Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua tulla baarin jälkeen yöksi kotiin

Baarileski
23.11.2017 |

Mitä olette mieltä tällaisesta tilanteesta. Ollaan oltu naimisissa viisi vuotta ja meillä on kaksi lasta. Suhteessa menee periaatteessa ihan hyvin, mutta intohimo on kyllä jo vuosia sitten laimentunut ja suhde arkipäivistynyt. Nyt mies on ilmoittanut menevänsä työpaikan juhlien jälkeen hotelliin yöksi. Syyksi ilmoittaa mm. pitkät taksijonot. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että juhlista tullaan ilman muuta yöksi kotiin, ja olen suoraan sanottuna hieman järkyttynyt että mies edes ehdottaa tuollaista. Nyt asiasta on hirveä riita ja minä olen kuulemma vainoharhainen ja mustasukkainen.

En varsinaisesti edes epäile pettämistä, mutta hotelliin meno baari-illan jälkeen on minusta yleisellä tasolla epäilyttävää, ja minusta parisuhteessa ei pidä testata kumppanin luottamusta tarpeettomasti. Ei kyse ole siitä pettääkö, vaan siitä ettei tuo ole minusta kumppanistaan välittävän ja häntä kunnioittavan ihmisen käytöstä. Tai jos ihan suoraan puhutaan, niin en alunperin epäillyt uskottomuutta, mutta väkisinhän sitä arvioi tilannetta uudelleen nyt kun asiasta on noussut näin hirveä haloo eikä mies suostu millään antamaan periksi. Jotenkin tuntuu, että voiko olla puhtaat jauhot pussissa jos se hotelliin pääsy on niin tärkeää että sen eteen jaksaa riidellä päivätolkulla.

Mitä olette mieltä?

Kommentit (248)

Vierailija
21/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti höylää toista tai toisia. Tiedä vaikka olisi homppelikin, mutta ei se siellä mistään muusta kun seksisyystä yötä ole. Hölmöt saa kuvitella mitä vaan ja uskoa höpönlöpön tekosyitä.

Vierailija
22/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin mennään hotelliin yöksi baari-illan jälkeen, mutta yhdessä. Ei tulisi mieleenkään mennä yksin, minusta se koettelisi liikaa toisen luottamusta. Joko lähtisin mukaan, tai en hyväksyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ilmiselvää, että hotelliin huvikseen menevä aikoo ottaa irtioton omasta puolisostaan.

Kyllähän se on loukkaavaa, etenkin kun teeskentelee ikäänkuin kaikki olisi viatonta. Taksijono on ilman muuta meriselitys, mies ei vain halua vesittää jännittävää, vapaata iltaansa tulemalla tunkkaiseen kotiin vaimon ja lasten luo.

Mikäli et ole innostunut vapaasta parisuhteesta tai vielä pahempaa,

miehesi ei salli samaa vapautta myös sinulle, on aika aloittaa omaisuudenjako.

Se oli siinä sitten. Pillit pussiin, muuttoauto pihaan ja ukosta tuli viikonloppuisä.

Miksi viikonloppu isä? En ole ap mutta en ikinä suostuisi yh-äidiksi muuta kuin leskeyden johdosta. Muuten lapset jo viikko-viikko tai mies yh-isäksi.

Vierailija
24/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Tämä on itse asiassa aika kiinnostava pulma. Tavallaanhan sitä tosi mielellään sanoisi, että hei, ota vain ihmeessä hotellihuone, niin saat kömpiä rauhassa nukkumaan sinne ja nukkua aamullakin pitkään.

Sitten taas toisaalta tilanne toki herättää kuitenkin ihmetystä ja kysymyksiä siitä, onko hotellihuoneidean takana nyt kuitenkin jotakin muutakin kuin vain vilpitön halu mönkiä rauhassa nukkumaan bileiden jälkeen - yksin... Asiassa on vielä sekin puoli, että vaikka puoliso ei lähtökohtaisesti suunnittelisi hotellihuonejatkoja eroottisesti kiinnostavan työkaverinsa kanssa, tarjolla oleva hotellihuone voi helpommin johtaa tuohon, jos on humalassa.

Minä ratkaisisin tämän varmaankin yhdellä kahdesta tavasta. Jos olisin iloisen luottavainen miestäni kohtaan, ehdottaisin, että otetaan lapsille hoitaja, ja minä tulen sinne hotellihuoneelle odottelemaan, ja voimme käydä seuraavana aamuna yhdessä aamiaisella ja nauttia rauhallisesta aamusta kaksin. Sitten jos kaikki näyttäisi jotenkin järkevältä, voisin miettiä, että ehkä hotellikäytännön voisi ottaa käyttöön myöhemmin muutenkin.

Jos taas epäilisin jotakin ikävämpää, tekisin vain niin, että kysyisin, mihin hotelliin mies on menossa, ja menisin sinne odottamaan kertomatta asiasta miehelle. Se olisi tilanteeseen selvyys - kuitenkin tavalla, joka olisi ainoastaan positiivinen, jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa. Oma rakas hotellilla odottamassa olisi mukava yllätys, jos ajatus ei olisi ollut muualla kuin hänessä.

Vierailija
25/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken miehesi oli menossa sinne hotelliin naispuolisen työkaverin kanssa. Väsynyttä.

Vierailija
26/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me käytämme tuota hotellia. Turvallisempaa mennä hotelliin yöksi, kun jonottaa taksia. On myös koko perheen kannalta parempi mennä hotelliin yöksi, kun tulla kotiin herättämään koko perhettä. Ja myös se yöpyjä saa nukkua rauhassa krapulaansa pois.

Minkäslaisia öykkäreitä te olette, jos taksijono on jotenkin vaarallinen? 

Vierailija
27/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takseja ei aamuyölle saa kovin helposti etukäteen tilattua. Mä tiedän paljonkin perheellisiä (joilla on pieniä lapsia) jotka hotelliin menee baari-illan jälkeen. Jotkut ei halua, että skidit näkee krapulaisen vanhemman. Tai ei halua herättää koko perhettä kotiin könytessään. Jos harvoin käy viihteellä, niin raha ei varmaan oo ongelma.

Ja pettää voi ennen neljää myös siellä hotellissa ja tulla kotiin yöllä, baarin vessassa, jonkun toisen himassa, työpaikalla...jne.

Vierailija
28/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettää voi taksikuskinkin kanssa.

Pettää voi vaikka lounastauolla työpaikan vessassa, mutta nyt ei ole kyse siitä. Minusta on ihan okei mennä hotelliin jos juhlat ovat vaikka toisella paikkakunnalla, mutta tarpeetonta luottamuksen koettelua pitäisi välttää. Eli kotiin yleisesti ottaen tullaan jos se on inhimillisesti mahdollista.

Toiseksi, minusta sitoutuneeseen parisuhteeseen kuuluu myös se, ettei itse tarpeettomasti hakeuduta tilanteisiin joissa kiusaus on suuri ja tilaisuus tekee helposti varkaan. Toki siellä taksissakin voi täräyttää, mutta siihen lienee yleisesti ottaen isompi kynnys. Hotelliin on helpompi mennä viinanhuuruisilla aivoilla kaverimielessä jatkoille ja siitä yksi asia johtaa toiseen. Minusta korkean riskin tilanteiden välttäminen tukee pyrkimystä uskollisuuteen. Taksipanoskenarioon se ei tietenkään auta, mutta siinä tuskin on ollut mitään aikomustakaan pysyä uskollisena.

Vierailija
29/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että miehelläsi on suunnitteilla naisen/miehen/pariskunnan vienti hotelliin seurakseen.

Ehdota suoraan, että haluat hotelliin mukaan romanttisessa mielessä ja jos hän änkyttää, että tulee kalliimmaksi yms. niin turhaa pihin on maksaa sitä omaakaan yöymistään. Kotiin vaan.

Vierailija
30/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä yhtään ok mielestäni noin niinkuin lähtökohtaisesti!

Tosiaan jos välimatka olisi pitkä niin silloin eri asia.

Ja sitten tietty se seikka miten sinä AP toimit miehesi ollessa krapulassa? Annatko toisen nukkua ja potea seuraavan päivän? Käsket myös lapsien olla rauhallisemmin jotta isi saa levätä?

Mielestäni hotellissa yön vietto on jo suora signaali niille naispuolisille työkavereille, että jaahas, toi Pena onkin tänään vapaata riistaa.

Vierailija
31/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ajatukset:

"En todellakaan petä vaimoani"

"Onpa kivat juhlat"

"Onpa viettelevä lunttu"

"Onpa hotellihuone varattuna"

"Eipä vaimo saa tietää"

"jospa ihan vähän nussin vierasta"

Vierailija
32/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta näyttää. En hyväksyisi. Tosiaan epäilyksiä ruokkii vielä ukon kiukuttelu asiasta. Taitaa pelätä että treffit menevät mönkään.. 😐

Eksäni ei tullut melkein ikinä mun luokse baarista vaikka niin oli sovittu. Meni kaverin luo kun oli kuulemma kätevämpää (kaveri kuitenkin asui aika paljon kauempana baarista kuin minä). Koska osaan laskea 1+1, pistin äijän vaihtopenkille ja noin vuosi sen jälkeen tunnontuskissaan kertoi että naisiahan hän tosiaan oli sinne raahannut.

Ei ole mitään syytä olla tulematta baarista kotiin yöllä, ainakaan jos kuppila on samassa kaupungissa. Olen nykyään pahasti allerginen kaikenlaisille seityksille tämän asian tiimoilta.

N25

Vierailija
33/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa paikassa miehesi on töissä, millaista porukkaa työkavereihin kuuluu? Onko tuo hotelliyö kustannettu työpaikan puolesta vai onko valmis maksamaan sen itse? 

Vierailija
34/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa ennemmin mennä kännissä vaikka sinne hotelliin nukkumaan kuin tulla kotiin lasten nähden örveltämään.

Vierailija
35/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

selunttu kirjoitti:

Miehesi ajatukset:

"En todellakaan petä vaimoani"

"Onpa kivat juhlat"

"Onpa viettelevä lunttu"

"Onpa hotellihuone varattuna"

"Eipä vaimo saa tietää"

"jospa ihan vähän nussin vierasta"

Tää osu naulan kantaan

Vierailija
36/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisessa paikassa miehesi on töissä, millaista porukkaa työkavereihin kuuluu? Onko tuo hotelliyö kustannettu työpaikan puolesta vai onko valmis maksamaan sen itse? 

Perus toimistotyö, en tunne työkavereita mutta käsittääkseni aika tasaisesti molempia sukupuolia. Maksaa itse.

Vierailija
37/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tämä on itse asiassa aika kiinnostava pulma. Tavallaanhan sitä tosi mielellään sanoisi, että hei, ota vain ihmeessä hotellihuone, niin saat kömpiä rauhassa nukkumaan sinne ja nukkua aamullakin pitkään.

Sitten taas toisaalta tilanne toki herättää kuitenkin ihmetystä ja kysymyksiä siitä, onko hotellihuoneidean takana nyt kuitenkin jotakin muutakin kuin vain vilpitön halu mönkiä rauhassa nukkumaan bileiden jälkeen - yksin... Asiassa on vielä sekin puoli, että vaikka puoliso ei lähtökohtaisesti suunnittelisi hotellihuonejatkoja eroottisesti kiinnostavan työkaverinsa kanssa, tarjolla oleva hotellihuone voi helpommin johtaa tuohon, jos on humalassa.

Minä ratkaisisin tämän varmaankin yhdellä kahdesta tavasta. Jos olisin iloisen luottavainen miestäni kohtaan, ehdottaisin, että otetaan lapsille hoitaja, ja minä tulen sinne hotellihuoneelle odottelemaan, ja voimme käydä seuraavana aamuna yhdessä aamiaisella ja nauttia rauhallisesta aamusta kaksin. Sitten jos kaikki näyttäisi jotenkin järkevältä, voisin miettiä, että ehkä hotellikäytännön voisi ottaa käyttöön myöhemmin muutenkin.

Jos taas epäilisin jotakin ikävämpää, tekisin vain niin, että kysyisin, mihin hotelliin mies on menossa, ja menisin sinne odottamaan kertomatta asiasta miehelle. Se olisi tilanteeseen selvyys - kuitenkin tavalla, joka olisi ainoastaan positiivinen, jos miehellä olisi puhtaat jauhot pussissa. Oma rakas hotellilla odottamassa olisi mukava yllätys, jos ajatus ei olisi ollut muualla kuin hänessä.

Siinä vaiheessa kun asiasta on ensin jo riidelty päivätolkulla niin tuo tuntuisi kyllä mukavan yllätyksen sijaan lähinnä mustasukkaiselta vainoamiselta ja äärimmäiseltä epäluottamuksen osoitukselta.

Vierailija
38/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä, mutta lähtekää te myös lasten kanssa jonnekin muutamaksi yöksi, puhelin kiinni ja matkalaukut mukaan, niin saa örveltäjä vähän miettiä, että missä te olette?

Vierailija
39/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ukko kun tuollaisia selittelee.

Vierailija
40/248 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vähän haiskahtaa. Vaikkei taustalla olisi mitään epäilyttävää, on riittävä syy loukkaantua siitä, että hän ei nyt kunnioita sinua ja tunteitasi ja antaa sinulle syytä epäillä (ehkä turhaan, ehkä ei). 

Oma mies oli hiljattain työpaikan järjestämässä tapahtumassa jossa oli jatkot ja hotellit järjestettynä työpaikan piikkiin. Mua ei siinä kohtaa haitannut, että jäi hotelliin yöksi kun itsellänikin oli muita suunnitelmia sille illalle. Olin siinä samalla menossa itse hoitamaan asioita kaupungille joten "saatoin" hänet tapahtumapaikalle, jossa hän ei ollut varma mihin mennä. Sanoin että hotellin tiskiltä voi kysyä, mutta hän oli ennemmin soittamassa jollekkin naispuoliselle työkaverilleen kysyäkseen neuvoja. Ei ehkä mitenkään epänormaalia, mutta outoa, kun kahden metrin päässä oli respa joka on sitä varten, että apua voi kysyä kun sitä tarvitsee. Mua jäi vähän vaivaamaan että miksi olisi soittanut mielummin hänelle kuin kysynyt apua suoraan siitä tiskiltä. 

Seuraavana päivänä kun tuli kotiin, kaikki oli ihan ok, mitä nyt ei muistanut kaikkea viimeyöstä kuten esim. sitä missä oli pahasti kastellut vaatteensa. Olisiko ollut sitä seuraavana päivänä, kun heitin hänen takkinsa niskaan kun kävin tupakalla ja löysin sieltä taskusta tyhjän kahden kappaleen kortsupaketin. Sama takki oli ollut hänellä päällään siellä tapahtumassa. Järkytyin tietysti ihan helvetisti ja päätin ottaa asian puheeksi kunhan tulee töistä kotiin. 

Kun sanoin asiasta, hän vaikutti ensin järkyttyneeltä, oli hiljaa hetken ja sitten antoi jonkin selityksen siitä, kuinka joskus ostivat niitä kavereiden kanssa erään baarin/hotellin aulasta kun kävi vielä ammattikoulua. Tämä meni mulla ensin täydestä, mutta jäljestäpäin aloin tosissani miettiä, ja tajusin että olen useammankin kerran pitänyt päällä hänen takkiaan (iso ja lämmin) esim. parvekkeella tai roskia viedessä ja pitänyt käsiä taskuissa. Mitkään pohjattomat ne taskut ei ole joten olisi lähes mahdotonta, ettei käteeni olisi osunut tuo paketti jos se on siellä jo vuosia ollut. Muistan myös lähes elävästi hänen siivonneen takin taskut perinpohjaisesti muutama kuukausi sitten. 

Noh, otin asian uudelleen puheeksi ja selitin epäilykseni siitä, että paketti olisi ollut taskussa koko suhteemme ajan mutten ole vain huomannut sitä. Hän ei pystynyt sanomaan tähän mitään, intti vain että ovat olleet aina siellä mutta jostain syystä en ole vain huomannut. Yritän elää asian kanssa, mutta kyllähän tämä häiritsee helvetisti. Tämän tapahtuman jälkeen erään riidan päätteksi sain kuulla olevani mustasukkainen syyttä. Vitutti kuulla moista, kun herra on itse antanut syytä epäillä hänen luotettavuuttaan.