Kyselyn mukaan naiset ovat onnellisempia sinkkuina kuin miehet.
Tämä saattaa johtua siitä, että parisuhde vaatii heiltä enemmän kuin miehiltä.
https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/kysely-paljastaa-sinkkun…
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme. Miehet vinkuvat ja vonkuvat kun eivät saa säännöllistä seksiä ja antavat sen sekoittaa koko elämänsä, koska miehet eivät yksinkertaisesti kykene pärjäämään omillaan ja ovat täysin hormoniensa vietävissä. Naiset pystyvät pitämään huolta itsestään ja tarpeistaan ja pärjäämään ilmankin seksiä. Parisuhteessa naiset muutenkin joutuvat hoivaamaan miesvauvoja ja kestämään miesten kiukuttelua, joten miksi ei pysyisi sinkkuna?
Miehet pärjäävät yksin kylläkin huomattavasti paremmin kuin naiset. Naiset tarvitsevat apua paljon useammassa asiassa kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Älä etsi ja hanki jännämiestä, joka ei tee kotitöitä ja kanna osaansa. Älä hanki lapsia, jos ne ovat sinulle kotityö.
Ei tämä hei niin vaikeaa ole.
En hankikaan. Hankin kissan ja nautin elämästä.
Vielä on kylläkin kokeilematta satunnainen seksi komeiden jännämisten kanssa, koska luulin etten saa ikinä miltään komistukselta, mutta täältä olen oppinut että se on ihan helppoa kaikille naisille, ja nythän on siis myös seksiongelma ratkaistu miellyttävällä tavalla.
Jos haluaa olla toisten kertakäyttöinen ja halveksittu (kyllä, näin miehet ajattelevat panoistaan) seksilelu, niin kaikin mokomin.
Works both ways: tuossa tapauksessa myös se komea jännämies on kertakäyttöinen, ketä kiinnostaa mitä sellainen ajattelee?
Minulle kävisi seksisuhde, mies saisi tulla käymään ja sitten omaan kotiin, heihei.Kai hyväksyt ja pidät myös sellaisista seksisuhteista joissa mies tuikkaa minuutissa liemet luolaan? Vai ajattelitko etukäteen vaatia jotain palveluksia? :)
T. Mies jolle kelpaa sinkkuseksi(pano), mutta kenenkään nuolijaksi en ala kuin rakkaussuhteessa.
Huonosta seksistä? En tietenkään pidä, miksi pitäisin?
Jep, tässä se hienous onkin, ei tarvitse sietää huonoa seksiä! Et yksinkertaisesti tapaa enää tuollaista vastenmielistä liemet luolaan äijää. Parisuhteessa on muitakin tekijöitä kuin seksi eikä eroaminen ole välttämättä ihan niin yksinkertaista pelkän huonon seksin takia, jos tunteita kuitenkin löytyy.
Tottakai, koska nainen saa seksiä ja huomiota tekemättä itse mitään. Jos mies haluaa huomiota, niin hän joutuu näkemään vaivaa sen eteen. Naisista on myös vaikea saada vakituista panoa, koska he haluavat yleensä parisuhteeseen mieluummin. Naisen taas on helppo löytää miehiä pelkästään seksisuhteeseen ja tosiaan jos jonkun kanssa ei toimi, niin pitää vain kävellä baariin ja sanoa joo.
Toisaalta naisissa on myös enemmän heitä, jotka hampaat irvessä etsivät parisuhdetta, koska eivät osaa olla yksin. Miehissä taas on paljon heitä, jotka eivät saa juuri lainkaan huomiota naisilta ja tämä tekee sinkkuudesta ikävää. Itse yksin oleminen ei ole miehille yleisesti ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme. Miehet vinkuvat ja vonkuvat kun eivät saa säännöllistä seksiä ja antavat sen sekoittaa koko elämänsä, koska miehet eivät yksinkertaisesti kykene pärjäämään omillaan ja ovat täysin hormoniensa vietävissä. Naiset pystyvät pitämään huolta itsestään ja tarpeistaan ja pärjäämään ilmankin seksiä. Parisuhteessa naiset muutenkin joutuvat hoivaamaan miesvauvoja ja kestämään miesten kiukuttelua, joten miksi ei pysyisi sinkkuna?
Miehet pärjäävät yksin kylläkin huomattavasti paremmin kuin naiset. Naiset tarvitsevat apua paljon useammassa asiassa kuin miehet.
Kuten missä? Viikottain? Kuukausittain? Vuosittain? Kymmenvuosittain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen. Älä etsi ja hanki jännämiestä, joka ei tee kotitöitä ja kanna osaansa. Älä hanki lapsia, jos ne ovat sinulle kotityö.
Vielä on kylläkin kokeilematta satunnainen seksi komeiden jännämisten kanssa, koska luulin etten saa ikinä miltään komistukselta, mutta täältä olen oppinut että se on ihan helppoa kaikille naisille, ja nythän on siis myös seksiongelma ratkaistu miellyttävällä tavalla.
Jos haluaa olla toisten kertakäyttöinen ja halveksittu (kyllä, näin miehet ajattelevat panoistaan) seksilelu, niin kaikin mokomin.
Häh? Mä oon nainen ja ajattelen yhden illan miehiä halveksuen kertakäyttöisinä seksileluina. Miksi mua pitäisi järkyttää se, että miehet ajattelee naisista ihan samoin kuin minä miehistä? Mitä väliä sillä on, miten joku seksilelu musta ajattelee?
Eri
Minkälainen ihminen kehuskelee sillä, että näkee toiset ihmiset halveksuen kertakäyttöisinä leluina? Surullista. :(
Niin, tuntuuhan se jänniksestä varmasti pahalta kun nainen ajatteleekin hänestä samalla tavalla. Ihan oikeasti nyt miehet, tämä menee jo säälittävyyden puolelle.
Ei tämä liity nyt mihinkään ”jänniksiin”, vaan sinun asennoitumiseesi muita ihmisiä kohtaan. Miksi käännät tämänkin muiden haukkumiseksi? Mieti nyt vähän, millainen ihminen sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
"valitsette huonoja miehiä", tässäkin syy sälytetään naiselle.
Kertokaapa minulle, joka avioiduin ihanan ensirakkauteni kanssa, jonka tapasin jo 15 vuotiaana. 7 vuoden yhdessäolon jälkeen avioiduimme. Elämämme oli onnellista, kunnes syntyi lapsi.
Mies ei kestänyt vauvan itkua ei yöllä ei päivällä. Lopulta alkoi väkivalta. Miten olisin voinut tämän muutoksen miehessä ennakoida. Ei elämä ole niin mustavalkoista kuin jotkut täällä antavat ymmärtää.
Sama. Olin 18v kun tapasin tulevan mieheni ja 34v kun ensimmäinen lapsi syntyi. Miehen suuresta toiveesta, hän kun niin pitää lapsista. No , kyllähän mies rakasti lastaan, mutta tikku ei ristiin mennyt lastenhoidon hyväksi. Kertaakaan ei yöllä noussut lasta hoitamaan tai syöttämään. Tuskin koskaan puki tai mitenkään lasta hoiti. Enkä ominut lasta, mielihyvin mies olisi saanut omaa lastaan hoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Works both ways: tuossa tapauksessa myös se komea jännämies on kertakäyttöinen, ketä kiinnostaa mitä sellainen ajattelee?
Minulle kävisi seksisuhde, mies saisi tulla käymään ja sitten omaan kotiin, heihei.Kai hyväksyt ja pidät myös sellaisista seksisuhteista joissa mies tuikkaa minuutissa liemet luolaan? Vai ajattelitko etukäteen vaatia jotain palveluksia? :)
T. Mies jolle kelpaa sinkkuseksi(pano), mutta kenenkään nuolijaksi en ala kuin rakkaussuhteessa.
Harmi jos et pidä seksistä minuuttia enempää. Mutta en usko että edustat normaalia miestä. Lisäksi varmasti sana kiirii minuuttimunastasi ja osaan toivottavasti välttää. Mutta ei tuokaan nyt niin suuri katastrofi ole, rapatessa roiskuu. Monet miehet ovat kuitenkin sitäkin mieltä että seksi on kivaa ja kiihottavaa pitempäänkin kuin minuutin.
Onnellisena parisuhteessa elävänä tulin uteliaasti vilkaisemaan miten onnellisia sinkut ovat. Tämä keskustelu on kyllä hieman hämmentävää: hillitöntä haukkumista puolin ja toisin. Näinkö onnelliset ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset keskustelevat?
Ihan mitättömien asioiden perusteella teet kummallisia johtopäätöksiä ihmisistä. Internetissä käydyt keskustelut kun ei ole mitään sen kummempaa kuin tuo kanssakäyminen ulkomaailmassakaan, niin mitä yllättävää on siinä, että tässäkin keskustelussa ilmenee ihan selviä näkemyseroja ihmisten kesken? Luuletko että ihmiset ovat asioista aina samaa mieltä?
No en tietenkään usko kaikkien olevan samaa mieltä, juuri lopetin kokouksen jossa olimme hyvin erimielisiä, mutta perustelimme mielipiteemme ja kunnioitimme toisten argumentteja. Tyyli keskustella on vain sellainen joka ei mielestäni oikein onnellisen ihmisen tyyli ole: voimakas, aggressiivinen hyökkäys ja toisen mitätöinti. Ja jos ulkomaailmassa tosiaanvuorovaikutus on samanlaista se sinkkuus on oikein hyvä valinta. Kuinka moni jatkaisi samalla tyylillä jos nimi tulisi viestin alle? Miksi noista asioista ei voi keskustella ihan sivistyneesti? Tylsää? Minusta tuollainen tyhjänpäiväinen riidanhaastaminen on tylsää ja aivotutkimuksen perusteella myös vahingollista (ihminen vahvistaa negatiivisia tai positiivisia ajatustapojaan, ne eniten käytetytjäävät päälle ja vaikuttavat luonteeseen).
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että nainen saa sinkkunakin seksiä milloin halua. Miehellä taas sen seksin saaminen on työn ja tuskan takana tai sitten pitää alentua maksamaan siitä.
Vai olisiko niin, että sinkkuna pysyttelevät naiset eivät edes välitä seksistä kovin paljon. Niinpä ainakaan seksi ei aja parisuhteeseen. Itse olen sinkkunainen, seksiä viimeksi joskus kymmenen vuotta sitten. Elämänkumppani voisi olla hieno juttu, mutta ei seksin tekia, joskin seksikin olisi ok oikean miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tietotekniikka
-Ajoneuvo
-Kantaminen
-Rakentaminen
-Rahankäyttö
-Huoltaminen
-Virallisten papereiden täyttäminen
-Ajattelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tietotekniikka
-Ajoneuvo
-Kantaminen
-Rakentaminen
-Rahankäyttö
-Huoltaminen
-Ajattelu
Aa et pystynytkään asialliseen faktoihin perustuvaan keskusteluun. No, olethan mies.
T. Pettynyt, mutta ei yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tietotekniikka
-Ajoneuvo
-Kantaminen
-Rakentaminen
-Rahankäyttö
-Huoltaminen
-Ajattelu
Kantaminen ja rakentaminen osuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että nainen saa sinkkunakin seksiä milloin halua. Miehellä taas sen seksin saaminen on työn ja tuskan takana tai sitten pitää alentua maksamaan siitä.
Vai olisiko niin, että sinkkuna pysyttelevät naiset eivät edes välitä seksistä kovin paljon. Niinpä ainakaan seksi ei aja parisuhteeseen. Itse olen sinkkunainen, seksiä viimeksi joskus kymmenen vuotta sitten. Elämänkumppani voisi olla hieno juttu, mutta ei seksin tekia, joskin seksikin olisi ok oikean miehen kanssa.
Minä välitän seksistä niin paljon, että vaadin siltä laatua. Panostan siihen itse ja odotan samaa toiselta. Huonosta tai ei-tapahtuvasta seksistä tulee niin paha mieli, että olen mielummin ilman.
Tarvitsen naista vain sängyssä.
Minusta tämä johtuu siitä, että naiset ovat sinkkuina ns. "oikeista syistä". Eli he eivät hyväksy kumppanikseen ketä tahansa tai siedä siltä kumppaniltaan mitä tahansa. Nainen malttaa jättää epäilyttävän miehen kanssa suhteen väliin, ja haluaa tältä seksiä, jos sitäkään. Lisäksi miehen muuttuessa tai osoittautuessa epämiellyttäväksi, nainen myös lähtee suhteesta herkemmin.
Totta kai jätetty mies on onnettomampi sinkkuna kuin nainen, joka on jättänyt miehen.
Lisäksi miehet kokevat - usein ihan ilman syytä, usein toki syystäkin - huonommuuttaan suhteessa oleviin nähden. Miehelle tulee helpommin alemmuuskompleksi kelpaamattomuudesta, vaikka siihen ei olisi aina syytäkään - torjunnan kokemukset jättävät miehiin syvemmät jäljet. Niitä sitten lääkitään alkoholilla, peleillä, samanhenkisten miesten netti- tai IRL-kaveruudella, passivoitumisella yms.
Kuten tuossa juuri HS:ssä pari syrjäytynyttä totesi: kaunis ja fiksu nainen ei halua suhdetta heidän kaltaistensa miesten kanssa.
Naiset: nyt joku teistä voisi sanoa, että "pitääkö miesten pitää naisten osalta sitä standardia niin korkealla", "miksi nämäkin miehet sitten vaativat kaunista naista" yms.
Vastaan tähän: suomalaiset naiset, te olette ihan oikeasti kauniimpia ja fiksumpia. Te olette fiksumpia kuin miehet. Te pidätte huolta itsestänne. Joukossanne on tietenkin myös syrjäytyneitä, alisuorittajia, moniongelmaisia yms, mutta jos heitä on esimerkiksi ikäluokissa 20-30 korkeintaan 1-2%, miehistä näitä "samantasoisia" epäonnistuneita syrjäytyneitä on moninkertainen määrä, jopa 10% luokkaa.
Naiset, te siis olette (varsinkin syrjäytyneen miehen mielestä) likipitäen KAIKKI fiksuja ja kauniita. Koettakaa muistaa tämä. Te olette näiden "heikompien astioiden" mielestä paljon fiksumpia ja kauniimpia kuin se, mihin he tulisivat koskaan yltämään.
Ja niitä harvoja syrjäytyneitä naisia (joita haukutaan rumiksi läskiluusereiksi ym) on oikeasti niin paljon vähemmän suhteessa syrjäytyneisiin miehiin, että heitä ei tosiaankaan "riitä" näille arjensankareille. Tätä pahaa oloa miehet purkavat haukkumalla tätä naisten pientä vähemmistöä, joka oikeasti olisi heidän saavutettavissaan, heidän tasoisiaan - näin tehdessään nämä jampat haukkuvat oikeastaan itseään. Ja he usein vielä myöntävätkin tämän, jos asia oikein esitetään.
Johtopäätös: näin 36-vuotiaan miehen mielestä te naiset oikeasti olette kauniita, fiksuja ja parempia kuin miehet. Elämänhallinnassa, koulussa, ehkä myös työpaikalla. Teidän syrjäytymisriskinne on paljon pienempi.
Teidän sinkkuutenne ei johdu teidän omista epäonnistumisistanne vaan siitä, että ns. kunnon miehiä ei ole riittävästi (vaan heitä on entistä vähemmän, mikäli oikein ymmärrän), ja teillä on pokkaa olla huolimatta huonoa (joita on entistä enemmän) - tai teillä on kanttia jättää huonoksi osoittautunut kumppani. Tämän takia te olette sinkkuina entistä onnellisempia, ja sinkuiksi jääneet miehet (jätetyt, ajautuneet ym) - no joo, entistä useampi entistä enemmän kaiken avun ulottumattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, miten vuosikymmenestä toiseen sama kuvio pyörii. Naiset valitsevat mulkuimmat miehet, pettyvät ja julistavat sen jälkeen yhteen ääneen, miten perseestä kaikki miehet ovat. Normaalina ja mukavana miehenä voi sitten huuli pyöreänä miettiä, että olen perseestä, vaikka en ole vielä saanut ensimmäistäkään näytön paikkaa.
Mulla on ihan normaali mies. Siivoaa kun käskee (ja joskus imuroi käskemättäkin), auttaa ruuan laitossa, hoitaa omat vaatteensa pyykkikoriin. Huoltaa autot, tekee remontit ja lämmittää takan. On huomioonottava sängyssä, seksi on hyvää ja sitä saa riittävästi. Olen ihan lopen kyllästynyt siihen, että kaikkiin velvollisuuksiin joutuu käskemään ja patistamaan. Lisäksi minun pitää aina olla assistenttina vieressä seisomassa kun mies vaikka vaihtaa renkaita autoon. Tilaa siivottavaksi on myös huomattavasti enemmän kuin yksin tarvitsisin. Ruokaa pitää olla tekemässä jatkuvasti, yksin asuessa pääsisi paljon vähemmällä kokkauksella. Pyykkiä on huomattavasti enemmän. En enää mitenkään jaksaisi käskeä miestä tekemään, mutta käskemättä ei tee. Kohta kaksi kuukautta olen muistuttanut uuden häkävaroittimen ja palovaroittimen hankkimisesta (tällä hetkellä talossa ei ole yhtäkään toimivaa varoitinta), mutta mitään ei vaan tahdo tapahtua. Ja ihan on normaali mies kyseessä, kaikki tuntemani miehet ovat parisuhteissaan suunnilleen samanlaisia. Olisi paljon helpompaa olla avioliitossa niin, että molemmat asuisivat omissa kodeissaan ja hoitaisivat oman tonttinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tietotekniikka
-Ajoneuvo
-Kantaminen
-Rakentaminen
-Rahankäyttö
-Huoltaminen
-Ajattelu
Aa et pystynytkään asialliseen faktoihin perustuvaan keskusteluun. No, olethan mies.
Mikähän noista ei pidä paikkaansa? Naiset ovat lähes poikkeuksetta sormi suussa näiden asioiden edessä ja apua tarvitaan. Mies ottaa selvää ja tekee itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tietotekniikka
-Ajoneuvo
-Kantaminen
-Rakentaminen
-Rahankäyttö
-Huoltaminen
-Ajattelu
Laita minulle linkki siihen tutkimukseen, jonka mukaan naiset ovat miehiä parempia, tietotekniikassa, rakentamisessa, korjaamisessa jne. Oho, ne olikin faktoja.
No se ei paljon vaadi että olisi miehiä parempi rakentamisessa. Rakennusala on hyvä esimerkki siitä minkälaista välinpitämätöntä sutta lähtee syntymään kun ei ole ollenkaan naisia. Alalle kaivattaisiin kiireesti naisia että saataisiin laatu ja ennen kaikkea moraali kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
No se ei paljon vaadi että olisi miehiä parempi rakentamisessa. Rakennusala on hyvä esimerkki siitä minkälaista välinpitämätöntä sutta lähtee syntymään kun ei ole ollenkaan naisia. Alalle kaivattaisiin kiireesti naisia että saataisiin laatu ja ennen kaikkea moraali kuntoon.
Taitaisi lasikatto romahtaa ihan kirjaimellisesti, kun saataisiin naisia enemmän rakennusalalle.
Siis kyllähän nainenkin (ainakin minä) saan valtavasti energiaa ja iloa elämääni hyvästä miehestä. Valitettavasti vaan minun elämässäni on mennyt niin, että en ole päässyt elämään yhteiselämää tällaisen miehen kanssa.