Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensihoitajat (miehet) pahimpia pettäjiä?

Mindi-my
14.11.2017 |

Tässä ammattiryhmässä miehet tuntuvat olevan aika usein melkoisia juoksentelijoita. Tässäkin just paneskelin erään kanssa, ilmeni sitten että on vaimo ja lapset jne. Yksi aiempi parisuhde eh kanssa, päättyi kun mulle vahingossa selvis että tapailee toista. Oli ollut muitakin naisia hänellä. Tutuilta kuulen samoja kokemuksia. Vaivaako palomies-wannabe vai ollaanko vaan niin kuumia kun ajetaan pillit päällä? Vähän naurattaa moinen. Nyt, ei ennen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ?

Vierailija
2/14 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yleistää! Veikkaan tässäkin olevan taustalla monia naisia valitettavasti vaivaavan "renttu syndrooman". Tapailkaa naiset niitä kunnon miehiä, älkääkä niitä "pahoja poikia".

Sillon ei tarvii täällä enää itkeä pettävää miestä.

Nii kuin mainoksessa sanotaan "ihan oma syy!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hoitsu joka sairaalassa.

Vierailija
4/14 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mindi-my kirjoitti:

Tässä ammattiryhmässä miehet tuntuvat olevan aika usein melkoisia juoksentelijoita. Tässäkin just paneskelin erään kanssa, ilmeni sitten että on vaimo ja lapset jne. Yksi aiempi parisuhde eh kanssa, päättyi kun mulle vahingossa selvis että tapailee toista. Oli ollut muitakin naisia hänellä. Tutuilta kuulen samoja kokemuksia. Vaivaako palomies-wannabe vai ollaanko vaan niin kuumia kun ajetaan pillit päällä? Vähän naurattaa moinen. Nyt, ei ennen.

Tietäisitpä miten ensihoitajat kuluttavat sen ajan, kun eivät ole keikalla. Eikä todellakaan koske vain miehiä. Onneksi olen sinkku niin minä en tee mitään väärää.

Vierailija
5/14 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä ambulanssikuskina voin sanoa, että tuo on totta mutta syy ei ole niinkään miehissä vaan naisissa. Kun zirra tuo pokan ea-polille, hoitajat aina mielellään flirttailevat ja heittelevät miehille pieniä kaksimielisyyksiä potilaan vastaanoton lomassa. Tuohan on aivan mahdollista, kun poka on useimmiten maailman menosta enemmän tai vähemmän perillä oleva vanhus. Ei siis ihme, jos paperien täytön ohessa myös kysellään tekemisiä vuoron päättymisen jälkeen, kun molemmilla pöksyissä kuumottaa jo mukavasti.

Vierailija
6/14 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mindi-my kirjoitti:

Tietäisitpä miten ensihoitajat kuluttavat sen ajan, kun eivät ole keikalla. Eikä todellakaan koske vain miehiä. Onneksi olen sinkku niin minä en tee mitään väärää.

No miten?

Vierailija
7/14 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juuri näin on. "Levottomat" on tästä tehty dokumenttielokuva.

Vierailija
8/14 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mindi-my kirjoitti:

No miten?

Jos et tiedä niin olet selvästi liian nuori, että sinulle saisi niistä asioista kertoa.

Vierailija
9/14 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin poliiseilla. Varmaan tuo adrenaliinia nostattava työ aiheuttaa seksuaalista addiktoitumista.

Vierailija
10/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja, naurattaa :) (ketjun aloittaja). Itsekin alalla mutta en ensihoidossa ja näen näitä tilanteita joka vuorossa. Ei siinä, pieni flirttailu piristää. Mut ei oo kivaa panna jonkun toisen miestä, yök. Ja saada tietää että miehen puoliso on puolituttu. En uskaltais kertoa hänelle, koska saisin vain vihat päälleni. Ehkä pitää katsella sitten lääkäreitä, olisko heissä edes vähän vähemmän ulospäinpanevia yksilöitä.

Vierailija
11/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai pitikö sanomasi: "Meillä on hoito joka sairaalassa"

Vierailija
12/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mindi-my kirjoitti:

No miten?

Jos et tiedä niin olet selvästi liian nuori, että sinulle saisi niistä asioista kertoa.

😂

Vierailija
13/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näin on. Ystävällä vuosien suhde eh:n kanssa ja mies  naimisissa oleva perheen isä.

Vierailija
14/14 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääk. Mun hyvä yatävä ensihoitaja mutta ei tunnistanut tätä väitettä. Piireissä on paljon pareja niinkuin hoitaja-lääkäripuireissäkin. Mutta ei se heistä pettureita tee.