Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävälläni on demoni ympärillä..

Vierailija
19.11.2017 |

Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.

Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.

Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä pimeitä kaikki hörhöt, uskoivatpa jumaliin tai paholaisiin. Tyhmiä, pelokkaita raukkoja kaikki, lapsenmielisiä. Hoitoon joutaisivat ja kaikenlaisesta lasten aivopesusta telkien taa. Kaikille uskonnoille kaikkialla sama kohtelu kuin mitä esim. Jehovan todistajat saavat Venäjällä. On se kumma ettei ihmislaji tule massana järkiinsä, koskaan, ja lakkaa pelkäämästä omaa kuolevaisuuttaan, katoavaisuuttaan, merkityksettömyyttään pienuuttaan.

Vierailija
42/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.

En usko että demoneita pätkääkään kiinnostaa ihmisten henkilökohtaisten profeettojen/jne nimet.

Henkilökohtaisten? On vain yksi luoja ja vain yksi poika, jonka kautta voi päästä rauhaan ja iloon. Ei ole muuta mahdollisuutta ja muuta oikeaa jumalaa.

Odin ja Thor siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.

En usko että demoneita pätkääkään kiinnostaa ihmisten henkilökohtaisten profeettojen/jne nimet.

Henkilökohtaisten? On vain yksi luoja ja vain yksi poika, jonka kautta voi päästä rauhaan ja iloon. Ei ole muuta mahdollisuutta ja muuta oikeaa jumalaa.

Kaikilla on tuostakin oma henkilökohtainen näkemyksensä, joka on heidän mielestään aivan yhtä tosi ja perusteltu kuin sinun mielestäsi omasi on.

Vierailija
44/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eti facebookista joku henkinen ryhmä täällä et saa ymmärrystä osaksesi. Tiedän kuitenkin mistä puhut ja uskon sinua. Esim selvänäkö ja intuitio voisi olla hyvä ryhmä ;)

Vierailija
45/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Sanan kommenttia tähän.

Vierailija
46/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Todista väitteesi. Laita vaikka linkki selfieen Jessen kanssa.

Vierailija
47/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on tuostakin oma henkilökohtainen näkemyksensä, joka on heidän mielestään aivan yhtä tosi ja perusteltu kuin sinun mielestäsi omasi on.

Mitä hyvää on tuonut islam, ateismi (=kommunismi), buddhalaisuus tai vaikka hindulaisuus? Köyhyyttä ja muuta sontaa. Rikkaimmat maat ovat kristittyjä maita ja ottaen huomioon, että maailma on saatanan vallassa ja meillä kristityillä on parhaat elinolosuhteet, vielä hetken aikaa.

Vierailija
48/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ei tiedä olevansa itse hullu. Suosittelen käymään lääkärissä.

Vierailija
49/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Näytä sinä ensin, että hengitämme ilmaa? Minä en ole sitä nähnyt...tiedän vain sen.

Vierailija
50/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastele miehen kanssa ja ota hänen demoninen siemennesteensä suuhusi siten, että demoni siirtyyy sinuun. Vahvempana ja tietoisena pahuuden iankaikkisesta taistelusta universumissamme osaat käsitellä tuota demonispermaa ja tuhota sen oikeaoppisesti. Sen jälkeen voit tarkkailla miestä hetken, jos demoninen oireilu palaa, voit hyvillä mielin jättää sen demonisen sian.

Vierailija
51/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu ei tiedä olevansa itse hullu. Suosittelen käymään lääkärissä.

Sekö auttoi sinulle?

Vierailija
52/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää on tuonut islam, ateismi (=kommunismi), buddhalaisuus tai vaikka hindulaisuus? Köyhyyttä ja muuta sontaa. Rikkaimmat maat ovat kristittyjä maita ja ottaen huomioon, että maailma on saatanan vallassa ja meillä kristityillä on parhaat elinolosuhteet, vielä hetken aikaa.

Kristinusko on tuonut paljon pahaa myös. Kaikki uskonnot varmasti tuovat kannattajilleen henkilökohtaisesti jotain hyvää. Ja miten se miten paljon joku uskonto aiheuttaa hyvää todistaisi sen että se on oikea uskonto? Eikä ateismi ole yhtä kuin kommunisti.

Vierailija
53/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse aikoinaan saatananpalvontaa,okkultismia,noituutta ym. ja sain myös kokea monenlaisia yliluonnollisia tilanteita sen puitteissa,demonit ja demoniset voimat ovat todellisia ,mutta niistä voi vapautua antamalla koko elämä Jeesukselle Kristukselle,ja kannattaa hakeutua kristiliseen seurakuntaan,jonka oppi perustuu raamattuun,ja pyytää esim. pastoria rukoilemaan demonivoimista vapautumisen puolesta. Sitten eroon KAIKISTA tavaroista,kirjoista,esineistä jotka jollain tavalla liittyvät okkultismiin,rituaaleihin,saatananpalvontaan,new age-uskontoihin,idän uskontoihin yms. eli roskiin vaan kaikki vaikka miten "harmittomasta" esineestä olisi kysymys,ja kannattaa pyytää pappi kotiin siunaamaan koti. Tärkein ja ensimmäinen askel on kuitenkin itse pyytää rukouksessa Jeesus Kristus sydämensä Herraksi,pyytää Häneltä omat synnit eli pahat teot anteeksi,ja pyytää että saa täyttyä Pyhällä Hengellä. Sen jälkeen jos tulee demonisia hyökkäyksiä kannattaa rukoilla niiden tapahtuessa ja muutenkin säännöllisesti,sekä lukea raamattua. Itse huusin eräänä yönä muutamaan otteesen: "Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu tästä asunnosta" kun näin valkoisen energian liikkuvan katossa,ja koin sen pahaksi energiaksi joka oli lähtöisin saatanasta ja aiheutti syvää pelkoa ja ahdistusta. Tämän jälkeen energia katosi ja pelkotila päättyi siihen. Uskovaisella on lupa ja kehoitus käyttää Jeesuksen nimen auktoriteettia,ja muutenkin uskovainen on Jeesuksen veren suojassa,Saatanalla ei ole valtaa eikä voimaa muuhun kuin pelotteluun(se pelko on ihan helvetillinen,tuntuu että sydän pysähtyy kauhusta,hiki virtaa,kädet jalat tärisee paniikki ym.) mikä noihin pimeyden juttuihin liittyy.

Vierailija
54/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko on tuonut paljon pahaa myös. Kaikki uskonnot varmasti tuovat kannattajilleen henkilökohtaisesti jotain hyvää. Ja miten se miten paljon joku uskonto aiheuttaa hyvää todistaisi sen että se on oikea uskonto? Eikä ateismi ole yhtä kuin kommunisti.

kristitty ei leikkaa kauloja. Pitää muistaa tämä. Hedelmistään puu tunnetaan.

Vierailija
55/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikkasi mukaan se uskonto on oikea joka on tuonut eniten "hyvää"? Eikä pidä paikkaansa että rikkaimmat maat ovat kristittyjä. Kyllä siellä rikkaimpien joukossa on japania, kiinaa ja arabimaita. Intiakin on maailman neljänneksi suurin talousmahti. Mitä tulee "hyvän tuomiseen" niin eteläisen ja pohjoisen amerikan intiaanit kuten myös mikä tahansa ristiretken kokenut maa Aasiassa tai Afrikassa miljoonine kristinuskon nimeen murhattuine ihmisineen saattaa olla pikkuriikkisen eri mieltä kristinuskon hyvyydestä.

Vierailija
56/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt vähän miekalla on mestaillut ja giljotiinilla surmannut vuosisatojen aikana. Puhumattakaan "modernimman aikakauden" massamurhista napalmeineen, atomipommituksineen jne.

Vierailija
57/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää, on leikannut kyllä. Leikkaisi ehkä vieläkin jos ateistit ei pistäis stoppia äärikristityille. Ainakin sortaisivat mielellään vähän kaikkia vähemmistöjä.

Vierailija
58/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Näytä sinä ensin, että hengitämme ilmaa? Minä en ole sitä nähnyt...tiedän vain sen.

Tiedät siis mitä? Mihin perustat tietosi? Tietoei ole sama asia kuin uskomus. Tieto vaatii perustakseen todisteita.

Vierailija
59/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse aikoinaan saatananpalvontaa,okkultismia,noituutta ym. ja sain myös kokea monenlaisia yliluonnollisia tilanteita sen puitteissa,demonit ja demoniset voimat ovat todellisia ,mutta niistä voi vapautua antamalla koko elämä Jeesukselle Kristukselle,ja kannattaa hakeutua kristiliseen seurakuntaan,jonka oppi perustuu raamattuun,ja pyytää esim. pastoria rukoilemaan demonivoimista vapautumisen puolesta. Sitten eroon KAIKISTA tavaroista,kirjoista,esineistä jotka jollain tavalla liittyvät okkultismiin,rituaaleihin,saatananpalvontaan,new age-uskontoihin,idän uskontoihin yms. eli roskiin vaan kaikki vaikka miten "harmittomasta" esineestä olisi kysymys,ja kannattaa pyytää pappi kotiin siunaamaan koti. Tärkein ja ensimmäinen askel on kuitenkin itse pyytää rukouksessa Jeesus Kristus sydämensä Herraksi,pyytää Häneltä omat synnit eli pahat teot anteeksi,ja pyytää että saa täyttyä Pyhällä Hengellä. Sen jälkeen jos tulee demonisia hyökkäyksiä kannattaa rukoilla niiden tapahtuessa ja muutenkin säännöllisesti,sekä lukea raamattua. Itse huusin eräänä yönä muutamaan otteesen: "Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu tästä asunnosta" kun näin valkoisen energian liikkuvan katossa,ja koin sen pahaksi energiaksi joka oli lähtöisin saatanasta ja aiheutti syvää pelkoa ja ahdistusta. Tämän jälkeen energia katosi ja pelkotila päättyi siihen. Uskovaisella on lupa ja kehoitus käyttää Jeesuksen nimen auktoriteettia,ja muutenkin uskovainen on Jeesuksen veren suojassa,Saatanalla ei ole valtaa eikä voimaa muuhun kuin pelotteluun(se pelko on ihan helvetillinen,tuntuu että sydän pysähtyy kauhusta,hiki virtaa,kädet jalat tärisee paniikki ym.) mikä noihin pimeyden juttuihin liittyy.

Toden totta.  Ei todellakaan ole mikään painajainen, vaan aivan järkky tilanne. Ihme että on vielä sydän käynnissä.

Tuon kokenut.

Vierailija
60/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Enää, on leikannut kyllä. Leikkaisi ehkä vieläkin jos ateistit ei pistäis stoppia äärikristityille. Ainakin sortaisivat mielellään vähän kaikkia vähemmistöjä.[/quote]

Nykyään pistetään sivistyneesti sähkötuoliin :)