tää on uskomatonta, onnistuin manifestoimaan yhden asian taas
Manasin pari päivää ettei yksi kokous alkaisi elikä että se peruuntuisi.
Sain tiedon että yksi ihminen ei pääse eli todennäköisesti se peruutetaan.
Onnistuin kerran myös siinä että yksi ihminen ei tullut ja niin kävi.
Lopuksi erosi kokonaan kokouksista.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Noituudesta en niin välitä, mutta voisiko joku kertoa menetelmän, keinon, yms. miten saisin unelmatyöpaikan ensi syksynä? Kysyn tätä ihan vakavasti. (Ehkä suuri este on se, että en tiedä mikä minua kiinnostaa.) Suurin toiveeni on ensi syksystä eteenpäin asua ulkomailla (eräässä tietyssä maassa) ja tehdä siellä työtä, joka on siistiä sisätyötä. Miten pääsen tuohon?
Miten manifestoidaan?
Olen myös erittäin tietoinen, mitä Raamatussa sanotaan.
Niin, miten saadaan itsensä uskomaan jo saaneensa, vaikka aistitodisteet koko ajan näyttävät, että haluttu asia puuttuu? Kunkin psyykestä riippuu mikä tarkkaan ottaen toimii, mutta ainakin seuraavia monet käyttää:
- Alkuun kuvataan tarkalla tasolla asia, jota halutaan. Se suorastaan visualisoidaan mielessä, kuvitellaan miltä tuntuu kun on saanut tavoitteensa, mitä silloin tekee, miten erilaista elämä on.
- Tätä visualisaatiota kannattaa tehdä usein, ihan elää siinä mielikuvassa että asia on jo toteutunut aina kun voi. Varoen kuitenkin että ajattelee vain fantasioivansa lohdukseen tms.
- Sitä ristiriitaa joka tulee siitä että pitää uskoa saaneensa vaikkei näe vielä, voi torjua esim. ajattelemalla, että asia on saatu esim. energian tai hengen tasolla, mutta sen materialisoituminen fyysiseen maailmaan voi vielä kestää hetken. Että se on vähän kuin olisin tilannut uuden auton jonka toimitusaika on vaikka kuukauden. Koska auton hankinta on hoidettu, ei minun enää tarvitse käydä autonäyttelyissä tai murehtia autottomuutta, auto on jo tulossa kyllä, vaikkei sitä vielä autotallissani näykään.
Ettei vaan flunssakaudella olisi osansa kokouksien peruuntumisissa?
Miksi mulla ei sitten onnistu ja käy vain päinvastoin kuin olisin halunnut?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä manifestoitumisiin ihan järkeenkäyvät syyt ovat. Harvoin ne taikuutta ovat. Mutta ei syyllä ole merkitystä, kunhan tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Alitajuisesti uskot, että kuitenkin tapahtuu juuri toiste päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos manifestointi onnistuu, se tarkoittaa, että manifestointi toimii. Jos manifestointi epäonnistuu, se tarkoittaa, että manifestointi toimii, mutta alitajunnassa on jyllännyt eri asiat kuin tietoisessa mielessä.
Manifestointi "onnistuu" joka tapauksessa, tulos on aina manifestoijan ansio tai syy, ja lopputuloksen syy päätellään siitä lopputuloksesta. En tiedä... Kuulostaa kauhean ahdistavalta elämäntavalta olla itse ns vastuussa kaikesta mitä tapahtuu, siitäkin mihin vaikuttaa muut ihmiset, sääilmiöt jne. Huonoa onnea ei ole olemassakaan, vain itseaiheutettuja seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä manifestoitumisiin ihan järkeenkäyvät syyt ovat. Harvoin ne taikuutta ovat. Mutta ei syyllä ole merkitystä, kunhan tapahtuu.
Mitä ap olisi tuuminut, jos manattu hoitokokous olisi tapahtunut? Olisiko harmissaan, että taika ei toimi? Vai olisko päätellyt, että ei tosissaan halunnut perumista/sille oli joku syy, että kokous nyt kumminkin tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa vihaan itseäni ja yritän tappaa itseni hitaalla kärsimyksellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos manifestointi onnistuu, se tarkoittaa, että manifestointi toimii. Jos manifestointi epäonnistuu, se tarkoittaa, että manifestointi toimii, mutta alitajunnassa on jyllännyt eri asiat kuin tietoisessa mielessä.
Manifestointi "onnistuu" joka tapauksessa, tulos on aina manifestoijan ansio tai syy, ja lopputuloksen syy päätellään siitä lopputuloksesta. En tiedä... Kuulostaa kauhean ahdistavalta elämäntavalta olla itse ns vastuussa kaikesta mitä tapahtuu, siitäkin mihin vaikuttaa muut ihmiset, sääilmiöt jne. Huonoa onnea ei ole olemassakaan, vain itseaiheutettuja seurauksia.
Jep, niin ne asiaa tuntevat opettajat opettavat.
Ja on kollektiivista manifestoimista, esim. Sodat. Kaikkeen ei pysty yksilö vaikuttamaan.
Ei kai kukaan nyt väitä sääilmiöitä manifestoivan....
Se on ahdistavaa, jos joutuu jokaisen asian manifestoimaan. Siksi minä manifestoinkin yleisellä tasolla: kaikki on hyvää, kaikki kääntyy hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap olisi tuuminut, jos manattu hoitokokous olisi tapahtunut? Olisiko harmissaan, että taika ei toimi? Vai olisko päätellyt, että ei tosissaan halunnut perumista/sille oli joku syy, että kokous nyt kumminkin tapahtui?
Sitten pitää manifestoida, että kokouksesta on jotain hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kannattaa jatkaa manifestointia, kun juuri se on todettu toimimattomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väitä, että manifestointi toimii 100 %. Tai ehkä se voi jollain jeesuksella toimia, mutta itse en ole niin pitkällä..., mutta se, jos se ei minulla aina toimi, ei tarkoita, etteikö se voisi aina toimia.
Jos kollektiivisesti on manifestoitu, että kokous pidetään, niin kollektiivi on yksilöä vahvempi. Sitten minun putää keskittyä manifestoimaan sitä, mihin yksilönä pystyn vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väitä, että manifestointi toimii 100 %. Tai ehkä se voi jollain jeesuksella toimia, mutta itse en ole niin pitkällä..., mutta se, jos se ei minulla aina toimi, ei tarkoita, etteikö se voisi aina toimia.
Jos kollektiivisesti on manifestoitu, että kokous pidetään, niin kollektiivi on yksilöä vahvempi. Sitten minun putää keskittyä manifestoimaan sitä, mihin yksilönä pystyn vaikuttamaan.
Niin mutta jos manifestointi joskus toimii, joskus ei, niin ei siitä voida oikein päätellä että sinä olet saanut ne asiat tapahtumaan tai ne asiat jäävät tapahtumatta sinun takiasi. Ainahan jälkikäteen voi keksiä jonkun selityksen, kuten "en varmaan ole niin pitkällä vielä"....
Mä onnistuin manifestoimaan itselleni miehen monen vuoden odottamisen jälkeen muutama kuukausi siitä kun olin lukenut Salaisuuden vaikken harjoittanut sitä edes kovinkaan tiiviisti. Seuraavaksi aarrekartassa on tietyntyppinen talo ja roadtrip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta jos manifestointi joskus toimii, joskus ei, niin ei siitä voida oikein päätellä että sinä olet saanut ne asiat tapahtumaan tai ne asiat jäävät tapahtumatta sinun takiasi. Ainahan jälkikäteen voi keksiä jonkun selityksen, kuten "en varmaan ole niin pitkällä vielä"....
Niin, mutta niinhän se on. Kuinka moni meistä on oikeasti niin pitkällä, että pystyy uskomattomaan näkymätttömän asian aina ja satavarmasti? Kuinka moni pystyy hallitsemaan alitajuntaansa?
Eikö tästä asiasta ole loppupeleissä kyse, milloin manifestointi onnistuu ja milloin ei?
Selitys se tietty on, mutta kyllä tämäkin selitys korreloi sen kanssa, kuka onnistuu ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä onnistuin manifestoimaan itselleni miehen monen vuoden odottamisen jälkeen muutama kuukausi siitä kun olin lukenut Salaisuuden vaikken harjoittanut sitä edes kovinkaan tiiviisti. Seuraavaksi aarrekartassa on tietyntyppinen talo ja roadtrip.
Ai niin, olen myös tehnyt tuota "on se vaan ihanaa kun on rahaa" toistelua ja rahaa onkin sitten yhtäkkiä ollut riittämiin.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Mitä pitää tehdä ?
Johan tässä ketjussa on se kerrottu.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Mitä pitää tehdä ?
Toivoa ja tahtoa voimakkaasti niin että se energia lähtee liikkeelle ja vaikuttaa.
Useita kertoja.
Sanoa ääneen.
On. Tässä jotain:
- Olen saanut haluamani työpaikan vaikka sen piti iässäni olla niin mahdotonta, että kaikki nauroivat minulle kun sanoin edes hakevani: "kuule se on nuorten poikien työpaikka, ei ne sinne keski-ikäistä naista ota"
- Kun kuljin erään rivitaloasunnon ohi, katselin sitä että tuon minä haluaisin. Päätyasunto, kaksikerroksinen, ihana piha, todella kivalla alueella. Ainoa vaan, että minulla sinkkuna ei olisi mitenkään varaa sellaiseen asuntoon. Asia ei mitenkään jättänyt rauhaan joten harrastin pientä kyökkimagiaa asuntoasian järjestymiseksi. En itse asiassa edes "vaatinut" että saisin juuri sen asunnon, pidin sitä mahdottomana, mutta kuitenkin nyt rivitaloasunnon. Rituaalin ja taikakalun tehtyäni seuraavana päivänä päätin googlettaa ko. alueen asuntoja joissa olin ihanan unelma-asunnon nähnyt. Kävi ilmi, että ne talot onkin asumisoikeusasuntoja, eli ei tarvitsisi olla varaa ostaa! Äkkiä hakemaan jonotusnumeroa ja hakemusta sisään. Kaikki sanoivat, että alueen asuntoihin on vuosien jonotus jos on uusi asonumero, joten ihan pian et sieltä asuntoa saa, etkä nyt tietenkään ainakaan juuri sitä yhtä, eihän sieltä välttämättä muuta asukkaat poiskaan. Puoli vuotta kului ja minulle tuli tarjous juuri haluamastani asunnosta ja otin sen, asun nyt siinä päätyasunnossa.
- Olin vanhempien mökillä, kun koiraani puri kyy. Lähimpään päivystävään eläinlääkäriin 70 km, lisäksi olin nauttinut alkoholia joten itse en voisi ajaa. Koira meni heikommaksi ja heikommaksi, lopulta vaan makasi lattialla silmät puoliauki, eikä reagoinut mihinkään. En ollut ennen kokeillut magiaa kiireisiin asioihin, yrttiparantamista kyllä lieviin vaivoihin, mutta päätin kokeilla, antaa intuition viedä. Menin pihalle, kannoin koiran sinne, ja aloin meditoida, tuntien olevani yhteydessä syvälle maan elementtiin. Pyysin itselleni voimaa maalta, tunsin kasvattavani kuin juuret ja aistivani maan elämän, ja vähitellen tulevani täyteen energiaa niin että koko kroppani kihelmöi. Siinä vaiheessa kun tuntui että käsissäni oli energiapallo, laitoin käteni koiran päälle ja käskin myrkkyä lähtemään. Luulin ettei toiminut, koska koira kölli edelleen velton näköisenä paikallaan, joskin nyt silmät auki. Kuitenkin, kun lähdin itkuisena kävelemään, yhtäkkiä koira tuli iloisena viereeni pomppimaan eikä oireillut enää mitenkään muuten paitsi että turvonnut patti tuntui kohdassa johon käärme oli purrut.