Painaisitko mieluummin 52kg vai sen mitä nyt painat,
jos noista kahdesta pitäisi valita? Kerro myös nykyinen painosi.
Kommentit (331)
Sen mitä nyt jos noista kahdesta pitää valita. 52-kiloisena olisin vakavasti aliravittu ja tuskin enää edes hengissä.
Olisin kyllä melkoinen luuranko siinä kohdassa, että tämä nykyinen ~88kg on ihan passeli.
M, 185cm
Mieluimmin painan sen, minkä nykyään, eli 48-49 kg. Olen todella lyhyt tappi ja hentorakenteinen, joten 52 kg olisi liikaa. Olen koko elämäni ollut normaalipainoinen.
No painan juuri nyt 50,5 kg, eli sinänsä aika sama :D 52 kiloa olisi kyllä vähän terveellisemmällä alueella pituudelleni. Tavoitteena 55 kg niin pääsisin normialueelle!
Ehdottomasti se, mitä nyt, eli 72 kg, vaikka se lievää ylipainoa onkin. 52 kiloisena olin vain luut, nahka ja pömpöttävä vatsa. Nyt on myös lihaksia, joten ei tunnu niin pahalta, vaikka vatsan seudulla on enemmän pyöreyttä kuin laihana.
Joku 60-65 olisi ideaali. Niissä lukemissa aloin tuntea itseni oikean kokoiseksi. 75 kiloisena alkoi vaatteet käydä pieniksi, joten tuli tarve vähän laihduttaa.
52kg mielummin, oon painanut lähes koko elämäni sen verran, mutta nyt vaihdevuosien myötä painoa tullut 20kg lisää, aineenvaihdunta on täysin jumissa!
En ole punninnut itseäni vuosiin. Minulle riittää peili siihen.
Ihan Ookoolta näytti kun äsken vilkaisin.
M 56v
Nykyinen painoni. 80kg. 52 kg painoin joskus 16v. Tosin nostin jo silloin noin 100kg penkistä.
Vierailija kirjoitti:
En ole punninnut itseäni vuosiin. Minulle riittää peili siihen.
Ihan Ookoolta näytti kun äsken vilkaisin.
M 56v
Mitä ! Kohta varmaan kerrot ettet mittaa askeleitasi tai katsele ruoan kaloreita. Oletko ihan terve ?
Olisin pelkkää luuta ja nahkaa jos painaisin 52. Taitaisi jo luutkin olla katoamassa. Ei kiitos