Kuudennet treffit yllättäen ihan karmeat :(
Oon tapaillut mielestäni ihanaa miestä nyt parin viikon ajan. Treffit on olleet toinen toistaan onnistuneempia. Eilen nähtiin kuudennen kerran ja yllättäen oli jotenkin todella nihkeää. Mulla oli menkat ja jotenkin huono oli ja en pystynyt rentoutumaan koko iltana. Juttelu oli jäykkää ja mieskin tuntui kuin eri ihmiseltä. Hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Onko tämä nyt vähintään lopun alkua, vai onko kokemuksia että seurusteluun johtaneessa tapailussa on huonojakin treffikertoja?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko teillä siis muilla kerroilla seksiä mutta nyt ei?
No, jos mies siitä loukkaantuu, että tapailemaansa naista ei huvita seksi kuukautisten aikana, niin saakin lähteä litomaan. Näkee ainakin minkä perässä sitten oli.
No sanoiko Ap asiasta? Että tänään ei onnistu. Kai mies häkeltyy vähemmästäkin, jos ensin on vingutettu hetekaa hullun raivolla, tampattu mattoa joka asennosta ja sitten yht'äkkiä istutaankin vain käsikkäin tuppisuuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos mies siitä loukkaantuu, että tapailemaansa naista ei huvita seksi kuukautisten aikana, niin saakin lähteä litomaan. Näkee ainakin minkä perässä sitten oli.
Kyllä tässä on naisessakin vikaa. Ap antanut heti ekoilla treffeillä ja sen jälkeen kaikilla muillakin, niin saa itseensä syyttää. Aina kaikki kaadetaan miehen viaksi!
Nainen on viallinen jos ei kuukautisten aikana halua harrastaa seksiä?? Voi kuule, jos mies on niin törppö, että olettaa naisen olevan aina valmiina kun miestä sattuu huvittamaan, niin kyllä silloin vika on ihan miehessä. Normaalit ihmiset ymmärtävät kyllä, että se seksin toinenkin osapuoli on ihminen, jonka toiveita pitäisi myös kunnioittaa. Jos nyt niin olisi ollutkin, että seksiä on viitenä tapaamiskertana kuudesta, niin normaali mies osaa arvostaa niitä viittä kertaa ja odottaa rauhassa naisen menkkojen loppumista, jotta voi taas saada lisää. Mies joka alkaa kiukuttelemaan kuukautisseksin puuttumisesta ei sovellu edes panosuhteeseen, parisuhteesta nyt puhumattakaan.
Mies ehkä ihmetteli miksi olet "erilainen", jos olit jotenkin etäinen ja menkkojen aiheuttamassa myllerryksessä. Ei miehet sellaista osaa arvata tai aistia. Hän yksinkertaisesti ajatteli, että sinä et ole nyt omaitsesi ja olet jotenkin kireä ja alkoi käyttäytymään samalla tavalla. Varmasti vaan ajatteli, että sinua ei nyt oikein kiinnosta enää.
Minä olen joutunut joitain kertoja pahoittelemaan käytöstäni kuukautisten aikana. Olen silloin aina kovin väsynyt, ärtynyt, paikkoja särkee ja hyvällä tuurilla iskee joku migreeni päälle. En osaa olla silloin normaali iloinen itseni :) kyllä miehet sen sitten ymmärtää, ettei vika ole heissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä aloin tapailemaan miestä, joka aina tuli minun luokseni ennemmin. Ihmettelin sitä miksi hän ei kutsu minua hänen luokseen ikinä. Aloin epäilemään klassista, että miehellä on perhe tai tyttöystävä. En sitten vaivannut päätäni sen enempää, koska viihdyn miehen kanssa ja hän on upea ihminen.. Elokuussa hän sitten kutsui minut luokseen. Hän ehdotti grillausta. Kun menin hänen luokseen, niin ymmärsin miksi hän ei ole kutsunut minua aikaisemmin luokseen. Hän ei halunnut näyttää minulle miten asuu, koska hän on rikas. Tajusin, että haluaa nähdä juoksenko rahan perässä. Sen hän minulle kertoi. Halusi vain nähdä olenko aito.
Kuulostaa täydelliseltä. Ei tannut olla ihan perinteinen pallogrilli?
Hauska kommentti😊
Vierailija kirjoitti:
Kesällä aloin tapailemaan miestä, joka aina tuli minun luokseni ennemmin. Ihmettelin sitä miksi hän ei kutsu minua hänen luokseen ikinä. Aloin epäilemään klassista, että miehellä on perhe tai tyttöystävä. En sitten vaivannut päätäni sen enempää, koska viihdyn miehen kanssa ja hän on upea ihminen.. Elokuussa hän sitten kutsui minut luokseen. Hän ehdotti grillausta. Kun menin hänen luokseen, niin ymmärsin miksi hän ei ole kutsunut minua aikaisemmin luokseen. Hän ei halunnut näyttää minulle miten asuu, koska hän on rikas. Tajusin, että haluaa nähdä juoksenko rahan perässä. Sen hän minulle kertoi. Halusi vain nähdä olenko aito.
Miten tämä liittyy nyt tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanoiko Ap asiasta? Että tänään ei onnistu. Kai mies häkeltyy vähemmästäkin, jos ensin on vingutettu hetekaa hullun raivolla, tampattu mattoa joka asennosta ja sitten yht'äkkiä istutaankin vain käsikkäin tuppisuuna.
Miksi sellaista pitää erikseen sanoa? 😅 Kyllä normaalisti seksiin vain ajaudutaan, asiasta ei erikseen sovita, ellei kyse ole jostain seksisuhteesta. Jos jommalla kummalla ei ole fiilistä, niin sitten ei vaan ole. Minäkin tapailen miestä, joka ei joka kerta ole jaksanut seksiä harrastaa väsymyksen vuoksi :) ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta yleensä on sovittu seuraava tapaaminen jo erotessa, mutta nyt mies vaan lähti jotenkin vaisuna kun lähdettiin tahoillemme. Aargh en tajua mitä tapahtui. :( Ap
Ehdotitko sinä seuraavia treffejä miehelle, vai oletitko että hän ehdottaa niitä, vaikka olet itse ollut treffeillä ihan toisenlainen kuin aiemmilla kerroilla? Kerroitko miehelle syyn, miksi käyttäydyit itse vaisusti etkä pystynyt rentoutumaan? Pahoittelitko mitenkään tyyliin sanomalla vaikka että sinulla on huono olo, etkä siksi ole nyt ihan oma itsesi?
Mietin vaan, että eihän se mies ajatustenlukija ole. Ei hän voi tietää, miksi et enää vaikuttanut innostuneelta, jos et mitään selitystä antanut. Ehkä hän luuli sinun menettäneen kiinnostuksesi häntä kohtaan eikä siksi osannut itsekään rentoutua ja ehdottanut uusia treffejä? Nyt hän sitten miettii mitä on tehnyt väärin, kun sinä et enää olekaan kiinnostunut.
Entä jos laittaisit viestiä hänelle. Kiitä treffeistä ja pahoittele että olit väsynyt ja huonovointinen ja saatoit sen vuoksi vaikuttaa poissaolevalta. Kerro että syy ei ole hänessä ja haluaisit sopia uudesta tapaamisesta. Eiköhän se sillä selviä.
Miksi menet treffeille miehen kanssa kuukautisten aikana jos teillä on seksisuhde? En miehenä tajua tätä! Et ole varmaan edes kertonut että haluat enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta yleensä on sovittu seuraava tapaaminen jo erotessa, mutta nyt mies vaan lähti jotenkin vaisuna kun lähdettiin tahoillemme. Aargh en tajua mitä tapahtui. :( Ap
Ehdotitko sinä seuraavia treffejä miehelle, vai oletitko että hän ehdottaa niitä, vaikka olet itse ollut treffeillä ihan toisenlainen kuin aiemmilla kerroilla? Kerroitko miehelle syyn, miksi käyttäydyit itse vaisusti etkä pystynyt rentoutumaan? Pahoittelitko mitenkään tyyliin sanomalla vaikka että sinulla on huono olo, etkä siksi ole nyt ihan oma itsesi?
Mietin vaan, että eihän se mies ajatustenlukija ole. Ei hän voi tietää, miksi et enää vaikuttanut innostuneelta, jos et mitään selitystä antanut. Ehkä hän luuli sinun menettäneen kiinnostuksesi häntä kohtaan eikä siksi osannut itsekään rentoutua ja ehdottanut uusia treffejä? Nyt hän sitten miettii mitä on tehnyt väärin, kun sinä et enää olekaan kiinnostunut.
Entä jos laittaisit viestiä hänelle. Kiitä treffeistä ja pahoittele että olit väsynyt ja huonovointinen ja saatoit sen vuoksi vaikuttaa poissaolevalta. Kerro että syy ei ole hänessä ja haluaisit sopia uudesta tapaamisesta. Eiköhän se sillä selviä.
En kehtaa, koska vaikka mies onkin aina tapaamisen lopussa kysynyt koska nähdään, niin olemme aina palanneet asiaan viikolla ja minä olen ollut siinä kuitenkin aloitteellisempi osapuoli ja suunnitellut treffejä ja ehdotellut tekemisiä. Pelkään olleeni liian takertuva tai tyrkky. Katson rauhassa kuuluuko miehestä mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ite ainaki haistan jos naisella on menkat. Sellanen kalamainen... Menee fiilis heti ja aika nopeesti lopahtaa innostua tapailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite ainaki haistan jos naisella on menkat. Sellanen kalamainen... Menee fiilis heti ja aika nopeesti lopahtaa innostua tapailla.
No sitten et varmaan paljoon ehtinyt seurustella? :D Vai lukitsetko naisen kellariin menkkojen ajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tahdoit tällä meille kertoa,mikä oli se pointti keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Menkat haisevat raudalle ja verelle, ja kuukupin tai tamponin kanssa eivät millekään. Kalamaiselle voi haista silloin, jos on jokin tulehdus tai bakteerien epätasapaino alapäässä. Terve naisen alapää ei haise millekään.
Anna mä veikkaan!Et varmaan tapaile enään tätä rikasta grillimiestä?ne tuppaa yleensä etsii vaan seksisuhdetta(vakipanoa):)
Mies ajattelee varmaan mokanneensa jotenkin tai että et kuitenkaan ole sittenkään kiinnostunut.
'jaa sul on menkat vai? No katotaanko vaik joku hyvä leffa?'
M
Ei väkisin tuu kuin kusipäisiä kakaroita.