Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa, hänen veljensä häihin minulle korkkarit vai ei (toivun jalan murtumasta)

Vierailija
19.11.2017 |

Eli minulla oli jalka murtunut ja kipsi 6 viikkoa, sen jälkeen suositeltiin matalia kovappohjaisten kenkien käyttöä vähintään puoli vuotta. Nyt on kulunut 3kk. Periaatteessa pystyn seisomaan/kävelemään jonkin aikaa korkokengillä mutta kipeää se tekee.

Mies intää että "kaikilla muillakin naisilla" on korkkarit siellä ja että veljen vaimokin varmaan pahastuisi. Pitäisikö nyt sitten tehdä kompromissi ja olla siellä itse häissä korkkareissa ja jatkoille vaihtaa sitten matalat siistit kengät?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan taas ymmärtää, miksi olen sinkku eikä edes harmita.

Vierailija
2/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millaisia miehiä palstalaiset oikeen tapailee? Sellaisia juttuja tulee että huhhuh. Onneksi oma mies on normaali

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siellä sinun kenkiä katsotaan. Ja jos joku ihmettelee, niin voihan heille sanoa miten asia on, varmasti ymmärtävät.

Itselle ainakin mukavuus menisi tässä ensisijalle.

Vierailija
4/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tasan ne kengät mitkä tuntuu hyvältä. Häissä huomion keskipisteenä on morsian, tuskin kukaan edes kiinnittää huomiota sun kenkiin jollet jollain crocseilla saapastele.

Vierailija
5/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa aika ikävältä. Itse päätät pukeutumisestasi ja juhlakenkiä löytyy kyllä myös matalapohjausina. Muut eivät pahastu siitä onko sinulla korkoja vai ei. Miehesikin pitäisi ymmärtää jalkakivun ja seurausten ongelmat. Jos on kuitenkin niin tyhmä ettei ymmärrä, niin älä sinä ole niin tyhmä että uskot miestäsi.

Vierailija
6/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun täytyy jalkasi särkeä loppuelämäsi ajaksi, jos mies niin haluaa. Mieshän on ihan homo, kun tuolleen naisen kenkiä kyylää, kukaan normiäijä ei piittais pätkääkään.

Vierailija
7/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö jotkut uudet hienot kengät, jotka olisivat matalapohjaiset, mutta sirot ja kauniit? Ilmeisesti pidät aika rumia kenkiä, koska asia häiritsee miestäsi.

Vierailija
8/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ne matalat ja jos morsian pahastuu, niin näytät lääkärintodistuksen. Mun mielestä sun mies vois laittaa ne korkkarit, oikein tappokorot ja koko tilaisuus ne jalassa. Uskomattomia urpoja voi ollakin, ottaisin eron.

Vierailija
9/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua nyt taas

Vierailija
10/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottava aloitus. Väite, että joku pahastuisi siitä, että toisella naisella ei ole korkokenkiä, on täysin absurdi.

Vierailija
11/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sä tosissasi edes harkitse toimivasi vastoin lääkärisi suositusta ja omaa hyvinvointiasi?

Vierailija
12/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen empatiakyvyttömän tollon kanssa? "Kaikilla muillakin" ei ole koskaan ollut mikään peruste saada tai tehdä mitään.

Mun ei ois tarvinnut kysellä täältä neuvoa, oisin sanonut etten riskeeraa toipumista yhden päivän takia joten joko laitan matalat kengät tai herra menee yksin. Olisin myös sanonut että anna olla viimeinen kerta kuin perustelet yhtikäs mitään tuolla 6-vuotiaiden lasten peruskitinällä.

Mieti nyt ihan omilla aivoillas onko  1 keleen päivä NIIN tärkeä että haluat sen takia mahdollisesti kärsiä kivuista koko  loppuikäsi? Ei se sun mies mikään ylin auktoriteeti ole.

Vierailija
13/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
14/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ap:llä mielikuvitus eikä elämänkokemus riitä

0/5

Vierailija
15/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäuskottava aloitus. Väite, että joku pahastuisi siitä, että toisella naisella ei ole korkokenkiä, on täysin absurdi.

Valitettavasti ole ajatuksinesi hakoteilllä Ei se ole absurdi vaan valitettavasti moisia tolloja ON oikeasti  olemassa. Minäkin olen tuollaiseen törmännyt. Tämä on miesten versio siitä "mitä  sukulaiset ja naapuritkin ajattelevat meistä jos blaablaa... koska naapurilla on Audi, meilläkin pitää olla.

Vierailija
16/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämän täytyy olla! Ketään miestä ei tasan kiinnosta millaiset kengät nainen juhliin laittaa.

Vierailija
17/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea arvata miten jalka murtui. Miksi olet tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
18/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen empatiakyvyttömän tollon kanssa? "Kaikilla muillakin" ei ole koskaan ollut mikään peruste saada tai tehdä mitään.

No tämä. Vituttavin "perustelu" mitä tähän hätään keksin eikä siihen muuta voi sanoa kuin kysyä onko sen esittäjä tosissaan.

Plus mies kuulostaa muutenkin idiootilta, toivottavasti ei ole todellinen ihminen vaikka tuollaisiakin toki on.

Vierailija
19/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki teet niin kuin mies haluaa ja pukeudut vaatteisiin, joista hän pitää. Laitat hiuksesi ja naamasi hänen tahdon mukaisesti ja pidät katseesi maassa. Muista myös kulkea muutama metri miehesi takana ja huolehdit, että miehellä on kaikki mitä hän haluaa. Luonnollisesti.

Vierailija
20/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että "kaikilla muillakin" on mukava mies, etkä silti valita omastasi.

Ja jätä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi