Anonyymit kynämunat osa2
Edellinen keskustelu hävisi, jatketaan täällä.
10 cm on kuin limsapullonkorkki, eikä sillä tee mitään. 99 naista sadasta haluaa isompaa ja tuo yksikin on luultavasti aseksuaali. Parempi on etsiä elämään muita kiinnostuksenkohteita. Seksi ei ole kaikille.
Näen nuo faktoina. Ole samaa mieltä tai todista kokemukseni vääriksi.
Kommentit (123)
Jos haetaan elämän kumppania sen koolla ei ole merkitystä.
Eri asia jos haetaan hetken nautintoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että pilluja on eri kokoisia. Mun tiukkaan pilluun sopii parhaiten pieni ja ohut muna. Mun poikaystävällä on täydellinen. Varmaan jotain ehkä 12cm pitkä ja melko ohut mutta tuntuu paremmalta kuin entinen, jolla oli semmonen melkein ranteen paksuinen. Oli sekin ihan jees mutta huomaan herkistyväni paremmin tän pienemmän kanssa. Kerron päivittäin miehelleni kuinka paljon hänen peniksensä kiihottaa mua ja kuinka upealta se tuntuu enkä liioittele yhtään. Se on mulle paras.
Tämä on täysin merkityksetön viesti. Tietenkin miljardeista naisista löytyy aina joku, jolle pienempi on sopivampi. Kaikki joilla edes vähänkin aivoitoimintaa pään sisältä löytyy tajuavat tämän.
Ongelma on tilastotiede ja todennäköisyydet.
Jos sinulla on keskivertopenis kelpaat varmasti varustuksesi puolesta 90% naisista, vaikka harva sinua juuri peniksesi takia haluaakaan
Jos sinulla on iso penis kelpaat 80% naisista ja useat ovat kiinnostuneet sinusta pelkästään peniksesi takia
Jos sinulla on pieni penis kelpaat ehkä 20% naisista ja sinulla on parempi olla muutkin ominaisuudet kunnossa päästäksesi suhteeseen tai harrastamaan seksiä
Jos sinulla on mikropenis käytännössä ainoa toivosi on löytää aseksuaali tai yhdyntäseksiin kykenemätön nainen.
Hienoa, että tiedät noin vakuuttavasti, mitä mieltä naiset ovat. Iso penishän se on onnistuneiden ihmissuhteiden a ja o, myös naisten mielestä...
Minä en sanonut niin, mutta sinulle suosittelen jotain luetunymmärtämisen peruskurssia.
Seksi on kuitenkin top-3 asioita onnistuneessa ihmissuhteessa. Yhdynnästä nauttivalla naisella hyvään seksiin vaikuttaa siis eniten peniksen sopiva koko. Sopiva ei yleensä ole lyhyt tai ohut. Sopiva ei välttämättä ole myöskään pitkä ja paksu, mutta huomattavasti helpompaa suhteen löytäminen on ison kuin pienen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska pitkässä suhteessa seksin merkitys on minimaalinen ja sama vaikka yhdellä sormella tökkisi sen 40 vuotta.
Ei sen AP tarvitse enää olla sen peniskompleksin kanssa anonyymi. Kaikki tietää jo, että kyselet ja keskustelet, mutta ei se sillä kasva.
Omaan myös ohuen. Tajuan myös, että senteistä puhuminen on melko turhaa ja liian abstraktia.
Eli, voisitteko naiset jotain yleisesti ihmisiltä löytyvää esinettä käyttäen kertoa mikä on sopiva paksuus ja mikä liian ohut? Esimerkiksi: L'Orealin hiuskiinne on sopivan paksu ja pirkan rasvaton nakki liian ohut. Tai viisi hb-lyijykynää sopiva ja kaksi liian ohut.
Vierailija kirjoitti:
Omaan myös ohuen. Tajuan myös, että senteistä puhuminen on melko turhaa ja liian abstraktia.
Eli, voisitteko naiset jotain yleisesti ihmisiltä löytyvää esinettä käyttäen kertoa mikä on sopiva paksuus ja mikä liian ohut? Esimerkiksi: L'Orealin hiuskiinne on sopivan paksu ja pirkan rasvaton nakki liian ohut. Tai viisi hb-lyijykynää sopiva ja kaksi liian ohut.
Puolen litran tölkki ehkä? Peruskurkku hieman ohut.
Vierailija kirjoitti:
Grillimakkara hyvä, lenkki liikaa.
Jossain oli tutkimus jossa naiset valkkasivat parhaaksi kullin, joka oli 16/4,5 cm. Niin itse olen kanssa pieni kaluinen mies. 13,5/3,5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Grillimakkara hyvä, lenkki liikaa.
Saisko merkit vielä niin käyn huomenna ostamassa ja vertaamassa?
Vierailija kirjoitti:
No ihan just väärin! Pitkässä suhteessa vasta merkitystä onkin, onko kumppanin kanssa seksuaalisesti yhteensopiva joka mielessä. Minulle seksi on todella tärkeää, enkä enää koskaan ala suhteeseen, jossa seksi on huonoa tai sitä ei ole. Nykyisessä suhteessa seksi on aivan taivaallista. En tiennyt, että tällaista voi oikeasti edes olla olemassa! Kyllä, myös k***in koolla on oma merkityksensä. Tietysti mies itsessään ja mitä yhdessä tehdään + mistä kumpikin nauttii on tärkeintä, mutta enpä menisi vähättelemään hänen upeaa, Sinisen lenkin paksuista (itse asiassa hilkun paksumpaa) k***aankaan. Monesti lukee, että pienimunaiset huomioivat naista paremmin, mikä nyt tietysti on pötyä. Minun rakkaani nauttii nautinnostani.
n50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia jos haetaan hetken nautintoaNo ihan just väärin! Pitkässä suhteessa vasta merkitystä onkin, onko kumppanin kanssa seksuaalisesti yhteensopiva joka mielessä. Minulle seksi on todella tärkeää, enkä enää koskaan ala suhteeseen, jossa seksi on huonoa tai sitä ei ole. Nykyisessä suhteessa seksi on aivan taivaallista. En tiennyt, että tällaista voi oikeasti edes olla olemassa! Kyllä, myös k***in koolla on oma merkityksensä. Tietysti mies itsessään ja mitä yhdessä tehdään + mistä kumpikin nauttii on tärkeintä, mutta enpä menisi vähättelemään hänen upeaa, Sinisen lenkin paksuista (itse asiassa hilkun paksumpaa) k***aankaan. Monesti lukee, että pienimunaiset huomioivat naista paremmin, mikä nyt tietysti on pötyä. Minun rakkaani nauttii nautinnostani.
Paskat sulla ees mitään miestä oo... paksumpi ku hk, just joo
Vierailija kirjoitti:
n50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia jos haetaan hetken nautintoaNo ihan just väärin! Pitkässä suhteessa vasta merkitystä onkin, onko kumppanin kanssa seksuaalisesti yhteensopiva joka mielessä. Minulle seksi on todella tärkeää, enkä enää koskaan ala suhteeseen, jossa seksi on huonoa tai sitä ei ole. Nykyisessä suhteessa seksi on aivan taivaallista. En tiennyt, että tällaista voi oikeasti edes olla olemassa! Kyllä, myös k***in koolla on oma merkityksensä. Tietysti mies itsessään ja mitä yhdessä tehdään + mistä kumpikin nauttii on tärkeintä, mutta enpä menisi vähättelemään hänen upeaa, Sinisen lenkin paksuista (itse asiassa hilkun paksumpaa) k***aankaan. Monesti lukee, että pienimunaiset huomioivat naista paremmin, mikä nyt tietysti on pötyä. Minun rakkaani nauttii nautinnostani.
Paskat sulla ees mitään miestä oo... paksumpi ku hk, just joo
Ikävää ja outoa, että tunnet itsesi uhatuksi kun minä, sinulle täysin vieras nainen, olen suhteessani onnellinen ja meillä on epätodellisen hyvää seksiä.
Pituus 0,5 limsapullo, paksuus peruskurkku.
Testasin että 12 kuulakärkikynää ois sopiva paksuus. Pituudella ei suurta väliä.
Tottakai iso on hyvä. On selvää, ettei pienellä munalla naista tyydytetä. On sitten eriasia tyydytetäänkö häntä millään munalla. On naisia joille ei riitä mikään, eivätkä saa yhdynnässä.
On paljonkin miehiä, joilla on sen 4,5-5 cm paksu mulkku. Niissä se pituus yleensä liikkuu siellä 16-19 cm. Joku 20cm jortikka voi olla. Nämä on sieltä isosta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai iso on hyvä. On selvää, ettei pienellä munalla naista tyydytetä. On sitten eriasia tyydytetäänkö häntä millään munalla. On naisia joille ei riitä mikään, eivätkä saa yhdynnässä.
Kai lyhytkin riittää, jos on paksu. Ohut on sitten ilmeisesti lähes kaikille naisille kunnon turn-off?
Itse olen pitänyt sopivana, jos pituus on enemmän kuin kaksi kättä ja paksuus sen verran, että sormet eivät ylety yhteen. Melko normaali siis kelpaa.
Niin se pituus ei niin tärkeä ole. Tietysti jos se on lyhyt niin kaikki asennot ei oikein käy.
Hienoa, että tiedät noin vakuuttavasti, mitä mieltä naiset ovat. Iso penishän se on onnistuneiden ihmissuhteiden a ja o, myös naisten mielestä...