Ilta-Sanomat "Nykyään naisille kelpaa vain yli-ihminen"
Oli viikonvaihteen lööpeissä tällainen otsikko. Tinderin kautta tarjonta miehistä räjähtänyt ja naiset tulleet entistä nirsoimmaksi.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Minun miesystäväni on pitkäaikaissairas ja työtön, ylipainoakin on reilusti.
Nyt hän tosin opiskelee ja suunnittelee innokkaasti tulevaisuuttaan. Hän käy myös salilla 1-2 kertaa viikossa, koska haluaa pudottaa painoa.
Kaipa hän sitten on yli-ihminen.
Hyvin sisukkaalta hän ainakin vaikuttaa kertomasi perusteella. Hyvää ja valoisaa tulevaisuutta teille!
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään yllätä, että yrität nyt selittää kaiken juuri tuolla. Ja siten, että vääntelet asian todennäköisesti ihan eri suuntaan mitä tuo toinen (mies)keskustelija tarkoitti. Ja sillä komeuden ja tyylikkyyden puutteellahan ei ole koskaan mitään tekemistä sen kanssa, ettei menestytä naismarkkinoilla, eihän?
En väännellyt mitään.
Ulkonäköasiaan en ota kantaa. Mutta jos tuo kirjoittaja tiedostaa "tyylikkyyden puutteen" itsekin ja arvelee sen vaikuttavan parisuhdemenestykseensä, eikö asialle voisi yrittää tehdä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Minun miesystäväni on pitkäaikaissairas ja työtön, ylipainoakin on reilusti.
Nyt hän tosin opiskelee ja suunnittelee innokkaasti tulevaisuuttaan. Hän käy myös salilla 1-2 kertaa viikossa, koska haluaa pudottaa painoa.
Kaipa hän sitten on yli-ihminen.
Hyvin sisukkaalta hän ainakin vaikuttaa kertomasi perusteella. Hyvää ja valoisaa tulevaisuutta teille!
Kiitos paljon! Kaikkea hyvää myös sinulle, tuntematon! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan johtuu siitä että naiset tänä päivänä meikkaa paljon, käyvät salilla pumppaamassa pakaraa ja seuraavat muotiblogeja kaiket päivät. Panostavat liikaa omaan ulkonäköönsä ja siitä syntyy sellainen prinsessakompleksi. Odotukset miehistä nousee pilviin ja vain promille kaikista miehistä pystyy täyttämään nämä odotukset.
Voi sua. Jos sulla olisi vähääkään sosiaalisia suhteita (ja taitoja?) tajuaisit väitteesi päättömyyden. Oikea todellisuus, se missä ihmiset oikeasti elää, ei ole sellaista kuin jollain ulilautojen palstoilla väitetään.
Ystävällinen ehdotus: nouse koneelta ja lähde ihmisten ilmoille. Älä jämähdä harhoihin.
Alkaa olla jo vähän vanhentunut tuo sama vastausvirsi. Jo vuosien ajan on voitu tutkimuksillakin jo osoittaa, että elintason ja tasa-arvon noustessa naisten hypergamia lähtee laukkaamaan, jolloin se 80-90% miehistä muuttuu naisille näkymättömäksi.
Tasaisesti täällä joku yksittäinen nainen valittelee miehettömyyttään. Muutaman sivun jälkeen käy aina ilmi, että syy on siinä, ettei kyseinen mimmi edes huomaa miesten valtaosaa ja tavoittelee ainoastaan niitä samoja eliittimiehiä kuin kaikki muutkin kanssasisarensa.
Muutos alkaa vasta silloin, kun naiset a) tunnistavat asian ja b) alkavat tietoisesti toimia toisin kuin oma fiilis sanoisi.
Terveisin yli 180-senttinen maltillisesti lihaksikas maisteri, jolla vakituinen työ ja esimiesasema (vaan ei sitä puolisoa tai lapsia)
Palstamiesten mukaan sinä kuulut nimenomaan eliittiin. Ehkä sinulla on ollut huono tuuri? Tai ehkä olet itse liian nirso? Tai ehkä et ole kovin miellyttävä tyyppi?
En ole naamaltani komea, pukeudun rennosti (eli siis huonosti) ja olen suhtautumisessani kanssaihmisiin usein kylmä johtuen menneisyyden kokemuksista.
Ei ne nyt tapaamasi ihmiset ole millään tavalla syyllisiä sinun huonoihin kokemuksiin. He huomaavat vain, että olet tyly. Harva haluaa tutustua tylyyn ihmiseen, joten se siellä sisällä oleva lämmin ja symppis tyyppi jää huomaamatta. Sinun kannattaa käsitellä kokemuksesi jossain muualla ja alkaa kohdata muut ihmiset aidosti.
Jos jatkuvasti tapaa tylyjä ihmisiä niin miksei saisi antaa takaisin samalla mitalla? Itse olen tyly suomalaisille naisille koska sitä saa mitä tilaa. Jos ei ole mitään käytöstapoja niin turha vaatia niitä muiltakaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos jatkuvasti tapaa tylyjä ihmisiä niin miksei saisi antaa takaisin samalla mitalla? Itse olen tyly suomalaisille naisille koska sitä saa mitä tilaa. Jos ei ole mitään käytöstapoja niin turha vaatia niitä muiltakaan.
Eli toisinsanoen sinulla ei ole käytöstapoja.
Onks ketjussa puhuttu jo siivoomisesta? En viitsi lukea. Se siivoaminen on nykyään ehdoton kynnyskysymys. Nainen tarvitsee yli-inhimillisen siivoojan. Piste.
Itse olen tavannut mieheni tinderissä, enkä siltikään tunnista itsessäni tällaista yli-ihmistä vaativaa naista. Mieheni on kyllä mielestäni ihastuttavan näköinen, joku muu saattaisi kiinnittää huomiota toissijaisiin asioihin (kuten kaljuuntumiseen) jne. Ei kukaan ole kaikille täydellinen, omani on minulle. Niin ja minä olen meistä paremmin tienaava ja enemmän kouluja käynyt, mutta tämäkin on minulle täysin yhdentekevää. Tärkeintä on samankaltaiset elämänarvot, huumorintaju ja rakkaus.
Eipä haittaa yhtään. Kun ympärilleen katsoo, tutuilla on sellaisia miehiä että kyllä yksin on luksusta verrattuna heidänlaisteen kanssa olemiseen. Jos viihtyy yksin, miksi ottaisi elämänlaatua huonontavan kumppanin jos sitä parantavaa ei ole saatavilla?