Ystävälläni on demoni ympärillä..
Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.
Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.
Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.
En usko että demoneita pätkääkään kiinnostaa ihmisten henkilökohtaisten profeettojen/jne nimet.
Henkilökohtaisten? On vain yksi luoja ja vain yksi poika, jonka kautta voi päästä rauhaan ja iloon. Ei ole muuta mahdollisuutta ja muuta oikeaa jumalaa.
Ok. Todista väitteesi. Laita vaikka linkki selfieen Jessen kanssa.
Ok. Näytä sinä ensin, että hengitämme ilmaa? Minä en ole sitä nähnyt...tiedän vain sen.
Tiedät siis mitä? Mihin perustat tietosi? Tietoei ole sama asia kuin uskomus. Tieto vaatii perustakseen todisteita.
Miksi sitten tieteiden tietoa sitten jatkuvasti muutetaan? Eikö se ollutkaan tietoa vain sen hetkistä uskomusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.
En usko että demoneita pätkääkään kiinnostaa ihmisten henkilökohtaisten profeettojen/jne nimet.
Henkilökohtaisten? On vain yksi luoja ja vain yksi poika, jonka kautta voi päästä rauhaan ja iloon. Ei ole muuta mahdollisuutta ja muuta oikeaa jumalaa.
Ok. Näytä sinä ensin, että hengitämme ilmaa? Minä en ole sitä nähnyt...tiedän vain sen.
Tiedät siis mitä? Mihin perustat tietosi? Tietoei ole sama asia kuin uskomus. Tieto vaatii perustakseen todisteita.
Miksi sitten tieteiden tietoa sitten jatkuvasti muutetaan? Eikö se ollutkaan tietoa vain sen hetkistä uskomusta?
Ateistin elämä vielä ihmeellisempää. Pitää pyöristää elämän ilmiöistä isohko joukko kaikenlaista "epämukavaa", että saa maailman oman maailmankatsomuksensa mukaiseksi. Mutta väärinhän se sillai menee.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa"."
Jos et ymmärrä miten täysin harhaista ja kuvitteellista tämä itse kirjoittamasi teksti on, niin suosittelen hakemaan apua. Maailmassa ei ole todistettavasti demoneita tai enkeleitä. On yhtä lailla sairasta uskoa ilmaan minkäänlaiusta näyttöä mielikuvitusystäviin (jumalat, enkelit jne) tai mielikuvitusvihollisiin (paholainen, demonit).
Tuo on juuri tuollaista Skepsiksen kakkapuhetta, mitä puhut; se mitä tiede ei todista, sellaista ei voi olla olemassa. Tiede on siis kaikki tietävä ja sillä voidaan todeta kaikki maailman ilmiöt. Tieteen todistaman ulkopuolella ei ole mitään. Aika ylimielinen ja ihmiskeskeinen asenne. Niin kuin tiede olisi jotain sellaista, joka on kaiken selitys, kaiken teoria. Entä jos tieteen keinot ovatkin vajavaisia ja ihminen ei olekaan niin täydellinen. Tiede ei oikeasti pysty selittämään ja todistamaan esim. tietoisuutta, joten se siitä tieteestä. Tiede ei oikeasti pysty tietämään, mikäli koko maailma on simulaatio. Silti se voi olla simulaatio, kuten ovat arvelleet jopa asiaa tuntevat henkilöt.
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa, ovatko aloittajan kokemukset demonista alkuperää vai unihalvaushoireita. Mutta kysymykseen demoneista: Minä käsittäisin ne negatiivisiksi energioiksi, joilla on myös persoona. Kuten Jumala on persoonallinen henki myös hänen luomansa enkelit ovat persoonallisia henkiä, ihmiselle sen sijaan on annettu ruumis. Käsittääkseni demonit ovat näitä henkiä, jotka ovat erkaantuneet Jumalasta eli Luojastaan ja menettäneet näin valon itsestään eli ovat oikeastaan negatiivista energiaa ja näin Jumalan enkelten irvikuvia, täynnä pimeyttä ja vihaa (Jumalan enkelit säteilevät Jumalan valoa ja rakkautta). Koska heillä ei ole ruumista, niin he ovat kuolemattomia eivätkä näin ole osallisia pelastuksesta ja tästä syystä hyvin kateellisia ihmisille. Raamatun mukaan Jumala loi ensin henkivallat ja ruumiittoman maailman, vasta sitten näkyvän materiamaailman. "Alussa Jumala loi taivaan ja maan" eli henkimaailman (taivas) ja materiamaailman (maa).
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on tuostakin oma henkilökohtainen näkemyksensä, joka on heidän mielestään aivan yhtä tosi ja perusteltu kuin sinun mielestäsi omasi on.
Mitä hyvää on tuonut islam, ateismi (=kommunismi), buddhalaisuus tai vaikka hindulaisuus? Köyhyyttä ja muuta sontaa. Rikkaimmat maat ovat kristittyjä maita ja ottaen huomioon, että maailma on saatanan vallassa ja meillä kristityillä on parhaat elinolosuhteet, vielä hetken aikaa.
Kristinusko on tuonut paljon pahaa myös. Kaikki uskonnot varmasti tuovat kannattajilleen henkilökohtaisesti jotain hyvää. Ja miten se miten paljon joku uskonto aiheuttaa hyvää todistaisi sen että se on oikea uskonto? Eikä ateismi ole yhtä kuin kommunisti.
kristitty ei leikkaa kauloja. Pitää muistaa tämä. Hedelmistään puu tunnetaan.
Enää, on leikannut kyllä. Leikkaisi ehkä vieläkin jos ateistit ei pistäis stoppia äärikristityille. Ainakin sortaisivat mielellään vähän kaikkia vähemmistöjä.
Ei ole. Voihan joku esittää olevansa kristitty ja leikata kauloja poikki. Toki hän on vain feikki.
Niin, hyvähän se on uskoa että vaan ne mukavat kristityt on oikeita kristittyjä ja kaikki muut feikkejä niin voidaan sitten kuvitella ettei omassa uskonnossa ole mitään vikaa.
Ihminen tulkitsee maailmaa mitä erilaisimmilla tavoilla. Oma todellisuutemme on sekamelska alitajunnan ja tajunnan välistä vuorovaikutusta. Sisäisistä paineista ja traumoistakin kärsivä ihminen on taipuvainen kokemaan erilaisia erikoisia asioita toisissa, itsessään ja ympäristöstään. Alitajuntaamme on kätkeytynyt valtaisa määrä asioita, jotka silloin tällöin tulevat läpi tajuntaan ja saavat meidät tulkitsemaan asioita varsin epärealistisesti. Näin yritämme hallita käsittämätöntä sisältä kumpuavaa ahdistusta.
Hyvällä terapialla saamme nämä ahdistusten alkujuuret esiin ja samalla saamme mahdollisuuden käsitellä niitä näkyväksi.
Ai että miksi juuri kristinusko kaikista maailman uskonnoista?
Katsoin ihan äsken elokuvan "Risen" jota ei ole julkaistu Suomessa. Netissä katsottavissa.
Päähenkilö on roomailainen sotilas, näkee vierestä Yeshuan kuoleman, iskee vieläpä keihäällä kylkeen. Ja vain muutaman päivän päästää näkee Yeshua ilmielävänä. Ei sellainen voi olla muuttamatta ihmistä. Leffan lopussa Yeshua nousee taivaaseen ja seuraavat menevät Jerusalemiin ja saavat Pyhän Hengen. Sen takia myös tämän päivän uskovat ovat aivan yhtä henkilökohtaisessa kohtaamisessa tuon ylösnousseen nasaretilaisen kanssa, joka muuttaa miljoonia elämiä edelleen.
Jeesus nasaretilaisen nimi on yli kaikkien demonienkin. Se toimii.
Jos se olisikin pelkkää höyrypäistä hihhulointia, niin ei täällä paljoa uskovia olisi. Sen verran on "pois muodista" nuo uskonasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on tuostakin oma henkilökohtainen näkemyksensä, joka on heidän mielestään aivan yhtä tosi ja perusteltu kuin sinun mielestäsi omasi on.
Mitä hyvää on tuonut islam, ateismi (=kommunismi), buddhalaisuus tai vaikka hindulaisuus? Köyhyyttä ja muuta sontaa. Rikkaimmat maat ovat kristittyjä maita ja ottaen huomioon, että maailma on saatanan vallassa ja meillä kristityillä on parhaat elinolosuhteet, vielä hetken aikaa.
Kristinusko on tuonut paljon pahaa myös. Kaikki uskonnot varmasti tuovat kannattajilleen henkilökohtaisesti jotain hyvää. Ja miten se miten paljon joku uskonto aiheuttaa hyvää todistaisi sen että se on oikea uskonto? Eikä ateismi ole yhtä kuin kommunisti.
kristitty ei leikkaa kauloja. Pitää muistaa tämä. Hedelmistään puu tunnetaan.
Enää, on leikannut kyllä. Leikkaisi ehkä vieläkin jos ateistit ei pistäis stoppia äärikristityille. Ainakin sortaisivat mielellään vähän kaikkia vähemmistöjä.
Ei ole. Voihan joku esittää olevansa kristitty ja leikata kauloja poikki. Toki hän on vain feikki.
Niin, hyvähän se on uskoa että vaan ne mukavat kristityt on oikeita kristittyjä ja kaikki muut feikkejä niin voidaan sitten kuvitella ettei omassa uskonnossa ole mitään vikaa.[/quote
Raamatun kristinuskossa ei ole mitään vikaa, mutta ihmisissä jotka sitä toteuttaa ja käyttää omiin tarkoituksiinsa on. Elä uuden liiton käskyjen mukaan ja olet kristitty.
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Olet jo kertonut asiasta miehelle. Kerro uudestaan ja anna vaikka sen katolisen kirkon manaajan numero ja eroa sen jälkeen eli pelasta itsesi.
T. Myös yliluonnollisia kokemuksia omaava
As a psychiatrist, I diagnose mental illness. Also, I help spot demonic possession.
Richard Gallagher is a board-certified psychiatrist and a professor of clinical psychiatry at New York Medical College. He is at work on a book about demonic possession in the United States.
https://www.washingtonpost.com/posteverything/wp/2016/07/01/as-a-psychi…
Vierailija kirjoitti:
Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.
Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.
Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)
Koska mitään demoneja ei ole olemassa on helppo sanoa että kaikki niihin liittyvät huolesi ovat täysin turhia.
Muuten kaipaat apua ja kipeästi. On hyvin epänormaalia uskoa tuollaisiin höpöjuttuihin -mene ammattiauttajan puheille ja heti.
Jotenkin kamalaa huomata, miten paljon Suomessakin on vielä hihhuleita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uskomusta vaan vuosisatojen aikana kumuloitunutta erilaisiin todisteisiin perustuvaa yhdessä jaettua "tietoa" asioiden tilasta. Tiede toki kehittyy koko ajan ja vanhoja teorioita hylätään. Usknonnot eivät puolestaan kehity juuri mihinkään suuntaan (lukuunottamatta pikkureformeja) vaan perustuvat vuosituhansia vanhoille uskomuksille, joita ei millään tavalla tarvitse todistella uusien löydösten perusteella. Niihin vaan uskotaan ilman mitään todisteita. Raamattujakin on useita versioita kuten Koraaneita ja muita eepoksia ja niistä kaikki eivät ole ihmisille esillä vaan tiedeyhteisön tutkittavina. Aabrahamilaiset uskonnot (judaismi, kristinusko ja islam) perustuvat pääosin egyptiläisiin kansantaruihin ja siksipä samanalaiset tarinat (lue: jorinat) toistuvat.
Jeesuksen kanssa lähes identtisiä tarinoita on ainakin 2 egyptiläsisissä kansantaruissa eli pari muutakin hemmoa on muka parannellut sairaita, kävellyt vetten päällä, syntynyt neitsyestä ja ristiinnaulittu saman ikäisinä. Sattumaahan tämä toki ja vain Raamatun Jeesustarina on totta, koska juuri sinä niin haluat uskoa, eikö vain? Toki niitä Raamattuun päätymättömiäkin kertomuksia on lukuisia ja niitähän Vatikaanin hassuja pipoja ja viittoja kantavat vanhat perverssit pedofiilit tutkivat "työkseen".
Onko mielestäsi todella ok uskoa puhuviin käärmeisiin, neitsytsyntymiin, hyvän & pahan tiedon puihin sun muihin vastaaviin AIKUISELLA IÄLLÄ? Millä tavalla vaikka Akropolin kukkulan hassuihin jumalhahmoihin uskominen on jotenkin "tyhmempää"?
Vierailija kirjoitti:
Olet jo kertonut asiasta miehelle. Kerro uudestaan ja anna vaikka sen katolisen kirkon manaajan numero ja eroa sen jälkeen eli pelasta itsesi.
T. Myös yliluonnollisia kokemuksia omaava
Puhut paskaa sinäkin, koska mitään yliluonnollista ei ole olemassa.
Mistä teitä herkkäuskoisia oikein riittää?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin ihan äsken elokuvan "Risen" jota ei ole julkaistu Suomessa. Netissä katsottavissa.
Päähenkilö on roomailainen sotilas, näkee vierestä Yeshuan kuoleman, iskee vieläpä keihäällä kylkeen. Ja vain muutaman päivän päästää näkee Yeshua ilmielävänä. Ei sellainen voi olla muuttamatta ihmistä. Leffan lopussa Yeshua nousee taivaaseen ja seuraavat menevät Jerusalemiin ja saavat Pyhän Hengen. Sen takia myös tämän päivän uskovat ovat aivan yhtä henkilökohtaisessa kohtaamisessa tuon ylösnousseen nasaretilaisen kanssa, joka muuttaa miljoonia elämiä edelleen.
Jos se olisikin pelkkää höyrypäistä hihhulointia, niin ei täällä paljoa uskovia olisi. Sen verran on "pois muodista" nuo uskonasiat.
Sorry vaan, mutta sinunkin tekstiti osoittaa, että terapialla on kovasti tarvetta nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry vaan, mutta sinunkin tekstiti osoittaa, että terapialla on kovasti tarvetta nykyaikana.
Ja myös sen että kaiken maailman verkostomarkkinointi/ponzihuijauksille riittää herkkäuskoisia hölmöjä huijattaviksi. Menee usko ihmiseen kun näitä kummituksiin ja keijukaisiin uskovia tulee tänne höpisemään harhoistaan!
Hirveästi porukkaa täällä jotka vahvistavat apn harhoja. Netti on todellakin vaarallinen paikka. Jää monet sairastuineet kotiin vakuuttumaan omista harhoistaan.
Suosittelen lääkärissä käyntiä kaikille, jotka näkevät demoneita. Skitsofreenikotkin jätttävät lääkkeensä usein ottamatta koska omat harhat tuntuvat niin todellisille.
Vierailija kirjoitti:
Jätä tuo mies. Selvästikin sinua halutaan varoittaa hänen todellisesta luonteestaan. Hän on varmasti sekopäinen narsisti, joka tulee pilaamaan elämäsi täysin, jollet heti pakene.
Hahah, vai on tämä nyt miehen syytä. Toisaalta hyvä jos pääsee äkkiä tuollaisesta sekopää-ämmästä eroon. Kannattaa antaa sille pimpsaa kuitenkin ensin, pitää pahat henget loitolla.
Nämä ketjut on tosi surkeaa luettavaa. Uskovaisia aina sanotaan suvaitsemattomiksi, mutta kyllä ateistit pilkkaavat nykyisin enemmän uskovaisia kuin uskovaiset ateisteja. Toivoisin ateisteilta enemmän henkistä suuruutta ja kunnioitusta muiden mielipiteitä kohtaan. Ihmisillä on omat syynsä uskoa kuten uskovat, ei ole teidän asianne yrittää pakottaa kaikkia oikeaoppisiksi.
t.agnostikko