Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei jotkut ymmärrä et me naiset olla kuukautisten aikana kiukkuisia niiden kipujen

Vierailija
21.11.2017 |

vaan hormonitoiminnan takia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko, että olisin yhtä väsynyt ja ärtynyt, jos ei tuntuisi siltä, että vatsassa palaa nuotio. 

Vierailija
2/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kivut on kovia niin varmasti nekin aiheuttaa ärtymystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mä  olen kiukkuinen ennen kuukautisia, en niiden aikaan. Menkathan ovat ihana auvo sen pms-oireilun jälkeen. On sulla outo hormonitoiminta jos vielä  vuotoviikolla riehut.

Vierailija
4/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me naiset"

Mikä siinä on, että jotkin luulevat voivansa puhua koko sukupuolensa puolesta?

Vierailija
5/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikilla ei vaikuta ja ne joilla vaikuttaa joutuvat myöskin hillitsemään itseään. Huono tekosyy riehua ja kiukutella menkkojen takia. Kannattaa käydä lääkärissä hakemassa kipulääkkeitä ja jotain mielentasoittajia jos niin paljon ahdistaa.

Vierailija
6/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se silti ole mikään syy olla bitch.

Vierailija
7/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä jotenkin outo kun ei mulla oo mitään menkkakiukkuja :D Toki ekana vuotopäivänä sattuu mahaan mutta en mä silloinkaan kiukuttele :D

Vierailija
8/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä jotenkin outo kun ei mulla oo mitään menkkakiukkuja :D Toki ekana vuotopäivänä sattuu mahaan mutta en mä silloinkaan kiukuttele :D

EI kun olet aika normaali nainen. Minullakin oli nuorena kovat kivut mutta meni parikymppisenä ohi, nyt noita kuukautisia ei paljon huomaa ja nuo PMS raivot on ihan tuntemattomia.

Vierailija
9/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei ollut mitään johonkin parikymppiseksi asti. Sitten alkoi tulla PMS-oireita, lähinnä hirveää alakuloisuutta jolloin tuntuu että kaikki on turhaa ja masentavaa. Sitä kestää pari kolme päivää ja yleensä ennen sitä on maha kipeä. Itse menkat onneksi kestää myös vain kaksi tai kolme päivää, mutta yhteensä koko ruljanssissa menee viikko. Tulisi mieluummin kaikki samaan aikaan.

Vierailija
10/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ikinä ollut mitään mielialaongelmia menkkohen takia. Ainoa kerta kun vitutti oikein kunnolla oli, kun menkkojensiirtopillereistä tuli ihan järkyttävät vatsakivut, ja jouduin menemään yhteen tärkeään tapahtumaan. Yritä siinä sitten olla positiivisen oloinen, kun vatsaan sattuu niin paljon että oksettaa.

Vierailija
11/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me naiset"? Ei kuule, puhu vaan omasta puolestasi. Esim minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia kipuja tai ärtyisyyttä kuukautisiin liittyen. Ne alkavat kellontarkasti ja kestävät 3 päivää, se siitä

Vierailija
12/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en jaksa sillon äksyillä, olen vain väsynyt ja voisin nukkua kokoajan. 

Vierailija
13/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikilla ei vaikuta ja ne joilla vaikuttaa joutuvat myöskin hillitsemään itseään. Huono tekosyy riehua ja kiukutella menkkojen takia. Kannattaa käydä lääkärissä hakemassa kipulääkkeitä ja jotain mielentasoittajia jos niin paljon ahdistaa.

Tai sitten voi tunkea itseensä ylimääräisiä hormoneja. Ei enää ehkä satu tai sitten sattuu ja paljon mutta joka tapauksessa todennäköisesti on entistä kiukkuisempi.

Vierailija
14/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei jotkut, kuten ap, ymmärrä että "naiset" eivät ole homogeeninen ryhmä.

Vierailija
15/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juu taas "hauska" aloitus; "Me naiset" :DD No joo.. itsellä on kamalat pms-oireet ennen kuukautisia, mieli on mustaakin mustempi, serotoniinia ei vaan millään meinaa erittyä, hermot kireellä kuin viulunkielet, mutta sitten helpottaa kun menkat alkaa. Vaikka olisikin menkkakipuja niin ei ne kyllä oikein huonolle tuulelle saa nuo pms-oireet sen sijaan saa.

Vierailija
16/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelen kivusta.

Vierailija
17/17 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen nainen osaa hillitä tunteensa, kuukautiset ovat tekosyy