Painaisitko mieluummin 52kg vai sen mitä nyt painat,
Kommentit (331)
Olen 173cm joten en painaisi 52kg, olisin liian ruipelo. Mutta nykyinenkään paino ei ole hyvä.
Olen painanut joskus 52 kg. Se on liian vähän. Olin liian laiha. Mielummin painan 70 kg.
Olen painanut 13vuotta sitten 53 kg ja palaisin ilomielin siihen ! Olin terveennäköinen ja minun pituuteen oli hyvä paino.
Nyt oon valitettavan ylipainon rajoilla
52 kg.
Se olisi just täydellinen paino, jossa voisin kilpailla lajissani oppimaalisesti. Muuten se on liian matala paino minulle tässä iässä. Mutta ei tule tapahtumaan, jos ei tule jotain todella ikävää, kuten syöpä tai nälänhätä.
Nyt 70 kg.
En, koska silloin minulta katoaisivat tissit. Nyt, 68-kiloisena ihanat, kiinteän pyöreät rinnat. 52-kiloisena a-kuppi.
Mieluummin nykyisen painoni, joka on kai noin 90 kg. Pituuteni on 184 cm.
52, nyt painan 54kg. Olen tiputtanut 27kg viimeisen kahden vuoden aikana :) Olen tosi lyhyt, alle 155cm.
Painaisin mieluiten 52 kg. Painoinkin tuon verran vielä parikymppisenä, mutta myöhemmällä iällä aloin lihoamaan noin kilo per vuosi. Tällä hetkellä olen 65 vuotta ja painan 66kg. Koska pituutta ei ole tullut lisää vanhetessa, haluaisin painaa saman verran kuin nuorena.
Sen mitä nyt. Laihduin kerran 52 kiloon. Menkat loppui, olin liian laiha, pelkkä luuranko.
Nyt olen tyytyväinen.
Ei ylipainoa, mutta en ole superfit. Perushyvässä kunnossa, että elämästä selviää. Mulle on tärkeämpää olla kunnossa ja terve kuin olla erityisen laiha.
Painan mieluummin nykyiset 55kg. 52kg on jo liian vähän ja alkaa mennä alipainon puolelle + housut roikkumaan.
52 mielummin kuin 62, kuten nyt. Kaikkein mieluiten 55. Pituutta 170.
Painaisin 52 kg, koska kokemukseni mukaan on helpompi lisätä painoa kuin laihduttaa - jota olen yrittänyt tässä kovin tuskaisesti tehdä.