Anonyymit kynämunat osa2
Edellinen keskustelu hävisi, jatketaan täällä.
10 cm on kuin limsapullonkorkki, eikä sillä tee mitään. 99 naista sadasta haluaa isompaa ja tuo yksikin on luultavasti aseksuaali. Parempi on etsiä elämään muita kiinnostuksenkohteita. Seksi ei ole kaikille.
Näen nuo faktoina. Ole samaa mieltä tai todista kokemukseni vääriksi.
Kommentit (123)
Tosiasia on, että 10 cm on varsin yleinen peniksen ympärysmitta ja riittää aivan mainiosti seksi-iloitteluun. Ihan turha puhua mistään kynämunista, tuskin kukaan noin paksuja kyniä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vai ylä asteella. Kuulehan teinipoika, minä olen käyny kansakoulun. Ja varmasti ei ympärysmitaltaan 12,5 cm ole 50% tilavampi kun 10 cm.
Olet oikeassa. Jos ympärysmitta kasvaa 25%, kasvaa poikkipinta-ala 56% ja pituuden pusuessä samana näin tekee myös tilavuus.
Eli ei 50% enemmän, vaan 56,25% enemmän.
Googleta sylinterin tilavuus +kaava
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin suurinosa naisista tykkää/haluis sen vähintään 16/4,5. Niinkun moni mies haluis tiukan pillun ja isot rinnat. Mutta suurimmalle osalle riittää vähempikin. Jos oikeasti rakastaa niin sellaiset asiat tuntuu ihan yhdentekeviltä.
Hei, olen mies. Elämässä ollut noin 20 kumppania. Kukaan ei ole (onneksi munaani kommentoinut). Vaimo synnyttänyt pari kertaa ja silti seksi sujuu, vaikka oma muna on keskivertoa ohuempi. Vaimo ei saa yhdynnässä orgasmia, mutta eipä saanut minua edeltävien halkojenkaan kanssa.
Ollaan fyysisesti ihan sopivat. Eksällä oli isot rinnat, nyksällä ei. Haikailenko niiden rintojen perään? No en todellakaan - nykyinen nainen on paljon hienompi ja minulle sopivampi IHMINEN.
Te, jotka luulette, että koko muu maaima määrittelee haluttavuuden kuppikoolla ja mittanauhalla, olette NIIN väärässä kuin olla ja voi. Minä olin nuorempana ikisinkku ja suhtauduin maailman hiukan samanlaisella pelolla ja katkeruudella. Onneksi uskalsin elää ja tajuta, että kyse on pääsääntöisesti ihan muista jutuista.
Totta kai _jollekin_ munan koko tai rinnat on haluttavuuden määrittäviä tekijöitä. Suurimmalle osalle niillä ei ole juuri mitään väliä - varsinkaan verrattuna listannkärjessä oleviin asioihin.
Vauva.fi ei ole todellisuus. Eikä oikein mikään muukaan internetin keskustelukanava.
Niin tai näin, pieniä ovat molemmat. Jos naisen mielestä isompi on aina parempi, niin tuskin tarpeeksi isoa on olemassakaan. Eli on sillä iso, mutta vielä isompi olis vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät miehet luovuttako. Dildo, jota käytän, on halkaisijaltaan 3,5 cm ja pituudeltaan 11 cm. Mitat ovat erinomaisen riittävät, enkä aio ostaa suurempaa, vaikka onhan niitä saatavilla. Jos mies on muuten fiksu ja miellyttävä ja haluaa panostaa kumppaninsa nautintoon muillakin keinoilla kuin varsinaisella yhdynnällä, ei noissa mitoissa ole mitään ongelmaa.
Etsikää oikeaa välittämistä ja suhdetta, jossa ollaan valmiita hyväksymään ihminen kaikkine piirteineen. Missä on tahtoa, siellä löytyy myös tie molemminpuoliseen mielihyvään.
Olis se kiva tavata tälläinen nainen. Mutta taitavat olla aika harvassa.
Ensin mussutetaan, että tällaisen en kelpaa kellekään ja sitten todetaan että he eivät varmaan ole kelvollisia.
Taidot hankitaan yhdessä, mutta veikkaan että mieluummin vähemmän itseriittoista oikeutusta osoittavan kumppanin kanssa.
Ei siinä ole mitään mussuttamista. Jos nainen pitää todella paljon seksistä, niin hän myös haluaa miehen jolla on kunnon kalu.
Olettamasi ei pidä paikkaansa.
Asetelma voidaan tiivistää näin:
Munankokomurehtijat kokevat koko seksielämän olevan heiltä evätty ellei suurista munista pitävät naiset pidä myös pienistä munista.
Näin ei tietenkään voi käydä, joten miksi trimmata partaa, pukea kivannäköisiä vaatteita, puhua mukavia, koska joku nainen jossain voisi olla pitämättä.
Minulla ei ole rintakarvan rintakarvaa. Joillekin naisille se on todellinen turn off. Harmi. Tuollainen nainen ei ole minulle sopiva elämänkumppani. Onneksi osa naisista pitää vähemmän karvaisista miehistä ja suurelle osalle käy kumpi vaan kunhan rintakehän yläpuolella on asiat kunnossa.
Olette päättäneet olla onnettomia. Siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on, että 10 cm on varsin yleinen peniksen ympärysmitta ja riittää aivan mainiosti seksi-iloitteluun. Ihan turha puhua mistään kynämunista, tuskin kukaan noin paksuja kyniä käyttää.
Mulla oli ala-asteella sellainen monivärikynä, joka oli ehkä tuon paksuinen. Nyt tuo kynä on hävinnyt ja housuista löytyvä kynä tuottaa vain yhtä väriä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olettamasi ei pidä paikkaansa.
Asetelma voidaan tiivistää näin:
Munankokomurehtijat kokevat koko seksielämän olevan heiltä evätty ellei suurista munista pitävät naiset pidä myös pienistä munista.
Näin ei tietenkään voi käydä, joten miksi trimmata partaa, pukea kivannäköisiä vaatteita, puhua mukavia, koska joku nainen jossain voisi olla pitämättä.
Minulla ei ole rintakarvan rintakarvaa. Joillekin naisille se on todellinen turn off. Harmi. Tuollainen nainen ei ole minulle sopiva elämänkumppani. Onneksi osa naisista pitää vähemmän karvaisista miehistä ja suurelle osalle käy kumpi vaan kunhan rintakehän yläpuolella on asiat kunnossa.
Olette päättäneet olla onnettomia. Siitä vaan.
Ei. Olemme kokeneet ikäviä juttuja kokomme takia, olemme kuulleet halventavia kommenteja, kuunnelleet tuhansia vitsejä ja lopulta tehneet näiden pohjalta johtopäätöksen asemastamme penishierarkiassa. Emme väitä etteikö ole pienemmistä pitäviä naisia, mutta tiedämme heidän olevan äärimmäisessä vähemmistössä. Tämän faktan takia monet luovuttavat etsimisen ja vetäytyvät yksinäiseen, seksittömään elämään.
Riippuu naisesta millainen kynä hänen penaaliinsa sopii. Esimerkiksi lesboilla voi olla aivan mahtava seksielämä, vaikka kummallakaan ei ole minkäänlaista kynää. Ja sitten jotkut tyttöset tahtoo niin ison tussin, että sillä voi töhertää kahdella kädellä.
Koulupoikien kyselytunti kokemuksia odotellen.
Hah!
Hyvä ketju. Iskin tämmöisen baarista, eikä se seksi todellakaan herkkua ollut. En kehdannut mitään tietenkään kommentoida siinä tilanteessa, mutta tuntuma oli olematon. Sääliksi kävi kaveria. En usko, että tuollaisella kovin montaa tyydytetään.
Trolliketju.
Ei ole noin ohuita. Tai jos on, se on mikropenis.
Vierailija kirjoitti:
Trolliketju.
Mikropenis on alle 7cm pitkä erektiossa. Nyt oli kyse normipituisista, mutta ohuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolliketju.
Mikropenis on alle 7cm pitkä erektiossa. Nyt oli kyse normipituisista, mutta ohuista.
Mikro-ohut?
Eipä sitä isommallakaan tee mitää kun ei pääse käythämään
Liityn tähän kerhoon. En täytä naisten vaatimuksia, joten minimunien safe space olisi tarpeen.
Oma ympärys noin 12 cm, eikä sillä ole vielä yhdeltäkään kiitosta saanut. Ahdistaa nykyään koko mato niin paljon ettei meinaa edes viitsiä yrittää. Kyllä panen joo, mutta eipä se isommaksi valitettavasti muutu ikinä.
Näin se on. Mulla ympärysmitaltaan 11 cm eli 3,5 cm paksu. Tosin lyhytkin vielä näkyviltä osin 12,5 ja häpyluusta 14 cm. Levossa se vasta pieni on 4-7 cm ja nakin paksunen. No eipä sitä ole pakko kellekään näytellä. Joten kyllä se vaan noloo on. Olisin mieluummin 160 cm pitkä ja 100 kg jos saisin sillä kunnon jortikan. Olisin sit kun Ron Jeremy.
Ja taas jätettiin munan koon takia. Pakko lopettaa edes yrittäminen.
ap
Olis se kiva tavata tälläinen nainen. Mutta taitavat olla aika harvassa.