Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katri Sorsa jätti kullalleen vessaan kuukautisverellä kirjoitetun viestin.

Vierailija
14.11.2017 |

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas pipipää tuo sorsa, ällöttäväkin!

Vierailija
42/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iiiiiiik, verta, hyi yök, ällötys."

Tuota ämmää tyhmempiä ovat vain uutisen kommentoijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei c’mon, jokaisella ihmisellä on omanlainen huumorintaju ja insidejutut. Se, että Katri julkasee tämän omalla tilillään on hänen oma asiansa. Kuukautiset ovat luonnollinen asia ja jos hän haluaa leikkiä sillä verellä näin ei se meille kuulu. Olen aika varma että jokaisella teistä on erilaisia ihmeellisimpiäkin tapoja tai asioita, joita teette kotona ja jotka olisivat muiden mielestä yhtä ”yök” ja ”oksettavaa” kuin tämä mielestänne.

Se, että haukutte täällä toista ihmistä kertoo enemmän vain teistä. Tähänkin asiaan voi suhtautua huumorilla tai jos se niin paljon aiheuttaa negatiivisuutta, olla seuraamatta koko henkilöä tai sivuuttaa asian. Suuret on teidän ongelmat.

Vaikken itse tuollaista kuvaa tililläni julkaisi, puolustan silti Katria ja ihailen hänen rohkeutta ja avoimuuttaan. Hän vain tuo julki sellaisia asioita mitä muutkin kotona tekee kuitenkin salaa vaikkei niistä muille raportoi.

Jos sulla ei oo mitään fiksua sanottavaa, ole hiljaa. Go Katri.

Vierailija
44/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Iiiiiiik, verta, hyi yök, ällötys."

Tuota ämmää tyhmempiä ovat vain uutisen kommentoijat.

Katsos, kaikki ei vaan kestä nähdä toisten verta.

Vierailija
45/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv...olipa romanttisen raadollista.Sitä se tekee kun seurustelee jää kaapin kanssa.yak!

Vierailija
46/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallista. Olen mies, ja arvostan tuollaista. Joka kuukautinen arkinen asia naisilla ja kaikki täällä ovat sekaisin kun sillä vähän leikitään.

Vierailija
47/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallista. Olen mies, ja arvostan tuollaista. Joka kuukautinen arkinen asia naisilla ja kaikki täällä ovat sekaisin kun sillä vähän leikitään.

Onneks mä en kaipaa sun arvostusta!

Ei tartte leikkiä verellä!

Vierailija
48/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin luonnollista kuin naisen kuukautiset ovatkin, niin Sorsan tempaus oli outo... Miksi pitää sotkea? Miksi rakkaudentunnustus sillä sotkulla.

Menee vähän samaan sarjaan kuin jos mies asettelisi likaiset tiskit tai pyykkiä vaille olevat kalsarinsa sydämen muotoon pöydälle tai lattialle. Kiva että rakastaa ja on mua aatellu, mutta en arvostais itse toteutustapaa. Ei varmaan Katrikaan...

Likaiset kalsarit sydämen muodossa pöydällä. 🤣

Vierailija
49/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kohta miehet alkavat jättää ripulilla maalattuja sydämenkuvia ja muita viestejä kylpyhuoneen seiniin ja muihin pintoihin. Toivottavasti tästä ei tule mitään trendiä...

Vierailija
50/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viestitään samoin, menin vessaan kauheessa kiireessä ilman valoa ja sain valot päälle vasta kun hommat alko olla ohi....ja ei paperia missään....viestittelin sitten talon vaimoväelle ruskeella tekstillä että 

PASKAPAPERI ON LOPPU !!!

Hyvin toimii meillä kanssa

Vierailija
51/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että kuukautisissa naisesta tulee verta.

Luin ensin  "Katri Sorsa jätti kuolleelle kullalleen vessaan kuukautisverellä kirjoitetun viestin."

Vierailija
52/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottastakin voisi tehdä lasun.Ei hyvin mene tolla sorsalla :(

Vierailija
53/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotekin toi ilme kertoo jo kaiken.. ei taida olla ihan terve ihminen.

Vierailija
54/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi ei ole yhtään ällöä. Oon varmaan sitt outo tai sitten vaan tottunut asiaan.

Vierailija
55/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset on joo normaali asia, mutta toi teko on ällöttävää. Kakkakin on normaali asia mut en usko et katri haluaisi mennä semmoseen vessaan missä joku ei oo vetäny vessanpönttöö ja siellä lojuu jonkun kakat :)) tai viel pahempaa: levitellyt sitä ympäri vessaa.

Vierailija
56/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei c’mon, jokaisella ihmisellä on omanlainen huumorintaju ja insidejutut. Se, että Katri julkasee tämän omalla tilillään on hänen oma asiansa. Kuukautiset ovat luonnollinen asia ja jos hän haluaa leikkiä sillä verellä näin ei se meille kuulu. Olen aika varma että jokaisella teistä on erilaisia ihmeellisimpiäkin tapoja tai asioita, joita teette kotona ja jotka olisivat muiden mielestä yhtä ”yök” ja ”oksettavaa” kuin tämä mielestänne.

Se, että haukutte täällä toista ihmistä kertoo enemmän vain teistä. Tähänkin asiaan voi suhtautua huumorilla tai jos se niin paljon aiheuttaa negatiivisuutta, olla seuraamatta koko henkilöä tai sivuuttaa asian. Suuret on teidän ongelmat.

Vaikken itse tuollaista kuvaa tililläni julkaisi, puolustan silti Katria ja ihailen hänen rohkeutta ja avoimuuttaan. Hän vain tuo julki sellaisia asioita mitä muutkin kotona tekee kuitenkin salaa vaikkei niistä muille raportoi.

Jos sulla ei oo mitään fiksua sanottavaa, ole hiljaa. Go Katri.

Ymmärrän ilman muuta että kuukautiset ovat jokaisen oma asia ja sillä verellä leikkiminen samoin. Sen sijaan jos henkilö haluaa julkaista kuvan tästä leikistä niin tarkoitus varmaan on nimenomaan herättää sitä keskustelua. Eikä nykypäivänä kukaan voi olla niin puusta pudonnut ettei ymmärrä ko. aiheen olevan kauniisti sanottuna reaktioita herättävä ja sitä että kaikki reaktiot eivät ole positiivisia.

Alatyylinen haukkuminen on minustakin yksiselitteisesti väärin, mutta oletko oikeasti sitä mieltä että julkaisua saa kommentoida vain jos pitää ideasta?

Vierailija
57/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosteilla maalaaminen ei ole tervettä. Voisi vähän miettiä lastaankin, netistä kun ei mikään katoa koskaan.

Kivaa varmasti googlata oman äidin nimi ja löytää kuvia kuinka luova äiti on leikkinyt ulosteella.

Vierailija
58/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri paistaa seuraavaksi letut omasta kuukautisverestään.

Se on nykyään niin luomu!

Vierailija
59/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri paistaa seuraavaksi letut omasta kuukautisverestään.

Se on nykyään niin luomu!

Mm verilettuja :)

Vierailija
60/74 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Sorsa ei selvästikään käy ihan täysillä näiden kannanottojensa ja tempaustensa kanssa. Sääliksi käy miestään.