Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri Sorsa jätti kullalleen vessaan kuukautisverellä kirjoitetun viestin.

Vierailija
14.11.2017 |

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkästäpä sitä ihmiset oksentaa :D

Vierailija
22/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ällötä. Ajattelen kuukautisverestä eri tavalla kuin ulosteesta ja virtsasta. Minusta se on puhdasta, samoin kuin muut miehen ja naisen sen osaston tuotteet. Suhtaudun kuukautisvereen ehkä samoin kuin sylkeen, ei minua suudellessa haittaa puolison sylki, päin vastoin, mutta ympärille sylkeminen on ikävää, mutta jos sylki olisi värikästä niin ei oman kullan sylkisydän lavuaarissa haittaisi. Kuukautisveressä on myös jotain mystistä symboliikan tuntua, se on merkki naisen kierrosta ja hedelmällisyydestä. Hyvin sopii siis taidejuttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorsa miettii päivät, illat, mitä ällöttävää tai järkyttävää seuraavaksi keksisi. Julkisuuteen.

Vierailija
24/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihanan VOIMAANNUTTAVAA! Woman power! Hyvä Katri. En tosin tiedä kuka se on. Joku sometyrkky epäilemättä.

Vierailija
25/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sasu raukka!

Vierailija
26/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä uskalla edes ajatella mitä kävisi jos heittäisin spermalla sydämelliset terveiset seinälle vaimoa varten.

Asumusero ja terapia vähintään.

Vierailija
27/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuli selväksi, että pimperosta vuotaa verta aina tiettyyn aikaan kuukaudesta.

Naiset ovat kyllä naurettavia näiden alapäävauhkoamistensa kanssa.

Vierailija
28/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Katri! Seuraavaksi joku kakkakepponen ja Instaan vaan!

Vierailija
29/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä uskalla edes ajatella mitä kävisi jos heittäisin spermalla sydämelliset terveiset seinälle vaimoa varten.

Asumusero ja terapia vähintään.

Veit sper... eiku sanat suustani. Toinen hyvä oli tuo paskalla peiliin suljaaminen. Ite ehdottaisin aamukusella rakkauden tunnustusta vaikka seinään tai lattiaan.

Tosin veikkaan, että nämä ei menis läpi kuin Katrille, sen mielestä nuo ois ihania. Luultavasti tosiaan muiden tapauksessa minimissään kävisi kuten lainattava mainitsi. Vähän veikkaan, että Sasukaan ei ihan innoissaan aamulla ollu ku meni hampaita peseen ja limaklönttinen verisydän oliki peilissä, mahto tulla vähän enemmän hammaspesulle tarvetta parin norjan puhelun jälkeen ku oli tarkotus.

Tosin jos Sasu tykkäs niin voidaanki herkutella ajatuksella mitä Katri seuraavaksi keksii? Ehkä se säilöö niitä veriklönttejä purkkiin ja sitte kun ne on vähän homeessa jo ja käyneitä se tekee pidemmän ja enemmän huonetilaa vievän rakkaudentunnustuksen, saa Sasuki oikeen nauttia vessareissustaan... tai sitte makkariin sänkyseinälle. Eipä tässä iljettävämpää nyt keksiny, mutta keksiikö joku muu?

Vierailija
30/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tota naista vaivaa?

Vierailija
31/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi näillä tyrkyilläkin joku raja olla, yök

Vierailija
32/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia töissä mielisairaalassa. Siellä oli usealla skitsofreenikolla tapana sotkea kuukautisverellään paikkoja.

Vierailija
33/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi muija on niin kipee

Vierailija
34/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin piirsin sydämen Tinder-naisen vessan peiliin eritteilläni lähtiessäni. Sovellukseen tuli varmaan joku häiriö, koska en löytänyt häntä enää pareistani tapaamisen jälkeen. 

Vierailija
35/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luonnollista kuin naisen kuukautiset ovatkin, niin Sorsan tempaus oli outo... Miksi pitää sotkea? Miksi rakkaudentunnustus sillä sotkulla.

Menee vähän samaan sarjaan kuin jos mies asettelisi likaiset tiskit tai pyykkiä vaille olevat kalsarinsa sydämen muotoon pöydälle tai lattialle. Kiva että rakastaa ja on mua aatellu, mutta en arvostais itse toteutustapaa. Ei varmaan Katrikaan...

Vierailija
36/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jättäs mut jos olisin noin vajaa...ja vielä imettää kesken seksin ku ukko lykkii huhhuhhh

Vierailija
37/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaisia ihmisiä tuolla lampsii menemään, vaikka mielisairaala olisi ehkä parempi paikka.

Vierailija
38/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse ajattelin paskantaa muhkean pötkön, muovailla siitä pihvin ja sitten kuukautisverellä tehdä koristeet päälle kuin punaviinikastikkeeksi. Tämän jälkeen kusen lasiin ja asetan sen lautasen viereen kuin tuoremehuksi. Luovaa.

Vierailija
39/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!!

Vierailija
40/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä kuvassa oli? En halua jostain syystä avata linkkiä...