Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen asenne harrastukseensa pääsemiseen masentaa minua

Vierailija
12.11.2017 |

Mies kuvittelee, että perheellisellä ois jokin oikeus mennä harrastamaan, vaikka sekin aika on pois perheen yhteisestä ajasta tai mun omasta ajasta, koska joudun vahtimaan lapsia. Mies tykkää lasten kanssa olemisesta, joten hän ei voi vaatia mua, joka en siitä tykkää, tekemään sitä itseään varten.

Kommentit (236)

Vierailija
21/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ Äitihullu

Vierailija
22/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai äitihullu autat lapsiasi isänpäivän vietossa? Teette aamupalan ja lounaan. Olette ostaneet lahjan. Ja päästät miehen juoksemaan.

Nyt on isänpäivä. Ne loput on sitten itsekkään päiviä teillä

Ai niin joo, unohdin, että on. Oisko mies toivonut, että sais isän päivänä mennä? Kun eilen oli aistittavissa sellaista ärtymystä.... No, ei sanonut suoraan, niin vaikea sitten sopia. Lisäksi lähtö on aina joskus kello 6 ja paluu 19 niin siinä ois lapsillekin taas kiva isänpäivänvietto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äitihullupieni, on sinulla raskasta! Onko sinulla yhden yhtä asiaa, joka ei menisi päin persettä? Onko sinulla edes joku asia, johon olet tyytyväinen?

Vierailija
24/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HÄPEÄ Äitihullu

Jos mies ei voi tehdä elämässään asioista, joista ei pidä, mulle, niin en mäkään tee hänelle. Hänestä on kivaa olla lasten kanssa, niin nyt sitten saa olla.

Vierailija
25/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on isänpäivä. Sinun tehtäväsi oli hoitaa siivous, lahjat ja huomiointi

Vierailija
26/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset ovat? Mitä haluaisit harrastaa itse?

Vierailija
27/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on isänpäivä. Sinun tehtäväsi oli hoitaa siivous, lahjat ja huomiointi

No ei ole mikään tehtävä. Mitä sitten, jos en hoida?

Vierailija
28/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue näitä paskoja jaarituksiasi. Mieti ulkopäin. Mitä ajattelisit näin pahoista kirjoituksista toisilla. Mieti tarkkaan

Vierailija
29/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8 ja 10. Ei tässä siitä ole kysymys, mitä mä haluaisin. Jos olisi, en olisi edes tässä, missä nyt olen. Tiedän vain, mitä en halua.

Vierailija
30/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi puuhaa lasten kanssa? Kuinka usein hän haluaa mennä omiin harrastuksiinsa ja kuinka paljon ne vievät aikaa? Mitä sinä haluaisit harrastaa ja kuinka paljon sinulla menisi siihen aikaa? Kuinka vanhoja lapset ovat? Käyttekö töissä molemmat?

Vierailija
31/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue näitä paskoja jaarituksiasi. Mieti ulkopäin. Mitä ajattelisit näin pahoista kirjoituksista toisilla. Mieti tarkkaan

Mitä sillä on väliä, mitä ajattelisin?

Vierailija
32/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä miehesi puuhaa lasten kanssa? Kuinka usein hän haluaa mennä omiin harrastuksiinsa ja kuinka paljon ne vievät aikaa? Mitä sinä haluaisit harrastaa ja kuinka paljon sinulla menisi siihen aikaa? Kuinka vanhoja lapset ovat? Käyttekö töissä molemmat?

Mies ei käy töissä. Mä en edes asu perheen kanssa. Mies ei paljon puuhaa lasten kanssa mitään, mutta hoitaa heitä ja on läsnä. Mies menisi 52 x vuodessa harrastamaan jolloin on pois 8-12h kerrallaan.

Vierailija
33/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 ja 10. Ei tässä siitä ole kysymys, mitä mä haluaisin. Jos olisi, en olisi edes tässä, missä nyt olen. Tiedän vain, mitä en halua.

Siis täh? Kyllähän tässä on kysymys siitä mitä sinä haluaisit! Mietipä meille minkälainen olisi mukava sunnuntai.

Vierailija
34/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koululaisia. 7 ja 9. Äitihullu on harrastanut valittamista ja palstailua jo vuosia. Kotona ei ole tarvittavaa hnyt mitään. Ei ole hoitanut lapsiaan koskaan. Ei ole siivonnut. Ei tee ruokaa.

Ja nykyään asuu yksin yksiössä. Ei tapaa lapsiaan. Ei jaksa hoitaa heitä edes paria tuntia

Vierailija
35/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi äitihullupieni, on sinulla raskasta! Onko sinulla yhden yhtä asiaa, joka ei menisi päin persettä? Onko sinulla edes joku asia, johon olet tyytyväinen?

On niitä jotain, mutta en jaksaisi, kun minun odotetaan tekevän itselle epämieluisia asioita, mutta itse ei tee itselleen epämieluisia asioita, vaikka se vois ilahduttaa mua ja auttaa jaksamaan. Siis silloin kun melkein 10 yhdessä asuimme perheenä.

Vierailija
36/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koululaisia. 7 ja 9. Äitihullu on harrastanut valittamista ja palstailua jo vuosia. Kotona ei ole tarvittavaa hnyt mitään. Ei ole hoitanut lapsiaan koskaan. Ei ole siivonnut. Ei tee ruokaa.

Ja nykyään asuu yksin yksiössä. Ei tapaa lapsiaan. Ei jaksa hoitaa heitä edes paria tuntia

Kyllä mä alkuun tein monta vuotta, mutta kypsyin muiden passaamiseen ja lopetin.

Vierailija
37/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis täh? Kyllähän tässä on kysymys siitä mitä sinä haluaisit! Mietipä meille minkälainen olisi mukava sunnuntai.

No ikävä kyllä kaipaan asioita, joiden saaminen ei ole vain minusta itsestä kiinni.

Vierailija
38/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu tekee itselle mieluisia asioita 365 päivää vuodessa. Hän ei koskaan tee mitään kenenkään muun vuoksi

Vierailija
39/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu tekee itselle mieluisia asioita 365 päivää vuodessa. Hän ei koskaan tee mitään kenenkään muun vuoksi

No, sama miehellä.

Vierailija
40/236 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä alkuun tein monta vuotta, mutta kypsyin muiden passaamiseen ja lopetin.

Mitä teit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän