Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anonyymit kynämunat osa2

Vierailija
16.11.2017 |

Edellinen keskustelu hävisi, jatketaan täällä.

10 cm on kuin limsapullonkorkki, eikä sillä tee mitään. 99 naista sadasta haluaa isompaa ja tuo yksikin on luultavasti aseksuaali. Parempi on etsiä elämään muita kiinnostuksenkohteita. Seksi ei ole kaikille.

Näen nuo faktoina. Ole samaa mieltä tai todista kokemukseni vääriksi.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös epävarma paksuudestani. Aina sanotaan. että paksuudella on merkitystä. 

Mulla oli 14 cm, kun mittasin. Sulla 10 cm? En usko, että voi olla noin ohut. Mun sormikin on melkein noin paksu.

Vierailija
102/123 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.thevisualiser.net

Tuonne voit syöttää eri pituuksia ja ympärysmittoja niin näyttää tilavuuksien erot. Ja voit verrata omaasi eri keskiarvoihin

Kyllä vähän mieltä ylensi pienellä isokaluisella miehellä, kun syötti tiedot laskuriin. Ylevää katsoa omaa kalua seisomassa heti sinä monsterin vieressä. Sivuprofiilissa vs normikalu oli huomattava ero siinäkin. Oletinkin että on iso, mutten ajatellut että oikeasti noin iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että minimimitat naisen tyydyttämiseen ovat pituus 16 cm ja paksuus 15 cm.

Onneksi omani on noita isompi.

Vierailija
104/123 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että minimimitat naisen tyydyttämiseen ovat pituus 16 cm ja paksuus 15 cm.

Ok, kerron naiselleni että hän voi lopettaa emätinorgasmien saamisen sarjassa. On hänellekin varmasti helpotus, kun joskus kymmenen orgasmin jälkeen alkaa näyttämään kovin voipuneelta.

Terveisin 15/12

Vierailija
105/123 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kerron naiselleni että hän voi lopettaa emätinorgasmien saamisen sarjassa. On hänellekin varmasti helpotus, kun joskus kymmenen orgasmin jälkeen alkaa näyttämään kovin voipuneelta.

Terveisin 15/12

Naiset eivät osaa valehdella. Fakta.

Vierailija
106/123 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin 15/12

Naiset eivät osaa valehdella. Fakta.

Tästä voisi aloittaa ikuisuusväännön siitä että tunnistaako feikkaavan naisen vai ei, mutta jätän sen teidän koko-ongelmaisten huoleksi.

Jos nainen jaksaa viisi vuotta asiasta valehdella ja haluaa seksiä lähes päivittäin, niin voin elää tässä valheessa tyytyväisenä vaikka elämäni loppuun asti.

Vierailija
107/123 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ketjun on pakko olla joku masokistien kokoontumisajo. Kirjoittajat saavat nautintoa siitä, kun heitä alistetaan muka pienen peniksensä takia. Tai sitten menee ihan puhtaasti mielenterveysongelmien piikkiin. Ymmärtäähän jokainen täyspäinen ihminen sen, että ei nautinnollinen seksi ole kiinni parista sentistä siellä tai parista täällä. Suorastaan tuskaista luettavaa, kun näkee miten pihalla ihmiset oikeasti ovat. Meinaako joku oikeasti että seksin onnistumisen voisi määritellä senteissä saati sentin tarkkuudella?

Vierailija
108/123 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun on pakko olla joku masokistien kokoontumisajo. Kirjoittajat saavat nautintoa siitä, kun heitä alistetaan muka pienen peniksensä takia. Tai sitten menee ihan puhtaasti mielenterveysongelmien piikkiin. Ymmärtäähän jokainen täyspäinen ihminen sen, että ei nautinnollinen seksi ole kiinni parista sentistä siellä tai parista täällä. Suorastaan tuskaista luettavaa, kun näkee miten pihalla ihmiset oikeasti ovat. Meinaako joku oikeasti että seksin onnistumisen voisi määritellä senteissä saati sentin tarkkuudella?

Helppo kirjoittaa noin jos aihe ei kosketa omakohtaisesti kuten minua ja miestäni koskettaa.

Vierailija
109/123 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo kirjoittaa noin jos aihe ei kosketa omakohtaisesti kuten minua ja miestäni koskettaa.

Mistä tiedät ettei kosketa? Mulla on ihan samankokoinen kalu kuin yhdellä miehellä joka täällä hautoo itsaria sen takia kun on niin pieni ettei sillä kuulemma ketään voi tyydyttää. Eli sellainen tilastojen mukaan ihan keskiarvon mukainen 14-15 senttinen. Samat heput yrittää täällä vakuuttaa koska he eivät voi mielestään naista tyydyttää, niin se ei onnistu keneltäkään muultakaan. Ja tämähän on ihan puhdasta p*skapuhetta.

Myöskään en usko näihin kokemuksiin, joissa keskiarvomulkun omaaville olisi naureskeltu ja heitö olisi pilkattu. Mulla on kymmeniä partnereita ollut, ja kertaakaan kukaan ei ole sanonut yhtään mitään negatiivista varustuksesta. Ja kertaakaan ei ole käynyt niin etteikö mun kanssa olisi haluttu uudelleenkin vielä sänkyyn.

Näillä valittajilla muka pieni penis on helppo pakotie. Eivät saisi naista vaikka vehkeet olisi kuin hevosella, tätä eivät vaan uskalla itselleen tunnustaa. Sosiaalinen, hyvät käytöstavat omaava ja naisen huomioon ottava mies ihan varmasti pärjää sellaisella varustuksella, joka valtaosalla miehistä on ilman käsittämättömiä itkupotkuraivareita, itsesääliä saati muiden puolesta puhumista.

Jos taas päättää ettei voi olla seksielämää, kun on niin pieni penis, niin tämä on sitten ihan kirjoittajan oma ongelma. Sääli, sillä ongelma on korvien, ei jalkojen välissä.

Vierailija
110/123 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä minäkään ole koskaan paljastanut järkytystäni edes TODELLA pienestä kalusta. Kalu on väärä sana tuossa. "Pippeli", ehkä. En ole jälkikäteenkään kysyttäessä myöntänyt, että se on syy, miksi emme tapaa enää. On kuitenkin erittäin väärin, ettei mies varoita etukäteen, että on varustus kuin lapsella. Opinpa kysymään hyvin tarkkaan etukäteen koon. Naiset, älkää uskoko, jos mies sanoo, ettei ole mitannut tai ei ole kukaan valittanut tms.

Vierailija
111/123 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä minäkään ole koskaan paljastanut järkytystäni edes TODELLA pienestä kalusta. Kalu on väärä sana tuossa. "Pippeli", ehkä. En ole jälkikäteenkään kysyttäessä myöntänyt, että se on syy, miksi emme tapaa enää. On kuitenkin erittäin väärin, ettei mies varoita etukäteen, että on varustus kuin lapsella. Opinpa kysymään hyvin tarkkaan etukäteen koon. Naiset, älkää uskoko, jos mies sanoo, ettei ole mitannut tai ei ole kukaan valittanut tms.

Varmaan hyväksyt myös sitten sen, että mies kysyy sulta että jos laittaa sisääsi yhden sormen niin pystyt saamaan siihen kunnon puristuksen? Tämähän olisi vain tasa-arvoista ja reilua. Olisi myös ”erittäin väärin” olla kertomatta väljyydestä etukäteen. Pyytämättä tietenkin. Esimerkin vuoksi:

”Moi, mä oon Marja-Leena ja mulla on väljät paikat.”

Mulla on ihan sellainen perus-pippeli, vähän tilastokeskiarvoa suurempi, ei paljoa. Jos joku nainen alkaisi multa varustuksen kokoa kyselemään, niin saisi olla aika sensaatiomainen tapaus, etten jatkaisi suoraan matkaa.

Vierailija
112/123 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan hyväksyt myös sitten sen, että mies kysyy sulta että jos laittaa sisääsi yhden sormen niin pystyt saamaan siihen kunnon puristuksen? Tämähän olisi vain tasa-arvoista ja reilua. Olisi myös ”erittäin väärin” olla kertomatta väljyydestä etukäteen. Pyytämättä tietenkin. Esimerkin vuoksi:

”Moi, mä oon Marja-Leena ja mulla on väljät paikat.”

Mulla on ihan sellainen perus-pippeli, vähän tilastokeskiarvoa suurempi, ei paljoa. Jos joku nainen alkaisi multa varustuksen kokoa kyselemään, niin saisi olla aika sensaatiomainen tapaus, etten jatkaisi suoraan matkaa.

Totta kai saisi kysyä, koska minulla on tiukka hieno pimppi. Olen tuon jälkeen kysynyt aina koon tarkasti ettei tule pettymyksiä. Jos joku ei kerro niin soronnoo, miehiä on tarjolla niin paljon.

Vierailija
113/123 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos on lapsen pippeli niin ei voi vain houkutella naista seksiin niin kuin ei mitään. Täytyy tuollainen epänormaalius kertoa. Olin kyllä jalo kun en sanonut jälkeenpäinkään. Jos ei nainen enää halua tavata niin ehkä toimit ensi kerralla eri lailla ja kerrot etukäteen jos olet epänormaali.

Vierailija
114/123 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jos on lapsen pippeli niin ei voi vain houkutella naista seksiin niin kuin ei mitään. Täytyy tuollainen epänormaalius kertoa. Olin kyllä jalo kun en sanonut jälkeenpäinkään. Jos ei nainen enää halua tavata niin ehkä toimit ensi kerralla eri lailla ja kerrot etukäteen jos olet epänormaali.

Äh, kirjoitusasusi paljastaa että olet vain surkea trolli. Vai että oikein 'jalo' jolla on 'hieno' pimppi.

Josko Jonne nyt vaan lukisit siihen äikänkokeeseen niin ei tartte sitten mennä sinne kymppiluokalle kertaamaan?

Vierailija
115/123 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en varoittele etukäteen. Nollaantuu se vähäkin saanti.

Vierailija
116/123 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman hölmöjä juttuja. Jos noihin olis uskonut, niin olis voinut ryhtyä munkiks. Onneks on löytyny sellanen jolta saa mittailemattakin.

Vierailija
117/123 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yhteistä näille kaikille koosta puhuville se, että käytännön kokemukset puuttuu vielä kokonaan. Valtaosa tekstistä kirjoitetaan yläkoulun välitunneilla.

Vierailija
118/123 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspenis varmaan kelpaa suurimmalle osasta naisista, mutta kyllä jollain kymmenen sentin ympärysmitalla pitää jo tehdä ihmetemppuja, jotta nainen tuntisi yhtään mitään saati sitten nautintoa. Siinä pitää olla muut seksitaidot huippuluokkaa, jotta tuollaisella koolla saa naisen itselleen.

Vierailija
119/123 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä hyttynen sentään. Ikäänkuin seukkaus riippuisi jalkojesi välistä. Tuskin on tympeämpää ajattelumallia keksitty. Etköhän itsekin kiinnostu naisestasi muista kuin ulkoisista tekijöistä tai ruumiinaukkojen mitoista johtuen.

Vierailija
120/123 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea juttu tässä ketjussa. Lyhyen kanssa vielä pärjää, mutta ohut ei saa olla. Paksu on paras, keskipaksu on ok, kynä on no-no.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme