Pyörin kaupungilla jo neljättä tuntia koska mies "ei anna" mun olla kotona kun sähkömies tulee..
Ei tiedä monelta tulee mutta kotona en saa olla.. tässä aamupäivän aikana olen kyllä käyttänyt aikani tehokkaasti ja selaillut asuntoilmoituksia.. Miksi olen tuhlannut 8v elämästäni tällaiseen suhteeseen..
Kommentit (19)
Onko miehelläsi ja sähkärillä suhde?
Pakko olla trolli. Ei kanssa-asukkia voi kieltää olemasta kotonaan piste.
Mene rauhassa himaan, keitä kahvit ja jos ukko ärisee, käske sen sulkea suunsa.
No olisit nyt kertonut miehen perustelut samalla. Mutta tsemppiä asunnon etsimiseen, varmasti oikea ratkaisu.
Miksi ihmeessä et saa olla silloin kotona ja miksi ihmeessä suostuit moiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mene rauhassa himaan, keitä kahvit ja jos ukko ärisee, käske sen sulkea suunsa.
Lisäksi isket nyrkin pöytään jos väittää vastaan ja nakkaat essulla ja käsket tehdä ruokaa sillä aikaa kun säädät sähkärin kanssa makkarin johdotuksia uusiksi.
Pelkääkö miehesi, että sinulla ja sähkömiehellä on oitis säpinää.
Määräileekö miehesi muutenkin paljon?
Oletko varma että se on sähkömies joka sinne kotiin tulossa (eikä miehen sivusuhde)? Tai ehkä miehellä on suhde siihen sählömieheen, kuten jo ehdotettiin.
Onko se varmasti sähkömies , voihan se olla sähkönainen tai nykyisin kai sähköhenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule tuollaisia mustasukkaisia miehiä on tämä maa pullollaan. Omasta kokemuksesta voin kertoa, että parempi vain lähteä kaupungille pyörimään ettei tarvitse saada turpaan ja kuunnella huorittelua kun kuulema panen sähkömiestä. Vaan sairas ihminen keksii siitäkin, että mulla on kaupungilla joku mies jota panen kun siellä niin viihdyn. Nykyään en ole enää niin sinisilmäinen vaan heti kun ensimmäiset merkit sairaasta mustasukkaisuudesta tulee ilmi niin lopetan tapailun siihen.
Etsit siis itsellesi uutta kämppää? Ainoa oikea ratkaisu, jokainen tarvitsee paikan johon päänsä kallistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule tuollaisia mustasukkaisia miehiä on tämä maa pullollaan. Omasta kokemuksesta voin kertoa, että parempi vain lähteä kaupungille pyörimään ettei tarvitse saada turpaan ja kuunnella huorittelua kun kuulema panen sähkömiestä. Vaan sairas ihminen keksii siitäkin, että mulla on kaupungilla joku mies jota panen kun siellä niin viihdyn. Nykyään en ole enää niin sinisilmäinen vaan heti kun ensimmäiset merkit sairaasta mustasukkaisuudesta tulee ilmi niin lopetan tapailun siihen.
Mustasukkaisuus ei silti ole tyypillisesti Suomalainen ilmiö. Mitä lähemmäksi Välimerta mennään niin sitä yleisempää on.
Mene vaikka kirjastoon istumaan. Kun löydät asunnon, muutat päivällä, enemmät kamat voi hakea poliisin kanssa myöhemmin. Ja salaat osoitteesi. Hänen todellinen luonteensa paljastuu, omistushalu on sairasta, ethän ole esine.
Taitaa kyseessä olla kuitenkin putkimies. Ja silloin miehesi käytös on ihan ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus ei silti ole tyypillisesti Suomalainen ilmiö. Mitä lähemmäksi Välimerta mennään niin sitä yleisempää on.
Pakko huomauttaa että kansallisuudet kuten suomalainen kirjoitetaan kieliopin mukaan edelleen pienellä alkukirjaimella, vaikka kännykkäs tuota toista muotoa tarjosi.
On niitä mustasukkaisia naisiakin :) Olin yhdessä vaiheessa kimppakyydissä, nainen ~50 ja mies alle 40. Hirveä riitä kun mies jutteli toisen kimppakyytiläisen kanssa, joka oli noin 25v nainen. +50v nainen sanoin ettei kimppakyyti enää käy. Jäi itsellä todella outo fiilis pariskunnnasta ja nyt kuljen yksin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko huomauttaa että kansallisuudet kuten suomalainen kirjoitetaan kieliopin mukaan edelleen pienellä alkukirjaimella, vaikka kännykkäs tuota toista muotoa tarjosi.
Niin mutta se välimerellinen mustasukkaisuus on sitä, että mies sanoo vaikka keskellä toria naiselle ettei koe hänen käytöstään sopivana ja tämä siis niin, että koko tori ymmärtää kuka on se machomies. Suomalainen mustasukkaisuus taas on sitä, että julkisella paikalla vaan kyräillään ja mulkoillaan ja kun kotiin päästään suljetun oven taakse annetaan naiselle turpaan.
Miksi suostuit? Raahaako mies sinut hiuksista ulos kämpästä?