Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni sanoi että olen liian lihava

Vierailija
21.11.2017 |

Kun olin äsken vaihtamassa vaatteita niin poikaystäväni katsoi minua ja sanoi että minun pitäisi alkaa enemmän liikkumaan sillä minulla on "hieman" ylimääräistä kuulemma mm. käsissä ja mahassa. Tiedän kyllä että pitäisi laihduttaa/kiinteyttää mutta tuntui todella pahalle.. En mielestäni ole kuitenkaan niin lihava että siitä pitäisi erikseen mainita. Poikaystäväni kyllä tietää että tykkään liikkua mutta elämäntilanne on nyt ollut hieman hankala enkä tällä hetkellä ole liikkunut niin paljon mitä olisin halunnut... Olen 160cm pitkä ja painan 58kg. Itkettää, oli pakko purkautua tänne...

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää loukkaantumassa faktoista, ihmiset kyllä keksii kaikki mahdolliset tekosyyt sille että ovat ylipainoisia tai huonokuntoisia. Ei ole aikaa, "hankala" elämäntilanne jne. 

Onko sitä suklaata pakko mättää naamaan, tai syödä paskaa ruokaa. Syö terveellisesti, voit vaikka liikkua vähemmän jos on niin hankala elämäntilanne ettei sitä muuten kerkeä. Mutta vedä herkkuja, ole liikkumatta, keksi tekosyitä ja ennenkaikkea muista loukkaantua kun joku mainitsee asiasta.

Vierailija
82/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää loukkaantumassa faktoista, ihmiset kyllä keksii kaikki mahdolliset tekosyyt sille että ovat ylipainoisia tai huonokuntoisia. Ei ole aikaa, "hankala" elämäntilanne jne. 

Onko sitä suklaata pakko mättää naamaan, tai syödä paskaa ruokaa. Syö terveellisesti, voit vaikka liikkua vähemmän jos on niin hankala elämäntilanne ettei sitä muuten kerkeä. Mutta vedä herkkuja, ole liikkumatta, keksi tekosyitä ja ennenkaikkea muista loukkaantua kun joku mainitsee asiasta.

THIS!!! Läskiys ei ole mitään muuta kuin mielen heikkoutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköäni ei ole haukuttu kenenkään toimesta. Silti ajattelen olevani ruma ja paksumpi kuin muut naiset. En vain suostu uskomaan totuuden olevan se, että olen 155cm ja 48kg, eli normaalipainoinen.

Ajattelutapani syntyi parissa vuodessa. Vielä alle 16-vuotiaana suhtauduin itseeni neutraalisti. En verrannut itseäni muihin. Netissä osasin olla vastaamatta niille jotka rupesivat seksijuttuja puhumaan. Nauratti kun jotkut pyysi kuvia yms.

Noh jotain kuitenkin tapahtui. Ilmeisesti aloin päivittäin lukemaan iltalehtiä ja suomi24-palstaa (sinkut). Nehän on täynnä juttuja siitä, minkälainen naisen kuuluu olla. 18-vuotiaana ollessani uudestaan deittisivun jäsen, sorruin lähettämään yhdelle tyypille kuvia... Hävettää kauheasti. Välillä menee puoli vuotta etten edes muista tuon tapahtuneen. Haluaisin unohtaa muiston lopullisesti. Lopetin juorulehtien lukemisen ja siirryin tälle palstalle, mutta ainakaan vielä ulkonäköpaineet eivät ole helpottaneet.

Vierailija
84/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

”siirryin tälle palstalle, mutta ainakaan vielä ulkonäköpaineet eivät ole helpottaneet” lol kokeile seuraavaksi ylilautaa.

Vierailija
85/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin äsken vaihtamassa vaatteita niin poikaystäväni katsoi minua ja sanoi että minun pitäisi alkaa enemmän liikkumaan sillä minulla on "hieman" ylimääräistä kuulemma mm. käsissä ja mahassa. Tiedän kyllä että pitäisi laihduttaa/kiinteyttää mutta tuntui todella pahalle.. En mielestäni ole kuitenkaan niin lihava että siitä pitäisi erikseen mainita. Poikaystäväni kyllä tietää että tykkään liikkua mutta elämäntilanne on nyt ollut hieman hankala enkä tällä hetkellä ole liikkunut niin paljon mitä olisin halunnut... Olen 160cm pitkä ja painan 58kg. Itkettää, oli pakko purkautua tänne...

Järkyttävää, itse olen 158 ja ihannepainoni on 58kg, silloin näytän hyvältä. Et mitenkään voi olla läski.

Vierailija
86/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, oikeasti. Kuuntelin monta vuotta tuollaista narinaa eksältäni ja olin kuitenkin ihan normaalipainoinen. Nykyinen ei ole koskaan arvostellut ulkonäköäni. Hän tykkää ja rakastaa <3

Vierailija
87/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Olet normaalipainoinen. Normaalipainoinen ei ole KOSKAAN läski.

2) Vaikka painaisit 100kg, poikkis ei oletettavasti ole löytänyt sinua pimeässä. Jos hän ei osaa tässä vaiheessa suhdetta käyttäytyä, hän tuskin tulee sitä oppimaan. Eikä sinun tehtäväsi kyllä ole opettaa, ymmärtää tai terapoida ääliötä. 

3)Eniten minua huolestuttaa se että et tunnista idiotismia idiotismiksi vaan vain otat huonon käytöksen vastaan hiljaa ja mietit viallisuuttasi. Et puolustaudu, et edes suutu kun sinua loukataan vaan vain suret hiljaa. Ei hyvä.

Olet vielä nuori, tämä on sinun isoin ongelmasi . Tälle sinun täytyy tehdä jotain jos haluat joskus napata hyvän miehen joka kohtelee sinua hyvin. Valitettavasti saalistajat haistavat herkät naiset jotka kaipaavat rakkautta mutta eivät oikein tunne rajojaan eivätkä osaa puolustautua. Sinusta näkee että sinua voi kohdella huonosti.

Aloita toipuminen potkaisemalla häiskä pellolle. Et tarvitse elämääsi ääliötä joka alkaa arvostella ulkonäköäsi jo viikon seurustelun alun jälkeen ja tuo sinulle pahan mielen. Sinun ei tarvitse olla onnessasi vain siksi että joku mies armeliaasti huolii sinut, saat etsiä sellaista kumppania joka on sinulle hyvä eikä vähempään tarvitse tyytyä. Yksinkin on paljon parempi olla kuin myrkyllisen, latistavan kumppanin kanssa.

Siitä se lähtee. 

Vierailija
88/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää nyt arvon lyttääjäk*sipäät ja muut sadistit ymmärtää. AP. EI. OLE. YLIPAINOINEN.

Vierailija
89/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille joululahjaksi pumpattava luuranko ja etsi itsellesi oikea mies.

Vierailija
90/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väitätte ettei nainen 160/58 voi olla lihavan näköinen elätte kyllä aika helvetillisessä itsepetoksessa, sori vaan. Ihan sama vaikka bmi näyttää normaalipainoista. Itse olen 188/100 mies ja olen suht hoikka lopulta, L koon paidat esim sopii päälle.

Nykyään vaan ei saa sanoa ketään lihavaksi :) Kohta ollaan kun Jenkeissä.

Vierailija
91/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160cm ja 58kg tarkoittaa, että joko sinulla on paljon lihasta tai sitten läskiä jossain päin kehoa.. Se ei kuitenkaan määritä sitä kuka olet. Jos asia koskettaa sinua niin paljon, että itket niin kenties voit tehdä asialle jotain.

Just näin. Mun edellinen tyttöystävä oli 170/55 ja se näytti hyvältä.

No kuis siitä entinen tuli?

Ei ulkonäkö ole aina kaikki kaikessa.

Vierailija
92/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 165 cm ja painan 92 kg ja olen just sopiva!

Tuollainen ei ole edes terveellistä.

Vierailija
93/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pervo pedarisika.

Vierailija
94/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä kuulemma mm. käsissä ja mahassa

Mites ne läskit niistä käsistä saa pois? Stressipallolla? :D 

No joo, mutta oikeesti. Ilkeätä kommentoida toisen ulkonäköä, onko itse sitten täydellinen? o_0 Mulla menis luottamus. 

Vierailija
95/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun tuore poikaystävä sanoi "Kun pudotat kymmenen kiloa niin kyllä susta ihan hyvännäköisen saa". Sattui siinä olemaan sen verran stressiä muusta syystä, että se 10 kg todellakin putosi, mutta ei tyyppi sanonut enää mitään, kun hänelle asian totesin. Eipä saatukaan kaunista pelkästään painoa pudottamalla. 

Nopeasti se olikin sitten ex.

Vierailija
96/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille et silläkin voisi olla vähän enemmän harteita ja habaa, ja sikspäkissäkin viilattavaa. Alatte sit yhdessä hommiin, tai sitten ette.

Vierailija
97/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 165 cm ja painan 92 kg ja olen just sopiva!

Et ole ihminen, vaan olet kinkkuplaneetta.

Vierailija
98/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos väitätte ettei nainen 160/58 voi olla lihavan näköinen elätte kyllä aika helvetillisessä itsepetoksessa, sori vaan. Ihan sama vaikka bmi näyttää normaalipainoista. Itse olen 188/100 mies ja olen suht hoikka lopulta, L koon paidat esim sopii päälle.

Tuo on vähän sama kuin jos pitäisi 35-vuotiasta vanhana. Onhan jokaisella oikeus mielipiteeseen ja noin, yleensä vaan se kypsyyden mittari on juuri siinä minkä ikäistä pitää vanhana ja minkä painoista lihavana.

Vierailija
99/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lihavaa saa sanoa lihavaksi, tosin eihän se mitenkään kohteliasta ole. Jos useita kiloja normaalipainon ylärajasta oleva henkilökin olisi lihava, kuka sitten ei ole?

Vierailija
100/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aapeella isot tissit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän