Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei urheile mihinkään suuntaan..

Vierailija
21.11.2017 |

Ollaan oltu yhdessä kohta 4vuotta. Meillä on kaksi lasta. Vaimolle on tullut kiloja raskauksien jälkeen ja painoa on tullut lisää 20kg.
Itse harrastan liikuntaa päivittäin. Käyn salilla, juoksemassa ja pelaamassa. Vaimo ei taas harrasta liikuntaa yhtään. Asia on ruvennut painamaan mieltäni, koska hän ei ole valmis tekemään mitään kilojensa eteen eikä muutenkaan ole liikkunut pahemmin.
Monesti nietin, kuinka mukavaa olisi, kun puoliso pitäisi huolta kunnosta ja ulkonäöstänsä. Välillä erokin pyörii mielessä. Olen kannustanut häntä liikkumaan, mutta mikään ei auta..

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin.. Mies ei liiku eikä pidä itsestään huolta, istuu tv:n ääressä sipsejä, karkkia ja roskaruokaa syöden ja lihoo vaan. Ja syöttää sitä samaa sontaa lapsille kun en ole kotona :( itse liikun säännöllisesti ja syön terveellisesti, raskauskilot olen karistellut pois molempien raskauksien jälkeen. Minun ruuille nyrpistelee nokkaa ja kaupasta hakee roskaruokaa itselleen. Aikaa liikunnalle olisi, jos vaan viitsisi..kotityötkin on enimmäkseen minun heiniä ja silti minulla on aikaa liikkua, hän istuu sohvalle mieluummin kuin tekee ylipäätään mitään. Seksiä olisi tuhat kertaa enemmän jos viitsisi vähän huolehtia itsestään, täydellinen ei tarvis olla mutta suoraan sanottuna ärsyttää katsella kun toinen vaan makaa sohvalla ja lihoo. Joten ymmärrän sinua, ap.

Vierailija
42/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ap ärsyttävä mies! Potkisin sut kyllä pihalle ja alkaisin sun kiusaksi heti sen jälkeen laihduttamaan ja olisin niin kuuma ja haluttava sen jälkeen että katukivetkin sulais mun kenkien alla! Sen jälkeen etsisin aivan mielettömän, sua paljon paremman miehen, joka kuitenkin rakastuisi mun sisäiseen minääni, ei ulkokuoreen. Ja JOS niitä kiloja iän myötä sattuisi vielä kertymään, hän siltikin rakastaisi. <3 Tiäkkö, mua ei juurikaan miehen kilot haittaa, jos vielä ollaan suht normaalilla alueella, joku graavi 150 kg jo alkaa haitata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on tosiaan parempi, että erotaan..en jaksa katsella enää moista touhua.

AP.

Aika törkeetä ajattelua, kun vaimo on juuri 2 pientä lasta saanut, ja varmasti käyttää paljon energiastaan jo siihen että arki pyörii hyvin lasten kanssa. Jos haluat muutosta, vie säännöllisesti 1-2 kertaa vk lapset esim. puistoon ja ulkoilemaan, anna vaimollesi omaa aikaa hengähtää kotona. Vaimosi saisi rentoutua ja miettiä haluaako harrastaa jotain.

Tuli kyllä surullinen olo, ei kukaan äiti ja lapset ansaitse tuollaista, että ollaan heti jättämässä pienten asioiden vuoksi :( Vaimosi varmasti tekee töitä, että perheellä on hyvä olla, tee sinäkin asioita ja auta vaimoasi, että hänelläkin on hyvä olla.

Vierailija
44/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä todellakin urheilen! Meillä mies tekee kaikki kotityöt ja hoitaa lapset. Treenaan mm-kisoihin ja menen joka päivä töistä treeneihin ja kotiin iltauutisten aikaan sanomaan lapsille hyvät yöt. Viikonloput menevät kisamatkoilla, isommilla ja pienemmillä.

Meilläkin mies on uhkaillut erolla, ei siksi etten urheile vaan jostain muusta syystä. Vaihdetaanko?

Pakkomielle on taas toinen ääripää.

Ettekö osaa liikkua kohtuudella,ei on tai off?!

Vierailija
45/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi taitaa olla liian kiireinen huolehtiessaan kaikesta muusta kuin itsestään. Pikkumuksut vievät kaiken ajan. Hyvä kun ehtii keskittyä omaan syömiseen. Voin vain kuvitella, että on hässäkkää ja sirkusta. Eipä siinä paljoa nautita omasta tasapainoisesta ruokavaliosta vaan syödään pitkikin päivää mitä sattuu ja milloin kerkiää.

Ja jos toinen ei nyt erityisesti pidä liikunnasta, niin olisi se kamalaa että oma vähäinen vapaa-aika pitäisi käyttää väkisin liikkumiseen sen sijaan, että saisi vain olla ja tehdä mitä lystää tai olla tekemättä yhtään mitään ja vain röhnöttää sohvalla.  Suuri osa naisista saa sen 20 lisäkiloa teinivuosien jälkeen kroppaansa. Jotkut vielä enemmän.

Ketään ei voi pakottaa liikkumaan eikä syömään kevyemmin. Omasta haluamisesta se lähtee. Älä puske siihen vaan anna nyt naisellesi omaa tilaa miettiä mitä hän haluaa ja mitä hän ei halua. 4 vuotta yhdessäoloa on kovin lyhyt aika.

Vierailija
46/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas kun miesviha nostaa päätään.. Miehen vikahan se on jos vaimo ei liiku. Itse pistin vaimon pellolle kun ei tehnyt kotitöitä, ei liikkunut ja valitti elämäänsä. Lapsien puolesta valitettavaa, vaikka voivatkin nyt paremmin kuin riitaisessa ilmapiirissä.

T:yh-isä

Vierailija
47/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap lupailujen sijaan tartut oikeasti toimeen ja hoidat lapsia ja kotia enemmän ja jatkettuasi tätä jonkun aikaa ehdotat uudelleen vaimolle, että lähtisi sinne liikuntaa harrastamaan?

Vierailija
48/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas kun miesviha nostaa päätään.. Miehen vikahan se on jos vaimo ei liiku. Itse pistin vaimon pellolle kun ei tehnyt kotitöitä, ei liikkunut ja valitti elämäänsä. Lapsien puolesta valitettavaa, vaikka voivatkin nyt paremmin kuin riitaisessa ilmapiirissä.

T:yh-isä

Ei ole kysymys miesvihasta vaan ihan realismista. Suurin osa miehistä ei tajua millaisen myllerryksen naisen elämä kokee, kun lapsi syntyy. Se sataprosenttisen läsnäolon pakko, hormonit, valvomiset saattaa laittaa oikeasti elämän aika sekaisin, eikä sitä energiaa riitä vähään aikaan enää muuhun. (Toki riippuu, joku voi jaksaa vaikka mitä, mutta kun me ihmiset ollaan erilaisia ja reagoidaan esim. univajeeseen eri tavoilla). Ap:n lapset on todella pieniä, joten kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä en vielä tekisi. Aloituksestahan ei käynyt ilmi kuka perheessä esim. kokkaa (jääkö yksin vaimolle, kun mies juoksee salilla). Saako vaimo nukuttua vai valvooko kaikki yöt ym. Jos mun mies olisi alkanut uhkailla erolla, kun en harrasta liikuntaa, siinä vaiheessa, kun rämmin siellä väsymyksen suossa ja yritän jotenkin saada kodin pidettyä jossain kuosissa ja ruuat pöytään, niin aika kohtuutonta olisi ollut.

Vierailija
49/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät jo itsekin mikä on oikea ratkaisu. Vaimo on selvästi päättänyt heittäytyä ja tulee tätenollen erottaa perheestä. Jos ei jouluun mennessä ole kilot alkaneet karista niin miettiköön yksin sitten olisiko kannattanut vähän joskus käydä lenkillä.

Perheyksikkö ei kestä vapaamatkustajia.

Vierailija
50/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmmm, ömm

tää on varmasti trolli koska kuka helvetti olis noin pinnallinen että jättää 20 kilon takia kumppanin

Vierailija
51/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää yhdessä vaunulenkille. Sinä voisit alkaa kokkaamaan terveellistä ruokaa.

Minun mieheni koittanut kovasti saada minua lähtemään vaunulenkille. Vitun vaunulenkille! Mene vittu itse tuonne sateeseen lykkimään niitä saakelin vaunuja!

Kävisin ihan mielelläni vaikka salilla taas mutta ei minulla ole siihen aikaa kun herra itse aina menossa ja sitten valittaa miksi istun aina kotona. Vainulenkki on hänen ratkaisunsa.

Vierailija
52/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä todellakin urheilen! Meillä mies tekee kaikki kotityöt ja hoitaa lapset. Treenaan mm-kisoihin ja menen joka päivä töistä treeneihin ja kotiin iltauutisten aikaan sanomaan lapsille hyvät yöt. Viikonloput menevät kisamatkoilla, isommilla ja pienemmillä.

Meilläkin mies on uhkaillut erolla, ei siksi etten urheile vaan jostain muusta syystä. Vaihdetaanko?

Niinpä niin, yksikään mies ei ole vielä ilmoittautunut ottamaan itselleen kuumaa urheilijavaimoa, kun joutuu sitten niitä kotitöitä tekemään....

Eiköhän aika monella kisaurheilijalla ole näin...

Mutta tänne kirjoitteleekin ne miehet jotka ovat joko wt-juntteja tai vain haaveilevat naisesta...

Vierailija
53/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ap ei ole mun mies. En tiedä onko kysytty mutta onko ap:n oma vartalo kovinkin atleettinen?

Meillä on vähän ongelmaa kun tuntuu että tämä "liha" kelpaa vähän liiankin usein miehelleni vaikka en urheile ja urheilulliseksikaan ei voi vartaloa mieltää.

Vierailija
54/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtekää yhdessä vaunulenkille. Sinä voisit alkaa kokkaamaan terveellistä ruokaa.

Minun mieheni koittanut kovasti saada minua lähtemään vaunulenkille. Vitun vaunulenkille! Mene vittu itse tuonne sateeseen lykkimään niitä saakelin vaunuja!

Kävisin ihan mielelläni vaikka salilla taas mutta ei minulla ole siihen aikaa kun herra itse aina menossa ja sitten valittaa miksi istun aina kotona. Vainulenkki on hänen ratkaisunsa.

No ei se niin mene että vain toinen saa harrastaa. Harrastamisen pitää olla omaa aikaa. Sanot miehelle että on kotona klo 17 ja sitten lähdet ja tulet kotiin klo 19, sen aikaa suihkuineen vähintään mulla menee. Ja joka päivä, ma-su. Sinulla on siihen oikeus. Ja mies ei sitten istu sohvalla sitä kahta tuntia, vaan laittaa ruoan ja tiskaa ja tekee iltapesut lapsille. Niin meillä tehdään, mies menee lenkille illalla, tai hiihtämään talvella.

Vierailija
55/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin lyhyessä ajassa on tehty pari mukulaa ja kiirettä varmaan vaimolla pitää. Jos vaimon liikkumattomuus on siitä kiinni, siihen mies voi vaikuttaa omilla teoillaan. Jos vaimoa ei muuten vain kiinnosta, mies ei voi tehdä mitään muuta kuin päättää, rakastaako vaimoaan oli tämä minkä näköinen ja kokoinen tahansa, vai lähteekö etsimään kauniimpaa kumppania.

Noinkin suuri painonnousu vaikuttaa varmasti siihen miten vaimo voi ja millaiseksi hän kokee itsensä. Kuntoilun aloittaminen ja ruokailun korjaaminen on kuitenkin vaimon oma asia, miehen puuttuminen asiaan todennäköisesti vain ärsyttää jo muutenkin itseensä harmistunutta ihmistä.

Vierailija
56/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se +20 tai varsinkin +50kg ole enää se sama ihminen jonka kanssa on mennyt yhteen. Se on aivan eri ihminen, siksi täysin pätevä syy erota.  Se on sama kuin vakuutuspetos .tieten tahtoen tuhotaan terveys kun ensin tehty sopimus.

Vierailija
57/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

copycat kirjoitti:

ei se +20 tai varsinkin +50kg ole enää se sama ihminen jonka kanssa on mennyt yhteen. Se on aivan eri ihminen, siksi täysin pätevä syy erota.  Se on sama kuin vakuutuspetos .tieten tahtoen tuhotaan terveys kun ensin tehty sopimus.

Eli ulkonäkö ei saa suhteessa muuttua? Voin siis jättää mihin koska hänen hiuksensa harmaantuu ja alkaa kadota ohimoilta? On sille kilojakin tullut. Ihan eri ihminen siis.

Vierailija
58/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se niin mene että vain toinen saa harrastaa. Harrastamisen pitää olla omaa aikaa. Sanot miehelle että on kotona klo 17 ja sitten lähdet ja tulet kotiin klo 19, sen aikaa suihkuineen vähintään mulla menee. Ja joka päivä, ma-su. Sinulla on siihen oikeus. Ja mies ei sitten istu sohvalla sitä kahta tuntia, vaan laittaa ruoan ja tiskaa ja tekee iltapesut lapsille. Niin meillä tehdään, mies menee lenkille illalla, tai hiihtämään talvella.

Ratkaisuksi aloin harrastaa töissä käymistä. Jos mies on päivän ollut sisällä lasten kanssa alan syyllistää miksi ei mennyt niiden kanssa vaunulenkille. Tiedän, lapsellista mutta on se nyt alkanut itse tajuta mikä idiootti on ollut.

Vierailija
59/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi Ap olla trolli, koska hävisi jonnekin, eikä osallistu enää keskusteluun. Aloituksesta ei käynyt ilmi harrastiko vaimo liikuntaa ennen lapsia? Jos harrasti, en olisi huolissani. Kyllä ne harrastukset palaa, kunhan elämä tasantuu. Teillä on siellä todella pienet lapset, joten arki on kiireistä. Jos ei harrastanut, niin millä perusteella kuvittelit, että hän nyt yhtäkkiä alkaisi jotain harrastaa?

Vierailija
60/149 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha nuorin lapsi on? Joku pikalaihdutus ei ole terveellistä vaan se elämäntapojen muuttaminen mikä siihen vaaditaan.