Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton, miten olet viettänyt päiväsi?

Vierailija
18.11.2017 |

?

Kommentit (240)

Vierailija
61/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on just parasta, ettei tarvitse tehdä mitään jos ei halua. Se on luksusta.

Vierailija
62/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kahteentoista (yleensä en nuku noin pitkään, mutta nyt väsytti) sitten join aanukahvit ja söin ja hengailtiin miehen ja sen kaverin kanssa sohvalla telkkaria katsomassa. Nyt jätkät nukkuu ja minä pötköttelen puhelimen kanssa, kohta voisi keittää päiväsumpit. Illemmalla varmaan yksi meidän kaveri käymään. Sit se päivä onkin siinä ja nukkumaan. Saunassa varmaan tulee toki käytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin joskus kello 10 jälkeen. Nukkumaan pääsin kolmen aikaan, ei saanut unta aiemmin vaa valvoin sängyssä maaten.

Herättyäni puin, tein aamutoimet ja menin koirieni kanssa lyhyelle aamukävelylle. Sen jäleen ruuat eläimille ja itselle aamiaista. Ja laitoin pyykkiä pesuun.

Sen jälkeen olen lähinnä istunut koneen äärellä netissä aktiivisesti vältellen lopputyöni eteenpäin työstämistä (ihmeellinen stressi sen suhteen menossa, yleensä koulujutut sujuu kuin vettä vaan...). Kova stressiahistus päällä joten en saa  oikein mitään aikaan. 

Kohta pitäisi laittaa jotain ruokaa ja käyttää koirat lenkillä. Ja ne pyykit kuivumaan.

Vierailija
64/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi alkuun, olen lapseton.

Monet lapsettomat puhuvat, kuinka lapsi rajoittaa elämää ja menemisiä, mutta kommentteja lukiessa tulee mieleen, että lapsettomat makaavat vaan sohvalla ja katsovat telkkaria.

Meinaat, että lapset eivät rajoita sitä, että saa maata sohvalla yksin kotona silloin kuin sitä haluaa ja tarvitsee?

Vierailija
65/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet lapsettomat puhuvat, kuinka lapsi rajoittaa elämää ja menemisiä, mutta kommentteja lukiessa tulee mieleen, että lapsettomat makaavat vaan sohvalla ja katsovat telkkaria.

Meinaat, että lapset eivät rajoita sitä, että saa maata sohvalla yksin kotona silloin kuin sitä haluaa ja tarvitsee?

No ei minua ainakaan enää.

Toki silloin kun olivat pieniä niin saattoi käydä niin että joutu nousemaan sohvalta kesken leffan.

Ihmetyttää nämä oletukset, että lapset pysyvät ikuisesti taaperoina joista ei ole mitään muuta kuin vaivaa..

Ohis

Vierailija
66/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puol kasilta. Tehtiin aamulenkki koirien kanssa jonka jälkeen söin aamupalaa. Sitten ostoksille - kahvipapuja, paistilihaa sunnuntain ruokaan, koiranruokaa, pullo samppanjaa illaksi, miehelle uudet kengät. Mies osti mulle ruusukimpun. Lounaan jälkeen viikottainen visiitti kierrätyspisteelle. Liesitason ja keittösaarekkeen puhdistus. Pyykinpesua. Illalla tehdään yhdessä ruokaa ja istutaan keittiön pöydän ääreen pelaamaan jotain kortti- tai lautapeliä ja juodaan samppanjaa. I’m lovin’ it.

Vierailija
67/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona kärsinyt ahdistuksesta. Mitään tuskin saan aikaan tämänkään viikonlopun aikana.

Ainoa kommentti joka keräsi alapeukut. Lapsettoman elämän pitäisi siis olla vain hyggeilyä ja gloriaa?

Ilmeisesti.

Vierailija
68/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaisen jälkeen aloitin hiomaan kaappia, syönyt lounaan, nyt sitten juonut oluen ja kuunnellut ja laulanut mukana Raskasta Joulua....

Tulin etsimään tietoa välillä netistä ja av:llehan se Google taas ohjas...

Vierailija
69/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päivä on ollut ihan samanlaista kuin nämä täällä listatut päiväohjelmat.

Pitkän nukkumista, lukemista ja löhöilyä. Ruokaa ei tarvinut laittaa koska teini kokkasi ja siivosi keittiön.

Vierailija
70/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkäpä ne lapsettomat, jotka puhuvat noin, ovat sellaisia, joiden elämää lapsi rajoittaa? Muut lapsettomat ovat ihan ns. normi-ihmisiä, käydään töissä, kaupassa, harrastuksissa, vapaa-ajan menoissa, mutta myös istutaan toisinaan vain sohvalla katsomassa telkkaria 😉

Vierailija
71/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, se on just parasta, ettei tarvitse tehdä mitään jos ei halua. Se on luksusta.

Haluaisin, että jonkin asian tekeminen tuntuisi merkitykselliseltä. Sen sijaan en tee mitään, koska mikään ei tunnu tekemisen arvoiselta. Kyllä tästä on luksus kaukana. 

Vierailija
72/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli yhdeksältä, kävin suihkussa ja laittauduin. Lähdin torille ja ruokakauppaan, poikkesin myös tapaamaan isoäitiäni ja autoin häntä imuroimaan asuntonsa. Tulin kotiin noin puoliltapäivin, keitin kahvia ja söin myöhäisen aamupalan. Luin hetken uutisia läppäriltä ja aloin siivoamaan vaatehuonetta samalla musiikkia kuunnellen. Nyt on vaatehuone siivottuna ja istuin alas sohvalle selailemaan nettiä. Tarkoitus olisi laittaa piakkoin sauna päälle ja ottaa vastaan pari kaveria, jotka saapuvat saunomaan, kokkailemaan ja viettämään iltaa luokseni. Ruuanlaittoakin voisin hieman aloitella jo ennen heidän saapumistaan.

Nainen, 26 vuotta ja sinkkuna elelen.

Vierailija
73/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

bailantino kirjoitti:

Heräsin 5.30 ja kävin uudella metrolla ostarilla kahvittelemassa ja katselemassa uusia vaatteita. Sain tiedon, että uuden asunnon ostotarjous meni lävitse. Ensi viikolla uusi isompi helsingin keskusta kaksio. Mietin uutta keittiötä ja parketteja. Uudet kodinkobeet ja hienot lintutapetit. Kohta voisi käydä salilla stepperillä tunnin ja illalla illallselle miehen kanssa. Tietty sauna ennen sitä. Tänään en siivoa, kun on jo nyt niin kliinisen puhdasta. Piha oravalle pussi pähkinöitä ja menox!

Minkälaisen pihan teet oravalle?

Vierailija
74/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin yhteentoista. Kävin kuntosalilla, tein ruokaa ja olen vain löhöillyt. Illemmalla voisi käydä vielä lenkillä ja löhöillä lisää.

Vierailija
75/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamu kuudelta ja menin ylitöihin. Sopiva harmaa ja sateinen päivä ylitöitten tekemiselle.

Ja kohta pitäisi kirjotella turhanpäiväisyyksiä. Fanifiktiota kirjoittelen.

Vierailija
76/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki silloin kun olivat pieniä niin saattoi käydä niin että joutu nousemaan sohvalta kesken leffan.

Ihmetyttää nämä oletukset, että lapset pysyvät ikuisesti taaperoina joista ei ole mitään muuta kuin vaivaa..

Ohis

Puolisosi vie siis lapset ulos talosta aina, kun haluat olla yksin kotona, vaikka pariksi tunniksi keskellä iltaa?

Vierailija
77/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Puolisosi vie siis lapset ulos talosta aina, kun haluat olla yksin kotona, vaikka pariksi tunniksi keskellä iltaa?

En ole tuo kelle vastasit, mutta kyllä mun lapset osaa ihan itsekin sinne ulos mennä. Eivät tosiaan ole ikuisesti taaperoita ;)

78/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin yhdeksältä. Katselin leffaa ja kudoin villasukkaa. Kövin juoksuttamassa koiraa ja nyt syön ruokaa. Illaksi kaverin luo juhlimaan

Vierailija
79/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

15 ja 17 vuotiaat osaavat aika hyvin ulkoilla ilman iskää, usko tai älä.

Ed

Vierailija
80/240 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

En ole tuo kelle vastasit, mutta kyllä mun lapset osaa ihan itsekin sinne ulos mennä. Eivät tosiaan ole ikuisesti taaperoita ;)

Eli lapsesi menevät ulos aina, kun sinä haluat olla yksin kotona? Tuossahan väitettiin, etteivät lapset rajoita mahdollisuuksia maata sohvalla yksin kotona silloin, kuin sitä haluaa ja tarvitsee.

Mutta tyypillistä lisääntyjien paskapuhettahan tuo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi