Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälläni on demoni ympärillä..

Vierailija
19.11.2017 |

Eli aihe saattaa kuulostaa karmivalta, mutta sitäkin todellisempi. Olen siis mediaalinen monellakin tapaa. saan viestittyä henkien kanssa ja olen selvänäköinen. Olen tapaillut yhtä miestä noin kolme kertaa ja aluksi ihmettelin miksi kaikki hälytys kellot soivat ja ympärillä varoitettiin hänestä. En antanut sen kuitenkaan estää minua vaan jatkoin tapailua ja ensimäisestä yöstä lähtien rupesin näkemään todella pelottavia demonisia unia kun olin hänen vieressään. Ensimäiseksi yritin laittaa vaan sattuman piikkiin, mutta unet toistuivat ja tiesin, että tässä ihmisessä on jotain pahaa ympärillä. Henkimaailmasta edelleen varoitettiin minua ja yhtenä iltana se sitten tapahtui. Demoni ilmestyi minulle hänen kauttaa ja oli selvästi hänen ympärillään tuoden maallista onnea ja nakertaakseen hitaasti mutta varmasti tilaa itselleen.( Tämä on siis oikeasti täyttä totta enkä ole psykoosinen tai harhainen.) Tämä kyseinen mies ei itse tiedosta pahan läsnäoloa.. Ja naureskeli hiukan jutuilleni kun kerroin. Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa". Kokee minut siis uhkaksi jollain tavalla ja varmasti siksi, että olen valonpuolella ja pelkää, että yritän saada sitä lähtemään tämän miehen ympäriltä ja kertoakseen, että tämä mies on hänen vallassaan. Tämä demoni kertoi minulle muitakin asioita mitä en kaikkea pysty/halua kirjoittaa.

Mietin kuitenkin, että mitä voisin tehdä auttaakseni vai voinko tehdä mitään? vaarannanko vaan itseni? en tiedä mistä demoni on tullut hänelle mutta hänen suvussaan on tapahtunut paljon pahoja asioita, että voisiko se vaikuttaa. Itse ei kuitenkaan siis ole tietoinen tästä pahan suovasta joka tuo häneen esille nämä piirteet. Ainoa asia mitä minulta kysyi, että voiko ne tuoda rahallista onnea ja vastasin myöntävästi, mutta kerroin myös ettei mikään ole "ilmaista" apua mitä siltä saa.

Ottaisin mieluusti asiallisia kommentteja ja apuja vastaan :)

Kommentit (204)

Vierailija
21/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.

Ei taida olla mahdollista, ellei ole oikeasti uskovainen. Demoni tunnistaa sen, jolla on käskyvalta häneen. Toki Jeesuksen nimen mainitseminen on aina jonkinlainen suoja ja olethan silloin yhteydessä kristukseen, joka ns. tietää asiasta.

Häätäjän tulee olla uskossa, tunnustaa Jeesus Kristus Jumalan Pojaksi.

Vierailija
22/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen Kristuksen nimessä häädät ne pois! Demonit eivät kestä kuulla Jeesuksen nimeä.

Ei taida olla mahdollista, ellei ole oikeasti uskovainen. Demoni tunnistaa sen, jolla on käskyvalta häneen. Toki Jeesuksen nimen mainitseminen on aina jonkinlainen suoja ja olethan silloin yhteydessä kristukseen, joka ns. tietää asiasta.

Miksi Jeesuksen nimen mainitseminen antaisi suojaa?

No esimerkiksi jos öisin on hankaluuksia painajaisten ja tuollaisten kanssa, niin voit pyytää Jeesukselta suojan yöksi ja se toimii. Samoinkuin jos ns. unihalvaus iskee, niin jeesuksen nimen mainitseminen lopettaa sen heti kun saat sanottua Jeesus.  Kummaa vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on ainoa apu. En tiedä mitä tarkoitat ollessasi henkimaailman kanssa läsnä mutta se ei ole hyvä asia ellet ole läsnä Jumalan Taivaallisen Isän, Pyhän Hengen ja Jeesuksen Kristuksen kanssa. Selvänäkeminen on saatanan koukku ihmisille, demoneitten kanssa siinä ollaan tekemisissä. Jos et ole Jeesuksen Kristuksen pyhän veren suojassa niin demonit leikkii sulla minkä ehtivät. Sanassa sanotaan että noidat, selvännäkijät, ennustajat tms ovat pahuutta. Saatana antaa ja ottaa, ja lopulta tappaa. Pyydän todella että käännyt Jeesuksen Kristuksen puoleen, että pääset irti saatanan eksytykseltä. Kehoitan katsomaan youtubesta fotm1 nimistä kanavaa, niissä videoissa puhuu mies joka kuulee Jumalaa ja antanut elämänsä täysin hänelle Jeesuksen Kristuksen kautta. Siunausta ja voimia sinulle Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Vierailija
24/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile

Minulla oli vuosia sitten sama tilanne. Ala käymään seurakunnissa (Joissa Pyhän Hengen läsnäolo), rukoile, tee mahdollinen parannus kaikesta pahasta mitä sinulla on elämässäsi. Tarkista, ettet ole tekemisissä minkään okkultistisen asian kanssa. (Itse olin tehnyt tämän virheen)

Vetoa Jeesuksen voittoon (ei omiin tekoihisi tms.), omilla voimillasi et voita. 

Jos näin teet, niin hyvin pian huomaat, että nämä eivät voi sinulle mitään ja luovuttavat. Kaikki tälläiset unet katoavat varmuudella tällä tavoin toimimalla.

Muista toimia aina näin kun pienintäkin pahan uhkaa on unessa.

Vierailija
25/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus loppuu jos saat sanottua ylipäätänsä ihan mitä tahansa vaikka voikukka, tarkoittaa silloin että halvaus on ohi.

Vierailija
26/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadat pyhää vettä miehen niskaan ja poltat salviasuitsukkeita.

Vierailija
27/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unihalvaus loppuu jos saat sanottua ylipäätänsä ihan mitä tahansa vaikka voikukka, tarkoittaa silloin että halvaus on ohi.

Pötyä. Oletko itse sanonut voikukka?. Ai niin et itse ole sitä edes kokenut. Miksi muuten kaikilla on sama pahan tuntemukset "unihalvauksessa"? Aikamoinen yhteensattuma.

Vierailija
28/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvester kirjoitti:

Terve! Eksyin äsken ensimmäistä kertaa tälle foorumille. Asun tällä hetkellä ystäväni 50-luvulla rakennetun rintamamiestalon yläkerrassa, ja kaksi kertaa nukkuessani on tapahtunut outoja. Ensimmäisellä kerralla tapahtui siis seuraavaa: Olin yläkerrassa nukkumassa kissojeni kanssa. Näin äärimmäisen todentuntuista unta jossa katsoin sivusta saunovaa isoisääni, ja yhtäkkiä tunsin jonkin todella pahan läsnäolon ja sitten minua alettiin kuristaa voimakkaasti. Kun yritin avata suuni ja saada sieltä edes jonkin pihauksen ulos, jokin tuli ja "imi" ääneni suustani ja samalla tuntui myös kuin se sama jokin olisi imenyt minusta elämän ja kuolin. Heräsin, ja huoneessa tuntui mielestäni jonkin todella pahan läsnäolo. Olen nähnyt ahdistavia ja pelottavia painajaisia paljon ennenkin, mutta en KOSKAAN mitään tuollaista, en mitään noin todentuntuista ja pelottavaa. Siinä jonkin aikaa pyöriskelin hereillä ja tunsin ihan oikeaa uhkaa siinä ollessani, ja siinä sitten kelailin viime aikojen tapahtumia ja yritin pähkäillä mistä moinen johtuisi, voisiko esim stressaava elämäntilanne olla syynä tuohon.. En keksinyt vastausta, jäin hämmentyneenä miettimään asiaa paniikin mennessä ohi ja nukahdin jonkin ajan kuluttua hetkeksi uudelleen. Pari viikkoa kului ilman mitään sen ihmeellisempää yliluonnollista. Noh, viime yönä sitten nukuin tosi katkonaisesti, oikein koiranunta, välillä heräilin rapsuttelemaan kissoja ja sitten nukuin taas kevyttä horrosta vähän aikaa. Sitten siinä nukkuessani aloin tuntea että jokin lähestyy minua vasemmalta puolelta sänkyä ja kiipeää siihen sängyn laidalle viereeni ja minulle tuli todella vahva tunne että haluan paeta, mutta en pystynyt liikkumaan senttiäkään. Se jokin tuli todella lähelle kasvojani, en pystynyt kunnolla hengittämään, edelleenkin vastustamaton tarve paeta mutta en voi liikkua, sitten se jokin siirtyi pikkuhiljaa kauemmas ja heräsin. Ja taas samantien muistin edellisen "uneni" ja kävin miettimään josko tuo voisi olla jokin paha henki.. Yliluonnollisia kokemuksia minulla on ollut aiemminkin, mutta ne on olleet positiivisia, tuosta oli positiivisuus kaukana... Enkä käytä mitään päihteitä ollenkaan enkä lääkkeitä. Että mitäs helvettiä?! 

Noi on unihalvauksia, ihan tavallista ja vaaratonta, ei siis mitään hätää. Tuntuvat vaan inhottavilta, yritä välttää selällä nukkumista ja jos et saa kunnolla unta niin nouse hetkeksi jaloittelemaan. Vältä stressiä ja elä säännöllistä elämää.

Vierailija
29/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo mies. Selvästikin sinua halutaan varoittaa hänen todellisesta luonteestaan. Hän on varmasti sekopäinen narsisti, joka tulee pilaamaan elämäsi täysin, jollet heti pakene.

Vierailija
30/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä demoni on kuitenkin todellinen ja vaikutta tämän miehen läpi ja pelottelee minuakin.. yhtenä iltana tämä kyseinen mies leikillään "pelotteli" minua pelottavilla ilmeillä ja näin selvästi, että sieltä paistoi demoni läpi. Se oli selvä merkki ja uhkaus minulle, että minun tulisi "varoa"."

Jos et ymmärrä miten täysin harhaista ja kuvitteellista tämä itse kirjoittamasi teksti on, niin suosittelen hakemaan apua. Maailmassa ei ole todistettavasti demoneita tai enkeleitä. On yhtä lailla sairasta uskoa ilmaan minkäänlaiusta näyttöä mielikuvitusystäviin (jumalat, enkelit jne) tai mielikuvitusvihollisiin (paholainen, demonit).

Vierailija
31/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hätäile

Minulla oli vuosia sitten sama tilanne. Ala käymään seurakunnissa (Joissa Pyhän Hengen läsnäolo), rukoile, tee mahdollinen parannus kaikesta pahasta mitä sinulla on elämässäsi. Tarkista, ettet ole tekemisissä minkään okkultistisen asian kanssa. (Itse olin tehnyt tämän virheen)

Vetoa Jeesuksen voittoon (ei omiin tekoihisi tms.), omilla voimillasi et voita. 

Jos näin teet, niin hyvin pian huomaat, että nämä eivät voi sinulle mitään ja luovuttavat. Kaikki tälläiset unet katoavat varmuudella tällä tavoin toimimalla.

Muista toimia aina näin kun pienintäkin pahan uhkaa on unessa.

Aikuisten oikeasti tarjoat "avuksi" mielikuvitusystäviä?

Vierailija
32/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pötyä. Oletko itse sanonut voikukka?. Ai niin et itse ole sitä edes kokenut. Miksi muuten kaikilla on sama pahan tuntemukset "unihalvauksessa"? Aikamoinen yhteensattuma.

Unihalvaus tuntuu pelottavalta kun ei pysty liikkumaan. Tuon ahdistavan fyysisen tunteen takia mieleen tulee muutakin ahdistavaa. Unethan on tällaisia usein. Jos sinulla on kuuma kun nukut, uneen tulee ehkä helteinen paikka. Jos on oikeasti vessahätä, myös uni alkaa helposti menemään sellaiseksi että olet muka menossa vessaan. Unessa nuo olotilat johdattaa unen juonta.

Vierailija
33/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita sille Tauskin musikkia, sillä saa karkotettua sitkeimmätkin demonit.

Matti Nykänenkin käy tähän.

Vieläkö on villihevosia-kappale toimii myös varmasti.

Vieläkö iltanuotiolla kitara soi?

Vierailija
34/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyse ei olisi demonista, kokemuksesi voi olla vaan intuitiivinen tunteesi siitä, että mies ei ole ok, ei ainakaan sinulle. Nyt voisin kerrankin todeta kliseisesti: "jätä se sika".

Koet siis, että et saa rauhaa miehen kanssa. Kuuntele tuota tunnettasi. Olet herkkä, kerroit olevasi henkinen, ja nuo intuitiiviset huomiosi miehestä tulevat sinulle esiin tuolla tavalla. Eikä kuulosta humoristiselta, hauskalta tai edes normaalilta tuo, että mies irvistelee ja pelottelee... jos hän on aikuinen, eikä murrosikäinen nalikka. 

Periaatteessa voisin jopa uskoa sinua. Onhan hyvän ja pahan taistelu ihan kollektiivinen arkkityyppi monissa kulttuureissa, saati uskonnoissa. Mistä sen tietää, vaikka olisikin olemassa demoneita. Eipä tuota koskaan voi varmuudella sanoa. Aina sanotaan, että ei voi olla, koska tieteellisesti ei voida henkien läsnäoloa todistaa tai todentaa mittaamalla herkillä laitteilla saati havannoimalla. Mutta hitsi, jos ne ovatkin niin suuria ja käsittämättömiä, ettei herkimmätkään laitteet voi niitä mitata. 

Älä nyt ryhdy mihinkään manauksiin, äläkä puhu miehelle näistä, ellei hän sataprosenttisesti luota sinuun ja päinvastoin. Jos heittelet näitä uskomuksia miehelle, mieti, miltä sinusta tuntuisi, jos sinulle joku sanoisi kokevansa, että sinussa on demoni. Koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä se ei ole totta. 

Voithan sinä itse käydä juttelemassa tästä jollekin papille. Järkevälle papille, ei millekään hihhulilahkopastorille.

Muuten, minulla oli miesystävä, jonka luona sekstaillessamme koin ja tunsin, että jalkopäässä istuu tuolilla vanha nainen ja katsoo meitä. Enpä ole ennen sitä tai sen jälkeen muissa suhteissani moista kokenut! Tunsin sen, en pelännyt, mutta ärsytti. Ajattelin, että se on tämän miehen edesmennyt mummo, jolle tämä mies oli ollut erityisen tärkeä. 

Itse olen äärimmäisen kiinnostunut yliluonnollisesta, joskus oikein toivon, että tapahtuisipa jotain yliluonnollista. Nuorena pelasin spiritismiä, ja kyllä toisaalta ajattelen, että se voi olla syy, miksi elämäni on ollut aika vaikea. En ole koskaan saanut olla todella onnellinen. Olen tehnyt vääriä valintoja niin ammatin- kuin miesvalinnoissakin. Mistäpä sitä tietää, jos minuunkin demoni tarttui. Lapsenikaan ei ole onnistunut elämässä.  Mutta ei, ei se voi olla totta, sanoo järkeni.

Kyllähän me ihmiset tasapainottelemme järjen ja yliluonnollisen välillä. Mutta ei niitä kannata miettiä liikaa, koska saatamme sitten unohtaa elää. 

Analyyttisen psykologian näkemystä mukaillen olen sitä mieltä, että alitajuntasi nyt heittelee tietoisuuteesi epävarmuuttasi tuon miehen suhteen. Pitäisiköhän sinun nyt pohtia, kannattaako tuota suhdetta jatkaa. Lapsia "demonimiehen kanssa"... no ei!

Vierailija
35/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että demoneita pätkääkään kiinnostaa ihmisten henkilökohtaisten profeettojen/jne nimet.

Vierailija
36/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtasin naisen joka tiesi minusta asioita, joita ei mitenkään olisi voinut tietää ennakolta. Kerran näin hänen kasvoillaan myös demonin ilmeen. Minua myös varoitettiin henkilöstä, kun kuolleet sukulaiseni ottivat minuun yhteyttä. Hän oli kohdannut elämässään paljon vastoinkäymisiä, mutta urallaan menestynyt. Vieläkin karmii se ilme. Tiedän mistä demoni on peräisin, sillä juttuun liittyy eräs vanha tarina ja suvun historia. Onneksi turvasin Jumalaan ja demoni jätti minut rauhaan.

Vierailija
37/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoneita ei ole ,sulla on joko  liian vilkas mielikuvitus tai mielenterveysongelma.Hae apua.

Vierailija
38/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis keskellä tai lähempänä keskiviiva sijaitseva. Mielenkiintoista. Onko mediaalisuudesta sinulle jotain hyötyä näissä keskiviivasijoitteluissa?

Vierailija
39/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus Kristus on ainoa apu kirjoitti:

Jeesus Kristus on ainoa apu. En tiedä mitä tarkoitat ollessasi henkimaailman kanssa läsnä mutta se ei ole hyvä asia ellet ole läsnä Jumalan Taivaallisen Isän, Pyhän Hengen ja Jeesuksen Kristuksen kanssa. Selvänäkeminen on saatanan koukku ihmisille, demoneitten kanssa siinä ollaan tekemisissä. Jos et ole Jeesuksen Kristuksen pyhän veren suojassa niin demonit leikkii sulla minkä ehtivät. Sanassa sanotaan että noidat, selvännäkijät, ennustajat tms ovat pahuutta. Saatana antaa ja ottaa, ja lopulta tappaa. Pyydän todella että käännyt Jeesuksen Kristuksen puoleen, että pääset irti saatanan eksytykseltä. Kehoitan katsomaan youtubesta fotm1 nimistä kanavaa, niissä videoissa puhuu mies joka kuulee Jumalaa ja antanut elämänsä täysin hänelle Jeesuksen Kristuksen kautta. Siunausta ja voimia sinulle Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Ihan vain uteliaisuuttani kysyn, että miksi valitsit juuri kristinuskon maailman 4000+ uskonnon joukosta? Et kai vain sen takia, että se nyt sattui olemaan kätevästi syntymästäsi lähtien ympärillä? Kai vertailit ensin kaikkien uskontojen oppeja ja sitten vasta valitsit? Näinhän kuka tahansa järkevä ihminen tekisi.

Eri asia on sitten se, että osoittaako se todella älykkyyttä, että uskoo mielikuvitusystäviin ja pelkää mielikuvitusvihollista.

Vierailija
40/204 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että demoneita pätkääkään kiinnostaa ihmisten henkilökohtaisten profeettojen/jne nimet.

Henkilökohtaisten? On vain yksi luoja ja vain yksi poika, jonka kautta voi päästä rauhaan ja iloon. Ei ole muuta mahdollisuutta ja muuta oikeaa jumalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan