Minkä takia itkit viimeksi?
Itse itkin muistaakseni riidan, tosin pienen, jälkeen. En tarkalleen muista.
Tuossa on nyt aika monta syytä, en keksi enempää :D
Kommentit (77)
Itkin kun minulle tärkeä mies esti minut facebookissa, en ole mitenkään häirinnyt hänen elämäänsä, en ole ottanut yhteyttä, kävin vain välillä katsomassa hänen kuvaansa . Olen niin vihainen itselleni, kun en voi lakata välittämästä, vaikka hänelle olen paskaa kengänpohjassa.
Itkisin useinkin, mutta tunnekylmä lapsuuteni teki minusta tunteettoman robotin.
Meinasin ensin, etten muista milloin olisin itkenyt, itken nimittäin tosi harvoin. Vaihtoehdot luettua muistin, että muutama vuosi sitten itkin eläinlääkärissä hyvästeltyäni 14v kissani. Kissa oli ollut ihan terve ja yllättäen tultiin tilanteeseen, jossa jouduin tekemään päätöksen kissan lopettamisesta.
Itkinkin, kun miesystävä jättikin minut..itkien jo aikaisemmin,kun ei soittanut vaikkakin lupasi.Miksi tuollaisia miehiä on olemassa?
Jamie ja Claire tapasivat vihdoin taas toisensa, ilosta siis :)
Työskentelen siivoojana, joten palkka on kohtuu huono. Edellinen työnantaja maksoi koko ajan väärin palkkoja ja jätti lisät maksamatta. Ja vaikka huomautin ystävällisesti hän vain nyrpisti nenäänsä ja ei suostunut maksamaan.
Jouduin tekemään valtavasti ylitöitä ja viikonlopputöitä, joten olin väsynyt muutenkin koko ajan. Loppujen lopuksi ajauduin isoon riitaan työnantajani kanssa, joka käyttäytyi muutenkin todella v-mäisesti. Lopulta purskahdin itkuun käydessäni kerran toimistolla. Irtisanouduin. :( Työnantaja yritti vielä jättää lomakorvauksetkin maksamatta.
Ja siis olen yli 30-vuotias mies. Ja olen viimeksi itkenyt joskus 10-vuotiaana.
Tänään tirautin muutaman kyyneleen uuden työpaikan vessassa kun en tunne oloani tervetulleeksi saati hyväksytyksi.
Kohta "muu", viisi vuotiaan tekemä isänpäiväkortti/lahja herkisti.
Lemmikin kuolema. Jouduin valitsemaan lopettamisen ja leikkaushoidon valilla tilanteesss, jossa tietoa leikkauksen lopputulemasta oli vahan ja elaimen elamanlaadusta hoidon jalkeen ei ollut takeita.
Itkin tänään kun luin että Cheek lopettaa :(
Kesällä itkin viimeksi kun olin vieraassa kaupungissa tapaamassa Tinder-miestä joka lupasi saattaa mut bussiasemalle. No tokaisikin sitten muutama tunti ennen bussini lähtöä että ei aiokkaan saattaa mua. Tuli paniikki kun en tosiaan vieraassa kaupungissa osannut liikkua ja mietin että millä helvetillä mä löydän bussiasemalle ennen kuin bussini lähtee. Onneksi puhelimessa oli sen verran akkua jäljellä että onnistuin sitten suunnistamaan ja ehdin bussiini. En enää IKINÄ matkusta toiseen kaupunkiin treffeille. En ikinä.
Miehen kanssa riitelin eilen. Hän palaa kerta toisensa jälkeen suhteessa tapahtuneisiin epäonnistumisiin, jotka ovat syytäni. Ei ole pettämistä tms. En vain ole osannut tehdä asioita hänen haluamallaan tavalla.
Miehen vuoksi, hän jota rakastan, oli niin ikävä että itketti :/
Itkin Porvoon tapauksen vuoksi. Tuntui niin kauhean pahalta. Tapauksen takia tuli mieleen omat edesmenneet läheiseni ja tuli ikävä heitäkin. Olin muutenkin herkällä mielialalla ja stressaantunut ja tirautin kyyneleitä yleisesti vähän joka asian takia koko päivän.