Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tiedän, miksi en halua olla lasteni kanssa

Vierailija
19.11.2017 |

Pelkään ja epäilen, etteivät he pidä minusta. Se on äitini syy, joka opettei minulle, ettei kukaan voi pitää minusta. Mutta en koskaan ajatellut, miten laajallelevinnyt päässäni se oppi oli, joten en osannut ennakoida tätä ulottuvan myös suhteeseeni lapsiini.

Kommentit (282)

Vierailija
101/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu on oikea termi. On sinulla kyllä muitakin hulluuden muotoja palstalla

Vierailija
102/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan olen Kristallikissa. Sopivan arvokas nimi mulle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kuin rakkauden pohjaton kaivo. Ihan sama kuinka paljon sinne tunnetta kaataisi, hän olisi kerjäämässä jatkuvasti lisää. On ehkä parempikin, että hän pysyy muista erossa ja antaa lastensa viettää hyvän lapsuuden rakastavan isän kanssa. Aloittajan maailmaan ei mahdu muuta kuin hänen omat tarpeensa, muilla ei ole väliä.

Vierailija
104/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä esimerkiksi Paskakasa kuvaisi sun arvokkuuttasi paremmin.

Vierailija
105/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä sulle, muttei mulle. Sullehan mä sitä paskaa kaadan. Itse katson itseäni täysin toisessa valossa. Vain ssinunkaltaisesi katsovat minua paskassa valossa. Koska olette paskaa.

ap

Vierailija
106/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on kuin rakkauden pohjaton kaivo. Ihan sama kuinka paljon sinne tunnetta kaataisi, hän olisi kerjäämässä jatkuvasti lisää. On ehkä parempikin, että hän pysyy muista erossa ja antaa lastensa viettää hyvän lapsuuden rakastavan isän kanssa. Aloittajan maailmaan ei mahdu muuta kuin hänen omat tarpeensa, muilla ei ole väliä.

En mä kerjää. En mä pyydä. Mä ainoastaan haluaisin, että tunnen, että minusta pidetään. Siinä ei kauheasti ole sillä merkitystä, pidentäänkö minusta, vaiko ei, itseasiassa. Oiekasti en piittaa siitä, pidetäänkö minusta, koska jos joku ei pidä minusta, hänellä on ongelmia. Mutta se taas on mun ongelmani, että en melkein koskaan tunne, vaikka syytäkin olisi, että minusta pidetään tai että olen ok.

ap

Vierailija
107/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on jo syy antaa lapset huostaan. Jos itse on noin traumaattinen että ei edes voi omia lapsiaan sietää!!!

Vierailija
108/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tietenkin joskus syy voi olla minussa, ettei minusta pidetä, mutta aivan kuin jaksaisin kaikkia miellyttää. Muiden ois silti hallittava käytöstavat, vaikkei he minusta pitäisikään. Äitini mielestä muilta sitä ei tarvinnut vaatia, minulta vain muita kohtaan.

ap

Vierailija
109/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin jos joku tekee selkeää vääryyttä minulle, äitini asettui sen väärintekijän selän taakse tukemaan tätä, kun tälle saattaisi tulla minusta sellainen viba, etten mä pidä hänestä! Miksi käyttäytyisin mahdollisimman korrektisti, jos se toinen sai tehdä vääryyttä mulle?! Eikä äiti korjannut sitä! Halunnut, että se korjataan. Vaatinut sitä. Aivan niiiiin paska ihminen, kuin ihminen olla ja osaa, äiti siis, siinä.

ap

Vierailija
110/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai tietenkin joskus syy voi olla minussa, ettei minusta pidetä, mutta aivan kuin jaksaisin kaikkia miellyttää. Muiden ois silti hallittava käytöstavat, vaikkei he minusta pitäisikään. Äitini mielestä muilta sitä ei tarvinnut vaatia, minulta vain muita kohtaan.

ap

Luultavasti muut hallitsevat käytöstavat ihan hyvin. Jos aina tuntee, ettei itsestä pidetä, eihän se ole muiden vika. Turha jäädä itsekään odottamaan sellaista tunnetta, jota ei kykene tuntemaan. Kun kerran tiedostaa itsessään tuollaisen vian, turha sen on antaa pidätellä itseään olemasta muiden kanssa ja välittämästä muista. Vika mikä vika, tuskin se enää tuossa iässä korjaantuu.

Vierailija
111/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on vaikea kenenkään pitää. Olet niin ilkeä ja itsekäs.

Syytä katsoa peiliin

Vierailija
112/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, jos mun väärintekijälle tulee viba, etten mä pidä hänestä????????? Mitä vitun niin heikkoja heidän oletettiin olevan, mutta mun ikinä ei, kun mulle sai AIVAN RAUHASSA kertoa, ettei pidä minusta, jos koki mun tehneen jotain väärää????

ap

Vierailija
113/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Luultavasti muut hallitsevat käytöstavat ihan hyvin. Jos aina tuntee, ettei itsestä pidetä, eihän se ole muiden vika. Turha jäädä itsekään odottamaan sellaista tunnetta, jota ei kykene tuntemaan. Kun kerran tiedostaa itsessään tuollaisen vian, turha sen on antaa pidätellä itseään olemasta muiden kanssa ja välittämästä muista. Vika mikä vika, tuskin se enää tuossa iässä korjaantuu.

Eivät hallitse, eivät ainakaan niin hyviä, kuin joita minulta edellytettiin. Minä en saanut suuttua. Muut kyllä ovat saaneet. Tai siis minä en ois ainakaan saaneet näyttää suuttumustani. Muut kyllä ovat saaneet. Ja koska en saanut näyttää suuttumustani, äiti halusi käyttäytyä, kuin mikään ei koskaan satuttaisi minua, ei loukkaisi minua tai mitään. Koska en ollut suuttunut. Mutta en saanut olla. Siitä rankaistiin.

ap

Vierailija
114/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ehkä sulle, muttei mulle. Sullehan mä sitä paskaa kaadan. Itse katson itseäni täysin toisessa valossa. Vain ssinunkaltaisesi katsovat minua paskassa valossa. Koska olette paskaa.

ap

Sinussa ei ole mitään arvokkuutta. Et tule kenenkään kanssa toimeen - siinä valossa sinut nähdään

Vierailija
115/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskakasa, olepa jo hiljaa. Jankutat paskaasi kuin rikkinäinen äänilevy.

Vierailija
116/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja kyllä minä kykenen tuntemaan, että minusta pidetään. Se oli mulla elämässä n. 17-vuotiaaksi saakka.

ap

Vierailija
117/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sinussa ei ole mitään arvokkuutta. Et tule kenenkään kanssa toimeen - siinä valossa sinut nähdään

On minussa. Paskat ei sitä näe, te näette mun perseen. Syystä.

ap

Vierailija
118/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Eipä voi paljon muuta nähdä, kun koko tyyppi on yhtä suurta ihmispersettä.

Vierailija
119/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Ei sinussa ole mitään hyvää. Saati arvokkuutta. Olet r a h v a s

Vierailija
120/282 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, jos olisit lastesi syntymästä asti ollut heille läsnä etkä olisi hylännyt olisi riittänyt siihen, että lapsesi pitäisivät sinusta. Sen sijaan sinä käänsit heille selkäsi, laiminlyöt heitä, olet kylmä ja itsekäs joten lapsesi eivät tule ikinä pitämään sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme