Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi usein kun istun metrossa niin aina joku teinityttö katsoo minua jonkin aikaa ja tämän jälkeen supattaa jotain kaverinsa korvaan?

Vierailija
12.11.2017 |

Kaveri sitten kääntyy katsomaan. Itse en koskaan ketään tuijota, mutta huomaan tämän sivusilmällä. Se on aina teinityttö, joka näin tekee. Ja vaikka metrossa on paljon muitakin, niin minä joudun aina silmätikuksi. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä he supattavat. Tuijotus nyt ei ole niin paha mutta kun siihen yhdistetään tämä kuiskiminen, niin se on minusta jo liikaa.

Olen myös se,.jolta tullaan aina pyytämään apua vaikka ympärillä olisi muitakin.

Mistä tämä johtuu?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla muna ulkona housuista?

Vierailija
2/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla isot tissit,nenä tai perse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan vääränvärinen takki tai jotain muuta sellaista jota teinit ei tajua. Teinitytöthän on ehkä tyhmintä mitä maanpäällä voi olla.

Vierailija
4/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joo. Kerron, koska joku varmasti kysyy, että olen 30-v. nainen. Vaaleat hiukset olkapäille. Pukeutuminen vaihtelee eri päivinä, mutta en koskaan pukeudu paljastavasti tai erityisen naisellisesti. Tykkään väreistä, en ole koskaan päästä varpaisiin mustissa.

Ap

Vierailija
5/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on teinityttöjä:D

Jumala tietää (jos edes Hän), mitä teinitytön päässä liikkuu:D

Vierailija
6/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät joltain teinien idolilta. Tuleeko itselläsi mieleen, kuka se voisi olla?

Vierailija
7/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja teinit tekee tätä jopa kassajonossa, ensin toinen katsoo minua, sitten supattaa kaverilleen ja molemmat katsoo. Yritän itse olla reagoimatta asiaan. Ilmeisesti näytän niin helvetin hassulta tyypiltä, mutta kyllä nuo tilanteet aina jossain määrin päivän onnistuu pilaamaan.

Vierailija
8/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla isot tissit,nenä tai perse?

Ei mitään näistä 😎

Ap

Vierailija
9/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtui junassa ja aloin jo ärtyä mutta kun menin ravintolavaunuun ohitseni ne tulivat perästä ja kysyivät ujosti että oonks mä joku laulaja? Siis ei mitenkään kettuillen vaan tosi ujoina.

Vierailija
10/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin hauskan näköinen vaan.

Vierailija
11/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ollut juoksutrikoita jalassa. Kanateini ei tajuu ettei ne ole kasvaneet kiinni kaikkien alavartaloon.

Vierailija
12/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen käyttää sanaa "supattaa"? :D

Vierailija
13/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa johtuisikin siitä. Epämukava olo tulee, etenkin jos kärsii juuri silloin esimerkiksi migreenistä.

Ap

Vierailija
14/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen käyttää sanaa "supattaa"? :D

No sellainen, jolle naureskellaan ja katsotaan kieroon kun hän ei sulaudu harmaaseen massaan? Jos ihmetrelet tällaista niin se kertoo vain siitä ettet ole verbaalisesti kovinkaan lahjakas.

Vierailija
15/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa johtuisikin siitä. Epämukava olo tulee, etenkin jos kärsii juuri silloin esimerkiksi migreenistä.

Ap

--

"Ap" päättänyt, mikä on teema ja sillä mennään sitten trolli loppuun, taso on kuin yläkoulaisen ainekirjoituksessa. Draaman kaari nolla ja naista et osaa matkia kirjoittaen, vaikka näemmä luulo siihen kova. Naurettavaa settiä.

Vierailija
16/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivosut on tosiaan todella tyhmiä, mikä tahansa riittää kiherryksen aiheeksi, vaikkapa jonkun mummelin hidas liikkuminen. Teinipojat on yleensä fiksumpia, vaikka porukassa niilläkin lähtee joskus mopo keulimaan.

Vierailija
17/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme homma kun täällä palstalla olevat törmää tuollaisiin. Ainakin kun itse liikun metrolla tai junalla niin teinilikat katsovat tyhjyyteen naama perslukemilla eivätkä vahingossakaan katso mitään kanssamatkustajaa. Ehkä nää kirjoittajat asuvat jossain ulkomailla missä kaikki likat eivät ole autistitapauksia.

Vierailija
18/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

--

"Ap" päättänyt, mikä on teema ja sillä mennään sitten trolli loppuun, taso on kuin yläkoulaisen ainekirjoituksessa. Draaman kaari nolla ja naista et osaa matkia kirjoittaen, vaikka näemmä luulo siihen kova. Naurettavaa settiä.

Miten naiset sitten kirjoittavat, jos eivöt tällä tavalla kuin minä?

Ap

Vierailija
19/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

--

Provoilijalle meni ylläolevan perusteella herne nenään, vai poikaporukat fiksuja, lukeeko se alkon katalogissa vai persujen jäsenkortissa?

Vierailija
20/32 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja teinit tekee tätä jopa kassajonossa, ensin toinen katsoo minua, sitten supattaa kaverilleen ja molemmat katsoo. Yritän itse olla reagoimatta asiaan. Ilmeisesti näytän niin helvetin hassulta tyypiltä, mutta kyllä nuo tilanteet aina jossain määrin päivän onnistuu pilaamaan.

Itse tein tätä teininä, jos ajattelin että mies on hyvännäköinen. Jos et kulje joku pellehattu päässä, luultavasti oot vaan komee, sorge.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan