Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälläni on demoni ympärillä..

Vierailija
19.11.2017 |

Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.

Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.

Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)

Kommentit (204)

Vierailija
181/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on eksynyt jo skitsofreenikkoja, scientologeja ja muuten vaan pöhlöjä.

Vierailija
182/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.

Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.

Ihan tämän lauseen ansiosta saat multa ylänuolen. Hyvät naurut tuli, hauska aloitus! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei usko ennen kuin näkee.

Vierailija
184/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on ihan ymmärrettävää -vaikkakin ikävää- että ateistit ilkkuvat kun eivät voi uskoa/ymmärtää mutta oudolta ja pahalta tuntuu että uskoviksi itsensä katsovat ihmiset eivät siedä jos joku sanoo että "Jeesus on voittaja" tai että pahoja henkiä ja henkivaltoja ei ole olemassa.

Mihin he uskovat jos eivät Raamattua totena pidä? Vai ovatko sen edes lukeneet?

Maailmassa on yhtä monta totuutta, kuin on ihmistäkin. Sinun tapasi uskoa ja elää ei ole se ainut oikea. Jokainen järkevä ja sivistynyt nykykristitty ei pelottele muita demoneilla vaan ohjaavat ihmiset lääkäriin.

Totuuksia ei voi olla montaa. Luuloja kyllä.

Vierailija
185/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkas nähdä ns pikku-ukkoja niin suosittelen lämpimästi käyntiä lääkärillä. Näky voi itselle olla hyvinkin todellinen mutta sairauden tuottamaa harhaa.

Mummonikin näki mm pirun, Ritke Vorresterin sohvallaan, äitinsä ja Elviksen kahvipöydässään. Alzheimer mm. aiheuttaa harhoja. Mene ap lääkäriin.

Vierailija
186/204 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unihalvaus loppuu jos saat sanottua ylipäätänsä ihan mitä tahansa vaikka voikukka, tarkoittaa silloin että halvaus on ohi.

Pötyä. Oletko itse sanonut voikukka?. Ai niin et itse ole sitä edes kokenut. Miksi muuten kaikilla on sama pahan tuntemukset "unihalvauksessa"? Aikamoinen yhteensattuma.

Ei pidä paikkaansa että kaikilla on pahan tuntemus unihalvauksessa. Mulla ei ole koskaan ollut, en vain saa liikuttua en puhuttua. Karseeta mutta se ei onneksi oo koskaan kestänyt kauaa. Mutta mitään pahuutta en ole kokenut enkä nähnyt.

Vierailija
187/204 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järkevä ja sivistynyt nykyateisti saa ivata ja pilkata uskovia?

Ei keskustella rauhallisesti ja korrektisti?

Vierailija
188/204 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tämän lauseen ansiosta saat multa ylänuolen. Hyvät naurut tuli, hauska aloitus! :D

Ehkä hän tarkoitti kirjoittaa medikaalinen. 

Vierailija
189/204 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö riivaaja asuu ystävässäsi ?

Vierailija
190/204 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böööööööööö

Vierailija
191/204 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUKSUUUUU... mee nukkumaan!!

Vierailija
192/204 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näit tämän unen? Mä näin vajaa viikko sitten saman unen, jonka olen nähnyt ehkä 4-5 kertaa eläessä. Ja joka kerta tuntuu että oma henki lähtee/kuolen unessa. Aina sama maisema/paikka unessa.

Vierailija
193/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen tätä itsekin!!

Vierailija
194/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suosittelen tätä itsekin!!

siis tuota Jeesuksen Kristuksen nimessä yms

Vierailija
195/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5, kerrankin omaperäinen.

Vierailija
196/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoja ei kannata nauhoittaa enää kasetille tai kelanauhalle.

Harvalla on laitteita niiden kuuntelemiseen ja joku voi kääriä demosi ympärilleen.

Vierailija
197/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Beelzebub.

Vierailija
198/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehdi. Demonit eivät ole pahoja vaan heistä on paljon apua. 

Vierailija
199/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP minusta kovin mediaaliselta kuulosta. Itse laittaisin kyllä aloituksen perusteella vahvasti marginaaliin.

Vierailija
200/204 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni alkoi nähdä myös näkyjä muutama vuosi sitten. Näki henkiä ym ja ne riivasivat häntä. Muutama kuukausi psykiatrian osastolla auttoi näihin ja sen jälkeen jatkuva lääkitys, terapia jne. Ei ole riivaajat häirinneet enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän