Painaisitko mieluummin 52kg vai sen mitä nyt painat,
Kommentit (331)
Alle 14 BMI kuulostaisi aika huolestuttavalta, joten pakko valita vaihtoehdoista nykyinen (yli)paino.
Sen mitä nyt, 68kg, voimaa löytyy ja jaksamista. Alipainoisena ei pysty tekemään mitään oikeita töitä
En julkaise tarkkaa painoani.
Se on sama kuin 17-vuotiaana.
Kova suoritus, kun otetaan huomioon
40+ ikä ja toistaiseksi poisjätetyt
aamulenkit.
(Ne on korvattu laiteliikunnalla sisällä
+ voimaharj.) Saa nähdä alanko tästä paisua
menopaussin jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
En nyt ainakaan 52..olisin anorektinen luukasa, eli mieluummin nykypaino.
56-57 ois mulle hyvä.
t: 156cm & 60kg
Miksi ihmiset sanoo normaalipainoa "anorektiseksi?"
Olisi hauska painaa 52 kg. Muutama vuosi sitten sairastuin pahasti ja paino tippui 55kg asti. Olin tosi laiha sen kokoisena. Harmi että parantuessani paino nousi takaisin 78 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ainakaan 52..olisin anorektinen luukasa, eli mieluummin nykypaino.
56-57 ois mulle hyvä.
t: 156cm & 60kg
Miksi ihmiset sanoo normaalipainoa "anorektiseksi?"
Mikäli minä painaisin 52kg, olisin luukasa, vaikka pituutta vain 163. Toki, jos salilla kävisin, niin olisi lihasta enemmän.
Mieluummin tämä nykyinen 161 cm/60 kg, koska jos painaisin 52 kg niin siihen ei kovin paljoa lihasta mahtuisi. Joskus olen painanut 52 kg, eikä mulla silloin hormonitoiminta ollut kunnossa.
Olen 165cm pitkä ja painan nyt 62kg ja tavoite on painaa 60kg ja helposti saavutettavissakin. En haluaisi painaa 52kg, jonka painoin parikymppisenä (nyt 38v.), sillä nyt minulle sopii huomattavasti paremmin tämä paino. Olen ihan tarpeeksi hoikan näköinen ja on muotoja ja lihaksiakin. Aion pitää painon siinä 60kg huitteilla.
Todellakin, painoin juuri tuon verran vielä 1,5 vuotta sitten. Nyt painan 20 kg enemmän. Kunpa en olisi päästänyt itseäni lihomaan raskausaikana.
Nyt 59 kg, pituutta on 160 cm. Painan mieluummin tämän 59 kg kuin 52 kg. Olisin 52-kiloisena jo tosi hoikka, vaikken vielä alipainoinen. Olen nyt juuri tyytyväinen, näin on hyvä. Muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä.
En. Mulla on vahvan ja muodokkaan naisen identiteetti. Olisi tosi vaikeaa kuvitella itsensä hyvin siroksi ja pienikokoiseksi. Oma silmäni tykkää siitä, että nainen on pehmeä, on kohtalaisen isot rinnat ja peppu, pehmeä vatsa. En siis puhu mistään sairaalloisesta ylipainosta, vaan aikuisen naisen kurveista. Olen 165 cm ja 85 kg ja tällä hetkellä aika tyytyväinen peilikuvaani.
Olen 174 cm pitkä, joten tuo 52 olisi liian vähän. Olen sen verran jo vanhakin, että olisin melkoinen kuikelo.
Painan 65-66 kg. Viisi kiloa voisin olla hoikempi. Mutta ne kilot on sitkeästi kiinni.
En haluaisi painaa 52. Olen aikuisiällä painanut kevyimmilläni 56, mutta siinä painossa pysyäkseni sain syödä tosi vähän, enkä voinut hyvin. Teen fyysistä työtä ja harrastan paljon hyötyliikuntaa sekä kuntoilen jonkun verran. Mun on pakko saada syödä tai tulee huono olo. Eli en haluaisi paina 52 kiloa vaikka haluaisinkin painaa jonkun verran vähemmän kuin nyt.
En valitse kumpaakaan vaihtoehtoa.
Sen mitä nyt painan. Viimeksi vaa'lla 51kg, todellisuus varmaan tällä hetkellä n. 51-53kg. Eli periaatteessa ihan sama mitä vastaan.