Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta-Sanomat "Nykyään naisille kelpaa vain yli-ihminen"

Vierailija
20.11.2017 |

Oli viikonvaihteen lööpeissä tällainen otsikko. Tinderin kautta tarjonta miehistä räjähtänyt ja naiset tulleet entistä nirsoimmaksi.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei ole tullut selväksi mitä nämä naisten liian korkeat odotukset on. Kavereiden miesystävät vaihtelee sote-alalla olevasta hissukasta ihan pirun rumaan, steamissa päivät pitkät pelejä hakkaavaan nörttiin.

Vierailija
22/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan johtuu siitä että naiset tänä päivänä meikkaa paljon, käyvät salilla pumppaamassa pakaraa ja seuraavat muotiblogeja kaiket päivät. Panostavat liikaa omaan ulkonäköönsä ja siitä syntyy sellainen prinsessakompleksi. Odotukset miehistä nousee pilviin ja vain promille kaikista miehistä pystyy täyttämään nämä odotukset. 

Minä en meikkaa enkä värjää hiuksia, en käy salilla enkä seuraa muotiblogeja, kun muotikaan ei kiinnosta. Olen täysin luomu myös karvoituksen osalta. En vaadi mitään noista myöskään mieheltä. Ongelmana on vaan, että miehillä on odotukset pilvissä. En harrasta irtosuhteita, minulla seksi kuuluu vain pysyvään seurustelusuhteeseen.

Ehkä sitten kannattaisi havitella sellaisia miehiä jotka ei kuulu sinne halutuimpaan joukkoon? Jos havittelet sitä kärkikymmenikköä eli niitä pitkiä ja komeita KTM-jännäreitä niin ei ihme että heidän odotukset on pilvissä kun 90% naisista havittelee heitä. Tavallinen, keskimittainen mies ei varmaankaan kelpaa. Ei ole jännää

Ihmeellistä steretypisointia. Ktm:t lienevät suurin osa ihan tavallisia ihmisiä. Suomalaiset ovat keskipituudeltaan melko pitkiä.

T: N ktm 170cm, aviomies ktm 182 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat odotukset on sitä että naiset haluavat suht koht samanikäisen miehen, mutta kun Matti, 57 ym. haluavat selkeästi nuoremman naisen.

Vierailija
24/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei sii ole muuta mahdollisuutta kuin alkaa kehittää itseään. Avain ratkaisuun on miehillä :)

Vierailija
25/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan johtuu siitä että naiset tänä päivänä meikkaa paljon, käyvät salilla pumppaamassa pakaraa ja seuraavat muotiblogeja kaiket päivät. Panostavat liikaa omaan ulkonäköönsä ja siitä syntyy sellainen prinsessakompleksi. Odotukset miehistä nousee pilviin ja vain promille kaikista miehistä pystyy täyttämään nämä odotukset. 

Minä en meikkaa enkä värjää hiuksia, en käy salilla enkä seuraa muotiblogeja, kun muotikaan ei kiinnosta. Olen täysin luomu myös karvoituksen osalta. En vaadi mitään noista myöskään mieheltä. Ongelmana on vaan, että miehillä on odotukset pilvissä. En harrasta irtosuhteita, minulla seksi kuuluu vain pysyvään seurustelusuhteeseen.

Ehkä sitten kannattaisi havitella sellaisia miehiä jotka ei kuulu sinne halutuimpaan joukkoon? Jos havittelet sitä kärkikymmenikköä eli niitä pitkiä ja komeita KTM-jännäreitä niin ei ihme että heidän odotukset on pilvissä kun 90% naisista havittelee heitä. Tavallinen, keskimittainen mies ei varmaankaan kelpaa. Ei ole jännää

Ihmeellistä steretypisointia. Ktm:t lienevät suurin osa ihan tavallisia ihmisiä. Suomalaiset ovat keskipituudeltaan melko pitkiä.

Oma poika on myös KTM ja ihan tavallinen nuorimies onkin. Tunnen pari hänen opiskelukavereistaan enkä heitä mitenkään jänniksi luokittelisi.

Vierailija
26/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on naisia Tinderin kautta riittänyt, sekä parisuhteeseen että panokaveriksi. Ei mitään valittamista. Olen yli-ihminen?

M40

Jos toi pitää paikkansa mitä kirjoitit niin et takuulla ole mikään perusjamppa, kaukana siitä.

Vierailija
27/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei sii ole muuta mahdollisuutta kuin alkaa kehittää itseään. Avain ratkaisuun on miehillä :)

Ja sitten aletaankin vertailemaan, että kellä onkaan kaupungin korein k*lli!

Vierailija
28/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta minuun millään lailla, olen homo.

Vierailija
29/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itseni ja monien todella miesten hyvännäköinen ja muutenkin todella naisellinen. Silti poikaystäväni ei ole mikään nykyisiä "kauneusihanteita" vastaava mies. Mutta en sellaista haluaisikaan....

Vierailija
30/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itseni ja monien todella miesten hyvännäköinen ja muutenkin todella naisellinen. Silti poikaystäväni ei ole mikään nykyisiä "kauneusihanteita" vastaava mies. Mutta en sellaista haluaisikaan....

***todella

Vierailija
31/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä sama jankutus.

Vierailija
32/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat varmaan sitten joku supermiesten joukko, koska suuri enemmistö heistä on parisuhteessa.

ei paljoa lohduta parikymppisenä, että saattaa päästä parisuhteeseen viiskymppisenä.

Parikymppiset tytöt ovat lähes kaikki suhteessa parikymppisten poikien kanssa. Eivät näytä miltään jumalolennoilta tyttöjen poikaystävät kun heitä kaupungilla näkee.

Vierailija
33/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin mieheni baarin nurkasta, ilman mitään Tindereitä jo ajat sitten, niin kuin ns. tavalliset ihmiset siihen aikaan. Muuten olisimme molemmat sinkkuja, koska yli-ihmisiä meistä ei saa millään.

Jos nyt jäisin yksin jatkaisin samalla linjalla. Jossain pintasivustolla en olisi tyrkyllä vaan naamasta naamaan.

Vierailija
34/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa etsiä ulkomaalainen nainen

Samaa mieltä.

Vierailija
35/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma poika on myös KTM ja ihan tavallinen nuorimies onkin. Tunnen pari hänen opiskelukavereistaan enkä heitä mitenkään jänniksi luokittelisi.

Ei kaikki KTM:t olekaan jänniä, mutta heidän pitäisi olla, jotta kelpaavat naisille. Eli pelkkä KTM ei riitä.

Vierailija
36/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan että luet täältä kaiket päivät typeriä kommentteja.

Vierailija
37/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän kertonut täällä aiemminkin, mutta kerrataan vielä. Toki rankalla yleistyksellä:

Kaikki naiset luonnollisesti haluavat parhaan mahdollisen kumppanin, siksi "peruspertti" ei kelpaa. Sille parhaalle miehelle taas ei kelpaa tavallinen nainen, joita on kolmetoista tusinassa. Kun naisella on ikää 35-vuotta, niin hän huomaa, että jääkin kohta vanhaksi piiaksi. Omat lapsetkin olisivat kivoja.

Siinä kohtaa tulee pieni epätoivo ja se peruspertti herättääkin mielenkiinnon ja käydään kiinni kuin sika limppuun. Peruspertti myös haluaa perhettä ja tietää että yli 35v nainen ei valitettavasti ole parhaassa lastenteko iässä. Joten pertti hakee nuorempaa, jolle hän ei taas kelpaa.

Nyt puhui (mm. tinder)kokemuksen syvä rintaääni.

Vierailija
38/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma.

Enemmän kyllä saa lukea juttuja miesten vaatimuksista naisia kohtaan. Ensinnäkin ulkonäkö: miss Suomea vaatimattomamman on turha luulla mitään.

Naisen pitää olla miestä nuorempi.

Ja vielä viimeinen ehdoton vaatimus naisia lihavammalta miesväestöltä: hoikka pitää olla, timmi suorastaan.

Eipä ihme, että miehet joutuvat hengailemaan yksinään sohvallaan pieruverkkareissaan.

Vierailija
39/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti haluaa heilastella naisten kanssa? Mitä hyötyä siitä on?

Vähemmän stressiä?

Vierailija
40/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asia, että naisetkin ovat oppineet. Miksi vain miehillä olisi oikeus vaatia esim. hyvää ulkonäköä.

Edelleenhän naista syytetään pinnalliseksi, jos sanoo esim. että haluaa itseään pidemmän miehen.

Itse esimerkiksi en vaan syty lainkaan oman pituisille/itseäni lyhyemmille. Tästä on tullut kuultua monet kerrat, miten ei saisi olla pinnallinen ja miten sille pituudelle ei voi mitään.

Juu, ei voikaan. Mutta miksi minun pitäisi väkisin yrittää olla lyhyemmän kanssa vain siksi, että tämä voi pituudelleen mitään?

Onhan minullakin pienet rinnat, ja jotkut miehet syttyvät vain isorintaisista. En silti itke tästä, koska miksi näiden isorintaisten ihanoitsijoiden pitäisi minun kanssani olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme