Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni sanoi että olen liian lihava

Vierailija
21.11.2017 |

Kun olin äsken vaihtamassa vaatteita niin poikaystäväni katsoi minua ja sanoi että minun pitäisi alkaa enemmän liikkumaan sillä minulla on "hieman" ylimääräistä kuulemma mm. käsissä ja mahassa. Tiedän kyllä että pitäisi laihduttaa/kiinteyttää mutta tuntui todella pahalle.. En mielestäni ole kuitenkaan niin lihava että siitä pitäisi erikseen mainita. Poikaystäväni kyllä tietää että tykkään liikkua mutta elämäntilanne on nyt ollut hieman hankala enkä tällä hetkellä ole liikkunut niin paljon mitä olisin halunnut... Olen 160cm pitkä ja painan 58kg. Itkettää, oli pakko purkautua tänne...

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te menette aina näihin... Joku no-life hykertelee ja runkkaa juuri nyt innoissaan.

Mitä väliä? Jos näin saadaan avattua jonkun huonossa suhteessa kärvistelevän tytön silmät, niin oikein hyvä. Jos samalla tuotetaan kiksejä jollekin onnettomalle r*nkkarille, niin eipä ole multa pois.

Vierailija
122/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos poikkis noin sanoo, niin taitaa olla totta.

Eikun kaloreita alas ja perse spinninkiin. 

Vierailija
124/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee laihuttamaa kjeh

Vierailija
125/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika lapsi vielä. Mutta pysy erossa tuollaisista "miehistä" nyt ja vastaisuudessa. Jos jo viikon seurustelun jälkeen alkaa tuollainen laulu, niin pahalta näyttää.

Olen 21v eikä ole juurikaan kokemusta seurustelusta. Miesasioissa olen täysi lapsi vielä, sen myönnän. Voi kyllä paljon johtua inhottavista kokemuksista mitä olen joutunut miesten takia kokemaan. Minut on mm. raiskattu nuorempana. Yhtäkään fiksua miestä en valitettavasti ole tavannut..

Ota joku lempeä, sydämellinen ulkomaalainen mies kaveriksesi - mielellään kristitty, niin saat varmasti fiksua seuraa ja vaikka elämänkumppaninkin päiviäsi sulostuttamaan.  

Vierailija
126/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinsevaanon kirjoitti:

No jos poikkis noin sanoo, niin taitaa olla totta.

Eikun kaloreita alas ja perse spinninkiin. 

Tällasia ilkimyksiä nää äijät täällä on - älä usko näitä.

Olet hyvä juuri sellaisena, kun olet - muista se!

Vierailija
127/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko seurustelua ja kommentoi sun vartaloa noin? Tuliko se "läski" sulle siinä vajaan viikon aikana kun seurustelitte? Miksei se aiemmin häirinnyt sitä miestä? Koska nyt olette yhdessä niin hänellä on lupa alkaa heti muuttamaan sinua?

BMI kertoo vähän onko ihminen terve, laihan vai lihavan näköinen, fiksu vai tyhmä, huumorintajuinen vai tosikko, auttavainen vai itsekäs jne jne. Ihminen on sata asiaa ennen kuin painonsa.

165/58 on täysin normaali paino! Täälläkin on paljon trolleja, eli niitä jotka kirjoittavat tarkoituksella epätosia asioita joihin eivät itsekään usko. Koska näillä ihmisillä on tylsää ja itsellään paha olla. Siis juuri sellaisia ihmisiä joiden kanssa kukaan ei heidän laihuudestaan/lihavuudestaan riippumatta halua olla edes tekemisissä.

Kerran kannattaa aina antaa toinen tilaisuus. Mutta jos tuollanen kommentti tulee edes kerran lisää niin lähde suhteesta. Ei mitään muttia. Vanhemmat naiset tietää heti mihin tuo johtaa. Jos ei nuorista miehistä löydy sua arvostavaa yksilöä niin katsele vaikka vähän vanhempia tai odota kunnes ikäisesi miehet alkavat olla syvempiä kuin "käsivarsissa on vikaa" - tasoiset.

Vierailija
128/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin äsken vaihtamassa vaatteita niin poikaystäväni katsoi minua ja sanoi että minun pitäisi alkaa enemmän liikkumaan sillä minulla on "hieman" ylimääräistä kuulemma mm. käsissä ja mahassa. Tiedän kyllä että pitäisi laihduttaa/kiinteyttää mutta tuntui todella pahalle.. En mielestäni ole kuitenkaan niin lihava että siitä pitäisi erikseen mainita. Poikaystäväni kyllä tietää että tykkään liikkua mutta elämäntilanne on nyt ollut hieman hankala enkä tällä hetkellä ole liikkunut niin paljon mitä olisin halunnut... Olen 160cm pitkä ja painan 58kg. Itkettää, oli pakko purkautua tänne...

Minun mittareillani olet alipainon ylärajalla, mutta ihmisillä on toki eri vartalomalleja.

Sitä paitsi eihän sen toteaminen, että toteaa olevan vähän ylimääräistä, ole mitään lihavaksi haukkumista. Kuulisit, miten meillä puhutaan, mies ja minä itse, minun läskeistäni.

Olen siis sinua 2 cm pidempi ja painan 90kg, jos se antaa jotain suhteellisuuden tajua omaan tilanteeseesi. Olen ny ruvennut katsomaan mitä syön ja käymään salilla, mutta hitaasti se paino tässä kolmekymppisenä tuntuu tippuvan. Veikkaisin, että olette poikaystäväsi kanssa minua ja miestäni nuorempia. Nyt jatkat vaan itsestäsi huolehtimista,  kuten olet aikaisemminkin tehnyt, kun muut paineet elämässä hellittävät.

Ja ei tuosta tosiaan kannata mieltään pahoittaa, poikaystäväsi kuitenkin aika kauniisti loppupeleissä sanoi sen.

Vierailija
129/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilautajonnet rantautuneet tähänkin ketjuun. Säälittävät luuserit.

Vierailija
130/130 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.huh.sano sille juipillr,että suksii kuuseen ja hakee ihan keskenään jonkun kelkannarun.Älykääpiö sanon minä!!Et todellakaan ole grammaakaan ylipainoinen!Näin iäkkäämpänä kauhistuttaa tämä älytön laihuusihanne!Anorektikotko muka "kauniita".Hyi.Eihän ne edes ole naisellisia!Ainakaan aikuisista miehistä harva luuviulusta tykkää!Usko pois!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän