Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni sanoi että olen liian lihava

Vierailija
21.11.2017 |

Kun olin äsken vaihtamassa vaatteita niin poikaystäväni katsoi minua ja sanoi että minun pitäisi alkaa enemmän liikkumaan sillä minulla on "hieman" ylimääräistä kuulemma mm. käsissä ja mahassa. Tiedän kyllä että pitäisi laihduttaa/kiinteyttää mutta tuntui todella pahalle.. En mielestäni ole kuitenkaan niin lihava että siitä pitäisi erikseen mainita. Poikaystäväni kyllä tietää että tykkään liikkua mutta elämäntilanne on nyt ollut hieman hankala enkä tällä hetkellä ole liikkunut niin paljon mitä olisin halunnut... Olen 160cm pitkä ja painan 58kg. Itkettää, oli pakko purkautua tänne...

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin vahva ihminen ja varmasti mahtava persoona! Jos haluat laihtua niin tee se, pidä huolta ettei kukaan enää koskaan sano sinulle tuollein kuten poikaystäväsi.

Älä laihduta!

Rupeat sitten liikkumaan, kun pääset enemmän.

Pyydä poikaystävää lopettamaan kommentointi sinun ulkonäöstäsi tai ominaisuuksistaan. Kerro että se loukkaa, etkö siedä etkö jaksa sellaista. Tulet surulliseksi. Aikoja tulee ja nenee... enempi läskiä vähempi läskiä.

Terveyden kannalta sopiva paino sopiva liikunta sopiva ravinto ja sopiva uni ja sopiva rasitus ovat olennaisia.

Pyydä poikaystvää tekemään teille yhteistä terveellistä ruokaa, kerro että nyt tarvitset huolenpitoa, kun sinulla on raskas vaihe... et tarvitse kritiikkiä.

Ymmärtää jos ymmärtää. Hyvä mies ymmärtää ja muuttaa käytöstään.

Vierailija
42/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi kannattaa lempata poikaystävä, kannatan täysillä kommentteja 3 ja 6, ei siksi että hän sanoi sinua lihavaksi vaan ylipäätänsä siksi että hän koki tarvetta arvostella sinua ja myös teki sen. Sitten keräät voimasi ja alat tehdä asialle jotakin jos tunnet tarvetta sellaiseen. Varmasti löytyy jokin liikuntamuoto mistä pidät ja itseksesi voit tehdä sellaisia aterioita kun haluat ja treenata miten haluat ilman poikaystävän tuomia rajoitteita tai mukavalmennusta.

Pidä huolta itsestäsi, joka elämänalueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
44/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta lupaavalta.

Vierailija
45/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi kannattaa lempata poikaystävä, kannatan täysillä kommentteja 3 ja 6, ei siksi että hän sanoi sinua lihavaksi vaan ylipäätänsä siksi että hän koki tarvetta arvostella sinua ja myös teki sen. Sitten keräät voimasi ja alat tehdä asialle jotakin jos tunnet tarvetta sellaiseen. Varmasti löytyy jokin liikuntamuoto mistä pidät ja itseksesi voit tehdä sellaisia aterioita kun haluat ja treenata miten haluat ilman poikaystävän tuomia rajoitteita tai mukavalmennusta.

Kyllä nykyisinä tasa-arvoisina aikoina myös miehillä tulee olla oikeus arvostella kumppaniaan.

Mitä siitä tulisi jos yhä vain naiset arvostelisivat miehiä, mutta toisin päin se ei kävisi..

Vierailija
46/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyisinä tasa-arvoisina aikoina myös miehillä tulee olla oikeus arvostella kumppaniaan.

Mitä siitä tulisi jos yhä vain naiset arvostelisivat miehiä, mutta toisin päin se ei kävisi..

Ei saa naiset arvostella miehiäkään. Miehet tosin harvemmin tuovat esille loukkaantumisensa ennen laukkujen pakkaamista.

Vierailija
47/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa naiset arvostella miehiäkään. Miehet tosin harvemmin tuovat esille loukkaantumisensa ennen laukkujen pakkaamista.

Mutta tuohan on eräs yleisimmistä harrastuksista.

Useamman naisen kohdatessa alkaa yleensä vertailu siitä kenen mies on hirvein kaikista.

Vierailija
48/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ketään ei saa arvostella ulkonäön suhteen. Ja sun mittas on tosi hyvät, tsemppiä sinulle!! Etsi kiva poikaystävä joka rakastaa sinua tuollaisena kuin olet!

Vierailija
49/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika lapsi vielä. Mutta pysy erossa tuollaisista "miehistä" nyt ja vastaisuudessa. Jos jo viikon seurustelun jälkeen alkaa tuollainen laulu, niin pahalta näyttää.

Olen 21v eikä ole juurikaan kokemusta seurustelusta. Miesasioissa olen täysi lapsi vielä, sen myönnän. Voi kyllä paljon johtua inhottavista kokemuksista mitä olen joutunut miesten takia kokemaan. Minut on mm. raiskattu nuorempana. Yhtäkään fiksua miestä en valitettavasti ole tavannut..

Totta. Nykyisesikin kuulostaa riemuidiootilta, kun ei rakasta sinua omana itsenäsi. Taisit kuitenkin näyttää juuri samalta, kuin nyt seurustelun alkaessa. Ja et todellakaan ole lihava!

Vierailija
50/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pistää vihaksi tuollaiset kommentit, niin poikaystävältäsi, kuin näiltä ketjua kommentoineilta idiooteiltakin. Olet hyvä, kaunis, ihana ja rakastettava juuri sellaisena kuin olet. Länsimainen kauneusihanne (= elokuvat, tv-sarjat, mainokset) on aivopessyt ihmiset kuvittelemaan, että täytyy näyttää joltain tietyltä jotta tulisi hyväksytyksi. Se on silkka osoitus tyhmyydestä ja kyvyttömyydestä rakastaa. Rakkaus ei ole sitä, että "jos sä olet just sitä mitä haluan tai mitä mun mielestä pitäisi olla, sitten tykkään susta". Rakkaus on sitä, että "rakastan sinua juuri sellaisena kuin olet, en muuttaisi mitään, haluan vain että olet onnellinen ja sinulla on hyvä olla". Älä anna kenenkään arvostella ulkonäköäsi, äläkä ala muokata itseäsi sen mukaan mitä joku sanoo tai mitä "pitäisi". Poikaystäväsi oli tosi ajattelematon ja ilkeä kommentoidessaan ulkonäköäsi noin ilkeästi. Ansaitset parempaa.

Vierailija
51/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm normaalipainon yläraja on 64,4 kg. Olet ihan sopivan painoinen, jotkut miehet ovat luisevista pitäviä ja siihen leikkiin sinun ei pidä lähteä mukaan. Eikä pyöreiden siihen feeder-leikkiin, jossa mies tykkää syöttää naista ja kehua tämän ylipainoa. Molemmat jonkinlaisen persoonallisuushäiriön vivahteita.

Vierailija
52/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii kirjoitti:

Sehän on hyvä ku sanoo rehellisesti että oot vähä läski.

No miksi se poikaystävä alkoi aloittajan kanssa seurustelemaan edes, jollei noilla mitoilla kelpaa? Olisi voinut silloin viikko sitten jo kai tätä miettiä ja siinä vaiheessa päättää, että haluaa hoikemman tyttöystävän kuin mitä ap on ja jatkaa sellaisen etsimistä. Mitä hemmetin ideaa on alunperinkään ryhtyä suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei omaa silmää miellytä?

Mä olen itse aloittajaa paksumpi, mutta en tosiaan kuuntelisi mitään laihduttamiskehotuksia mieheltä, jonka kanssa olen seurustellut viikon. Eri asia sitten, jos olisimme olleet yhdessä pitkään ja minä olisin sinä aikana lihonut reilusti, mutta että jo viikon jälkeen pitää alkaa toista muuttamaan??

Vierailija
53/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä kannata jatkaa tuon miehen kanssa. Toistan, ei missään nimessä kannata jatkaa tuon miehen kanssa. Tuo ei tule olemaan viimeinen loukkaus.

Eihän se voi olla loukkaavaa jos toinen puhuu tunteistaan.

Hänestä tuntui siltä että tyttis on paksuuntumassa ja että se ei ole hyvä asia.

Nämä ovat seurustelleet viikon. Kuinka hemmetin paljon luulet aloittajan viikossa ehtineen paksuuntumaan?

Vierailija
54/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa miettiä mitä suuhunsa laittaa. Näytä, että pystyt siihen. Olet varmaan tietoinen ylimääräisistä kiloista kun kerran pahoitit mielen. Et saa sitä mielestäsi pois ennen kun kilot ovat lähteneet ja olet itseesi tyytyväinen. Ei kannata lannistua ja vaipua itsesääliin. Nyt reippaasti tosi toimiin. Onnistumisen tunne myöhemmin korjaa tämän hetken fiiliksen. Olet myöhemmin hyvilläsi, että ongelmasta mainittiin hyvissä ajoin eikä paino päässyt salakavalasti tuplaantumaan.

Vierailija
55/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kumppaninsa ulkonäköä haluaa alkaa viikon seurustelun jälkeen jo muuttamaan, niin voi vilkaista peiliin ja pitkään, ihan sukupuolesta riippumatta. Noin lyhyessä ajassa seurustelun alkamisesta se kumppani tuskin niin merkittävästi on ehtinyt muuttumaan, että pitäisi olla aihetta mitään kommentoida. Kukaan ei pakota sen enempää miehiä kuin naisiakaan alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei sellaisenaan kelpaa.

Vierailija
56/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 cm normaalipainon yläraja on 64,4 kg. Olet ihan sopivan painoinen, jotkut miehet ovat luisevista pitäviä ja siihen leikkiin sinun ei pidä lähteä mukaan. Eikä pyöreiden siihen feeder-leikkiin, jossa mies tykkää syöttää naista ja kehua tämän ylipainoa. Molemmat jonkinlaisen persoonallisuushäiriön vivahteita.

Siis mitä? Jos joku pitää kauniina normaalia hoikkaa niin hän on persoonallisuushäiriöinen?? Ap ei ole hoikka, kyllähän se nyt on fakta.

Vierailija
57/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, noilla mitoilla et todellakaan ole läski vaan aivan normaalipainoinen! Kannattaakohan sinun jatkaa

seurustelua tämän nulikan kanssa joka heti seurustelun alussa haluaa loukata ja lytätä sinua? Älä

vaan muuta hänen kanssaan yhteen asumaan, huomaat että jatkossakin sinun täytyisi muuttua hänen

mielihalujensa mukaiseksi. Olet nuori,sinun täytyy tutustua rauhassa itseesi ja löytää oma elämäsi.

Löydät kyllä vielä kumppanin joka oikeasti rakastaa sinua- älä siis jumiudu tähän keskenkasvuiseen

poikaan!

Vierailija
58/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse aloittajaa paksumpi, mutta en tosiaan kuuntelisi mitään laihduttamiskehotuksia mieheltä, jonka kanssa olen seurustellut viikon. Eri asia sitten, jos olisimme olleet yhdessä pitkään ja minä olisin sinä aikana lihonut reilusti, mutta että jo viikon jälkeen pitää alkaa toista muuttamaan??

Ei ne laihdutuskehotukset ole asiallisia pitkässäkään suhteessa, vaikka painoa olisi kertynyt reippaastikin. Ei ainakaan siltä pohjalta, jossa ajatuksena on "näytät lihavalta, en tykkää". Jos taustalla on pikemminkin huoli kumppanin terveydestä, niin silloin asian voi ottaa esille hyvin varovasti ja rakkaudella, eikä silloinkaan sellaisella "sinun pitäisi katsoa vähän mitä syöt" vaan se pitää olla yhteinen juttu, jossa kumppani tukee.

Minulla ja miehellä on paino liikkunut 40kg haarukassa joten ollaan todellakin oltu molemmat välillä hoikissa mitoissa ja välillä todella tuhdissakin kunnossa. Mutta ei koskaan ollu lyöty toisiamme vyön alle, vaikka välillä on päivitelty että onpas näitä kiloja siunaantunut. Korkeintaan mies saattaa halatessaan todeta ihan rakkaudella, että vielä mahtuu kädet ympäri. Ja sitten välillä aina yhdessä laihdutetaan, niin kuin nytkin. 

Vierailija
59/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä puoli tässä on, että olette seurustelleet vasta viikon, eli n sekunnin. Et ole hukannut enempää aikaa. Nyt sanot poikkikselle moikka ja löhdet sinkkuna ulos katselemaan parempia poikaystäviä. On vielä pikkujouluaika ja bileitä joka puolella! Tuollaisesta törkimyksestä eroamiseen riittää tekstari. Lähetä se nyt ja sovi heti kaverien kanssa biletystä tuleviin iloihin. Ja käy ostamassa pikkujoulubaatteita ja glitterkynsilakkaa jne ja tunnet olosi taas kauniiksi. Kirjaudu myös tinderiin yms. Joulun jälkeen tulevat uudenvuodenbileet! ;)

Vierailija
60/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, on erityisherkkä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi