Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni sanoi että olen liian lihava

Vierailija
21.11.2017 |

Kun olin äsken vaihtamassa vaatteita niin poikaystäväni katsoi minua ja sanoi että minun pitäisi alkaa enemmän liikkumaan sillä minulla on "hieman" ylimääräistä kuulemma mm. käsissä ja mahassa. Tiedän kyllä että pitäisi laihduttaa/kiinteyttää mutta tuntui todella pahalle.. En mielestäni ole kuitenkaan niin lihava että siitä pitäisi erikseen mainita. Poikaystäväni kyllä tietää että tykkään liikkua mutta elämäntilanne on nyt ollut hieman hankala enkä tällä hetkellä ole liikkunut niin paljon mitä olisin halunnut... Olen 160cm pitkä ja painan 58kg. Itkettää, oli pakko purkautua tänne...

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksisi on 23 eli olet normaalipainoinen etkä lähelläkään ylipainoista. Jätä poikayhtävän kommentit omaan arvoonsa. Kannattaisi ehkä jättää poikaystäväkin omaan arvoonsa. Se yritää herättää sinussa epävarmuutta pitääkseen sinut tossun alla.

Vierailija
102/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivota sille pikkuiselle rimpulalle ja sen oikealle kädelle paljon yhteisiä helliä hetkiä ja jätä se. Mun exä oli 160/60 ja ihan hirveän sopiva. Riippuu tietty ruumiinrakenteestakin, mutta ihan sopiva olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos väitätte ettei nainen 160/58 voi olla lihavan näköinen elätte kyllä aika helvetillisessä itsepetoksessa, sori vaan. Ihan sama vaikka bmi näyttää normaalipainoista. Itse olen 188/100 mies ja olen suht hoikka lopulta, L koon paidat esim sopii päälle.

Nykyään vaan ei saa sanoa ketään lihavaksi :) Kohta ollaan kun Jenkeissä.

Tota... sä et ole lähellekään hoikka.

Mieheni on 185 cm ja 80 kg ja kuntoilee salilla 5 pv viikossa ja hän on normaalipainoinen.

Minä olen 168 cm ja 60 kg ja kuntoilen myös 5 pv viikossa ja näytän huomattavasti hoikemmalta kuin mieheni.

Ap on normaalipainoinen.

Ap:n poikaystävä on henkisesti väkivaltainen ääliö ja ap:n on syytä jättää hänet heti.

Vierailija
104/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei saa sanoa pahasti!

Vierailija
105/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin äsken vaihtamassa vaatteita niin poikaystäväni katsoi minua ja sanoi että minun pitäisi alkaa enemmän liikkumaan sillä minulla on "hieman" ylimääräistä kuulemma mm. käsissä ja mahassa. Tiedän kyllä että pitäisi laihduttaa/kiinteyttää mutta tuntui todella pahalle.. En mielestäni ole kuitenkaan niin lihava että siitä pitäisi erikseen mainita. Poikaystäväni kyllä tietää että tykkään liikkua mutta elämäntilanne on nyt ollut hieman hankala enkä tällä hetkellä ole liikkunut niin paljon mitä olisin halunnut... Olen 160cm pitkä ja painan 58kg. Itkettää, oli pakko purkautua tänne...

Järkyttävää, itse olen 158 ja ihannepainoni on 58kg, silloin näytän hyvältä. Et mitenkään voi olla läski.

Riippuu niin täysin vartalotyypistä. Olen 172 cm ja painan 56 kg. Olen vartalotyypiltäni kapealuinen ja siro. Joku saman pituinen, mutta kurvikkaan lihaksikas voi näyttää erittäin hyvältä 75-kiloisena. Itse olisin noilla kiloilla lähinnä plösö. Ihannepainon rajat ovat syystäkin väljät. Siitä, mikä oma hlö.koht. ihannepaino on, voi saada osviittaa peilistä ja omista tuntemuksista.

Poikaystäväsi saattoi huomauttaa aiheestakin, mutta kuitenkin hän loukkasi sinua seurustelun alkuvaiheessa. Keskustele asiasta suoraan hänen kanssaan. Kunnioittaako poikaystäväsi sinua?

Vierailija
106/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes täysin saman kokoinen kuin ap eli 161/59. En ole tyytyväinen siksi, koska painoni on noussut ja olen tottunut olemaan n.52-55-kiloinen. Normaalipainon ylärajoilla keikkuminen kuulostaa päässäni siltä, että olen jäätävä läski. MUTTA. Poikaystäväni ei kertaakaan ole kommentoinut pahasti eikä ikinä sellaista tekisikään. On kyllä itsekin saanut vähän kiloja, ja mitäs se nyt haittaisi, normaalipainoisia ollaan vielä molemmat. Olen sanonut että haluaisin yrittää laihduttaa, johon poikaystävä sanoo että ei näe siihen tarvetta ja toivoo ettei homma mene överiksi enkä kiusaa itseäni liikaa, mutta laihtuminen terveempien elämäntapojen myötä on ihan ok ja tavoitekin saa olla. Eli kannustaa kyllä mutta maltillisesti. Minusta tämä on rakastavaa ja kunnioittavaa käytöstä. Jos nyt poikaystävä mielessään välillä sattuisikin ajattelemaan, että oispa kiva kun olisin vielä niin hoikka kuin silloin kun tavattiin, niin ei minun tarvitse sitä kuulla.

Ap, ei sun tarvitse kuunnella tuollaista. Toisen ulkonäön kommentointi tuolla tavoin ei ole kunnioittavaa käytöstä. Rakastunut ihminen ei puhu noin.

Vierailija
107/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas järkyttäviä kommentteja. Kumppani on huolissaan selvästi lihavasta kumppanistaan ja täällä kammoksutaan järjen ääntä. Ei ihme, että Suomessa on niin paljon ylipaino, kun toisen epäterveellisistä elämäntavoista ei saa puhua. 

Vierailija
108/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Se mikä tässä pahinta niin rupesin seurustelemaan poikaystäväni kanssa vasta vähän alle viikko sitten. Hän ei aikaisemmin ole sanonut vartalostani oikeastaan mitään negatiivista, en ymmärrä miksi hänen piti nyt loukata tuolla tavalla

Ap

Ai vasta pari viikkoa - mitä nopeammin sanot välit poikki, sen vähemmän tuskallista!

Vierailija
109/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160cm ja 58kg tarkoittaa, että joko sinulla on paljon lihasta tai sitten läskiä jossain päin kehoa.. Se ei kuitenkaan määritä sitä kuka olet. Jos asia koskettaa sinua niin paljon, että itket niin kenties voit tehdä asialle jotain.

Just näin. Mun edellinen tyttöystävä oli 170/55 ja se näytti hyvältä.

No kuis siitä entinen tuli?

No kun tyttiksen mielestä olin liian lihava niisk nyyyyh... 

Vierailija
110/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kuitenkin vahva ihminen ja varmasti mahtava persoona! Jos haluat laihtua niin tee se, pidä huolta ettei kukaan enää koskaan sano sinulle tuollein kuten poikaystäväsi.

Turha luulo -  jos ihminen on paha, eli jännis, hän keksii haukkuja vaikka mistä...

Vierailija
111/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut sille, että itse se on liian tyhmä ja näyttänyt ovea

Vierailija
112/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista. Se mikä tässä pahinta niin rupesin seurustelemaan poikaystäväni kanssa vasta vähän alle viikko sitten. Hän ei aikaisemmin ole sanonut vartalostani oikeastaan mitään negatiivista, en ymmärrä miksi hänen piti nyt loukata tuolla tavalla

Ap

Siis mitä, ootte seurustellu vasta viikon verran ja jo nyt alkaa kontrollointi ulkonäöstä. Kuulostaa pahalta. Jos kohta alkaa myös rajata sitä mitä vaatteita saat käyttää ja ketä saat tavata niin kytkintä pohjaan.

Vierailija
113/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos väitätte ettei nainen 160/58 voi olla lihavan näköinen elätte kyllä aika helvetillisessä itsepetoksessa, sori vaan. Ihan sama vaikka bmi näyttää normaalipainoista. Itse olen 188/100 mies ja olen suht hoikka lopulta, L koon paidat esim sopii päälle.

Nykyään vaan ei saa sanoa ketään lihavaksi :) Kohta ollaan kun Jenkeissä.

No sä olet kyllä ihan selkeästi ylipainoinen. Sun ihannepaino liikkuu n. 83 kg kieppeillä. Eli ylipainoa sellaiset 17 kg. Sitten kehtaat täällä paasata naisten ylipainosta. Huoh 😒

Vierailija
114/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on poikaystävän mielestä lihava eikä poikaystävä pidä lihavista naisista niin minkä ihmeen vuoksi hän alkoi seurustella apn kanssa? Tuskin se paino on hirveästi viikossa noussut!

Ap sinä et todellakaan ole lihava. Eroa tuollaisesta. Mukavia normaaleja miehiä on olemassa. Älä upota kättäsi paskaan.

Vierailija
115/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää loukkaantumassa faktoista, ihmiset kyllä keksii kaikki mahdolliset tekosyyt sille että ovat ylipainoisia tai huonokuntoisia. Ei ole aikaa, "hankala" elämäntilanne jne. 

Onko sitä suklaata pakko mättää naamaan, tai syödä paskaa ruokaa. Syö terveellisesti, voit vaikka liikkua vähemmän jos on niin hankala elämäntilanne ettei sitä muuten kerkeä. Mutta vedä herkkuja, ole liikkumatta, keksi tekosyitä ja ennenkaikkea muista loukkaantua kun joku mainitsee asiasta.

Yrittäkää nyt arvon lyttääjäk*sipäät ja muut sadistit ymmärtää. AP. EI. OLE. YLIPAINOINEN.

Miksi sitten moinen ulina. Mutta hei onneksi meillä on oikeita läskejä teeveessä puhumassa siitä kuinka se on terveellistä ja hienoa.

Ja toisekseen, ulkonäkökommenteista ei pidä ottaa itteensä, kasvattaa vähän paksumpaa nahkaa ettei joka asiasta olla ulisemassa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Vierailija
116/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika lapsi vielä. Mutta pysy erossa tuollaisista "miehistä" nyt ja vastaisuudessa. Jos jo viikon seurustelun jälkeen alkaa tuollainen laulu, niin pahalta näyttää.

Olen 21v eikä ole juurikaan kokemusta seurustelusta. Miesasioissa olen täysi lapsi vielä, sen myönnän. Voi kyllä paljon johtua inhottavista kokemuksista mitä olen joutunut miesten takia kokemaan. Minut on mm. raiskattu nuorempana. Yhtäkään fiksua miestä en valitettavasti ole tavannut..

Olet ap aivan liian kiltti ja siksi vedät puoleesi sellaisia miehiä jotka haluavat suhteessa käyttää valtaa ja alistaa naista. Eli tämäkään mies ei ole sinulle se oikea sen huomaa jos nyt jo alkaa määräilemään. Toivottavasti jätät hänet mahdollisimman pian muuten meno menee vaan pahemmaksi.

Vierailija
117/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika lapsi vielä. Mutta pysy erossa tuollaisista "miehistä" nyt ja vastaisuudessa. Jos jo viikon seurustelun jälkeen alkaa tuollainen laulu, niin pahalta näyttää.

Olen 21v eikä ole juurikaan kokemusta seurustelusta. Miesasioissa olen täysi lapsi vielä, sen myönnän. Voi kyllä paljon johtua inhottavista kokemuksista mitä olen joutunut miesten takia kokemaan. Minut on mm. raiskattu nuorempana. Yhtäkään fiksua miestä en valitettavasti ole tavannut..

Olet ap aivan liian kiltti ja siksi vedät puoleesi sellaisia miehiä jotka haluavat suhteessa käyttää valtaa ja alistaa naista. Eli tämäkään mies ei ole sinulle se oikea sen huomaa jos nyt jo alkaa määräilemään. Toivottavasti jätät hänet mahdollisimman pian muuten meno menee vaan pahemmaksi.

Laumasieluiset naiset nykyään innolla hylkäävät kumppaninsa kun kerran vertaisjoukko niin käskee.

Sitten joukolla ihmetellään miksi kaikki ovat elämäänsä tyytymättömiä.

Onko kellekään tullut mieleen että tuossa "jätä se" ohjauksessa voi olla kyse kateudesta kun edes jollain on kumppani elämässään ja yksinäisen aivopesijän on vaikea kestää sitä.

Vierailija
118/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te menette aina näihin... Joku no-life hykertelee ja runkkaa juuri nyt innoissaan.

Vierailija
119/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta, ja sitten jätä se sika

Vierailija
120/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laumasieluiset naiset nykyään innolla hylkäävät kumppaninsa kun kerran vertaisjoukko niin käskee.

Sitten joukolla ihmetellään miksi kaikki ovat elämäänsä tyytymättömiä.

Onko kellekään tullut mieleen että tuossa "jätä se" ohjauksessa voi olla kyse kateudesta kun edes jollain on kumppani elämässään ja yksinäisen aivopesijän on vaikea kestää sitä.

Kukaan terve nainen ei ole kateellinen luonnevikaisesta poikaystävästä.

Kyllä, tyttöjä täytyy kannustaa arvostamaan itseään ja jättämään alistavat ja itsetuntoa polkevat ”miehet” pyörimään omaan p*kaansa. Ihan liian pitkään on alistuttu vaikka millaiseen kohteluun ihan vain siksi, että olisi ”joku”. Aika oppia huomaamaan, että elämä on laadukkaampaa yksin kuin huonon kumppanin kanssa.

Niitä hyviäkin miehiä on olemassa, ei ole pakko tyytyä sontaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä