Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä aamulla työpaikalla mieleltä saamani kommentti mielestänne seksuaalista ahdistelua?

Vierailija
17.11.2017 |

Olimme kolmen naisen porukassa astunut juuri hissiin ja silloin tuli ulko-ovesta mieskollega, jolta kysyimme: "Tuletko samaan hissiin?" Mies vastasi: "Olin kyllä ajatellut mennä portaita, mutta en voi kieltäytyä noin houkuttelevasta seurasta." Mies tuli mukaan hissiin. Oliko kommentti mielestänne asiaton, seksisinen ja ahdistava?

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Hän vitsaili, että ei voi kieltäytyä, kun niin häntä houkuttelette hissiin. Ei vihjaillut mitään teidän ulkonäöstä. 

Vierailija
122/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks mies sanoi päivää, enkä tuntenut, vaikka tutulta se näytti. Teenkö ilmoituksen poliisille? Ei hyvää päivää, miesten on parempi olla vaan töykeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on mennyt jotenkin ihan hulluksi. Jos kokemus on kriteeri, niin kaikki on ahdistelua jollekin - kun emme pääse toisen pään sisälle.

Ylipäätäänkin kokemukseen vetoaminen on kyseenalaista.

Vierailija
124/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme kolmen naisen porukassa astunut juuri hissiin ja silloin tuli ulko-ovesta mieskollega, jolta kysyimme: "Tuletko samaan hissiin?" Mies vastasi: "Olin kyllä ajatellut mennä portaita, mutta en voi kieltäytyä noin houkuttelevasta seurasta." Mies tuli mukaan hissiin. Oliko kommentti mielestänne asiaton, seksisinen ja ahdistava?

Inhottava tilanne. Kolmen naisen porukka houkuttelemassa yksinäistä miestä kanssaan samaan hissiin, ahtaaseen, suljettuun tilaan - mitähän mahtoi olla naisilla mielessään? Ja mies on niin varomaton hölmö, että naksahtaa ansaan ihan vaan kohteliaisuuttaan. Toivottavasti pääsi sielullisesti ja ruumiillisesti ehjänä perille.

- Tietysti olette vielä perheellisiäkin, mokomat riettaat lehmät.

Vierailija
125/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhottava tilanne. Kolmen naisen porukka houkuttelemassa yksinäistä miestä kanssaan samaan hissiin, ahtaaseen, suljettuun tilaan - mitähän mahtoi olla naisilla mielessään? Ja mies on niin varomaton hölmö, että naksahtaa ansaan ihan vaan kohteliaisuuttaan. Toivottavasti pääsi sielullisesti ja ruumiillisesti ehjänä perille.

- Tietysti olette vielä perheellisiäkin, mokomat riettaat lehmät.

Kun nainen on kiihottuneessa tilassa, hän saattaa käyttäytyä odottamattomin tavoin. Syöjätär, miestennielijä ovat vain joitain käsitteitä, joilla tällaista elävää myrskyä, miestuholaista, on kuvattu.

Vierailija
126/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipoiko huuliaan?

Katseliko tissejä?

Kohensiko etumustaan?

Hieroiko käsiään yhteen?

Iskikö silmää ja nauroi rasvaisesti päälle?

Vierailija
127/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi,kun joku joskus ahdistelis minuakin toivoo vanhapiika

Vaimokin on sitä mieltä että lihavia ja rumia naisia ei kukaan ahdistele,saavat olla rauhassa.

Lihavat ja rumat naiset ahdistelevat miehiä. Sellainen istui viereeni elokuvissa eilen. Vaikka ei katsonut minuun eikä kosketellut eikä puhunut minulle tuli erittäin ahdistunut olo.

Jos viereeni olisi istunut normaalipainoinen kaunis nainen en olisi ahdistunut enkä olisi kokenut sitä ahdisteluksi vaikka hän olisi katsonut tai kosketellut minua tai puhunut minulle.

Jos joku kokee tilanteen ahdisteluksi se on ahdistelua on ahdisteltu sitten nainen tai mies.

Vierailija
128/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oletti, että teidän näisten älykkyys riittää sen arviointiin.  Jos ei olisi olettanut, ei olisi sanonut mitään.  Mutta oletus meni pieleen kun täältä pitää asiaa tiedustella.

Vierailija
129/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei ihan oikeesti. Koko metoo kampanja on saanut jo täysin kohtuuttomat mittasuhteet. Eikö mies muka saisi huomioida naista millään lailla ikinä. Sehän on täysin luonnonvastaista ja sairasta ajattelua se. Ilmeisesti joidenkin naisten mielestä mies ei saisi enää puhua, eikä lähestyä naista 10m lähemmäs ilman kirjallista lupa-anomusta. Pukekaa hei burkhat yllenne. Saatte olla rauhassa.

Vierailija
130/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen sanonta oli kohteliaisuus,senkin torvelo.

Kohteliaisuus oli, mutta naisiin kohdistuvien kohteliaisuuksienkin kanssa nykyään kannattaa olla varovainen.  Miehiin jo lähtökohtaisesti kielteisesti suhtautuva nainen saatuaan tuollaisen kohteliaisuuden kääntää sen melko helposti seksuaaliseksi ahdistelemiseksi.   Voi tietty olla ettei ns. kemiat kohtaa muutenkaan tai työpaikan ilmapiiri tai vaikkap kilpailutilanne syynä, jolloin kohteliaisuuden esittäjä on hankalassa asemassa ilman oikeastaan mitään syytä.

Tällaiset negatiiviset suhtautujat kun tuppaa olemaan kaiken lisäksi kovin sinnikkäitä. Yrität selittää tapausta tai tilannetta, niin asia ei muutakuin pahenee niistä.

Vaikka ei pidettäisi ahdistelemisena niin nainen voi tulkita että olet kiinnostunut hänestä ja siitä saattaa alkaa välttely ja selän takana puhuminen.

Vierailija
131/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä näköinen se mies oli?

Vierailija
132/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi,kun joku joskus ahdistelis minuakin toivoo vanhapiika

Vaimokin on sitä mieltä että lihavia ja rumia naisia ei kukaan ahdistele,saavat olla rauhassa.

Lihavat ja rumat naiset ahdistelevat miehiä. Sellainen istui viereeni elokuvissa eilen. Vaikka ei katsonut minuun eikä kosketellut eikä puhunut minulle tuli erittäin ahdistunut olo.

Jos viereeni olisi istunut normaalipainoinen kaunis nainen en olisi ahdistunut enkä olisi kokenut sitä ahdisteluksi vaikka hän olisi katsonut tai kosketellut minua tai puhunut minulle.

Jos joku kokee tilanteen ahdisteluksi se on ahdistelua on ahdisteltu sitten nainen tai mies.

Pitäää valita kiinnostavampia elokuvia, niin ei ehdi ahdistua epäolennaisuuksista eli ventovieraista kanssakatsojista.

Vierailija
133/133 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko alkuperäinen kirjoittaja loukkaantunut, jos mies olisikin vastannut: kiitos ei, menen mielummin portaita. (jos änkeän vastakkaista sukupuolta olevien kanssa samaan hissiin ihan mielelläni ja vielä osoitankin sen, niin joku saa aiheen kirjoittaa Vauva-lehden keskustelupalstalle, jossa KAIKKI miehet lynkataan sen tähden,,,)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi