Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulle tulisi juuri nyt kauhea makeannälkä, mitä söisit? Löytyisikö sinulta kaapista nyt jotain makeaa tähän hätään?

Vierailija
19.11.2017 |

Mulla on melkein aina kaapissa ainekset mikrokuppikakkuun, valmistaisin pikaisesti sellaisen. Kuten nytkin valmistin.

Mutta jos jostain syystä joku ainesosa olisikin puuttunut, olisin ottanut jääkaapista muutaman lusikallisen omatekoista omenahilloa. Eiköhän sillä olisi pahin makeannälkä lähtenyt. 🤗

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa on avattu karkkipussi melkein aina. Se on säilyy siellä sen takia niin pitkään koska, kun makeanhimo iskee harvoin ja on usein tyydytetty yleensä 5-10 karamellilla.

Vierailija
22/24 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaapissa on sokeria jota käytän teessä ja kahvissa sekä palautusjuomajauhetta jossa on jotain sokeria. Muuta ei löydy.

Palasokerin imeskely toimii hyvin makeanhimoln. Kaveri kertoi joskus, että hänen lapsuudenkodissa annettiin palasokeria karkin sijasta, säästettiin lapsia lisäaineilta.

Ilman makeaa selviää. Ostan kyllä joskus suklaapatukan heräteostoksena kaupassa. Viimeksi kai pari viikkoa sitten, mutta mitään himoja ei tule. Jos ei makeaa ole saatavilla, niin ei käy mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen Milka Oreota jäljellä pari riviä.

Olen suunnitellut niiden syömistä jo jonkin aikaa. Koska en kuitenkaan ole läpikotaisin paha ihminen, niin olen tietoisena tulevasta rötöksestäni tilannut samanlaisen levyn ensi viikon lennolle - sillä korvaan lapselle palat jotka ihan kohta hotkaisen, korkojen kera.

Vierailija
24/24 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutriletpussi+2dl pakastemansikoita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi