Kerrostalossa yskivät ja aivastelevat ihmiset, eikö teitä hävetä olla taakka koko talolle?
Kommentit (30)
Eikö teitä kerrostaloissa asuvia hävetä?
Jos on vaikka keuhkoputkenahtauma, niin siinä kuulemma tuntee rasittavansa koko maailmaa.
Ihan hirveää asua talossa jossa naapuri yskii tai aivastelee! Ei uskalla mennä rappukäytävään, se aivastelija voi tulla sinne. Voi joutua samaan hissiin, hui! Yöllä ei uskalla nukkua kun kuitenkin heräisi siihen yskimiseen. Mistä uusi asunto?
Miten sitä nyt taakka on muille jos yskii, pärskii tai rupsuttelee, kaikkihan näitä tekee, ihmiset.
Mä elän ja annan muidenkin elää.
Ääniä kuuluu ja se on normaalia.Sehän ei olisi jos mitään ei kuuluisi.
On niitä valittajia aina...he on usein yksin asuvia ja tekevät tylsyydessään probleeman joka risauksesta.
Miettikää että joillakin ihmisillä ei ole parempaa tekemistä kuin trollailla palstoilla. Säälittävää.
Tulen yskimään ja aivastelemaan postiluukustasi sisään
Vierailija kirjoitti:
Miettikää että joillakin ihmisillä ei ole parempaa tekemistä kuin trollailla palstoilla. Säälittävää.
Eiks se ole vielä säälittävämpää vastata näihin ;)
Vierailija kirjoitti:
Apeetä hävettää olla persu kun kannatus romahti kesken hallituskauden 7%. Yyy yyyy nyt yskiminenkin itkettää..
Multa pääsee välillä niin kovaäänisiä pieruja, että olen miettinyt mahtaako se kuulua naapuriin 💨💨 🙉
Vierailija kirjoitti:
....ja vielä täämmösestä aiheesta....täytyy olla perusu.
Vierailija kirjoitti:
Multa pääsee välillä niin kovaäänisiä pieruja, että olen miettinyt mahtaako se kuulua naapuriin 💨💨 🙉
Välillä kylkeä kääntäessä pieraisen niin lujaa, että herään itsekin.
Enemmän häiritsee tuo paskahäntä joka ulvoo 12 tuntia päivässä. Poliisille ja eläinsuojeluun soitan seuraavan kerran.
Ne hienovaraisesti vihjaavat sinulle siitä, että seinät on paperia. Eli laita ne kuulokkeet korville kun tumputat.
Hieno paikka asumiseen se kerrostalo. Onneksi en joudu tuollaista elämää kokemaan, vaan voin yskiä, aivastella ja pierrä just niin usein kuin huvittaa ja mihin kellonaikaan tahansa
Vierailija kirjoitti:
Enemmän häiritsee tuo paskahäntä joka ulvoo 12 tuntia päivässä. Poliisille ja eläinsuojeluun soitan seuraavan kerran.
Ripulipetterit pilaa muiden elämän joka paikassa, kun sotketaan pytyt pahimmillaan yltä ja päältä. Juostaan vessassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hävetä asua jossain saatanan kerrostalo luukussa.
ÖÖ kumpikin on luonnollisia reaktiota. Ota se pää sieltä takamuksestasi ulos niin elämä tuntuu helpommalta?
Nämä loiset elävät öisin ja nukkuvat päivisin? Itse töissä ollessani en kinnittänyt huomiota talomme ääniin, mutta nyt eläkkeellä huomaa että elämiseen kuuluu äänet.
Ei minua päivisin mitkään aivastelut ja piereskelyt haittaa, öisin nukun enkä kuuntele paneeko naapuri ja mitä panee.
Olen onnellinen, että naapureina on normaaleja ihmisiä!
Ei haittaa että naapurin nuoret käyttävät blenderiä, tai käyvät aamulla aikaisin suihkussa kuuluu elämään. Omaa mylly kahvinkeitintä en toki henno aamulla rysyyttää.
Ai sä teit mun kommentista oikein aloituksen 😎
Ja ei hävetä, välillä jopa niistäkin 🤧