Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~JOULUNTÄHTÖSET vko 15..~~

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin. Menkat alkoivat ja ennätyspitkä kierto päättyi. :(

Tsemppiä muille, jotka vielä piinailevat ja onnea plussanneille!

Vierailija
2/40 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiseloa näyttäis olevan!

Pahoittelut sulle kirps!

Itse tuskailen tuleeko täti vai ei...takaraivossa jyskyttää pieni tieto että jos olisi tärpännyt niin kaipa saisin jo jotain väriä testitikkuun.....(esikoiselta testi näytti plussaa(taisi kyllä olla 2 viivaa) 5 pv ennen kun menkkojen piti alkaa.) Oireet on edelleen minimaalisen pieniä puoleen ja toiseen. Lämpöjä olen tässä kierrossa mittaillut välillä ja nyt 4nä viimeisimpänä aamuna ne on " romahtanut" ja päivää kohden sitten taas nousee, juuri äsken mittasin, niin oli 36,8 kun aamulla oli 35,8. Ei taida tuo lämpöjen mittailu olla mun hommaa kun en saa siitä mitään tolkkua :D

Alkaa tää odottelu jo käydä hermoille, täytyy varmaan soittaa ukkokullalle että hakee testin apteekista kun pääsee töistä....

plussaonnea kaikille jotka aikovat testata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja onnittelut Eevi-Ilonalle. Pahoittelut Kirpsulle - se vaikutti jo niin lupaavalta...:-(

Maha on edelleen tosi kipeänä ja ruokahalu todella hyvä. Eilen sain hajukuvotuskohtauksen, jollaista aiemmin en ole kokenut.

Oireita piisaa, eli joko ne menkat alkaa aivan pian ja on varmaan ennätysrunsaat tms. tai tässä on jotain muuta takana. Mietin jo eilen sitäkin, että olisinko saanut emättimen tai kohdunkaulan tulehduksen kun näin jomottelee... Koskaan ei ole mulla kuukautisiin liittynyt vatsakipua, paitsi runsaimpana vuotopäivänä.

Kertokaahan kuulumisianne!

Terv. Blastis kp26/24-28

Vierailija
4/40 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein siis uuden testin ja kyllä se nyt vaan plussalta näyttää... oon niin onnesta soikeena!!! Nyt kun vaan kaikki menis hyvin, kun se viime kesän tuulimuna on tuolla takaraivossa, no pois se sieltä! la ois siis tossa 17.12, että taitaa tulla jännä joulun odotus...:) Onnea teille kaikille plussan metsästykseen ja toivotaan, että pian tavataan tuolla odotus puolella!

T:ikionnellinen Eevi-Ilona

Vierailija
5/40 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei [b]kirps[/b], naytti niin hyvalta jo... Mutta onnea uuteen kiertoon!

[b]eevi-ilonalle[/b]suuuuret onnittelut! Toivottavasti nahdaan odotuspuolella!

[b]omaa napaa[/b]Aamulla herasin neljalta, eika sen jalkeen ole nukuttanut. Katsoinpa yhden DVDn loppuun, jonka olin illalla aloittanut ja sen jalkeen olen pelannut koneella pasianssia ja surffaillut netissa. Nyt on taas sellainen hetki etta olen varma etta tarppi on kaynyt [size=4]☺[/size]. Katsotaan vaan tunnin paasta taas uudestaan [size=4]☺[/size].

Tanaan siis tulevat vanhempani kylailemaan viikonlopuksi, joten en varmaan ehdi koneelle ainakaan viikonlopun aikana. Ehka alkuviikosta ja toivottavasti hyvin uutisin!! Paljon +++sateita kaikille testaamista aikoville ja iloista paasiaista!

Töötsi kp 27/25-29

Vierailija
6/40 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että tämä 1. kierto taisi jäädä harjoittelukierroksi. Nyt kp 27/24-28, kuukautiset eivät ole vielä alkaneet mutta tein tänä aamuna negatestin ja täytyyhän siihen uskoa. Mulla taitaa vaan olla virtsatietulehdus näitä oireita antamassa (alavatsalla painon tunnetta ja jomotusta). En ole sellaista ennen sairastanut, joten en osannut sellaista aluksi epäillä. Muut oireet selittyvät pms:llä ja sillä, että olen vaan tarkkaillut itseäni epätavallisen paljon.

Kirkkaita +++säteitä jännäilijöille ja muiden kanssa tavataan toivottavasti täällä palstalla myöhemmin.

Terv. Blastis, joka valmistautuu henkisesti jo uuteen kiertoon

Vierailija
7/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmimmalle suuret pahoitelut :o(

Kirps: sullakin nayttaa hyvalta, jos noin pitkaksi venahtanyt kierto. Toivottavasti kuulut naihin, joilla testi nayttaa plussaa vasta rv 6+ tms.!

Blastis: mennaan nakojaan samoissa kiertopaivissa. Koska aattelit testata?

Mirabella; toivottavasti olit vain aikaisin liikenteessa ja seuraava testi nayttaa sitten plussaa ++++

Levinia: tsemppia piinailuun!

Marypepper: ++++sateita huomiseen testailuun +++++++

).( Ei mitaan uutta, yha nippailua kohdussa, huonon olon aaltoja... Joskus tuntuu aivan varmalta etta menkat alkaa just nyt ja kun kiirehtii vessaan niin ei mitaan. Huoh... Ylihuomenna tulevat onneksi vanhempani Suomesta pitkaksi viikonlopuksi vierailemaan, niin saan uutta ajateltavaa ja aika kuluu nopeasti.

Töötsi kp 25/25-29

Vierailija
8/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä yhä vaan samoissa merkeissä piinaillaan. Ei tule plussaa mutta ei menkkojakaan. Kylläpä tympii...kamalaa, kun ei osaa oikein keskittyä mihinkään! Koko ajan vaan pyörii ajatukset tässä odottelussa ja piinailussa.

Testasin tänä aamuna, kp 40 siis, taas negan (edellinen nega kp 35). Testi oli Acon 10, joten varmaan aika turhaa kuvitella että se voisi vielä plussaksi muuttua...?

Kiitos Töötsi kuitenkin tsempistä :)

Plussasäteitä ja kovasti tsemppiä kaikille piinailijoille!!!

~Kirps kp 40/30-33

Vierailija
9/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ilmottaudun joukkoonne piinailemaan , muutamaksi päiväksi :)

menkat on jo päivän myöhässä , mutta en uskalla hätiköidä. tämä on meidän kolmas " yritys" kierto... ei me oikeestaan olla mitään yirtetty vaan ollaan menty vähän fiiliksillä , tulee kun sen aika on. meillä on kaksi lasta ja kolmannesta haaveillaan.

sen verran toivo raskaudesta on tullut , koska yöllä heräsin tukkoiseen oloon, huippaa pirusti (sellainen outo olo..ihan kun liitelisin taivaalla) ja eilen illalla tuli paha olo..sellaista aaltomaista pahaa oloa...hyi , yääk ja sitä on jatkunut koko päivän. samanlaiset oireet on alussa ollut molemmista raskauksista.

katselin äsken että laskettu aikani olisi siinä 20.12...kai??

kuopus on syntynyt 29.12 ja hänestäkin laskettu aika oli 20.12. reilu vuosi sitten :)

kaikille jouluisille tsemppiä!

Vierailija
10/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olis sitten kp 32/28 menossa ja yks negatesti kp29 tehty. Blaah kun tietäs mitä on meneillä. Niin pal vihloo vattaa ja ollu ihan menkkamaisia kipuja, mutta ei menkkoja, mikä on tietty hyvä josko toivo jouluvauvastavielä eläis... Mikä on viimisin aika jollon ootte plussannu negatestien jäkeen siis samassa kierrossa. En tiä testaisko taas huomenna.. Toivon niin sitä plussaa...

Olipas omanapaista, sorry!

Vierailija
11/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Olen taustaillut jo pitkään,en vaan saanu aikaiseksi kirjoitella. Nyt käynnissä ensimmäinen yrityskierto, nyt kp23/28 eli ei vielä tarvi piinailla. Miehen sain ainakin hiukan lämpiämään ajtukselle että tytärtä koitettas vielä 3 pojan jälkeen. Joulukuuhun siis tähdätään!

t: taas pahasti vauvakuumeen kourissa oleva pööh =)

Vierailija
12/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja pahoittelut uuden kierron aloittaneille.

Töötsi - samoissa tosiaankin mennään. Ajattelin odottaa ensi sunnuntaihin ja sitten testata, jos syytä vielä on. Olen hätähousuna ja aivot vauvakuumeen pehmentämina tehnyt jo kp23 negatestin, mutta saatoin oppia tuosta, ettei liian varhain kannata mennä testailemaan. Tai sitten en, tämä vauvakuume kun tuntuu vähän sumentavan maalaisjärkeäni...;-)

Nyt siis kp25/n.28 ja oireet aika tavalla ennallaan, alavatsaan sattuu hieman aiempaa enemmän, hengästyn tavallista helpommin, lämmöt 37 paikkeilla ja rinnat nyt jo ihan reilusti kipeät. Enpä lähde ennustelemaan, joka tapauksessa lähipäivinä menkat alkavat jos ovat alkaakseen.

Mekään emme mitenkään tarkoituksella yrittäneet vauvaa tässä kierrossa, tuntui vaan luontevalta jättää ehkäisyä pikku hiljaa pois.

Oma(.):isesta tekstistään huolimatta tsemppiä muille jännittäjille toivottelee,

Blastis

Vierailija
13/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosen siis testasin tänään kp 32/28... olo tosi sekava, haluisin niin uskoa, että se olisi ihan kunnon plussa... haluisin jo hyppiä ja pomppia, vuosi tätä pikkukakkosen yritystä takana... testaan huomenna aamulla uudestaan, voi kumpa!!!

Vierailija
14/40 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, paljon onnea [b]eevi-ilona[/b] haamusta, kylla se viiva siita tummenee!

[b]kirps[/b] ja [b]aamu77[/b] bdbd peukkuja etta teillekin se plussa sielta tulee. Eikos sita niin sanota etta niin kauan kun tati ei tule, on toivoa!

tervetuloa mukaan piinailemaan [b]pööh![/b]

[b]blastis[/b]: itse ajattelin testata ensi ma tai ti, silla mullahan viime kierto oli 29. Jos vaan saan odotettua pitempaan, olisi parempi silla kaksi viime kertaa kun olen testannut, tati on tullut kylaan pari tuntia testauksen jalkeen :o)

).( Nyt ei ole ollut nippailuja eika mitaan. On se hassua miten tunti tunnilta ajatukset vaihtelee, nyt taas tuntuu, etta en armastikaan ole raskaana, kun eilen illalla olin ihan varma...

Töötsi kp 26/25-29

Vierailija
15/40 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis piina jatkuu ainakin vielä yhdenpäivän kun tänään on kp 27/27-28, joten jännäksi vetää ja sitten pitää vielä mennä tämmöisen jännän kanssa töihin.... testausta odottelen kyllä vasta jos niin loppuviikkoon....

No tervetuloa uusille ja mahtoko kukaan muuten testailla viikonloppuna?

no nyt pitää mennä mutta hauskat alkuviikot kaikille.... JA PLUSSA ONNEA+++++++

KAtriina04

Vierailija
16/40 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaan vähään aikaan pinoutunut, mitään uutisia kun ei ole ollut=) Tervetuloa sinä uusi(unohdin jo nimimerkin) mukaan!! Ja Katriinalle tsemppiä-toivottavasti saat plussan-

(.) Nyt on kp 22/27 ja oireita ei ole kumpaankaan suuntaan, loppuviikosta tosin juili kohtua(?) mutta heti seuraavana iltana jomotti menkkamaisesti, joten ehkä enempi odotan tätiä kun plussaa tulevaksi. Tai en toivo mutta epäilen sen oevan tulossa!!(hyi olkoon, mene pois!) Eilen illalla jo miehelle murehdin että mitäs jos mulla taaaas alkaa menkat, tämä vain tokaisi että eihän niille mitään voi! (äh, lohduttavaa! mutta taitaa olla totta) Täytyy vaan odottaa että se haikara huomaisi meidätkin!!!! Onneksi meillä on kuitenkin ennestään 1 ihanuus, jotan ollaan onnellisia siitä.

Keli näyttää oleva melkoisen talvinen, tietää lumitöitä!!! Viime keväänä oli kyllä paaaaljon vähemmän lunta tähän aikaan!

Missä on muuten pikkujätti, töötsi ja ketä meitä on vielä jäljellä?

Vierailija
17/40 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taallahan mina, kiva Julitta kun huhuilit :) Mennaankin nakojaan aika samoissa, mulla meinaan tanaan kp 23/25-29. Mita piinaa...

Katriinalle pidetaan peukut pystyssa jotta se tati pysyisi poissa!

Taalla alkaa toiveet vahan herailemaan, on ollut nippailuja kohdussa, rinnat tuntuvat pikkiriikkisen isommilta, vahan huonohkoa oloa ja vasymysta myos ollut havaittavissa. Pari kiertoa sitten oli kylla nama samat oireet ja tati tuli kuitenkin. Mutta menkat tuli silloin myohemmin kuin yleensa ja olivat myos runsaammat, joten olen aika varma etta hedelmoitys tapahtui, mutta meni kesken tosi aikaisin.

Missas kaikki jouluntahtoset luuraa, tulkaa kaikki kertomaan mita kuuluu!!!

Töötsi

Vierailija
18/40 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp. 29/27-31. Mahaa juilinut jo toista viikkoa. Mitään menkka oireita ei ol enäkynyt,vaikka ei mulla yleensäkkään ole muuta kun edellisenä päivänä alkaa se mahan jomotus. Ja nyt sitä jatkunut siis jo pidemmän aikaa. Mutta piinaa,piinaa sitä tää kyllä on! Pitää vain yrittää ajatella jottain muuta.

++++säteitä kaikille teille!

Vierailija
19/40 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli periaattessa su ois pitäny menkat alkaa, mutta kun viime kierto olil yllättävästi 10päivää yli normaalin (norm.28päivää) nin nyt vähän vaikea arvailla että pitäskö alkaa normaalisti 28. päivä kiertoa vaiko myöhemmin. Mutta yritystä nyt oli;)joten jos menkkoja ei näy eikä kuulu, testailen loppuviikosta=)!

Jännittävää viikonalkua muillekkin piinailijoille=)

t:Marypepper

Vierailija
20/40 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on monella piina hetket menossa on tämä odottaminen kyllä todella tuskaista kun ei tiedä yhtään varmuutta asiaa.

Tunteeko muuten monikin täällä kohdun sijainin?

Kun olen tässä muutamia päiviä koittanut kohtua ja siellä tuntuisi sellainen suht kova pallo se vissiinkin on kohtu mutta pitäiskö kohdun olla kova vai pehmeä jos on raskaana tietäisikö kukaan vai kysynkö liian vaikeita?:)

Ainakin se taisi olla niin että kohdun nipukka olisi kova jos on raskaana mutta mitenköhän itse kohtu...tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin no joka tapauksessa huomista tässä toistaiseksi eniten jännätään kun viime kierto alkoi kp38 ja huomenna olisi kp38 saa nyt nähdä miten käy.

Oikein paljon ++++säteitä kaikille!!!

Carita kp37/24-38