuhteessa on moni muu asia paljon tärkeämpää kuin se, että saa elää kokonaisen ja onnellisen elämän. Jos haluaa välillä käydä ulkona niin en todellakaan kosta sitä, jos mies päättää vetäistä pitkän kaavan mukaan. Jos hänellä on hauskaa ja kivaa niin sehän on vain ja ainoastaan plussaa, haluan että hän on nimittäin onnellinen. Ei tarvitse herätä aamulla vaan laitan aamupalaa, annan särkylääkettä ja kuuntelen mielelläni hauskoja juttuja illasta. Samoin on meillä tottakai myös toisinpäin. Eikö suhteessa voi oikeasti yhtään joustaa sen eteen, että toisella on hauskaa ja kivaa? 

Vierailija
215/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nainen, vaan mies. Tykkään vaan vetää peppuun, mitä oma vaimo ei anna. 

Onneksi tulin järkiini ja rupesin ajattelemaan perhettä, minkä melkein rikoin pervoilullani.

Kadun omia tekojani syvästi, mutta en tuomitse muita. Jos paneskelu ja ympäriinsä häröily on tämän elämän tarkoitus niin siitä vaan.  

t."peppuun vetäjä"

Vierailija
216/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että vetää mustasukkaisuuden peliin jos et ole maininnut pettämistä. Mulla heräisi epäilykset

Vierailija
217/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä matka sieltä baarista olisi kotiin?

Joku 15 km. Matka tai edes hinta ei ole selitys, vaan se että jonot ovat niin pitkät tähän aikaan vuodesta.

Joo, ymmärtäisin hotellin, jos matkaa olisi kotiin tyyliin sata km. Mutta että viisitoista 😂 Itselläni taitaa olla jotakuinkin saman verran eikä mitään ongelmia päästä kotiin kyliltä - lähtee pois ennenkuin pahimmat ruuhkat tulevat tai odottaa vähän sen yli tai vaikka kimppataksilla jonkun toisen kanssa, jos suunta on jollain vähänkään sama.

Vierailija
218/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites, jos se pikkujoulu tms, vietettäisiin jossakin kauempana olevassa paikassa, jossa ei olisi takseja edes helposti saatavilla, ja kaikille olisi varattu mahdollisuus yöpyä sellä? Kieltäisikö ap miestään lähtemästä? Mun miehellä nimittäin on sellaisia työporukan illanviettoja, että tilat on varattu jostain hornan kuusesta mökkimajoituksella tms. Ja tietty mies on sinne jäänyt yöksi, käteväähän se on. Työpaikalla sekä miehiä että naisia, ja viinaa ja ruokaa riittää. En ole koskaan epäillyt miehen noissa reissuissa pettävän, ainoa mitä olen sanonut tai toivonut, että ei menisi uimaan humalassa.

No olisko mahdollista, että se nyt on vähän eri asia, jos pikkujoulut ovat jossain hornankuusessa, jonne on varattu yömajoitus jne. Kuin se, että juhlat ovat käytännössä nurkan takana, eli kotimatka olisi tosiaan sen viisitoista kilometriä? 🤔

Vierailija
219/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nainen, vaan mies. Tykkään vaan vetää peppuun, mitä oma vaimo ei anna. 

Onneksi tulin järkiini ja rupesin ajattelemaan perhettä, minkä melkein rikoin pervoilullani.

Kadun omia tekojani syvästi, mutta en tuomitse muita. Jos paneskelu ja ympäriinsä häröily on tämän elämän tarkoitus niin siitä vaan.  

t."peppuun vetäjä"

Kyllä mina ymmärrän, että jotkut SINNE vetelee, mutta kuka aikuinen käyttää peppu -sanaa?

Vierailija
220/248 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin juuri aviomiehelleni tämän ketjun aiheen. Hän purskahti nauramaan, että selvä tapaus. Kysyin sitten, että mitä jos mä ilmoittaudun jääväni hotelliin bileillan jälkeen, enkä tulisi kotiin yöksi. Hän sanoi, että "tervetloa tyhjään kotiin. Elämä on valintoja".

Olisin todella huolissani jos oman mieheni reaktio olisi tuollainen. Käytännösähän miehesi tuli möläyttäneeksi kuuluvansa itse siihen ihmisryhmään joka pettää aina sopivan tilaisuuden tullen.

Jaa niinkö? Meikäläisellä on 0-toleranssi pettämiseen ja olisin sanonut vaimolle täsmälleen samoin. Mutta ei se niin ääliö olekkaan että moista edes ehdottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi