Painaisitko mieluummin 52kg vai sen mitä nyt painat,
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Painaisin mielummin 52 kg kuin 29 kg minkä nyt painan.
T Liisa 9v
Nauroin kunnolla ääneen, niin yhtäkkiä absurdi viesti tuli sieltä, kiitos Liisa, nyt jo 17v!
52kg. Vaikka sekin olisi pituuteen, 168cm, nähden lievä alipaino, painaisin silti enemmän kuin nyt. Painan n. 50kg. En ole yrittänyt laihduttaa, vaan mulla oli muutama vuosi sitten lääkitys jonka sivuvaikutuksena ruokahalu laski. Geenien takia en kerää painoa (takaisin) helposti ja olen aina ollut hoikka.
Painaisin (ja aion painaa).
Ennen painoni oli juuri 52kg, mutta nyt etätöiden vuoksi noussut vähitellen 55kg:aan. Tämä pieni painoero näkyy itsellä esim. kaksoisleukana ja jenkkakahvoina. Onneksi reagoin asiaan nyt, eikä sitten kun kiloja olisikin 70kg. Silloin karistaminen ei enää niin vain onnistukaan - ainakaan minulta!
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 57 kg ja olen 165 cm pitkä. Näytän nyt jo kuivan kesän oravalta, että ei tarvis painon enää pudota.
Pituuteesi nähden aika sopiva paino, ei ainakaan lisää
Mieluummin tämä 70
Olen 172
olisin anorektinen 52 kiloisena. Minuun kehossasi ja rakenteessani se olisi jo sairautta, jos laihtuisin niin pieneksi.
Maksimissaan 63-65 -Niissäkin kiloissa olen jo laiha tähän omaan kehooni.
Olen 58-vuotias
Kolmekymppisenä laihduin sinne 62-kiloiseksi -ja se oli liian laiha.
en jaksanut. Liikun paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella isokokoinen nainen ruumiinrakenteeltani ja aikuisena hoikimmillani olen ollut 68kg ja olin sellainen lommoposki, iso nenäni korostui entisestään ja kaiken lisäksi olin täysin rinnaton ja muodoton kalapuikko. Nyt painoa n.95kg ja löytyy vatsan lisäksi reittä, tissiä ja takapuolta ja pyöreämmät kasvot nuorentavat ulkonäköäni. Vastaan siis nykyisen painoni. Ja tämähän tulee saamaan alapeukkuja, mutta olen paljon naisellisempi näin.
T: 40v/170cm
Olet oikeasti ylipainoinen !
Itse olen 170 ja 59 kg, mieluiten olisin 56 kg, mutta viime vuonna lonkkavika lisäsi kiloja, nyt pudotan takaisin " normaalipainooni "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 57 kg ja olen 165 cm pitkä. Näytän nyt jo kuivan kesän oravalta, että ei tarvis painon enää pudota.
Pituuteesi nähden aika sopiva paino, ei ainakaan lisää
Mikäs pikku piru siellä oikein huutelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella isokokoinen nainen ruumiinrakenteeltani ja aikuisena hoikimmillani olen ollut 68kg ja olin sellainen lommoposki, iso nenäni korostui entisestään ja kaiken lisäksi olin täysin rinnaton ja muodoton kalapuikko. Nyt painoa n.95kg ja löytyy vatsan lisäksi reittä, tissiä ja takapuolta ja pyöreämmät kasvot nuorentavat ulkonäköäni. Vastaan siis nykyisen painoni. Ja tämähän tulee saamaan alapeukkuja, mutta olen paljon naisellisempi näin.
T: 40v/170cm
Olet oikeasti ylipainoinen !
Itse olen 170 ja 59 kg, mieluiten olisin 56 kg, mutta viime vuonna lonkkavika lisäsi kiloja, nyt pudotan takaisin " normaalipainooni "
Ihan kipeetä tuollainen. Ala hankkia on lihaksia. Ei kannata pienentää itseään.
Nää on kyllä ihan sairaita ketjuja tällaiset anoreksiaan osuttava. Näitä on ollut jo vuosikymmeniä. Sairasta.
Ehdottomasti sen mitä nyt painan eli 81 kg. Olen vain ihan pari kiloa ylipainoinen, sillä olen 178 cm pitkä. En voisi painaa kolmeakymmentä kiloa vähemmän hyvänen aika. Voisin painaa viisi kiloa vähemmän. Tai enemmän.
Painaisin mieluummin nykyisen painoni kuin 52 kiloa.
T. Herra 188 cm/ 79 kg.
52 kg. Painoin tuon verran kun eka lapsi oli pieni, olin ehkä vähän liian laiha (165 cm) mutta en pahasti, tykkäsin olla siro ja monet vaatteet näytti hyvältä silloin. Nyt reilu 15 v myöhemmin painan 62 kg, mutta haaveilen että saisin painon vielä tuonne 55-57 välille. Oon alkanut käydä salilla, pikkuhiljaa ilman näännytysdieettejä mennään.
Mieluummin nykyinen paino, 64kg. 52 kg on paino sellaiselle, joka ei laita esim. 180 kg painoja jalkaprässiin eikä lihasmassaa voi olla kovin paljon.
T. 164 cm
178cm pitkälle tuo 52kg kuullostaa siltä että näyttäisin melko järkyttävältä. Eiköhän tää 63kg ole oikein hyvä vaikka halloween onkin tulossa ja luurangot taas muotia.
Olen 160 cm ja jos painaisin 52 kiloa, mieheni varmaan lemppais mut, on sen verran pinnallinen tyyppi. :D Nyt painan 69 kg, vähän liikaa omaan makuun, se 60 kg ois paras niin omasta kuin miehenkin mielestä. Olen aika lihaksikas, esim nytkin näkyy selkeästi selässä, olkapäissä ja käsissä lihakset.
Sen mitä painan nyt!! Ei kaht sanaa. Paino on nyt vihdoin 60kg. Olen 167cm pitkä ja nostanut työllä ja tuskalla tota painoa sieltä alle viidestäkympistä (lähtö paino 47kg) tähän lukemaan lääkärin ja ravintoterapeutin avulla ja näytän mielestäni todella paljon terveemmältä ja voin paremmin kuin koskaan. Jos tippuisi taas tohon suuntaan niin itku varmaan pääsisi kun menisi kaikki hukkaan, etenkin kun tiedän miten paljon parempi näin on olla.
Sen mitä nyt, 52-kiloisena olisin luuranko