Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~JOULUNTÄHTÖSET vko 15..~~

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meneillään kp 23/24-28 ja tuntemuksia on ollut vähän suuntaan jos toiseen. Eilisiltana aloin kovasti palelemaan ja yökötti myös, tosin myös lämpöä oli 37,2. Ovulaatiosta lämpö onkin vielä kohonnut.

Rinnat ovat myös hieman kipeytyeet, tosin mulla on usein ennen menkkoja rinnat aivan turvoksissa, kovat ja kipeät muutenkin.

Pianhan tämä selviää... varsin epätodennäköisenä pidän kuitenkin sitä, että heti ensi kierrosta olisi tärpännyt.

Tsemppiä kaikille piinailijoille!

Pientä toivoa elätellen...,

Blastis

Vierailija
22/40 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minusta ole paljoa kuulunut. Ja nyttenkin on asiana ilmoittaa, että täti tuli kylään viikonlopun aikana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi heti aamulla rytinällä (kp 31) eli ei tuu meille jouluvauvaa.. Ehdin eilen tehdä negatiivisen testin..

Tsemppiä teille kaikille!

T:Liliane (niin ja mut voi poistaa listalta)

Vierailija
24/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri testin ja meille tulee jouluvauva joten siirryn tunne odotus puolelle vielä niin vaisuin askelin kyllä.... päivittelen teille listan vielä mutta nyt sitä voi sitten joku muu alkaa päivitellä....

Katriina04 ja vauveli 4+0

Vierailija
25/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Katrinalle ja muille plussanneille :)

Olen taustaillut jo pitkän aikaa, mutta ajanpuutteen ja laiskuuden (?) vuoksi en ole pinoutunut piiiiitkiiiin aikoihin...

Jouluvauva on meilläkin haaveissa ja piinaviikko meneillään... Olen hätäisenä jo pari negatestiä kerennyt tehdä, mutta nyt yritän malttaa sinne pitkäänperjantaihin asti - jollei täti sitä ennen tupsahda kylään kutsumattomaksi pääsiäisvieraaksi :(

Oireita on suuntaan jos toiseen, yökötystä, rintojen arkuutta, jatkuvaa nälkää, mutta voi olla että taas vaan kuvittelen kaiken ja toivon niin kovasti olevani raskautettu... Kokoajan yritän vertailla oloa edellisiin raskauksiin, mutta yritän malttaa mieleni ettei pettymys olisi niin kova...

Toivoa edelleen elättäen

Miimastiina kp 33/28-35

Vierailija
26/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänne myös se tätipirulainen löysi...

No nyt mennään sitten tammikuun-odottajiin, kunhan tässä hieman tokenen.

Kp siis 3/28.

Onnea plussanneille:)

Vierailija
27/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sulle katriina ja samaan hengenvetoon pahoittelut niille joille täti löysi tiensä! Höh, ja mä olin niin varma että sulla aada ois ollu plussa tulossa, joten mun ennustustaidot ei taida olla häävit.

Tekis jo mieli testata...(kp 23/27) Nyt on alkanut(tai kuvittelen) välillä palelemaan (edellisissä kierroissa palellut) ja rinnat tuntuu aroilta " sisältä" (?!) eli kun kokeilee niin on ihan normaalit. Pitäisi kohta lähteä käymään kaupassa, saas nähdä tulenko testi kainalossa kotiin(siinä on apteekki ihan vieressä)Voivoivoivoi, pitäis varmaan saada jotain muuta ajateltavaa eikä kököttää tässä koneella =Z

Tuosta listasta katoin että meitä ei kyllä enää kovin paljoa ole! Mutta toivotaan että se täti jättäis meidät vähätkin rauhaan!!

Vierailija
28/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ne perhanan menkat alkoi!!

Ei muuta kun tammikuisiin sitten ja uutta yritystä.

Onnea uusille plussanneille ja tsemmiä muille!

Vierailija
29/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Menossa ois kp 31/28 ja yhden negatestin oon jo tehnyt. No vattaa vihloo niinkun normaalistikkin tässä vaihees kun on menkat, eli enpä tiedä, voi kunpa se täti ei tulisikaan!! Onnea kaikille plussaneille ja pahoittelut tädin yllättämille!

Vierailija
30/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katriinalle suuret onnittelut!! Paljon vauvaliimaa pikkuiselle!!

Ja pahoittelut vm-73, Liliane, aada4 ja Carita :(. Toivotaan etta ensi kuussa tarppaa!!

Meille piinailijoille (marypepper, mmimma, blastis, miimastiina, julittta, onko muita?) paljon tsemppia, on tama vaan niin tuskaa tama odottelu!!! Julittako sanoi etta tekisi mieli jo testata, niin taallakin. Mulla ei kylla ole kuin yksi mammaksi testi kotona, ja sehan ei kovin herkka ole, joten ei kannata.

Eilen taas nippaili kovasti kohdun tietamilla. Tanaan on ollut vahan aksy olo, se voisi kylla olla, niin kuin aina ennen menkkoja. Paattele tasta nyt sitten jotain :o)

Mukavaa paivaa kaikille!

Töötsi kp 24/25-29

Vierailija
31/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... paljon tsemppia! Onko sulla yleensa saannollinen kierto?

Vierailija
32/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä alkaa kädet hikoo, mutta ei kannata viä innostuuu se ei kokemuksest aina kannata, mutta kovasti toivon, että vihdoin tärppäis...

Vierailija
33/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bdbdbdbd peukut pystyssa jotta tati pysyisi poissa!!

Vierailija
34/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä vaan piinailen. Kp 39/30-33, ikinä ei oo ollut näin pitkä kierto! Oireita vaan ei juurikaan ole, joten siksi en uskalla testata...yhden negatestin tein, kp oli tuolloin 35.

Huoh, mitäköhän tässä tekisi? Oottelenko vaan?

Vierailija
35/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli sitten postin mukana mammaksi sivuilta tilatut kolme erittäin herkkää raskasutestiä,vai millä nimellä nämä uudet testin nyt sitten olikaan,mut kummiskin. Hetihän sitä oli pakko testata. kp tänään 30/27-31. Mä en nyt oikein tiedä mikä se tulos on,kun mun mielestä siinä on haamuakin haamumpi haamu. piti ikkunan valossa käydä tirkistelemässä,ja viiva siinä kyllä mielestäni näkyy. Mutta TOSI vaalea. Melkeimpä valkoinen. Mietinkin että onko noissa testeissä jokin viivan paikka tms.? ei mielestäni ennen ole näkynyt yhtään mitään siinä kohtaan mutta mene ja tiedä nyt. No kattelaan huomenna tuleeko täti tänne tai sitten testailen uudemman kerran. Yhtään kivaa tämä ei kyllä ole,ei yhtään helpottanut mieltä,tai ehkä ihan pikkiriikkisen toivoa antoi. Huomiseen ootellaan siis nytte ja piina jatkuu!

Hirmuinen kasa ++++säteitä vielä meille muutamille piinailioille!

Vierailija
36/40 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parasta odotusaikaa Katriinalle toivotteleepi Blastis

Omaa (.)... Tänne ei ihmeempiä. Hieman on olo sellainen, että menkat voisivat lähipäivinä alkaa. Rinnat tosin jotenkin eri tavalla kipeät kuin aiemmin. Kp 24/28 ja piina jatkuu.

Vierailija
37/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Katrinalle ja pahoittelut muille, parempi onni tammikuisissa sitten. Mulla on homma edelleen sekaisin. Viime kierto oli siis 24 pv ja menkat olivat runsaat ja pitkät, toivottavasti johtuivat siitä että oli oikeastaan eka kierto ilman pillereitä.

Nyt on kp 29 menossa ja vaikka lupailin testata vasta pääsiäisenä, testasinkin jo kp 23 ja yllättäen se oli nega. En kyllä tosissani uskonutkaan muuhun, mutta oli pakko kokeilla :-) Alkuviikosta olo oli kovasti tätiä odotteleva, mutta ei sitä ole vielä kuulunut. Eilen oli taas kovin limainen olo ja rupesin miettimään että ei kai se ovis voi näin myöhään tulla?! Olisihan ne maanantain kivut voineet liittyä siihenkin... Mullahan oli koko viime viikko semmoista tuhruilua enkä tiedä mistä se johtui. Apuva, sangen ärsyttävää kun ei tiedä yhtään mitä sisuksissa tapahtuu. Toivonkin nyt että täti tulisi pian jos vaikka se kierto olisi sitten jo normaali.

Kaikesta huolimatta mukavaa pääsiäisaikaa (munarikastakin :-) ja peukutukset piinailijoille.

Vierailija
38/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten siirryn tonne tammikuisiin. +++onnea kailille jäljellä olioille!

Vierailija
39/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis vasta menossa 21/ 30-31 ; joten ilmoittelen vasta ensi viikon piinailusta! Kirjoittelen nytkin vaan lukemisen sijasta, koska moni on jo tippunut tammisiin...

Vierailija
40/40 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Eli menkat piti alkaa su jos kierto normaali 28päivää. ei ole näkynyt eikä kuulunut, ja huomenna ajattelin aamusta testata=)! En osaa kyllä yhtään sanoa onko raskaustuntemuksia vai ei, ja voi olla että pidempi kierto jolloin vasta ens viikonloppuna ois mahdollista testailla.. Tää piinailu on kaameeta, kun esikoisen kohdalla en osannut odotella enkä piinailla, nyt sen sijaan mietin vauva-juttuja miltei kokoajan;)

Kärsivällisyyttä ja onnea muille piinailijoille, ja lämpimät onnentoivotukset kaikille plussanneille=)!

Pääsiäisterkuin: Marypepper