Onko kenelläkään homokoiraa tai -kissaa?
Kommentit (10)
Olen kuullut juttu poikakoirista jotka eivät suostu ikinä astumaan narttua, yrittävät aina astua vain muita uroksia.
Tallilla jossa käyn on vanha tamma, joka kiiman aikaan kiinnostuu vain tammoista.
Ei, mutta mulla on kissaoletettu joka kokee olevansa koira ja jonottaa lajinkorjausleikksukseen.
Kelpaisiko lesbokoirat? Ei ollut minun koiria, mutta kaverin naiskoirat kyllä vehtasivat keskenään. Epäilen että sensuuri iskee jos kutsuu naiskoiraa sen oikealla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten elukoiden kanssa paljoa ollut tekemisissä. Kyllä siellä uros urosta astuu.
Sinäkö olet?
On. Koirani selkeästi on kiinnostunut samasta sukupuolesta.
mun uros tykkää panna mua peppuun. vslitettavasti en voi sallia, kun laki muuttui.
Ei, mutta bi-koiria on. Yleensä juoksun aikaan nartut jumppaa toisiaan, ja urokset myös yrittää toisiaan mutta kukaan ei tyydy vastaanottajaksi.
Ei eläimillä ole seksuaalista suuntautumista. Eläimet eivät mieti sukupuolta muuten paitsi lisääntymistarkoituksessa. Nehän parittelevat samansukupuolistenkin kanssa.
Et ole sitten elukoiden kanssa paljoa ollut tekemisissä. Kyllä siellä uros urosta astuu.