Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet aikuisesta, jolla on visa electron kortti

Vierailija
07.11.2017 |

Mulle tulee mieleen, että hän on luottotiedoton.

Kommentit (193)

Vierailija
61/193 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electron on entisen narkkarin kortti. Normaali ihminen ei sitä käytä

Vierailija
62/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmiä ihmiset on vielä tällä vuosituhannella? Persaukinenkin voi käyttää luottoa ja taas rahakas ei tarvi kuin visa electronia? Miksi ottaa luottoa, jos tienaa kuukaudessa useita tonneja. 😂

Oon varannu ja maksanu electronilla hotellinkin. Pässit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserin merkkihän se on, jos yli 25-vuotiaalla on Electron tai vastaava lasten kortti. Eihän sellaisella voi edes matkustaa.

Olen matkustanut viisi kertaa sellaisella.

Vierailija
64/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaverilla on vain electron, tiedän kun kerran oltiin liikenteessä ja ko. kortti ei toiminut, hänellä ei ollut muita maksuvälineitä, lainasin sitten käteistä kun sattui olemaan, vähän jännitti mutta maksoi heti seuraavana päivänä takaisin.

Toisella kertaa oltiin liikenteessä ja asioitiin pankkiautomaatilla peräkkäin, hänellä jäi kuitti jumiin ja minulle kone sylkäisi hänenkin kuittinsa. Joo, kukaan muu ei tietenkään olisi katsonut mutta minä tyttö kurkkasin uteliaisuuttani - saldo rapiat 70 000e. Meinasin lentää pyllylleni :D

Juurikin näin. Ihmisten tyhmyys vituttaa ihan saatanasti

Vierailija
65/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullepa tulee mieleen, että ihminen, joka tietää oman rahankäyttönsä sudenkuopat, välttää luottotietojen menetyksen käyttämällä nimenomaan vain visa electronia.

Vierailija
66/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kyseinen kortti ja ihan on luottotiedot tallella. Kyseisellä kortilla olen hyvin pärjännyt. Miksi ylipäätään pitäisi edes kiinnostaa mikä kortti kenelläkin on?

Kortti tuo statusta. Naisten saanti on taattu jos sulla on hieno amex tai visa platinum.

terv,

kokemusta on.

Hitto, mä lankesin mieheen jolla on visa electron.

Vierailija
67/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että hän on ihan niin kuin minä :D Tuloni ovat pienet vaikkakin säännölliset. Minulla on periaate, että hankin luottokortin vasta sitten, kun tuloni ovat selvästi nykyistä suurempia. Luottotietoni ovat ok, pyrin vain välttämään ylivelkaantumista parhaani mukaan. Sitä paitsi Electron käy ainakin monissa EU-maissa maksuvälineenä mm. hotelleissa ja ravintoloissa. Ei ole kyse siitä, että se olisi epäilyttävän kansanosan wannabe-luottokortti :D

Vierailija
68/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullepa tulee mieleen, että ihminen, joka tietää oman rahankäyttönsä sudenkuopat, välttää luottotietojen menetyksen käyttämällä nimenomaan vain visa electronia.

Mä en oo koskaan ollut kiinnostunut kenenkään korteista. Aika noloa välittää. Mulla on oma elämäkin.

Ja juu samaa mieltä.

Vierailija
69/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Visa Electron, olen 20. Sain tämän kortin 12-vuotiaana, enkä ole koskaan nähnyt tarvetta vaihtaa toiseen, Electron kun toimii oikein hyvin.

Vierailija
70/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan kiinnitä huomiota muiden kortteihin. Mä en oikeasti tiedä esim. kavereiden korteista mitään. Tiedän omani, Visa Electron ja miehellä pankkikortti ja luottokortti. Luottokorttia käytetään ehkä kerran vuodessa. Luottotiedot on tallella molemmilla.  

Mitähän pitäisi ajatella henkilöstä joka bongailee muiden kortteja? 

Vierailija
71/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että miehellä on rahaa kun ei tarvi velaksi elellä.

Vierailija
72/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

electron ollut 15v. vaki duuni, tilillä aina rahaa ja luottokortin velat 0. siis kuin urpoo jengii täällä käy.

oonko ny jotenki out ku omistan electronin🤔

Vierailija
73/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että hän on ihan niin kuin minä :D Tuloni ovat pienet vaikkakin säännölliset. Minulla on periaate, että hankin luottokortin vasta sitten, kun tuloni ovat selvästi nykyistä suurempia. Luottotietoni ovat ok, pyrin vain välttämään ylivelkaantumista parhaani mukaan. Sitä paitsi Electron käy ainakin monissa EU-maissa maksuvälineenä mm. hotelleissa ja ravintoloissa. Ei ole kyse siitä, että se olisi epäilyttävän kansanosan wannabe-luottokortti :D

Niinpä. Mulla se on toiminut kaikkialla euroopassa moitteettomasti enkä vaan näe tarvetta muille korteille. Löytyy multa ladattavakin luottokortti. Se on wannabe, mutta turvallinen matkustaessa, voi varata hotellin, auton ja maksaa nettiostoksia. Ei mua kiinnosta paskan vertaa mitä joku muu ajattelee jostain toisten korteista. 🤦

Vierailija
74/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedoton ja/tai ongelmaa raha-asioiden hallinnassa

Vierailija
75/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kyseinen kortti ja ihan on luottotiedot tallella. Kyseisellä kortilla olen hyvin pärjännyt. Miksi ylipäätään pitäisi edes kiinnostaa mikä kortti kenelläkin on?

Kortti tuo statusta. Naisten saanti on taattu jos sulla on hieno amex tai visa platinum.

terv,

kokemusta on.

Musta amex taitaa olla vasta semmoinen taikakortti pöksyihin.

Electroni tosiaan anta helposti mielikuvan luottotiedottomasta. Mulla itselläni on peruskäytössä s-pankin visa depit. eli on niitä muitakin kortteja tarjolla jos ei luottoa tarvitse/halua. Vaan en mä kortilla naisia pokaamaan lähtisi xD

Vierailija
76/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän sellanen lasten kortti

Vierailija
77/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen ketjujen ykkösnostaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuserin merkkihän se on, jos yli 25-vuotiaalla on Electron tai vastaava lasten kortti. Eihän sellaisella voi edes matkustaa.

Olen matkustanut viisi kertaa sellaisella.

Mä olen matkustanut noin 15v pelkän Electronin kanssa, tosin matkustan vain Euroopassa lähinnä. En tiedä miten kauempana homma toimii. Luottotiedot on kunnossa. 

Vierailija
78/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tulee mieleen, että on luottotiedoton? :D Koska jos on luottoa, kaikki luotto pitää ehdottomasti käyttää? Päivittäistavaroitakaan ei voi ostaa kuin luotolla, ei esim. riittävillä tuloilla? Itse en käytä korttia kuin lähinnä päivittäistavaroiden ostoon, jos jotain tilaan verkosta niin mulla on verkkopankkitunnukset. Loistavaa päättelyä ap!

Mitä ajattelet aikuisesta, joka luulee voivansa lukea ihmisen "yhteiskunnallisen statuksen" luottokorttityypin perusteella? - Että hän on korkeintaan keskituloinen eikä ymmärrä paljoakaan rahasta vaikka tietenkin luulee tietävänsä kaiken oleellisen. Hänellä on myös heikko itsetuntoinen ja ennakkoluuloinen ja hänellä kova tarve tuomita ihmisiä osoittaakseen paremmuutensa.

Vierailija
79/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen mihin sitä luottokorttia tarvitaan?

Olen 41v ja oon pärjännyt ilman luottokorttia, mihin siis sinä sitä tarvit?

Vierailija
80/193 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että miehellä on rahaa kun ei tarvi velaksi elellä.

Mulla on varoja 100k ja miehellä ei mitään mutta hän saa kyllä käyttää varojamme halutessaan koska on luotettava. Molemmat ollaan töissä ja meillä on white trash electronit ja prepaid luottokortit.

Mikä oletus on tuo että miehellä on rahaa eniten aina?

Minulla on parempi palkkakin kuin hänellä eikä se haittaa mitään. Meidät on kasvatettu ilmeisesti hyvin. Asiat osaamme hoitaa mutta emme arvota ihmisiä emmekä rakkautta rahan perusteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme