Painaisitko mieluummin 52kg vai sen mitä nyt painat,
Kommentit (331)
Olen 162cm/68kg ja kyllä olen mielummin tämän kokoinen kuin noin hoikka. Ei minussa olisi tuon painoisena kuin luuta ja nahkaa, eikä se pukisi minua. Jollekkin toiselle voi sopia. Tykkään näyttää tällaiselta mehevältä. 😅
Mieluummin tämän 50 kiloa mitä nyt. Nyt on vyötärö. Kaksi kiloa vyötärölle laittaa housut jo kiristämään.
Näyttäisin oletettavasti nälkiintyneeltä kotkalta. Olen mallia äiti ja hän kertoi 55kg olleen aivan liian vähän hänelle.
Painan 68 kg enkä vaihtaisi. Just hyvä paino mulle, 52 kg olisi alipainon puolella. Olin nuorempana hyvin laiha, ja tuntuu että olin aina kipeä: flunssat iskivät helposti ja lihakset yms. kipuilivat.
Aika vaikea kysymys. Olen painanut aikuisiälläni 52 kiloa, mikä on minun pituisellani aivan normaalipainon alarajalla, ja nyt painan noin 68 kiloa, mikä taas on aivan ylärajalla. Kun juoksin maratoneja, painoin 55-60 kiloa, eli se 52 olisi minulle aivan liian vähän ainakin näin viisikymppisenä. Mutta toisaalta muistan kyllä, miten helppoa kauniisti pukeutuminen oli 52-kiloisena. Toisaalta kroppani ei tästä siltikään nuoreksi muuttuisi ja naama vain rupsahtaisi. Äh, ehkä kuitenkin olisin nykyistä kokoani.
Painan nyt lähemmäs 70kg ja voin ilokseni huomata, että minulla on viimeinkin tissit 😊. Tämän painon se vaatii. Kevyempänä niihin ei riitä rasvaa.
52 kiloisena olin tissitön, mutta olishan se muuten ihan mukava paino. Nyt painan ehkä jotain 58 kg. Ei ole vaakaa, mutta joskus jossain kyläpaikassa mitannut.
Kun painoin 52 kg, sain jatkuvia voimakkaita migreenikohtauksia. En todellakaan haluaisi painaa 52 kg.
Painoni 70kg on oikein kiva suhteessa pituuteeni. 52 kg olisin sairaalloisen alipainoinen.
Painan 79 kg. Olen 181 cm pitkä joten ehdottomasti tämä normaalipaino.
Jos laihtuisin 52 kiloon terveellä tavalla, se olisi hyvä. Viimeksi laihduin noihin lukemiin 7 vuotta sitten leukemian takia. Sain kyllä kehuja ulkonäöstä, mutta kunto oli surkea. Tällä hetkellä painan 75 kiloa terveenä ja toimintakuntoisena. Olen laihduttanut kevään aikana 5kg, mutta lisää olisi kiva saada pois.