Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anonyymit kynämunat osa2

Vierailija
16.11.2017 |

Edellinen keskustelu hävisi, jatketaan täällä.

10 cm on kuin limsapullonkorkki, eikä sillä tee mitään. 99 naista sadasta haluaa isompaa ja tuo yksikin on luultavasti aseksuaali. Parempi on etsiä elämään muita kiinnostuksenkohteita. Seksi ei ole kaikille.

Näen nuo faktoina. Ole samaa mieltä tai todista kokemukseni vääriksi.

Kommentit (123)

Vierailija
61/123 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista. Kenellä on alle 12 cm ympärys?

Vierailija
62/123 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolella suomalaisista jos kerran keskiarvo on 11.6 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/123 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittämäsi on matemaattisesti väärin.

Vierailija
64/123 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah, ei mene niin että jos iso on hyvä, isompi on parempi. Mistä kukakin tykkää. Koosta ei muuten kannata valehdella. N

Vierailija
65/123 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata valehdella ja ei tarvii olla paksu kunhan vain ei ole ohut. Ohuesta ei saa monikaan juurikaan tuntumaa.

Vierailija
66/123 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja uskot tähän?

Vierailija
67/123 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin omani ympärysmitan ja sain tulokseksi 14,5cm.

Aikaisemmin on sängyssä nainen sanonut spontaanisti, että onpa sulla paksu.

Vierailija
68/123 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis enemmän on kulleja joiden ymp.mitta on alle 12 kuin kulleja joiden ymp.mitta on yli 12 cm ja tämä ei ole uskon asia.

Vierailija
69/123 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kohtalo on miehelle ohut penis. Hyvä mies menee ohuen kanssa hukkaan.

Vierailija
70/123 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ohut? Antakaa naiset joku normaalin elämän esine johon voin verrata.

t. huolestunut mies

Vierailija
71/123 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. huolestunut mies

Vessapaperirullan hylsy on sopiva paksuus.

Vierailija
72/123 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. huolestunut mies

Jep. Jos mahtuu sisälle, ei naisille kannata esitellä.

Vierailija
73/123 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. huolestunut mies

Jep. Jos mahtuu sisälle, ei naisille kannata esitellä.

Ennen oli kiertäviä friikkishowta nykyajan sellaiseen sopisi mies, jonka muna menee helposti vessapaperirullan läpi. Itsekin voisin lähteä kiertueelle. Sielläkin munalleni naureskeltaisiin ja osoteltaisiin, mutta saisinpa siitä nyt edes korvauksen.

Vierailija
74/123 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. huolestunut mies

Testasin ja läpi meni. Onko tämä siis luovuttamisen paikka?

Vierailija
75/123 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eti nainen, joka ei yhdynnässä saa orgasmia. Niitä on, aika paljon sellaisia naisia. Ja he eivät, todella saa. Olkoon, miten iso ja kestävä tahansa. Voipi olla, että se iso ja pitkä jyystäminen sattuu. Joten, voit olla ohuemmalla kullillasi parempi. Katsos, kyllä ne yleensä silti haluaa yhdyntää. Se läheisyys ja yhteen kuulumisen tunne, kato. Orkut hoidat, hellästi käsin ja suulla, ehkä pienellä "päristimellä". Sen jälkeen, kun ensin olet nainut/rakastellut häntä. Tässä ohjeet, hyvään seksielämään. Jos joku nainen haluu, ison niin etsiköön. Voin kertoa, että niitä on, muttei läheskään kaikki. Joten onnea sulle.

Suurin osa naisista on anatomialtaan sellaisia, että eivät saa orkkua pelkästä panemisesta.

Mutta parempi on antaa ensin orkut naiselle. Miehen kiihotustila nimittäin lopahtaa orgasmin jälkeen, mutta naisen ei. Voi mennä hyvin pitkälliseksi sormittamiseksi/nuolemiseksi/vibratoimiseksi, jos sen tekee mies, jolla ei sillä hetkellä ole into ja vimma päällä. Nainen ei voi olla huomaamatta sitä ja silloin nainen tuntee, että hänen tyydyttämisensä on pakkopullaa. Ja se laskee naisen fiiliksiä niin, että orkun saaminen kestää ja kestää. Kyllä siitä aikamoista pakkopullaa miehelle tällä tavoin tuleekin.

Hoida naisen orgasmi ensin, kiihkosi kiihottaa naistakin. Sen jälkeen nainen kyllä nauttii suihin ottamisesta tai panemisesta. Naisen kiihotustila ei laske orgasmin jälkeen. Jos panet naista lusikka-asennossa ja hierot samalla klittaa, nainen voi saada panemisen aikana vielä toisen orkun.

76/123 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eti nainen, joka ei yhdynnässä saa orgasmia. Niitä on, aika paljon sellaisia naisia. Ja he eivät, todella saa. Olkoon, miten iso ja kestävä tahansa.... Orkut hoidat, hellästi käsin ja suulla, ehkä pienellä "päristimellä". Sen jälkeen, kun ensin olet nainut/rakastellut häntä. Tässä ohjeet, hyvään seksielämään.

EI! Mä tykkään saada eka. Mun kiima ei laannu kun oon saanu, haluan lisää naimista. Tuntuu superhyvältä orkun herkistämässä p***ussa. Saa jyskyttää oikein kovaa. Oi.

Sit oon orkun jälkeen tosi liukas ja herkullinen, sinne on upee työntää kalunsa ja laueta.

Moni mies taas menettää kiinnostuksen seksiin heti kun on eka ite saanut.

Vierailija
77/123 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että pilluja on eri kokoisia. Mun tiukkaan pilluun sopii parhaiten pieni ja ohut muna. Mun poikaystävällä on täydellinen. Varmaan jotain ehkä 12cm pitkä ja melko ohut mutta tuntuu paremmalta kuin entinen, jolla oli semmonen melkein ranteen paksuinen. Oli sekin ihan jees mutta huomaan herkistyväni paremmin tän pienemmän kanssa. Kerron päivittäin miehelleni kuinka paljon hänen peniksensä kiihottaa mua ja kuinka upealta se tuntuu enkä liioittele yhtään. Se on mulle paras.

Vierailija
78/123 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa että pilluja on eri kokoisia. Mun tiukkaan pilluun sopii parhaiten pieni ja ohut muna. Mun poikaystävällä on täydellinen. Varmaan jotain ehkä 12cm pitkä ja melko ohut mutta tuntuu paremmalta kuin entinen, jolla oli semmonen melkein ranteen paksuinen. Oli sekin ihan jees mutta huomaan herkistyväni paremmin tän pienemmän kanssa. Kerron päivittäin miehelleni kuinka paljon hänen peniksensä kiihottaa mua ja kuinka upealta se tuntuu enkä liioittele yhtään. Se on mulle paras.

Tämä on täysin merkityksetön viesti. Tietenkin miljardeista naisista löytyy aina joku, jolle pienempi on sopivampi. Kaikki joilla edes vähänkin aivoitoimintaa pään sisältä löytyy tajuavat tämän.

Ongelma on tilastotiede ja todennäköisyydet.

Jos sinulla on keskivertopenis kelpaat varmasti varustuksesi puolesta 90% naisista, vaikka harva sinua juuri peniksesi takia haluaakaan

Jos sinulla on iso penis kelpaat 80% naisista ja useat ovat kiinnostuneet sinusta pelkästään peniksesi takia

Jos sinulla on pieni penis kelpaat ehkä 20% naisista ja sinulla on parempi olla muutkin ominaisuudet kunnossa päästäksesi suhteeseen tai harrastamaan seksiä

Jos sinulla on mikropenis käytännössä ainoa toivosi on löytää aseksuaali tai yhdyntäseksiin kykenemätön nainen.

Vierailija
79/123 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oppinut nauttimaan käsihoidosta,

Kun miehellä on pieni ja nopeasti laukeava

Vierailija
80/123 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25cm karjalatölkin paksuinen nuija täällä, naiset voihkii tunteja ja joka ilta on uusi pano. Tää elämä on helvetin hienoo haippitaimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi