Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koska teit viimeksi perunaa ja ruskeaa kastiketta

Vierailija
09.11.2017 |

? nam nam.

Kommentit (194)

Vierailija
181/194 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan kolmas aloitus, kun joku kommentoinut tunteja sitten,,,, mutta kun on edes kävijöitä ( muka ap:n lisäksi), pakko roikottaa.

Mä nauran, kuinka huono voi olla?!?

Vierailija
182/194 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tästä olisi kiva jutella, ap, hairahditko poronkäristykseen?!? Iik.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/194 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkään tehdä ruskeaa kastiketa. Pariviikkoa sitten tein klassisen jauhelihakastikkeen ja keitetyt perunat ja monipuolinen salaatti kylkeen. Eipä tuossa mitään epäterveellistä ole.

Vierailija
184/194 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois raikas ruskea kastike kera perunain ja raikkaan vihersalaatin? Lisäksi raikkaita voileipiä ja raikasta lähdevettä (muovipullosta)...

Vierailija
185/194 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ois raikas ruskea kastike kera perunain ja raikkaan vihersalaatin? Lisäksi raikkaita voileipiä ja raikasta lähdevettä (muovipullosta)...

Ihan kaivosta. Netistä kun löytyy = totta!

Typerpää kuin ap saa hakea, edes amiksesta.

Viihdearvo hyvä!

Vierailija
186/194 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt teen, Odotan,että perunat kypsyy ja syön sitten etikkapunajuuren,maustekurkun ja puolukkasurvoksen kanssa. Lisäksi vielä maitoa ja ruisleipää.

Vierailija
187/194 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt teen, Odotan,että perunat kypsyy ja syön sitten etikkapunajuuren,maustekurkun ja puolukkasurvoksen kanssa. Lisäksi vielä maitoa ja ruisleipää.

Tämän on pakko olla provo, en keksi ankeampaa ruokaa vaikka kuinka miettisin. Kukaan ei takuulla syö tuollaista!

Vierailija
188/194 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, en osaa tehdä ruskeaa kastiketta. Ei ole ollut tarvetta opetella, koska en siitä pidä.

Vierailija
189/194 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt koskaan, tai korkeintaan kotitaloustunnilla. Lapsuudenkodissakaan en muista olleen, mutta mummolassa kyllä. En inhoa, mutta ei se myöskään houkuta niin paljon että tulisi itse tehtyä. Keitinperunoitakin on vaan kesällä kun tulee uudet perunat.

N39

Vierailija
190/194 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt. Koulussa joskus syönyt. Mutta itsellä noi vehnäjauhot nyppii tossa kastikkeessa. Muuten olis ihan hyvää!

Vierailija
191/194 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin se Krunassa asuva joka kirjoitti Jodeliin poronkäristyksen himosta. Ketäänhän ei minun lisääntymiseni kiinnosta mutta siis olen raskaana ja sen takia alkanut "suomijunttiruuat" kiinnostaa. Onhan se nyt hyvää! Ei tosin ehkä kannata aina vetää prosessoitua lihaa ja tai maitotuotteita kuten voita. Ne on sairauden aiheuttajia.

Vierailija
192/194 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt. Syönyt olen joskus lapsuudessa 70-luvulla, kun oltiin kylässä maalla.

Vierailija
193/194 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska oisin tehnyt, tänä vuonna kuitenki.

Mutta eilen kävin äitin ja miehensä luona syömässä, oli muussia, ruskeaa kastiketta ja silakkapihvejä.

Kieli meinas lähteä, niin hyvää, oli. 

Vierailija
194/194 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään! Just syön sitä ja selailin av:ta ja tämä osui silmään. :D Ihan supernam