Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia itkit viimeksi?

Vierailija
14.11.2017 |

Itse itkin muistaakseni riidan, tosin pienen, jälkeen. En tarkalleen muista.

Tuossa on nyt aika monta syytä, en keksi enempää :D

Minkä takia itkit viimeksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin Porvoon tapauksen vuoksi. Tuntui niin kauhean pahalta. Tapauksen takia tuli mieleen omat edesmenneet läheiseni ja tuli ikävä heitäkin.  Olin muutenkin herkällä mielialalla ja stressaantunut ja tirautin kyyneleitä yleisesti vähän joka asian takia koko päivän. 

Vierailija
62/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin kun minulle tärkeä mies esti minut facebookissa, en ole mitenkään häirinnyt hänen elämäänsä, en ole ottanut yhteyttä, kävin vain välillä katsomassa hänen kuvaansa . Olen niin vihainen itselleni, kun en voi lakata välittämästä, vaikka hänelle olen paskaa kengänpohjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisasia

Vierailija
64/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin useinkin, mutta tunnekylmä lapsuuteni teki minusta tunteettoman robotin.

Vierailija
65/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ensin, etten muista milloin olisin itkenyt, itken nimittäin tosi harvoin. Vaihtoehdot luettua muistin, että muutama vuosi sitten itkin eläinlääkärissä hyvästeltyäni 14v kissani. Kissa oli ollut ihan terve ja yllättäen tultiin tilanteeseen, jossa jouduin tekemään päätöksen kissan lopettamisesta.

Vierailija
66/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkinkin, kun miesystävä jättikin minut..itkien jo aikaisemmin,kun ei soittanut vaikkakin lupasi.Miksi tuollaisia miehiä on olemassa?

Vierailija
67/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie ja Claire tapasivat vihdoin taas toisensa, ilosta siis :)

Vierailija
68/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen siivoojana, joten palkka on kohtuu huono. Edellinen työnantaja maksoi koko ajan väärin palkkoja ja jätti lisät maksamatta.  Ja vaikka huomautin ystävällisesti hän vain nyrpisti nenäänsä ja ei suostunut maksamaan.

Jouduin tekemään valtavasti ylitöitä ja viikonlopputöitä, joten olin väsynyt muutenkin koko ajan. Loppujen lopuksi ajauduin isoon riitaan työnantajani kanssa, joka käyttäytyi muutenkin todella v-mäisesti. Lopulta purskahdin itkuun käydessäni kerran toimistolla. Irtisanouduin. :(   Työnantaja yritti vielä jättää lomakorvauksetkin maksamatta.  

Ja siis olen yli 30-vuotias mies. Ja olen viimeksi itkenyt joskus 10-vuotiaana. 

Vierailija
69/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tirautin muutaman kyyneleen uuden työpaikan vessassa kun en tunne oloani tervetulleeksi saati hyväksytyksi.

Vierailija
70/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta "muu", viisi vuotiaan tekemä isänpäiväkortti/lahja herkisti.

Vierailija
71/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikin kuolema. Jouduin valitsemaan lopettamisen ja leikkaushoidon valilla tilanteesss, jossa tietoa leikkauksen lopputulemasta oli vahan ja elaimen elamanlaadusta hoidon jalkeen ei ollut takeita.

Vierailija
72/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni todettiin kuuroksi.

Vierailija
73/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kuolema.

Vierailija
74/77 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin tänään kun luin että Cheek lopettaa :(

Vierailija
75/77 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä itkin viimeksi kun olin vieraassa kaupungissa tapaamassa Tinder-miestä joka lupasi saattaa mut bussiasemalle. No tokaisikin sitten muutama tunti ennen bussini lähtöä että ei aiokkaan saattaa mua. Tuli paniikki kun en tosiaan vieraassa kaupungissa osannut liikkua ja mietin että millä helvetillä mä löydän bussiasemalle ennen kuin bussini lähtee. Onneksi puhelimessa oli sen verran akkua jäljellä että onnistuin sitten suunnistamaan ja ehdin bussiini. En enää IKINÄ matkusta toiseen kaupunkiin treffeille. En ikinä.

Vierailija
76/77 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa riitelin eilen. Hän palaa kerta toisensa jälkeen suhteessa tapahtuneisiin epäonnistumisiin, jotka ovat syytäni. Ei ole pettämistä tms. En vain ole osannut tehdä asioita hänen haluamallaan tavalla.

Vierailija
77/77 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vuoksi, hän jota rakastan, oli niin ikävä että itketti :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi