Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänään Fazerin Sinisen. En silti koe olevani yläpuolellanne tms.

Vierailija
31.08.2024 |

Vaikka mulla oli varaa Fazerin suklaalevyyn ja aion sitä tänään nauttia, niin olen silti ihan samalla tasolla teidän muiden kanssa. Ai haluat tietää miten pystyin tekemään hankinnan? Laitoin vain joka päivä vähän säästöön rahaa. Nyt vihdoin sain sen. Sytytän ehkä kynttilöitä palamaan ja klassista musiikkia taustalle kun tänään syön sitä. Kerroin tämän siksi että haluan inspiroida muitakin että jos tosi paljon haluaa jotain ja on valmis tekemään uhrauksia, sen voi saada.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä se joka maksaa suklaalevystä yli 4€.  Minä ostin viime viikolla neljä fazerin suklaalevyä. Ostin jopa minttukrokanttia kokeeksi. Hintaa yhdellä levyllä oli 2€. 

Vierailija
2/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin 6 marabou suklaalevyä 10€. Koen olevani yläpuolellasi kun tajuan ostaa parempaa suklaata huomattavasti halvemmalla status poseerauksen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jouduit säästämään, että sait ostettua tuon?

Hah, mä voin ostaa niitä vaikka joka päivä jos haluan🤣🤣🤣🤣🤣

Ilman säästämistä, tuosta vain...

Vierailija
4/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan siinä että tyhmä maksaa liikaa.

Vierailija
5/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas syömme kalliita leikkeleitä, koska pidämme enemmän suolaisesta. Olemme luonnollisesti hyvin varakkaita, mutta aivan tavallisia suomalaisia kuitenkin kuten muut.

Vierailija
6/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi varaa ostaa niitä vaikka kaksi. En kuitenkaan aio maksaa niistä tuollaista ryöstöhintaa.

Vierailija
7/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tähänkin lankesi. 

Vierailija
8/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on toimitusjohtaja ja varakas, siksi voin ostaa viisi Sinistä yhdellä kertaa.

Vierailija
9/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin 6 marabou suklaalevyä 10€. Koen olevani yläpuolellasi kun tajuan ostaa parempaa suklaata huomattavasti halvemmalla status poseerauksen sijaan.

Maraboulevy parempaa ?🤣😂 Rasvaista, vaaleanruskeaa sokerimössöä .Brunbergkin on parempaa 

Lindt tummasuklaa on parempaa ja niistä mieluisinta  itselle appelsiinilla maustettu

Tuskin voit suklaalla kokea olevasi yläpuolella, ellet seiso tornitalossa

Vierailija
10/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh. Fazerin suklaa täysin yliarvostettu. Ihan ok, mutta olen syönyt monta kertaa parmepia suklaita. Aika semmoinen perus suklaa lähinnä. 

Vierailija
11/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ap koe olevani yläpuolellasi vaikka ostinkin tänään 130€ maksaneen hameen.

Vierailija
12/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Suomen surkein suklaalevy vitosella ja luule olevasi varakas, kun on varaa suklaaseen. Rakenna omakotitalo velaksi ja luule olevasi paremmin toimeentuleva. 

Vierailija
13/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla kovin älykäs.

Vierailija
14/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä se joka maksaa suklaalevystä yli 4€.  Minä ostin viime viikolla neljä fazerin suklaalevyä. Ostin jopa minttukrokanttia kokeeksi. Hintaa yhdellä levyllä oli 2€. 

Minäpä aloitan suklaa- ja jäätelölakon. Eilen pistin ihan paperille, paljonko säästyy rahaa, kun lopettaa sitä ja tätä. Noista makeisista tuli sen verran hyvä summa köyhälle, että nyt tulee lakko. Kyllä mää haluan, että rahat riittää mustikoihin ja johonkin järkevämpään. 

Vierailija
15/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me taas syömme kalliita leikkeleitä, koska pidämme enemmän suolaisesta. Olemme luonnollisesti hyvin varakkaita, mutta aivan tavallisia suomalaisia kuitenkin kuten muut.

Olen varakas ja teen itse leikkeleitä. En halua kaupan lisäainepommeja ostaa. Viimeksi  tein kaslerista, kevyt suolaus,  pari päivää jääkaapissa että suola  leviää tasaisesti. Mausteliemessä keitin ja  jäähdytettynä viipaloin tarpeen mukaan. On hyvää

Vierailija
16/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on toimitusjohtaja ja varakas, siksi voin ostaa viisi Sinistä yhdellä kertaa.

😂🤣Ou jee ! 

Vierailija
17/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus tietämättömille kelpaa halvin mahdollinen aina, kunhan sitä saa paljon. 

Vierailija
18/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Sullako on varaa kynttiläänkin?

Minulla ei ole ikkunaverhoja, joten valoa tulee ulkoa riittävästi. Näen syödä suklaata siinä valaistuksessa.

Vierailija
19/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lahjoittaa sulle kaksi Marabou konvehtirasiaa, jääneet kaappiin lojumaan joulun jälkeen.

Vierailija
20/32 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisimme mieheni kanssa tutustua uusiin varakkaisiin pariskuntiin. Tietenkin liikumme vain varakkaissa piireissä, joissa suklaasta tai leikkeleistä ei ole pulaa, mutta uusia varakkaita ihmisiä voi tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi