En ymmärrä miksi naisten on niin vaikeaa pysytellä hoikkana
Jos mä olisin nainen, niin mä ainakin olisin hoikka.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
En ehdi liikkumaan. Joko olen töissä 10h niinä päivinä kun en ole koulussa tai olen koulussa sen 8h ja sitten pitäisi vielä kotona tehdä koulutöitä.
Olet valinnut itsellesi kykyihin nähden liian vaativan alan. Opiskelun pitäisi sujua ilman ponnisteluja, niin oikeissa töissä voit myöhemmin loistaa.
Siksi, koska harva välittää kaltaistesi niiskuNEITIEN mielipiteistä, me tehdän niin kuin itse koetaan parhaaksi, nautitaan elämästä.
Mä nautin elämästä, rakastan hyvää ruokaa ja syön sitä aina kun on nälkä. En omista autoa ja kauppareissut teen pyörällä tai kävellen, enpä muuten jaksa kantaa kuin sen mitä on pakko.
Ihana matkustella, kun mahtuu kevyesti lentokoneen penkkiin eikä ahdista vaikka naapurin puolelta vähän läskiä tulisikin mun puolelle, sen sijaan säälittää että painautuuko sillä iho ja varmaan paha olla siinä tiukassa penkissä.
Olen iloinen ja kaunis, enkä juuri muuten huomaa onko joku lihava vai laiha, olen onnellinen niin ei tarvitse kyylätä. Olen aina elänyt samanlaista elämää syömisineen, ja hyötyliikuntoineen, olen myös aina ollut energinen ja hoikka. Niin ja terve.
Mä en ymmärrä, miksi jotkut miehet ei osaa tyydyttää naistaan.
Vierailija kirjoitti:
En syö karkkia, sipsejä tai juo virvoitusjuomia. Ulkona syön kerran kuussa. Syön aamupalan, lounaalla salaattipainotteisen annoksen, välipalaksi hedelmiä tai yhden leivän, illalla esim. kananmunia ja vihanneksia.
Olen lihonut 35 täytettyäni 6 kiloa, vaikka olen tarkkaillut syömisiäni ja yrittänyt liikkua. En voi elää 700kcal /päiväkään. En tiedä mitä tehdä.
Muutat ruokasi sisältöä, kaloreiden liiallinen vähyys on hullun hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi jotkut miehet ei osaa tyydyttää naistaan.
Mä en ymmärrä sun viestiä. Siis sehän on naisen tehtävä tyydyttää mies eikä toisinpäin.
Miksi naisten pitäisi pysyä hoikkana? Kauneus on katsojan silmässä ja mä katselen mieluummin naisia jotka on normaaleja tai himpun pehmeämpiä. Jokainen saa olla just sellainen kuin on.
Tuotaah... hoikka=normaali. Normaalipainoon kuuluu aika laaja otos erilaisia painoja. Myös himpun pehmeä on normaali. Sen sijaan läski ei ole normaali.
Miksi miesten on niin vaikea pysyä ihanina ja epäitsekkäinä? Jos mä olisin mies niin mä ainaskin olisin ihana ja epäitsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan taas, että miehistä 2/3 on ylipainoisia ja etenkin nuorten miesten lihavuus lisääntyy kovaa vauhtia. Ja ei, se ei johdu siitä että he olisivat bullmentuloita.
Itse ihmettelen miehiä, joilla ei ole sosiaalisia taitoja. Jos itse olisin mies niin kaataisin halutessani naisia kuin heinää, koska tietäisin kuinka saada heidät kiinnostumaan itsestäni ja ennen kaikkea hymyilemään.
Mistä se miesten ylipaino sitten johtuu, kun heidän rasvaprosenttinsa kuitenkin on yli 10 prosenttiyksikköä naisia matalampi?
Miten saisit naiset kiinnostumaan itsestäsi?
Rasvaprosentteja nyt on vielä typerämpää vertailla, koska naisilla on samassa ravitsemustilassa normaalisti 10-15% enemmän rasvaa tisseissä ja lantiolla. Tämä 10-15% ero ei siis ole mitään liikakiloja tai ylipainoa vaan fysiologista, naisen kehoon kuuluvaa rasvaa.
Olet oikeassa. 10-15 % enemmän rasvaa on sopivasti. Suomalaisilla naisilla kuitenkin on keskimäärin n. 44 % enemmän rasvaa kehossaan kuin samanpainoisella miehellä.
Miehille terveellinen rasvaprosentti on 13-21% ja naisille 25-33%.
Liian alhainen rasvaprosentti naisilla voi haitata muunmuassa hormonitoimintaa.
En ymmärrä miksi miehet kasvattavat sellaisen kovan ja suuren pallomahan. Jos mä olisin mies niin mä en ainaskaan kasvattais semmosta pötsiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te selittelette ja yritätte saada ylipainosta hyväksyttävää?
Tuo evoluutiohommakin on tapahtunut silloin, kun EI OLE OLLUT RAVINTOA TARPEEKSI. No nyt on jopa ylimäärin ja se ei tarkoita sitä, että kaikki vastaantuleva on vedettävä napaan.
Mua niin oksettaa tämä et makkaransyönti ja rasvanpuputus on ok, se ei ole. Sen sijaan jos vedät vain terveellistä ruokaa ja olet pulska (en usko, että kukaan pysyy lihavana tuollaisella ruokavaliolla vaikkei edes liikkuisi), niin sen on oltava ok. Mutta lihavuus, se ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää. Se aiheuttaa sairauksia ennemmin tai myöhemmin. Nyt kun on anoreksia koluttu läpi, niin miksi ei samantien olla aidosti huolissaan lihavuudesta, vaan tuosta epäterveellisen elämäntavan perikuvasta yritetään tehdä positiivista asiaa? Normaalipaino, lievä ylipaino JA lievä alipaino on jumalauta ok. Nämä rajat siksi, että ihmisten painoja nyt vain ei voi mustavalkoisesti verrata keskenään, esim. mulla on hento kropan malli, kun taas siskollani roteva. Sen näkee jo lapsuuden kuvista. Mutta anoreksia ja lihavuus, ne on asioita joihin lääkärin pitäisi aina puuttua.
Jonka jälkeen ylipainoisten terveys huonontuisi entisestään. Kai olet tietoinen, että moni ylipainoinen välttää viimeiseen saakka lääkärille menemistä juuri sen takia, että vaikka kyse olisi korvatulehduksesta niin jotkut lääkärit muistavat huomauttaa ja/tai kirjata potilaan ylipainosta?
Itse epäilen, että kyse on aika monessa tapauksessa hyvin heikosta itsekurista. Tehään vaan sitä mikä just siinä hetkessä tuntuu hyvältä. Ite oon koko elämäni ollu hoikka ja ihan liian paljon saa kuulla sitä, että on hyvät geenit. Paskat. Ne on valintoja, mitä syön, miten liikun. Hyvän mielen voi saaha myös liikunnasta eikä suklaasta. Kyllä munkin tekis usein mieli herkkuja, mutta en vaan anna itelleni siihen lupaa kun yhtenä päivänä viikossa. En anna hetken mielijohteelle valtaa vaan valitsen sen, että saan hyvän olon siitä, että oon terve ja näytän hyvältä.
Ja tätähän ei sais sanoo, alapeukkuja pian satelee, mut silti se vaan aika pitkälti näin menee.
Aloittajalle ja monelle muullekkin vähän mietittävää. Netistä löytyy erinomaisia tutkimuksia ja muutakin tietoa persoonallisuushäiriöisistä. En laita tähän mitään tiettyä linkkiä,vaan jos kiinnostaa, niin tutkikaa asiaa itse. moni persoonallisuushäiriöinen katsoo oikeudekseen arvostella muita. Toki tätä tekevät muutkin, mutta persoonallisuushäiriöiset erottuvat tässä valitettavasti selvästi omaksi porukakseen ja he ovat tässä yliedustettuina.
Joten seuraavan kerran kun törmäät ihmiseen, joka katsoo asiakseen jatkuvasti arvostella ja kritisoida muita, näkemättä omia valuvikojaan, muistakaa tämä viestini.
Vierailija kirjoitti:
Noin mäkin luulin koko elämäni 26-vuotiaaksi asti. Nyt ikää 28 ja olen lihonut kahdessa vuodessa 20 kg. Mitään en ole muuttanut. Syön mitä haluan enkä liiku paitsi hyötyliikunta. Koskaan en ole liikuntaa harrastanut eikä koskaan oo tarvinut katsoa syömisten perään. Olen nyt normaalipainon ylärajoilla mutta pidän itseäni läskinä. Mahamakkarani on sen näköinen kuin olisin 9 kuulla raskaana.
Käy kilpirauhaskokeessa. Vaikuttaa ihan vajaatoiminnalta.
Se nyt vaan on osa evoluutiota. Naiset muuttuvat aikojen kuluessa valaiksi.
Suomalainen mies, tuo evoluution bottom of the barrel. En ottaisi enää ikinä moista töykeää, tyhmää, läskiä, pienimunaista reppanaa.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on osa evoluutiota. Naiset muuttuvat aikojen kuluessa valaiksi.
ja miehet sosiaalisilta taidoiltaan avuttomiksi?
Mutta kun olet mies niin sitten ajattelit olla mieluummin pullea vai.. :D. Mutta siis: Miksi IHMISTEN on vaikeaa pysytellä hoikkina? Vai onko hoikkana pysyminen naisille jotenkin biologisista tai muista syistä vaikeampaa kuin miehille...? Luulen että toisilla ihmisillä jo ihan opituista tavoista, perintötekijäsyistä, sairauksista, lääkityksestä, tms. johtuen on suurempi taipumus lihoa (=vaikeampi pysytellä halutessaan hoikkana), mutta erot ovat (mutu) suuremmat siis muista syistä johtuen kuin että sukupuolella olisi niin väliä.
En syö karkkia, sipsejä tai juo virvoitusjuomia. Ulkona syön kerran kuussa. Syön aamupalan, lounaalla salaattipainotteisen annoksen, välipalaksi hedelmiä tai yhden leivän, illalla esim. kananmunia ja vihanneksia.
Olen lihonut 35 täytettyäni 6 kiloa, vaikka olen tarkkaillut syömisiäni ja yrittänyt liikkua. En voi elää 700kcal /päiväkään. En tiedä mitä tehdä.