Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta-Sanomat "Nykyään naisille kelpaa vain yli-ihminen"

Vierailija
20.11.2017 |

Oli viikonvaihteen lööpeissä tällainen otsikko. Tinderin kautta tarjonta miehistä räjähtänyt ja naiset tulleet entistä nirsoimmaksi.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan johtuu siitä että naiset tänä päivänä meikkaa paljon, käyvät salilla pumppaamassa pakaraa ja seuraavat muotiblogeja kaiket päivät. Panostavat liikaa omaan ulkonäköönsä ja siitä syntyy sellainen prinsessakompleksi. Odotukset miehistä nousee pilviin ja vain promille kaikista miehistä pystyy täyttämään nämä odotukset. 

Minä en meikkaa enkä värjää hiuksia, en käy salilla enkä seuraa muotiblogeja, kun muotikaan ei kiinnosta. Olen täysin luomu myös karvoituksen osalta. En vaadi mitään noista myöskään mieheltä. Ongelmana on vaan, että miehillä on odotukset pilvissä. En harrasta irtosuhteita, minulla seksi kuuluu vain pysyvään seurustelusuhteeseen.

Ehkä sitten kannattaisi havitella sellaisia miehiä jotka ei kuulu sinne halutuimpaan joukkoon? Jos havittelet sitä kärkikymmenikköä eli niitä pitkiä ja komeita KTM-jännäreitä niin ei ihme että heidän odotukset on pilvissä kun 90% naisista havittelee heitä. Tavallinen, keskimittainen mies ei varmaankaan kelpaa. Ei ole jännää

Hahhah sanon minä! En ole tuo jolle vastasit, mutta täytyy ihan omien kokemusten pohjalta sanoa että minulle olisi kelvannut eräs vieroitushoidossa oleva mies mutta hänellä oli otsaa sanoa, että kiinnostuksensa lopahti toisella tapaamiskerrallamme siksi, etten ollut tällä toisella kerralla niin kaunis kuin silloin ensimmäisellä kerralla. Tapaamiskerrat olivat saman viikon sisällä ja toisella kerralla olin nukkunut viime yön huonosti. Joten en sitten ollut tarpeeksi hehkeä tälle menestyjä-unelmaprinssi-aviomiesmateriaalille ja lopetti yhteydenpidon.

Vierailija
42/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on pilannut maailman. Se on karkea yleisselitys tälle täydellisyyden vaatimukselle. Ihmiset pääsevät nykyään aivan liikaa vertailemaan itseään kaiken maailman ihannetapauksiin, joita kohtaan koetaan sitten kateutta ja huonommuutta ja joita kohti pyritään, jotta kuilu kapenee ihanteen ja oman itsen välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole vain se pintapuolinen kuva ajanhengestä.

Samalla tavalla ennenkin oli naisia ja miehiä, joilla oli korkeat odotukset. Somen myötä nämä tyypit ovat vain kaikkien nähtävillä.

Yhä edelleen on myös niitä ihmisiä, jotka löytävät rakkauden arkisista lähtökohdista, ilman somehehkutusta.

Vierailija
44/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä nyt on se että suomalaiset naiset ovat keskivertoa rumemmat. Ihme kyllä maissa missä naiset ovat kauniita minulle löytyy kunnolla vientiä kun taas suomalaiset akat taas eivät edes tee minulle aloitteita. Se johtuu siitä että kompensoisivat rumuuttaan laittamalla vaatimukset tappiin. Tai sitten kelpuuttavat vain ulkomaalaisia toivoen että niillä olisi erilainen naismaku. Se kun on helpompaa valehdella itselleen että ovat sinkkuja koska miehet ovat paskoja ja ei ole sellaisia jotka ovat samalla korkealla tasolla kuin prinsessa itse. Totuus kuitenkin on etteivät edes kelpaisi perus pertille.

Itse sitten hankin ulkomailta terveen itsetunnon omaavan kauniin naisen. On muuten myös kauniimpi kuin kotikylän kaunein.

Vierailija
45/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ole vain se pintapuolinen kuva ajanhengestä.

Samalla tavalla ennenkin oli naisia ja miehiä, joilla oli korkeat odotukset. Somen myötä nämä tyypit ovat vain kaikkien nähtävillä.

Yhä edelleen on myös niitä ihmisiä, jotka löytävät rakkauden arkisista lähtökohdista, ilman somehehkutusta.

Niinpä. Laitettiin itseä viimeisen päälle ja mentiin baariin nyrpistelemään, koska kukaan ei kelvannut. Sama meininki. Foorumi ainostaan toinen. Niin ja nykyään se on tosiaan julkinen. :)

Vierailija
46/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se yli-ihminen nyt on?

Vierailija
47/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ovat varmaan sitten joku supermiesten joukko, koska suuri enemmistö heistä on parisuhteessa.

Sitä varmaan kutsutaan torjuntavoitoksi feminismistä.

Vierailija
48/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se ylilauta niin...

Vierailija
49/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puhumaan, tumma, komea, pituus yli keskiverron, palkkaa tuplasti yli keskiverron, mieluusti johtotehtävissä mutta työpaikka ei kuitenkaan sellainen että veisi vapaa-ajan, itsestään hyvin huolta pitävä eli punttis 3-5x vko, yliopistosta valmistunut (voi katsoa sormien läpi jos on miljonääri), laaja kaveripiiri mutta mieluiten julkkis, hyvin pukeutunut, omaa hienon auton. Ei lapsia koska elarit.

Sitten jos joku noista kriteereistä ei täyty niin ei kelpaa edes 5 erivärisen lapsen ylipainoiselle sidukkapyypyy yyhoolle tinderissä.

Vierailija
50/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puhumaan, tumma, komea, pituus yli keskiverron, palkkaa tuplasti yli keskiverron, mieluusti johtotehtävissä mutta työpaikka ei kuitenkaan sellainen että veisi vapaa-ajan, itsestään hyvin huolta pitävä eli punttis 3-5x vko, yliopistosta valmistunut (voi katsoa sormien läpi jos on miljonääri), laaja kaveripiiri mutta mieluiten julkkis, hyvin pukeutunut, omaa hienon auton. Ei lapsia koska elarit.

Sitten jos joku noista kriteereistä ei täyty niin ei kelpaa edes 5 erivärisen lapsen ylipainoiselle sidukkapyypyy yyhoolle tinderissä.

Onko naisista sitten yli-ihminen tuo kuvailemasi?

Vierailija
51/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on metafora sille, että naisilla on aivan liikaa vaatimuksia kumppanilleen, satujen prinssi vaan kelpaa.

Vain puudelin asemaan alistuva "mies" kelpaa. palvelualtis pikkolo, jolla on riittävästi fyrkkaa ja rasvaprosentti Lionel Messin tasolla, pituus vähintään 190cm. jne..

Vierailija
52/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäsemeinaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on metafora sille, että naisilla on aivan liikaa vaatimuksia kumppanilleen, satujen prinssi vaan kelpaa.

Vain puudelin asemaan alistuva "mies" kelpaa. palvelualtis pikkolo, jolla on riittävästi fyrkkaa ja rasvaprosentti Lionel Messin tasolla, pituus vähintään 190cm. jne..

Aika yksiuloitteista keskustelua jos latelet jotain kärjistyksiä ilman mitään kosketusta todellisuuteen ja vain yhdestä suunnasta. Tuliko nämä siis esille siinä jutussa ja mitä miehet sitten hakevat parisuhteeseen?

Vierailija
53/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma tässä nyt on se että suomalaiset naiset ovat keskivertoa rumemmat. Ihme kyllä maissa missä naiset ovat kauniita minulle löytyy kunnolla vientiä kun taas suomalaiset akat taas eivät edes tee minulle aloitteita. Se johtuu siitä että kompensoisivat rumuuttaan laittamalla vaatimukset tappiin. Tai sitten kelpuuttavat vain ulkomaalaisia toivoen että niillä olisi erilainen naismaku. Se kun on helpompaa valehdella itselleen että ovat sinkkuja koska miehet ovat paskoja ja ei ole sellaisia jotka ovat samalla korkealla tasolla kuin prinsessa itse. Totuus kuitenkin on etteivät edes kelpaisi perus pertille.

Itse sitten hankin ulkomailta terveen itsetunnon omaavan kauniin naisen. On muuten myös kauniimpi kuin kotikylän kaunein.

Tuo on aivan totta ja jos löytyy siedettävännäköinen täältä, niin voit olla melko varma, että joko sillä on päässä joku vika tai sitten löytyy joku iso luuranko kaapista.

Sama täällä, että hommasin kauniin ja reilusti nuoremman naisen, joka on kaikin puolin terve. On ystävällinen, sopivan kipakka, mutta myös kiltti. Mahtavaa kuulla joka aamu ja ilta miten hän rakastaa mua ja vaikka olen kohta 50v,  niin seksiä on joka päivä vähintään kahdesti. Suomalaisista ei löydy vastaavanlaisia ikinä.

Vierailija
54/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aivan totta ja jos löytyy siedettävännäköinen täältä, niin voit olla melko varma, että joko sillä on päässä joku vika tai sitten löytyy joku iso luuranko kaapista.

Sama täällä, että hommasin kauniin ja reilusti nuoremman naisen, joka on kaikin puolin terve. On ystävällinen, sopivan kipakka, mutta myös kiltti. Mahtavaa kuulla joka aamu ja ilta miten hän rakastaa mua ja vaikka olen kohta 50v,  niin seksiä on joka päivä vähintään kahdesti. Suomalaisista ei löydy vastaavanlaisia ikinä.

https://yle.fi/uutiset/3-5252651

Vierailija
55/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan johtuu siitä että naiset tänä päivänä meikkaa paljon, käyvät salilla pumppaamassa pakaraa ja seuraavat muotiblogeja kaiket päivät. Panostavat liikaa omaan ulkonäköönsä ja siitä syntyy sellainen prinsessakompleksi. Odotukset miehistä nousee pilviin ja vain promille kaikista miehistä pystyy täyttämään nämä odotukset. 

Minä en meikkaa enkä värjää hiuksia, en käy salilla enkä seuraa muotiblogeja, kun muotikaan ei kiinnosta. Olen täysin luomu myös karvoituksen osalta. En vaadi mitään noista myöskään mieheltä. Ongelmana on vaan, että miehillä on odotukset pilvissä. En harrasta irtosuhteita, minulla seksi kuuluu vain pysyvään seurustelusuhteeseen.

Ehkä sitten kannattaisi havitella sellaisia miehiä jotka ei kuulu sinne halutuimpaan joukkoon? Jos havittelet sitä kärkikymmenikköä eli niitä pitkiä ja komeita KTM-jännäreitä niin ei ihme että heidän odotukset on pilvissä kun 90% naisista havittelee heitä. Tavallinen, keskimittainen mies ei varmaankaan kelpaa. Ei ole jännää

Haluan miehen, jonka kanssa on mukava olla ja joka haluaa olla parisuhteessa. Miehellä ei saa olla alkoholiongelmaa enkä tykkää tupakoinnistakaan. Mies ei saa olla sairaalloisen pihi tai holtiton rahankäyttäjä, suomeksi sanoen siis järkevä, ja hänen pitää elättää itsensä. En halua aikuisen miehen äidiksi enkä halua pitää miehelle täysihoitolaa. Haluan lapsia, en liian myöhään, ja haluan, että mies osaa ja haluaa olla lapsille isä. Niin ja uskollinen pitää olla.

Nyt kun luen vaatimuksiani ja toiveitani, niin kyllähän nuo taitaa olla aika ylimitoitettuja. Mutta toivossa on hyvä elää, että tuollainen tulisi vastaan.

Eli ei haittaa, jos mies on lyhyt/lihava/ruma?

Vierailija
56/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan miehen, jonka kanssa on mukava olla ja joka haluaa olla parisuhteessa. Miehellä ei saa olla alkoholiongelmaa enkä tykkää tupakoinnistakaan. Mies ei saa olla sairaalloisen pihi tai holtiton rahankäyttäjä, suomeksi sanoen siis järkevä, ja hänen pitää elättää itsensä. En halua aikuisen miehen äidiksi enkä halua pitää miehelle täysihoitolaa. Haluan lapsia, en liian myöhään, ja haluan, että mies osaa ja haluaa olla lapsille isä. Niin ja uskollinen pitää olla.

Nyt kun luen vaatimuksiani ja toiveitani, niin kyllähän nuo taitaa olla aika ylimitoitettuja. Mutta toivossa on hyvä elää, että tuollainen tulisi vastaan.

Eli ei haittaa, jos mies on lyhyt/lihava/ruma?

Ei haittaa.

Ilkeys ja huumorintajuttomuus haittaisi.

Vierailija
57/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma!

Toivottavasti sulla ja naisparalla ei ole yhteistä kieltä.

Eihän tuollaista lätinää kukaan kotonaan kestäisi kuunnella.

Vierailija
58/89 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin, että juttu tarkoitti molempia osapuolia. Itse ajattelisin, että miesten sitoutumisinto on laskenut sitä myöten, kun kuvamateriaali ja irtoseksimahdollisuudet ovat lisääntyneet. Suurin osa naisista kuitenkin haluaa kestosuhdetta. 

Tarkoitat keskosuhdetta seuraavaan keskosuhteeseen ja sitä seuraavaan kestosuhteeseen. Juurihan oli tutkimus että 99% erojen takana on nainen (lue takana):

-joko nainen ottaa eron

-tai mies ottaa eron naisen takia

-tai mies ottaa eron tavatakseen lisää naisia

-vain alta 1% miehistä ottaa eron koska ne onkin homoja tai haluaa luostariin yms tms ei etsi uutta naista

Vierailija
59/89 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin, että juttu tarkoitti molempia osapuolia. Itse ajattelisin, että miesten sitoutumisinto on laskenut sitä myöten, kun kuvamateriaali ja irtoseksimahdollisuudet ovat lisääntyneet. Suurin osa naisista kuitenkin haluaa kestosuhdetta. 

Tarkoitat keskosuhdetta seuraavaan keskosuhteeseen ja sitä seuraavaan kestosuhteeseen. Juurihan oli tutkimus että 99% erojen takana on nainen (lue takana):

-joko nainen ottaa eron

-tai mies ottaa eron naisen takia

-tai mies ottaa eron tavatakseen lisää naisia

-vain alta 1% miehistä ottaa eron koska ne onkin homoja tai haluaa luostariin yms tms ei etsi uutta naista

100% eroista tapahtuu suhteissa joissa on enemmän kuin yksi ihminen .

Vierailija
60/89 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen sijaan, että tälläkin hetkellä pitäisit häntä kainalossa ja silittelisit, vietät mieluummin aikaasi meidän rumien suominaisten kanssa. Jännää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi