koska teit viimeksi perunaa ja ruskeaa kastiketta
Kommentit (194)
Hei, tästä olisi kiva jutella, ap, hairahditko poronkäristykseen?!? Iik.
Kyllä minä tykkään tehdä ruskeaa kastiketa. Pariviikkoa sitten tein klassisen jauhelihakastikkeen ja keitetyt perunat ja monipuolinen salaatti kylkeen. Eipä tuossa mitään epäterveellistä ole.
Miten ois raikas ruskea kastike kera perunain ja raikkaan vihersalaatin? Lisäksi raikkaita voileipiä ja raikasta lähdevettä (muovipullosta)...
Vierailija kirjoitti:
Miten ois raikas ruskea kastike kera perunain ja raikkaan vihersalaatin? Lisäksi raikkaita voileipiä ja raikasta lähdevettä (muovipullosta)...
Ihan kaivosta. Netistä kun löytyy = totta!
Typerpää kuin ap saa hakea, edes amiksesta.
Viihdearvo hyvä!
Juuri nyt teen, Odotan,että perunat kypsyy ja syön sitten etikkapunajuuren,maustekurkun ja puolukkasurvoksen kanssa. Lisäksi vielä maitoa ja ruisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt teen, Odotan,että perunat kypsyy ja syön sitten etikkapunajuuren,maustekurkun ja puolukkasurvoksen kanssa. Lisäksi vielä maitoa ja ruisleipää.
Tämän on pakko olla provo, en keksi ankeampaa ruokaa vaikka kuinka miettisin. Kukaan ei takuulla syö tuollaista!
En koskaan, en osaa tehdä ruskeaa kastiketta. Ei ole ollut tarvetta opetella, koska en siitä pidä.
En ole tehnyt koskaan, tai korkeintaan kotitaloustunnilla. Lapsuudenkodissakaan en muista olleen, mutta mummolassa kyllä. En inhoa, mutta ei se myöskään houkuta niin paljon että tulisi itse tehtyä. Keitinperunoitakin on vaan kesällä kun tulee uudet perunat.
N39
En ole koskaan tehnyt. Koulussa joskus syönyt. Mutta itsellä noi vehnäjauhot nyppii tossa kastikkeessa. Muuten olis ihan hyvää!
Mä olin se Krunassa asuva joka kirjoitti Jodeliin poronkäristyksen himosta. Ketäänhän ei minun lisääntymiseni kiinnosta mutta siis olen raskaana ja sen takia alkanut "suomijunttiruuat" kiinnostaa. Onhan se nyt hyvää! Ei tosin ehkä kannata aina vetää prosessoitua lihaa ja tai maitotuotteita kuten voita. Ne on sairauden aiheuttajia.
En ole koskaan tehnyt. Syönyt olen joskus lapsuudessa 70-luvulla, kun oltiin kylässä maalla.
En muista koska oisin tehnyt, tänä vuonna kuitenki.
Mutta eilen kävin äitin ja miehensä luona syömässä, oli muussia, ruskeaa kastiketta ja silakkapihvejä.
Kieli meinas lähteä, niin hyvää, oli.
Tänään! Just syön sitä ja selailin av:ta ja tämä osui silmään. :D Ihan supernam
Palstan kolmas aloitus, kun joku kommentoinut tunteja sitten,,,, mutta kun on edes kävijöitä ( muka ap:n lisäksi), pakko roikottaa.
Mä nauran, kuinka huono voi olla?!?